Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. febr. 11. 9h:05' EZ A 182. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD 183. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4455 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 6 2 15 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 1 4 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
gyk 28 30 | gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor ruganyos törzsét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Rövid karddal megvágod a purifikátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 32, gyógyulás: 29, összesen: -3 ÉP}
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a kétfejű troll testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Rövid karddal végigvágod a kétfejű troll testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 68, gyógyulás: 29, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [94,52] Lakott területre érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az orgyilkos testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [94,53] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal párszor kilyukasztod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Öregedett 1 évet. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 104 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel párszor megpöccinted a kobudera jobb karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a kobudera testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ököllel a kobudera többször kegyetlenül megüti a jobb karodat. Valamilyen buta harcművész-trükköt alkalmazott. (4 támadástól 271 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal a kobudera megvagdalja a jobb lábadat. Valamilyen számodra ismeretlen technikát alkalmazott. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 438, gyógyulás: 7, összesen: -431 ÉP}
ve 269 10 | megveszed a 269. tárgyat 10 |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az ork bérgyilász mozgékony testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Rövid karddal felnyitod az ork bérgyilász jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 20, gyógyulás: 29, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [94,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ha Sheran hívő vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Vemhes Guppi orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Előbb találsz tökös nőt, mint kapsz el egy Árnymenőt... a helyedben ügyelnék! " Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy épület van. Északnyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy rájanyék. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigmetszed a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [95,50] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Látsz egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy khór darázs. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a khór darázs szőrös torát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a khór darázs testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [97,48] A síkság után kisebb hegyek következnek. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Észreveszel egy világítótornyot. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy ongóliant. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [98,48] Továbbra is alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
gyk 28 30 | gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért |
Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás bal karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a bibircsók-óriás jobb vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. Ököllel párszor keményen megütöd a bibircsók-óriás jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
gyk 28 30 | gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért |
ef 15 511 | energia fejlesztése 15 |
szk 60 | keresed a 60. szörnyet |
* 1. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
PLAZMAGÖMB (2235. TÁRGY) Na még egy kristálygömb, gondolod szomorúan, és már nyúlnál az aranytermő ládikódért, de ahogy hozzáérsz új szerzeményedhez, annak belsejéből apró elektromos kisülések indulnak ujjad irányába, de nem okoznak sérülést, ellenben gyönyörű látvány. Nocsak, ez akkor valami új dolog lesz, de vajon mire jó? Vagy már annyira rutinos, hogy rögtön a villámokkal hozod összefüggésbe új szerzeményed, így kísérletképp ellősz egy kisebb villámot, ami legnagyobb megelégedésedre nem is lesz annyira kicsi. Vigyorogva rakod a plazmagömbnek nevezett varázstárgyat hátizsákodba, hiszen most már tudod, hogy amíg nálad van, villám alapú varázslataid szintenként eggyel többet sebeznek. Átadni biztosan nem fogod senkinek, mindenki szerezzen magának. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2235 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy plazmagömbre!) |
ZEOLITKRISTÁLY (2236. TÁRGY) Egy apró, szabálytalan, áttetsző, halványlila kristályt tartasz a kezedben. Nem közönséges tárgy, az biztos, hiszen érzed benne a lüktető mágiát. Eltart egy ideig, mire rájössz arra, hogy ez a mágia mi célt szolgál. A sav alapú varázslatiadat erősíti, szintenként eggyel. Hasznos tárgynak tűnik, így gondosan elrejted az egyik kis szütyődben. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2236 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy zeolitkristályra!) |
ONGÓLIANT (159. SZÖRNY) Képzelj el egy majdnem négy méter magas, rinocéroszbőrű, vérben forgó szemű tomboló óriást. Igen, az imént lefestett kép leginkább egy nyugtatókkal telepumpált, szende ongóliantgyermekre illik. Az ongóliantok nem ismernek el senkit és semmit maguk fölött, és ez jogosnak is tűnik, amikor valaki megpillantja fél tonnás kőbunkójukat és iszonyatos termetüket. Szerencsére, az ongóliantok csak eldugott helyeken, magashegyek közt és lakott területektől távoli földeken élnek. Néha azonban feldühítik őket - például valamelyik isten ongóliant-vadászatra indul - és ilyenkor gyilkos pusztító ongóliant törzsek indulnak meg a városok felé, hogy a rajtuk esett sérelemért elégtételt vegyenek. Az ongóliantokat csak a legtapasztaltabb kalandozók képesek megállítani, a legtöbbet (szám szerint negyvenhatot) eddig Toborzásgátló Vlagyimir ölte meg. (A halhatatlanok rekordjait senki sem tartja számon, Dornodon, a leghírhedtebb ongóliant-vadász valószínűleg csak kacagna Vlagyimir nyomorúságos teljesítményén.) Ha esetleg te is ongóliant-ölésre adnád a fejed, nem árt, ha tudod - nagyon, NAGYON tapasztaltnak kell ahhoz lenned, hogy Merészséged akár 10-re állításával harcot kezdeményezz. Ha pedig a direkt FT-re hagyatkozol, nyáladat csorgatva a hatalmas kincsek után, amit az ongóliant a zsákjában hordoz, ne feledkezz meg az ongóliant pusztító tűzleheletéről, amelynél csak a sárkányoké halálosabb... |
TUDATKINÉZIS II. (511. TUDATI KÉPESSÉG) Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.) |
Erő: | 18 (20) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 34 (36) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 27 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 14 (15) | Életpont: | 388/270 | Jellem: | gonosz (208) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (16) | Varázspont: | 244/20 | Pénz: | 4520 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 30/12 | Pszi pont: | 29/20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/58 (+63%) | szúrófegyverek: | 1/0 | vágófegyverek: | 25/84 (+4%) |
ütőfegyverek: | 20/81 | lőfegyverek: | 16/58 | dobófegyverek: | 2/95 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 2 db (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
98,48 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 113 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 106 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 79/39 (+15%) | 2. nyomkövetés: | 39/56 (+9%) | 3. lopás: | 5/44 |
4. mászás: | 8/90 | 5. csapdakészítés: | 13/87 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 15/53 |
7. gyógyítás: | 16/31 | 8. titkosírás: | 2/59 | 9. felderítés: | 4/55 |
10. szörnyidomítás: | 3/72 | 11. teológia: | 21/45 (+19%) | 12. taumaturgia: | 16/69 (+5%) |
13. zene: | 5/67 (+5%) | 14. szörnyismeret: | 18/22 (+20%) | 15. pszi: | 5/10 (+3%) |
16. zárnyitás: | 3/55 | 17. vadászat: | 18/44 | 18. bányászat: | 20/54 (+27%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 8 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), szőrös pók (#100) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Pszinapszis (#974), vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (1,15) | vámpirizáció (#1) (0,20) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), szárazság (#48), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: nagyon éhezik |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 7, 9, 15, 16, 20, 29, 31, 50, 51, 52, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 6, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1900 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 88.75 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
212 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | gyenge méreg (#26) | 2 | lajhár csont (#236) | 1 | láncing (#222) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | trikornis szarv (#198) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | darázsszárny (#652) | 3 | óndarab (#85) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 11 | purifikátor háj (#269) | 1 | rézdarab (#70) |
93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | |
47 | |
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|