15. forduló, 17. forduló, Kócos Kender összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. nov. 10. 8h:20'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: nov. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3055
SZÁMLA : XXXX

KÓCOS KENDER KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [38,6] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.)

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 144.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 134.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 124.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 114.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 104.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[39,6] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász tatu lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a vadász tatu jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász tatu bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vadász tatu többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász tatu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [40,6] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy evaporőr. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd az evaporőr egyik csápját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Bunkósbottal párszor keményen megütöd az evaporőr testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Továbbmész...) [41,7] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy színes dözmöng. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a színes dözmöng bolyhos testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a színes dözmöng bolyhos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A színes dözmöng összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 dözmöng szivet. 26 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szőrös pók lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra támadsz. Bunkósbottal párszor keményen megütöd a szőrös pók puha testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a szőrös pók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+13 életerő.)
[50 pontot használtál fel, van még 54.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[42,6] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy evaporőr. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal többször eltalálod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+10 életerő.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,5] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pókvadász lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra ugrasz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a pókvadász jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [44,4] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy bíborgörény. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy sünmedve. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sünmedve testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a sünmedve bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 4.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 51 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 155 pontot. A következő körben tehát 155 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kócos Kender, egy vörös, hosszú hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 16. fordulód.

Erő: 15 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 8 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 63/63 év
Egészség: 17 Életpont: 111/28 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 5
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 71 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 87 TP-t kaptál. Jelenleg 1 680 TP-d van. A következő szinthez még 320 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, rájanyék.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 9 (+1)

44,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 656 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2 (+1)
4. gyógyítás: 7 5. vadászat: 1 6. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4.

Összsúly: 29.02 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dözmöng szív (#122) 5 sünmedve tüske (#14) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 vadász tatu bőr (#15) 10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

37 38 39 40 41 42 43 44 45
3
4
5
6
7
8
(39,6) vadász tatu (#10)
(40,6) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 20. jellempróba, oltár, evaporőr (#69)
(41,7) színes dözmöngök (#78), szőrös pók (#100)
(42,6) 1. jellempróba, evaporőr (#69)
(43,5) pókvadász (#59)
(44,4) bíborgörények (#84), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), sünmedve (#33)

Üzenet küldése a karakternek