Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 15. 11h:37' EZ A 427. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD 428. játékheted kezdete: febr. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4675 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
kb 129 7 | kiveszel a bankból a 129. tárgyat (7 darabot) |
bb 148 1 | beraksz a bankba a 148. tárgyat (1 darabot) |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
dd 56 | eldobod az 56. tárgyat |
a 504 3758 1 | átadod az 504. tárgyat a 3758. kalandozónak (1 darabot) |
in 3758 349 697 | leírod a 3758. kalandozónak a 349. szörnyet a 697. tárgyat |
t 202 1 | támadod a 202. szörnyet |
bb 148 1 | beraksz a bankba a 148. tárgyat (1 darabot) |
fm 150 | feltételes mászás 150 |
kno 4 2 | képesség-növelés 4 |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 1 999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 999 17 | elmormolod a 6. varázslatot |
jlk 9292 | jelszó kimondása 9292 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza farkát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal meghorzsolod a massza bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a massza pikkelyes combját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 19 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Marásokat ejt rajtad a massza. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A massza megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Rövid karddal megcsapod a smaragdgólem testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 96 életpontot vesztettél. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1134 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 121, gyógyulás: 22, összesen: -99 ÉP}
(Továbbmész...) [129,101] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Továbbmész...) [130,101] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin! Úrrá lesz rajtad a rettegés, és visongani kezdesz. Félelmetes sebességgel mászol vissza a torony tövébe. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ork sámán. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [132,102] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Továbbmész...) [133,103] A síkságot sűrű erdő váltja fel.
m 3 1 2 | mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [135,103] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Találsz egy grok-képződményt.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [36 pontot használtál fel, van még 4.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 1 |
VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY) A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be. |
VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY) Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylő szellőket maga köré gyűjteni, és a bennük lévő energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellőszerűvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érő köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elől is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig... |
EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY) A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet. |
QUIROV (975. ELLENFÉL) Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
RAMIREZ FESZÍTŐVASA (1261. TÁRGY) "Mindig is utáltam, mikor egy fránya ajtó megakadályozta, hogy megtudjam, mit rejt! Egy ilyen alkalommal kezembe akadt egy fémrúd (ugyanis épp egy alakváltót könnyítettem meg vele). Akkor még nem sikerült erőkarként használni, és így kinyitni az ajtót, annál az egyszerű oknál fogva, hogy az istenért se sikerült beerőszakolni a kis helyre a durung végű rudat. El is határoztam: a legközelebbi vaskohónál ezt megváltoztatom! Így is lett, most már tökéletes, úgyhogy hajrá testvéreim, használjátok ti is ezt!" A fentiekben Ramirez Crashed a tárgy születésének körülményeire való visszaemlékezését olvashatjátok. A feszítővas legyártásához kell egy fémrúd, hat pirkit a vaskohó felfűtéséhez, az elmaradhatatlan kőkalapács és 20 TVP-nyi türelem. Ramirez Crashed feszítővasát akkor veszed elő, ha másképp nem tudsz kinyitni egy zárt ajtót, ekkor az erőd hetedével megnő az ajtóbetörő technikád. |
HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY) Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált. Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel. |
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY) A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
KALDOR VARÁZSPORA (1272. TÁRGY) Miután Rőtszakállú Kaldor, a Vasalt Bunkók oszlopos tagja meglepően jó eredményt ért el az Alanori Olimpián, az általa kifejlesztett trükkös eljárást a kalandozótársadalom nyomására kénytelen volt közkinccsé tenni. Nos, sosem hitted volna, hogy egy olyan semmirekellő ékszer, mint a moa üveggömb még jó lesz valamire. Törd össze egy kőkalapáccsal, és az így kapott port egy fúvócsővel fújd az ellenfél képébe! Garantált lesz a hatás. Sajnos ezt a rendkívül finom port elég nehéz tárolni. Ám némi varázsenergia koncentrálással apró, képlékeny gömböcskékké formázva, már elrakhatod egy alkalmas helyre a zsákod mélyén. Ez az elegáns trükk min. 10-es taumaturgia szakértelmet feltételez, és 1 TVP-nyi időt emészt fel. Egy moa üveggömbből 10 darab varázsporos gömböt készíthetsz (a KT 1272 parancs második paraméterének mindig tízzel osztható számod adj meg!). Ha Kaldor varázsporát használni szeretnéd, csak készítsd be lövedékként a fúvócsövedhez, vagy állítsd be az FLH parancsban. Mikor az üvegpor szemcséi beterítik az áldozatot, az gyakorlatilag képtelenné válik a hatékony harcra. [Minden sikeres találat 3-mal csökkenti az ellenfél támadását, és védekezését a csata időtartamára!] Sajnos az örvénykerítés tökéletes védelmet nyújt hatása ellen, és az ellőtt lövedék mindenképpen megsemmisül, előnye viszont, hogy még a legügyesebb harcművész sem képes félreütni. |
QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY) A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalacsonyabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót. |
Erő: | 20 (31) | Szint: | 19 | Merészség: | 6/2 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 30 (31) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 86 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 25 | Életpont: | 284/79 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 26 (29) | Varázspont: | 455/23 | Pénz: | 593 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 12/2 | Pszi pont: | 125/189 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 12/70 | vágófegyverek: | 23/19 |
ütőfegyverek: | 13/33 (+9%) | lőfegyverek: | 9/26 | dobófegyverek: | 19/27 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (80%) << ryuku buzogány (#696) (110%) << varkaudar szablya (#516) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 17 időszaki: 14 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/7 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 43/66 (+5%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 8/31 (+230%) | 5. csapdakészítés: | 13/78 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/46 |
7. gyógyítás: | 6/64 | 8. titkosírás: | 2/0 (+11%) | 9. felderítés: | 12/75 |
10. szörnyidomítás: | 4/42 | 11. teológia: | 26/88 (+9%) | 12. taumaturgia: | 23/62 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 2/38 (+11%) | 14. versengés: | 3/23 (+45%) | 15. szörnyismeret: | 8/35 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 3/25 | 18. vadászat: | 5/27 |
19. bányászat: | 8/99 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
udvarolsz a 3525. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot ) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), piromenyét (#99) (csak egyszer), massza (#217), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
16 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | rákpajzs (#98) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szöges páncél (#65) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
163 | arany (#50) | 8 | víz (#27) |