165. forduló, 167. forduló, Next Generation összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 29. 9h:09'
EZ A 168. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD
169. játékheted kezdete: okt. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1829
SZÁMLA : XXXX

NEXT GENERATION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,61] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 ezüst karkötőt (55 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 agvari manafókuszt (315 arany).
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Tguarkhan (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) ködmangót (ld. enc.) és lovagi tabardot (ld. enc.).
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+46 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+236 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A plusz TU-kat 20 TVP-re váltod. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy bávatag golombár nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. (Önanalízis: +20% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 338.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 318.]

h 313 3 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +92 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 314.]
[A kezdeti parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ftv 40 255 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 255. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. (Önanalízis: +16% főzés.) 220 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 311.]

bb 2 120 beraksz a bankba a 2. tárgyat (120 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 120 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

kb 135 15 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 gyöngymangót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 311.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[190,62] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 56 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Elszántan a másikra rontasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod az ongóliant testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az ongóliant testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [27 pontot használtál fel, van még 284.]

h 34 8 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! (Önanalízis: +18% bányászat.) [8 pontot használtál fel, van még 276.]

m 3 mozogsz délkeletre
[191,63] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy bűbájlidérc közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült drakolich nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tisztítótűz. 84 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [12 pontot használtál fel, van még 264.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mutáns csont és egy rövid íj. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a sírlidérc jobb oldalát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó támad rád.

Ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tisztítótűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 30 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 aranylánc és egy szent jogar. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] (Önanalízis: +17% felderítés.) [35 pontot használtál fel, van még 229.]

m 1 4 2 mozogsz északkeletre, délre, keletre
[192,62] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Véres Holló hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 165 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 8 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos. (5 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 2 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Egyszercsak megpillantod egy hófehér, hosszú hajú, égszínkék szemű alakváltó férfi táborát. Bőre mélykék színű. Leah teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vértjét, egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy Ovgun nyakláncát, egy torz fülkarikát és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy mennydörgő titán trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg széltáncos trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [192,63] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Iron Cross. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 150, gyógyulás: 0, összesen: -150 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [193,63] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy ezoterikus mardel. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 60 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel bal oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Utad során felfedezel egy gumifát. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rhiannon lábát masszírozza. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy bűbájlidérc közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [46 pontot használtál fel, van még 183.]

m 5 3 1 mozogsz délnyugatra, délkeletre, északkeletre
[192,64] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb első lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [193,65] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy pordémon.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [194,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sérült ryuku gólem volt. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy ősdentor közeledik feléd! (ld. enc.) Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [36 pontot használtál fel, van még 147.]

m 6 mozogsz nyugatra
[193,64] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. (Önanalízis: +7% mászás.) Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!

Elszántan a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a légirozmár testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a légirozmár bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 mutáns csontot. Miután lemásztál, továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [33 pontot használtál fel, van még 114.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

id 240 80 idomítod a 240. szörnyet 80 pontért
Nekikezdesz a sivatagi doareg idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Rettenetesen fáradtak vagytok, mire a mai lecke véget ér. (Még 22 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) (Önanalízis: +92% szörnyidomítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [80 pontot használtál fel, van még 34.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 31.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 31.]

* 3. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 86 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 30.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 21, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 307 pontot. A következő körben tehát 337 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TGUARKHAN (212. SZÖRNY)
A Tguarkhan a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Tguarkhan magától nem képes Ghallára átlépni, ehhez egy dimenziókapura van szüksége. Ha ez a kapu huzamosabb ideig nyitva van, a Tguarkhanok elkezdenek átözönleni, és hamarosan megérkezik egy magasabb rangú Thargodan is, akit SEMMILYEN módon nem tud halandó elpusztítani. A Tguarkhan képes alakját változtatni, de leginkább egy robosztus, sziklatestű gólem alakot kedvel. Komolyan megsebezni kizárólag varázslattal vagy mágikus ill. ezüst fegyverrel lehetséges. Ha egy Tguarkhan fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak.

KÖDMANGÓ CSERJE (58. NÖVÉNY)
Az árnyvilág sötét zugaiban, a holtak folyamatosan párolgó életesszenciáiból táplálkozik a ködmangó cserje, ez az anyagtalan, testetlen pszeudo-növény. Egy holt lélek mentális energiáinak koncentrálásával képes ennek immateriális termését, a ködmangót leválasztani. Ehhez a KT 59 parancsot kell kiadni, 12 pontért.

LOVAGI TABARD (349. TÁRGY)
Bár egy külső szemlélő számára csak egy egyszerű fehér köpenynek látszik, de a lovagi tabard valójában a Naplovagok szent tárgya, amelyet istenük, Raia adományozta a KT-nek, a következő szavakkal: "Tisztelet és megbecsülés övezze e tárgyat, és mindig az a Naplovag viselje, akit a többiek méltónak találnak erre." Ha egyszer hozzád kerül, a KF 349 paranccsal öltheted fel. A lovagi tabard hárommal megnöveli a szerencsédet, és kettővel a védettségedet, amíg viseled. Ezt a tárgyat kizárólag a Naplovag KT tagjai hordhatják.

AGVARI MANAFÓKUSZ (890. TÁRGY)
Ez egy vörös fényű rubin, amely a kreitonokra jellemző óriási mágikus hatalommal bír. Mágikus potenciálodat megnöveli, persze csak egy bizonyos mértékig - az isteni hatalmú lények képességeit már nem tudja befolyásolni. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy a varázslataid által okozott sebzés nő 10%-kal (de legfeljebb 50-nel) akkor, ha teológia és taumaturgia szakértelmed 200-nál kevesebb.

RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY)
Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is!

ŐSDENTOR (282. SZÖRNY)
Az ősdentorok nagyhatalmú, mágikus entitások, amelyeket általában varázslók idéznek meg bizonyos feladatok végrehajtására egy másik létsíkról. Az ősdentor számára a bolygónk légköre méreg, amely kb. 1 nap alatt elpusztítja: így az ősdentornak igyekeznie kell a feladat végrehajtásával, és ha megidézőjére támad, akkor pedig sosem juthat vissza hazájába. Nem csoda, hogy az ősdentorok általában igen sietősek, és ha összeakadnak egy kalandozóval, igyekeznek azt a lehető legrövidebb idő alatt "lerendezni". Az ősdentorok démoni alakú, (de nem Thargodan!) lények, egyesek szerint a Sötét Földről származnak, de mások ezt vitatják. Az ősdentor csak ezüst és mágikus fegyverekkel sebezhető.

KARAKTERLAP

Next Generation, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Raia püspöke vagy. Papi hited: 202. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 166. fordulód.

Erő: 22 (29) Szint: 20 Merészség: 6/5 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (33) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (25) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 19 (22) Életpont: 314/227 Jellem: jó (411) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (36) Varázspont: 443/6 Pénz: 364 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 18/18 Pszi pont: 122/255 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1037 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8669 TP-t kaptál. Jelenleg 582411 TP-d van. A következő szinthez még 17589 TP szükséges. Trófeáid: kultúrmasztodon, norpadolótika, ongóliant. A 165. fordulódban 5520 arany került a bankszámládra. 5547 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/39 ökölvívás: 25/40 (+9%) szúrófegyverek: 11/69 (+8%)
dobófegyverek: 25/26 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsthegyű lándzsa (#324) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 .); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/71 (+16%) 2. nyomkövetés: 38/43 (+43%) 3. mászás: 6/78 (+7%)
4. csapdakészítés: 13/57 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/24 6. gyógyítás: 16/92
7. titkosírás: 1/68 8. felderítés: 19/25 (+17%) 9. szörnyidomítás: 5/76 (+92%)
10. teológia: 42/63 (+28%) 11. taumaturgia: 29/24 (+6%) 12. versengés: 6/90
13. harcművészetek: 21/33 14. zene: 12/11 15. szörnyismeret: 13/43 (+20%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 3/50 18. vadászat: 2/93
19. bányászat: 3/61 (+18%) 20. úszás: 7/20 21. főzés: 6/18 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> szürke rinocérosz (#346)
tűzeső (#61) >> halálhozó (#419) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tűzeső (#61) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> arató csattanat (#144)
tűzeső (#61) >> bunthar (#396) tűzeső (#61) >> kétfejű troll (#163)
tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166) tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) tompítás (#40) >> borzalmas varkaudar (#166)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tompítás (#40) >> csontváz lord (#177)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tüskepajzs (#30) >> halálhozó (#419)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység.
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 2)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

HŐSTETTEID
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 amniosz (#203) 2 gyíkfű (#201)
2 gyógykenőcs (#313) 124 kaja (#2) 2 spiritusz (#170)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aranylánc (#191) 1 csuklyavirág (#133) 10 gyöngymangó (#135)
11 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 2 mutáns csont (#331)
1 rézdarab (#70) 1 rövid íj (#107) 1 szent jogar (#150)
5 szögletes kő (#17) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(190,62) ongóliant (#159), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, tündöklő szobor (#1587)
(191,63) ősi csatamező (#263), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bűbájlidérc (#761), drakolich (#760), csontváz (#48), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), élőholt mágus (#175)
(192,62) gumifa (#38), Leah oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), qwarg rohamosztagosok (#242), egy alakváltó férfi
(192,63) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), oltár, kultúrmasztodonok (#227), bávatag golombár (#165)
(192,64) Sheran rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(193,63) ezoterikus mardelek (#184), gumifa (#38), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Dornodon oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761)
(193,64) manaelementál (#290), grok-képződmény (#149), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Tharr oltár, légirozmár (#94)
(193,65) Thargodan csatamező (#432), Leah oltár, művészi porolit (#720)
(194,64) ryuku gólem (#394), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, művészi porolit (#720), ősdentor (#282)

Üzenet küldése a karakternek