Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 27. 9h:14' EZ A 168. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD 169. játékheted kezdete: okt. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1829 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
t 290 | támadod a 290. szörnyet |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
flh 16 138 | felt. lőfegyver haszn. 16 a 138. tárggyal |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a drasmólyom testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a drasmólyom jobb szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 187 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,59] Lakott területre érkeztél.
vtn 47 | varázslat tanulás: a 47. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló bal oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 14 életpontot vesztettél. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és 2 fekete gyöngy. Magad mögé lököd a pitiáner qwarg rohamosztagos trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő őrült varázsló trófeát. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
im | imádkozol |
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 56 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló fejét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az őrült varázsló fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 22 életpontot vesztettél. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 gyenge méreg és 8 madártoll. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}
pki 600 | kiveszel a bankból 600 aranyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb karját. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló fejét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az őrült varázsló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 mocsári penke és 5 gyenge méreg. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
ea 166 30 | eladod a 166. tárgyat 30 |
ve 203 5 | megveszed a 203. tárgyat 5 |
ve 292 1 | megveszed a 292. tárgyat 1 |
ve 201 10 | megveszed a 201. tárgyat 10 |
ftv 47 760 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 760. szörnyet |
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal vállát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 15 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
(Továbbmész...) [184,59] Továbbmész a város utcáján. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 24 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra. " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,64] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 4 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[35 pontot használtál fel, van még 137.]
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (5 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált őrült varázsló trófeát, és kinyersz egy alkalmas kultúrmasztodon trófeát. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 172, gyógyulás: 0, összesen: -172 ÉP}
(Továbbmész...) [191,62] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ezoterikus mardel. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena bal oldalát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a roguena testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a roguena testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a roguena megcsapja a fejedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ököllel párszor keményen megütöd a roguena testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
(Továbbmész...) [191,61] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd. Semmi esélyed, fut át a gondolat agyadon, és már cselekszel is. A lény csodálkozó tekintetétől kísérve, kirohansz a létesítményből. (Önanalízis: +9% versengés.)
Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy bűbájlidérc közeledik feléd! Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
szk 165 | keresed a 165. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
FEHÉR GLÓBUSZ (47. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A vakító fehér színnel vibráló fehér glóbusz részleges védelmet nyújt a téged érő varázshideggel és a szörnyek jeges köpetével szemben, a harc időtartama alatt. Anyagi komponense egy amniosz, és 13 VP-be kerül. |
ŐRÜLT VARÁZSLÓ (255. ELLENFÉL) A kísérletezésbe, a mágia kínálta hatalomba, a más létsíkról megidézett lényekkel való találkozásba és még ki tudja, mibe őrülhet bele egy varázsló. Hogy őszinték legyünk, ez az a szakma, ahol a legnagyobb a megőrülési arány. Nem csoda, hogy a nem ritkán továbbra is teljes mágikus hatalmukat birtokló, de már ép elméjüket elvesztett varázslók a város utcáin csatangolnak, tűzviharral vagy savesővel burkolva be a békés járókelőket. A te feladatod, hogy ezeket az ámokfutókat megállítsd, ha épp nincs jelen a városi őrség. |
SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY) Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon nehéz), ugyanis egyértelműen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges. |
ROGUENA (779. SZÖRNY) Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának. |
Erő: | 22 (29) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 28 (33) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 21 (25) | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 19 (22) | Életpont: | 313/91 | Jellem: | jó (409) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (36) | Varázspont: | 443/42 | Pénz: | 694 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 18/18 | Pszi pont: | 122/245 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/39 | ökölvívás: | 25/31 (+13%) | szúrófegyverek: | 11/61 (+9%) |
dobófegyverek: | 25/20 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsthegyű lándzsa (#324) (210%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 .); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/55 | 2. nyomkövetés: | 38/0 (+19%) | 3. mászás: | 6/71 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 13/51 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/24 | 6. gyógyítás: | 16/92 (+46%) |
7. titkosírás: | 1/68 | 8. felderítés: | 19/8 (+34%) | 9. szörnyidomítás: | 4/84 |
10. teológia: | 42/35 (+33%) | 11. taumaturgia: | 29/18 (+9%) | 12. versengés: | 6/90 (+9%) |
13. harcművészetek: | 21/33 | 14. zene: | 12/11 | 15. szörnyismeret: | 13/23 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 3/50 | 18. vadászat: | 2/93 |
19. bányászat: | 3/43 | 20. úszás: | 7/20 | 21. főzés: | 6/2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), ongóliant (#159) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | fémbontó szójer (#150) | tűzeső (#61) | >> | szürke rinocérosz (#346) | |
tűzeső (#61) | >> | halálhozó (#419) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tűzeső (#61) | >> | csontváz lord (#177) | tűzeső (#61) | >> | smaragdgólem (#417) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | arató csattanat (#144) | |
tűzeső (#61) | >> | bunthar (#396) | tűzeső (#61) | >> | kétfejű troll (#163) | |
tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tompítás (#40) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tüskepajzs (#30) | >> | halálhozó (#419) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 2) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
HŐSTETTEID |
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | deus ex machina (#1) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | szöges bunkó (#8) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
30 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
575 | arany (#50) | 5 | amniosz (#203) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 10 | gyenge méreg (#26) | |||
8 | gyíkfű (#201) | 144 | kaja (#2) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
8 | madártoll (#112) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 4 | mocsári penke (#148) | |||
1 | sárkánypikkely (#292) | 3 | spiritusz (#170) | 10 | víz (#27) |