Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 3. 9h:09' EZ A 17. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD 18. játékheted kezdete: dec. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5616 SZÁMLA : XXXX |
fkt 19 10 1 | felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot) |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
szk 78 |
kt 5 | elkészíted az 5. tárgyat |
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges pók testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges pók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [40,13] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy grákó denevér közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a grákó denevér nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 3 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [39,12] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy kneopatikus mollusk. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
kt 92 | elkészíted a 92. tárgyat |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a technokolin testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a technokolin kemény csáprágóját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a technokolin csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [40,14] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy alpesi tehén. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
kt 36 3 | elkészíted a 36. tárgyat (3 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a színes dözmöng testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a színes dözmöng csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a színes dözmöng száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
szk 78 |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
gyk 28 20 | gyakorolsz a 28. tárggyal 20 pontért |
KNEOPATIKUS MOLLUSZK (209. SZÖRNY) Ez az óriási csápos-csiga egy másik létsík lakója, az, hogy felbukkant a mi planétánkon, nyilvánvalóan egy közeli dimenziókapu jelenlétére utal. Szerencsére a lény még nem alkalmazkodott igazán a helyi körülményekhez, ezért nem mutált ki mindenféle immunitást. Ennek ellenére nagyon agresszív, és csápjai ismeretlen összetételű savakat bocsátanak ki, ezért lehetőleg kerüld el az érintését. Vágófegyveren kívül gyakorlatilag semmivel sem lehet elpusztítani. |
MANILLA-FA (91. NÖVÉNY) A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA. |
ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY) Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő. [Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.] |
Erő: | 11 | Szint: | 5 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 131 cm |
IQ: | 12 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 1 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 88/77 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7 | lőfegyverek: | 1 |
41,104 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 44 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 127 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 (+1) | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. gyógyítás: | 6 |
4. titkosírás: | 1 | 5. felderítés: | 2 | 6. harcművészetek: | 4 |
7. vadászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
tanya (507): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): új. |
Összsúly: 25.54 kg | Megterheltség: 79% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 134 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
3 | fáklya (#36) | 1 | grákóbőr (#41) | 1 | kötél (#92) |
38 | 39 | 40 | 41 | 42 | |
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|