Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 29. 9h:09' EZ A 168. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD 169. játékheted kezdete: okt. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1829 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
h 313 3 | használod a 313. tárgyat |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
ftv 40 255 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 255. szörnyet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
bb 2 120 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (120 darabot) |
kb 135 15 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (15 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 56 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Elszántan a másikra rontasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod az ongóliant testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az ongóliant testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}
h 34 8 | használod a 34. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tisztítótűz. 84 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a sírlidérc jobb oldalát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tisztítótűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 30 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
m 1 4 2 | mozogsz északkeletre, délre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 165 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 8 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos. (5 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 2 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [192,63] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Iron Cross. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 150, gyógyulás: 0, összesen: -150 ÉP}
(Továbbmész...) [193,63] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy ezoterikus mardel. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 60 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel bal oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
m 5 3 1 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, északkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb első lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [193,65] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy pordémon.
(Továbbmész...) [194,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sérült ryuku gólem volt. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a légirozmár testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a légirozmár bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 117 | keresed a 117. szörnyet |
id 240 80 | idomítod a 240. szörnyet 80 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
TGUARKHAN (212. SZÖRNY) A Tguarkhan a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Tguarkhan magától nem képes Ghallára átlépni, ehhez egy dimenziókapura van szüksége. Ha ez a kapu huzamosabb ideig nyitva van, a Tguarkhanok elkezdenek átözönleni, és hamarosan megérkezik egy magasabb rangú Thargodan is, akit SEMMILYEN módon nem tud halandó elpusztítani. A Tguarkhan képes alakját változtatni, de leginkább egy robosztus, sziklatestű gólem alakot kedvel. Komolyan megsebezni kizárólag varázslattal vagy mágikus ill. ezüst fegyverrel lehetséges. Ha egy Tguarkhan fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
KÖDMANGÓ CSERJE (58. NÖVÉNY) Az árnyvilág sötét zugaiban, a holtak folyamatosan párolgó életesszenciáiból táplálkozik a ködmangó cserje, ez az anyagtalan, testetlen pszeudo-növény. Egy holt lélek mentális energiáinak koncentrálásával képes ennek immateriális termését, a ködmangót leválasztani. Ehhez a KT 59 parancsot kell kiadni, 12 pontért. |
LOVAGI TABARD (349. TÁRGY) Bár egy külső szemlélő számára csak egy egyszerű fehér köpenynek látszik, de a lovagi tabard valójában a Naplovagok szent tárgya, amelyet istenük, Raia adományozta a KT-nek, a következő szavakkal: "Tisztelet és megbecsülés övezze e tárgyat, és mindig az a Naplovag viselje, akit a többiek méltónak találnak erre." Ha egyszer hozzád kerül, a KF 349 paranccsal öltheted fel. A lovagi tabard hárommal megnöveli a szerencsédet, és kettővel a védettségedet, amíg viseled. Ezt a tárgyat kizárólag a Naplovag KT tagjai hordhatják. |
AGVARI MANAFÓKUSZ (890. TÁRGY) Ez egy vörös fényű rubin, amely a kreitonokra jellemző óriási mágikus hatalommal bír. Mágikus potenciálodat megnöveli, persze csak egy bizonyos mértékig - az isteni hatalmú lények képességeit már nem tudja befolyásolni. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy a varázslataid által okozott sebzés nő 10%-kal (de legfeljebb 50-nel) akkor, ha teológia és taumaturgia szakértelmed 200-nál kevesebb. |
RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY) Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is! |
ŐSDENTOR (282. SZÖRNY) Az ősdentorok nagyhatalmú, mágikus entitások, amelyeket általában varázslók idéznek meg bizonyos feladatok végrehajtására egy másik létsíkról. Az ősdentor számára a bolygónk légköre méreg, amely kb. 1 nap alatt elpusztítja: így az ősdentornak igyekeznie kell a feladat végrehajtásával, és ha megidézőjére támad, akkor pedig sosem juthat vissza hazájába. Nem csoda, hogy az ősdentorok általában igen sietősek, és ha összeakadnak egy kalandozóval, igyekeznek azt a lehető legrövidebb idő alatt "lerendezni". Az ősdentorok démoni alakú, (de nem Thargodan!) lények, egyesek szerint a Sötét Földről származnak, de mások ezt vitatják. Az ősdentor csak ezüst és mágikus fegyverekkel sebezhető. |
Erő: | 22 (29) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 28 (33) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 21 (25) | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 19 (22) | Életpont: | 314/227 | Jellem: | jó (411) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (36) | Varázspont: | 443/6 | Pénz: | 364 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 18/18 | Pszi pont: | 122/255 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/39 | ökölvívás: | 25/40 (+9%) | szúrófegyverek: | 11/69 (+8%) |
dobófegyverek: | 25/26 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsthegyű lándzsa (#324) (210%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 .); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/71 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 38/43 (+43%) | 3. mászás: | 6/78 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 13/57 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/24 | 6. gyógyítás: | 16/92 |
7. titkosírás: | 1/68 | 8. felderítés: | 19/25 (+17%) | 9. szörnyidomítás: | 5/76 (+92%) |
10. teológia: | 42/63 (+28%) | 11. taumaturgia: | 29/24 (+6%) | 12. versengés: | 6/90 |
13. harcművészetek: | 21/33 | 14. zene: | 12/11 | 15. szörnyismeret: | 13/43 (+20%) |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 3/50 | 18. vadászat: | 2/93 |
19. bányászat: | 3/61 (+18%) | 20. úszás: | 7/20 | 21. főzés: | 6/18 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | fémbontó szójer (#150) | tűzeső (#61) | >> | szürke rinocérosz (#346) | |
tűzeső (#61) | >> | halálhozó (#419) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tűzeső (#61) | >> | csontváz lord (#177) | tűzeső (#61) | >> | smaragdgólem (#417) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | arató csattanat (#144) | |
tűzeső (#61) | >> | bunthar (#396) | tűzeső (#61) | >> | kétfejű troll (#163) | |
tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tompítás (#40) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | tüskepajzs (#30) | >> | halálhozó (#419) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 2) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
HŐSTETTEID |
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 124 | kaja (#2) | 2 | spiritusz (#170) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aranylánc (#191) | 1 | csuklyavirág (#133) | 10 | gyöngymangó (#135) | |||
11 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | mutáns csont (#331) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | szent jogar (#150) | |||
5 | szögletes kő (#17) | 1 | zöld üveg (#82) |