Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 20. 15h:17' EZ A 600. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD 601. játékheted kezdete: jún. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 2777 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 9 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon jobb első lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kultúrmasztodon fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | VP spórolása: 5000 |
* 4. KP: | elmormolod a 243. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
bb 56 313 578 | beraksz a bankba az 56. tárgyat (313 darabot) |
bb 135 37 2 | beraksz a bankba a 135. tárgyat (37 darabot) |
kb 896 8 | kiveszel a bankból a 896. tárgyat (8 darabot) |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
v 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
le 518 | leveszed/lerakod az 518. tárgyat |
kf 291 247 1171 | kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat a 247. tárggyal az 1171. tárgyat |
id 240 200 | idomítod a 240. szörnyet 200 pontért |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egyesek azt híresztelik, hogy az idegen, aki a palotába érkezett, egy varkaudar. Elképzelhetetlen.
be 710 213 138 | bemész a 710. épületbe |
a 322 1073 3 | átadod a 322. tárgyat az 1073. kalandozónak (3 darabot) |
aa 327 188 190 | átadod a 327. tárgyat a 188. tárgyat a 190. tárgyat |
m 1 4 5 | mozogsz északkeletre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [202,117] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök bal lábát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-43 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-40 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 10, gyógyulás: 44, összesen: +34 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 13 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-43 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-40 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 29, gyógyulás: 30, összesen: +1 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Purifikálódsz. (+1 jóság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-43 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-40 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 12, gyógyulás: 36, összesen: +24 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó. 1933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-43 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-40 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 17, gyógyulás: 44, összesen: +27 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-43 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-40 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 25, gyógyulás: 48, összesen: +23 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 74 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (41 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar pálinka. 3050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-43 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-40 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 187, gyógyulás: 107, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csataremák. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
vpf 999 | VP elővétele: 999 |
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán nyakát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán bal karját. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2300 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 45, gyógyulás: 47, összesen: +2 ÉP}
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök bal vállát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Találsz egy manilla-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 11 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar nyakát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő. 1933 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 37, gyógyulás: 6, összesen: -31 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó és egy ezüst gyűrű. 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 30, gyógyulás: 5, összesen: -25 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 49, gyógyulás: 7, összesen: -42 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű és egy gyöngymangó. 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 32, gyógyulás: 4, összesen: -28 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (39 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +12 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar pálinka. 3050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 137, gyógyulás: 20, összesen: -117 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a halálhozó jobb vállát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 37 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 1891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 88, gyógyulás: 5, összesen: -83 ÉP}
(Továbbmész...) [198,119] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bávatag golombár. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a quwarg nagymester torát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 40, gyógyulás: 6, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [197,117] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
ek 273 10 239 | t. energia kisütése: 273 10 239 |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
ek 273 10 235 | t. energia kisütése: 273 10 235 |
tps 20 | TVP spórolása: |
h 233 250 | használod a 233. tárgyat |
szk 111 | keresed a 111. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 690. tárgyat |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG SMARAGDJA (1115. TÁRGY) Hihetetlen, ahogy a mesés Örökkévalóság Gyémántja egyik reggelre Smaragddá változik! Ez az ősi relikvia mindig tud meglepetésekkel szolgálni. A gyémánt ezernyi apró csiszolt lapkáját is gyönyörködve csodáltad, de ez a mindent magába fogadó, a fű selymes zöldjét, a tengermély haragos zöldjét és még ki tudja hányféle élményt egyesítő csoda mindent felülmúl. Ahogy megtapintod, azonnal érzed a tüzet a smaragdban - nyilvánvalóan, a smaragd ereje nőtt. Izgatottan reméled, hogy még korántsem érte el végső fejlettségét. A mágikus drágakő evolúcióját sajnos nem lehet siettetni, kizárólag az idő az egyetlen tényező. A smaragd speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +30 max ép-t, +20 max vp-t, +1 szerencsét és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
KVAZÁR PAJZS (296. TÁRGY) A kvazár pajzs igen hatékony védelmet jelent, 9-el növeli meg a védettségedet. A bökkenő csak az, hogy elkészítését szakemberre kell bíznod. A kovácsolást a megfelelő helyen a KT 296 paranccsal rendelheted meg, 60 TVP-ért. Az elkészítés a formát meghatározó Cru formázó minta mellett hat kvazárt igényel. |
EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY) Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 5D4+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod. |
Erő: | 24 (35) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 34 (36) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 24 (29) | Védekezés: | 73 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 99/103 év |
Egészség: | 26 | Életpont: | 374/259 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 24 (36) | Varázspont: | 1023/11 | Pénz: | 1127 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 35/33 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 9/19 | szúrófegyverek: | *27/100 (+18%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | *24/100 (+10%) |
dobófegyverek: | 8/96 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/99 (+40%) | 2. nyomkövetés: | 51/44 (+32%) | 3. mászás: | 1/15 |
4. csapdakészítés: | 8/48 | 5. csapdaészlelés: | 6/34 | 6. gyógyítás: | 30/82 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 15/59 (+34%) | 9. szörnyidomítás: | 6/94 (+175%) |
10. teológia: | 51/88 (+103%) | 11. taumaturgia: | 68/93 (+123%) | 12. szerencsejáték: | 2/10 (+10%) |
13. versengés: | 12/66 (+14%) | 14. harcművészetek: | 8/40 | 15. zene: | 12/59 |
16. szörnyismeret: | 14/78 (+30%) | 17. zárnyitás: | 2/57 | 18. vadászat: | 10/15 |
19. bányászat: | 7/74 | 20. úszás: | 5/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
állatvédelem (#192) | óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) | Symulf rúnája (#182) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | ekharion (#232) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
211 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 16 | drótszőr (#37) | |||
8 | ezüstshuriken (#327) | 3 | ezüsttőr (#322) | 59 | gyógykenőcs (#313) | |||
26 | kaja (#2) | 111 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
2 | pondróvér (#1232) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | varázskő (#305) | |||
25 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzpáncél (#90) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyenge méreg (#26) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | kvazár pajzs (#296) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 10 | ugh méreg (#166) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) | 8 | zyel katalizátor (#896) |