166. forduló, 168. forduló, Cinty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 26. 15h:00'
EZ A 178. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
179. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5787
SZÁMLA : XXXX

CINTY KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 4. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 47 álomport (57 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 moa jádekő (eladási ár: 104 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+109 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+106 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-19 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 292.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 282.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy gyémánt okuláré elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 262.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

kf 1068 kézbeveszed/felveszed az 1068. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a bundás kabátot. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

kb 305 2 kiveszel a bankból a 305. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

ffk 170 190 190 felt.fv.kozkázata: 170 190 190
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 170 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 190 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 190 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

lm 1 32 34 mozogsz 1 32 34
Eléggé összefagytál, a kezed is remeg már a hidegtől. Nem baj, gondolod, most már nem időzöl itt sokáig, ha megvan a kincs, akkor uzsgyi ki innen. [3. SZINT 2. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó! Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Amilyen lendülettel a következő terembe érkezel, kis híján belelépsz egy bődületesen nagyméretű medvecsapdába. Pár centire a bokádtól csattannak össze hatalmas fémfogai. [3. SZINT 3. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Szúrós trollszag csapja meg az orrod... Valaki az itt járt kalandozók közül valószínűleg itt könnyíthetett magán. Körülnézel és meg is pillantod az árulkodó sárga foltokat. [3. SZINT 11. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. T-alakú elágazásba érkezel. A térképről tárolt emlékeid szerint már a harmadik szint szívében barangolsz. [3. SZINT 10. PONT]
Egy vastag rúd előtt állsz, ami a felső szintig ér. Ezen kellene felmásznod? Elég lehetetlennek tűnik, de ne mondja senki, hogy nem próbáltad meg... Ahogy előre láttad: visszacsúszol, és a fenekeden landolsz. Ebből a lenti perspektívából viszont feltűnik, hogy a jégfalban bevágások vannak. Így már gyerekjáték feljutnod a feletted levő folyosóra. [3. SZINT 1. PONT -> 2. SZINT 34. PONT]
A járat egy éles kanyarral elfordul, s vele te is. [2. SZINT 33. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Itt Rúnapukkasztásra van szükség! Némi mágikus vizsgálat után rájössz, hogy a biztonságos Rúnapukkasztáshoz 80 varázspontra lenne szükség - ekkora mágikus energiával pedig nem rendelkezel. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-77 életpont). Nini, esik a hó. Felnézel a mennyezetre, de annak hűlt helyét látod. Vagyis olyan magasan lehet, amíg a téged körbeölelő fény nem juthat fel. Így elképzelni sem tudod, hogy fordulhat elő, hogy itt csapadék hull alá, hogy leérkezvén a jégpadló szerves részévé válhasson. [2. SZINT 32. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 varázskő és 5 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát.
A járat egy éles kanyarral elfordul, s vele te is. [2. SZINT 33. PONT]
Eléred a folyosó végét. Itt csak egy lyuk van, közepén egy vastag rúddal. Hát ez mi a szösz? Megkapaszkodsz benne, és... zutty! Egy szinttel lejjebb érsz földet, egy pár lépés átmérőjű teremben. [2. SZINT 34. PONT -> 3. SZINT 23. PONT]
[45 pontot használtál fel, van még 212.]

lm 13 21 23 mozogsz 13 21 23
T-alakú elágazásba érkezel. A térképről tárolt emlékeid szerint már a harmadik szint szívében barangolsz. [3. SZINT 10. PONT]
Kétfelé vezet tovább az út. Nagyot sóhajtasz, majd döntesz. [3. SZINT 12. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Körülkémlelsz, veszélyt sejtve, de csak egy árválkodó súlyzón akad meg a pillantásod. Remek ötleted támad: egy kis testedzés épp kellemesen felmelengetne. Két kézzel ragadod meg, mégsem moccan. Ennyire legyengített volna a hideg? Ah, csak be van fagyva - mentegeted magad. [3. SZINT 13. PONT] Egy dermesztő lidérc lakik itt. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1284 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 15, gyógyulás: 25, összesen: +10 ÉP}


Kétfelé vezet tovább az út. Nagyot sóhajtasz, majd döntesz. [3. SZINT 12. PONT]
Elhaladsz egy jégszobor mellett. Visszalépsz, mert túlságosan ismerősek az arcvonásai... Igen! Biztos, hogy láttad már valahol. Csak nem az a törpe az, akivel a legutóbb harcoltál? Á, nem, mégsem... elhessegeted a gondolatot. [3. SZINT 14. PONT]
Kitaposott út vezet a derékszögű kanyarig. Kidugod a fejed, de mivel nem látsz ellenséget, bátrabban folytatod az utad. [3. SZINT 15. PONT]
Egy távoli nesz arra késztet, hogy harcra kész mozdulatokkal osonj tovább. [3. SZINT 16. PONT]
Épp lazítasz tartásodon, gondolván, nincs okod aggodalomra, amikor észreveszed, hogy egy jegesmedve bámul rád. Felé fordulsz, mire ő nyakába szedve lábait eliramodik az ellenkező irányba. Még ilyet?! - gondolod. [3. SZINT 18. PONT]
A sokadik T-alakú elágazásba sétálsz. [3. SZINT 20. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A szoba szemközti falát rácsszerű jégcsapok alkotják. Olyan vastagok, hogy biztos nem tudnád felolvasztani őket. Közelebb lépsz, hogy kíváncsiságodat kielégítve megtudd, mi van a túloldalon. Hatalmas csarnok húzódik ott, melyből nem sokat látni a gyér fény miatt. Pedig lehet, hogy érdemes lenne oda bejutni, de innen nem fog menni sajnos. Túl kicsik a rések, a mennyezettől a padlóig érő zord jégcsapok között. [3. SZINT 21. PONT] Egy fagyelementált veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a fagyelementál bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A fagyelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 4 ulkor gyöngyöt (ld. enc.).
A sokadik T-alakú elágazásba sétálsz. [3. SZINT 20. PONT]
A folyosó végén egy korlát van, mögötte olyan mély szakadék húzódik, hogy nem látni le az aljáig. Mellette aprócska figyelmeztető tábla... Még jó, hogy valaki így óvja a kalandozók testi épségét. [3. SZINT 22. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Háromszor-négyszer nekiveselkedsz a meredek lépcsősornak. Minduntalan visszacsúszol. Aztán méltóságodat félretéve térdre ereszkedsz és így vágsz neki a dupla szintnyi magasságnak. Még így is nehéz megmaradni a síkos fokokon, de azért csak összejön valahogy. [3. SZINT 23. PONT -> 1. SZINT 10. PONT]
[65 pontot használtál fel, van még 147.]

lm 13 23 23 mozogsz 13 23 23
A hol kiszélesedő, hol összeszűkülő járatban csak egyetlen dolog állandó: a jeges padló, és a falak, melyek kísérteties hideget árasztanak magukból. [1. SZINT 9. PONT]
Bizonytalan léptekkel haladsz előre a csúszós padlón. Az egyik álló jégcsap felületén befagyott kitinpáncélú bogarak mászkálnak. Inkább nem zavarod meg őket mindennapi tevékenységük közepette. [1. SZINT 8. PONT]
A gyorsabb haladás érdekében a folyosó egy szakaszát csúszva teszed meg. A rövid ideig tartó száguldás pozitív élményeket kelt benned, főképp a gyerekkorodból felvillanó halvány és beazonosíthatatlan emlékképek miatt. [1. SZINT 11. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 gyöngymangó. Felpakolsz.
Most veszed csak észre, hogy a folyosó fala tükörként is funkcionál. Megcsodálod délceg alakodat, és ellenállhatatlanul bájos pofikádat, majd felvillanyozódva indulsz tovább. [1. SZINT 12. PONT]
Az út hirtelen ér véget, mintha elvágták volna. A természet kialakította peremről lenézve odalent folytatódó folyosóra leszel figyelmes. Aztán az oldalt álló hatalmas jégcsapra kalandozik tekinteted. Igen, ezen le lehetne csúszni. Átkarolod a különös képződményt, és abban a pillanatban már zuhansz is. Szerencsére ügyesen, két lábra érkezel. [1. SZINT 13. PONT -> 2. SZINT 3. PONT]
Megfeszülsz egy pillanatra, amikor felfedezed, hogy egy kalandozó jön veled szembe. Felszerelése kísértetiesen hasonlít a tiedre. Aztán rájössz, hogy a folyosó itt derékszögű kanyart vesz, és csak szemközti jégfalról visszabámuló tükörképed viccelt meg alaposan. [2. SZINT 21. PONT]
Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy rozmárember. Fegyvere egy kőkés. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rozmárember testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a rozmárember testét. Kritikus ütés! (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a rozmárember testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem vagy felkészülve a rozmárember gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A rozmárember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rozmárfogat. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőkést [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy hópárduc! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hópárduc hatalmas testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a hópárduc testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a hópárduc bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A hópárduc megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}


Továbbmész. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. A következő szobába lépve elhűlten megdermedsz. Középen egy dimenziókapu áll. Az azbesztium ötvözetből készült kör alapú szerkezetről millióegy kicsiny jégcsap lóg alá, és láthatólag régóta nem használták. Ha működött egyáltalán... hoppá, most jut csak eszedbe, mintha a Nagy Hóvihar idején a jéglények egy dimenziókapun keresztül érkeztek volna... csak nem ez lenne az? Kizárt... [2. SZINT 23. PONT] Egy hópárduc lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hópárduc farkát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a hópárduc hófehér bundáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a hópárduc fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hópárduc megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmával néhányszor a hópárduc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hópárduc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 párducszem. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy fagymágus! (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: elemi fagyförgeteg varázslatot lő rád. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fagymágus jobb lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a fagymágus bal karját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a fagymágus testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (fehér glóbusz védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Csontpálcával párszor keményen megütöd a fagymágus bal lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a fagymágus testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy.
A következő szobába lépve elhűlten megdermedsz. Középen egy dimenziókapu áll. Az azbesztium ötvözetből készült kör alapú szerkezetről millióegy kicsiny jégcsap lóg alá, és láthatólag régóta nem használták. Ha működött egyáltalán... hoppá, most jut csak eszedbe, mintha a Nagy Hóvihar idején a jéglények egy dimenziókapun keresztül érkeztek volna... csak nem ez lenne az? Kizárt... [2. SZINT 23. PONT] Egy fagymágus lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy elemi fagyförgeteg. 79 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fagymágus nyakát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra ugrasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a fagymágus testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a fagymágus nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 49 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 70 életpontot vesztettél. Csontpálcával többször eltalálod a fagymágus testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a fagymágus testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 312, gyógyulás: 37, összesen: -275 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +102 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +111 életerő.)
[45 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 24 24 26 mozogsz 24 24 26
Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Belépsz a délre nyíló terembe. A mennyezetről több helyen földig érő jégcsapok érnek, azok között kell akrobatikus mozdulatokkal szlalomoznod, hogy átkutathasd a helyet. Néhányszor felszisszensz, ahogy az üres helyiség kutatása közben karod a kristályos jégképződményekhez ér, és megérzed a belőlük áradó elviselhetetlen hideget. [2. SZINT 24. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy fagymágus van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy elemi fagyförgeteg varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fagymágus bal oldalát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával párszor keményen megütöd a fagymágus testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a fagymágus testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fagymágus testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a fagymágus testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (fehér glóbusz védelmez.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (fehér glóbusz védelmez.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy.
Belépsz a délre nyíló terembe. A mennyezetről több helyen földig érő jégcsapok érnek, azok között kell akrobatikus mozdulatokkal szlalomoznod, hogy átkutathasd a helyet. Néhányszor felszisszensz, ahogy az üres helyiség kutatása közben karod a kristályos jégképződményekhez ér, és megérzed a belőlük áradó elviselhetetlen hideget. [2. SZINT 24. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy fagymágus. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy elemi fagyförgeteg varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a fagymágus jégből vont auráját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontpálcával néhányszor megcsapod a fagymágus testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a fagymágus jégből vont auráját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (fehér glóbusz védett meg.) Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a fagymágus testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a fagymágus bal oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. Semmi eredménye! (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy.
Összedörzsölöd kezeidet, amik a dermesztő hidegben már eléggé megfagytak. Az ujjaidba visszatérő pillanatnyi élet pozitív hatással van aurádra is. Kicsit vidámabban indulsz tovább. [2. SZINT 25. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Rögtön megragadja figyelmed a hatalmas márványedény a szoba közepén, ahova belépsz. Kívül deres a felülete, fölötte viszont... nocsak, pára felhőcskék szállnak a magasba. Megvizsgálod közelebbről is, kezedet csuklódig belemártod a forró vízbe. A hirtelen meleg megviseli a bőröd, és felszisszensz a fájdalomtól. Szerencsére a hidegben hamar visszanyered az eredeti testhőmérsékleted. [2. SZINT 26. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy dermesztő lidérc. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. Kritikus ütés! (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a dermesztő lidérc egyik csápját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1284 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 18, gyógyulás: 24, összesen: +6 ÉP}


[20 pontot használtál fel, van még 82.]

lm 18 2 1 mozogsz 18 2 1
Összedörzsölöd kezeidet, amik a dermesztő hidegben már eléggé megfagytak. Az ujjaidba visszatérő pillanatnyi élet pozitív hatással van aurádra is. Kicsit vidámabban indulsz tovább. [2. SZINT 25. PONT]
A középső szint déli folyosójának végében állsz, állapítod meg, amikor felidézed magadban a hely térképét. A keleti oldalon véget ér ez a folyosó, bár a félig átlátszó, de borzasztó vastag jégfalak mögött mintha egy terem húzódna. [2. SZINT 28. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy fagyféreg! (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fagyféreg testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a fagyféreg testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a fagyféreg havas száját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-4 védettség). Véres nyál csordul ki a fagyféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}


Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Amint belépsz, felméred a lehetséges továbbvezető utakat. Vagy az oldalt nyíló ajtón, vagy ott, ahol bejöttél távozhatsz. A wargpini szövőmesterek cégérjelét fedezel fel a teremnyi méretű szőnyegen. Ezen elcsodálkozol, de nem tehetsz mást, magaddal nem viheted, annyira belefagyott a jeges padlóba. [2. SZINT 29. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 bev formázó minta. Gyorsan kiüríted a ládát. Megbotlasz valamiben: 2 gyöngymangó. Felpakolsz.
Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Alaposan meglepődsz, mikor a szélesre tárt ajtón belépve nem találod a szoba padlóját. Ugyanis nincs neki. Helyette vadul zubogó víz árad keleti irányba. Valakinek csak sikerült itt átkelnie, legalábbis erre utal a keresztben kifeszített két kötél. Felül kapaszkodva, alul lépegetve átaraszolsz a túloldalon lévő szélesebb peremre. [2. SZINT 31. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 4 kötél. Felpakolsz.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Nyitva van! Gyakorlott jégbarlangjáróként rájöttél már, hogy nem jó, ha a lábaidat lépés közben magasra emeled. Ehhez tartva magad, inkább csoszogsz előre. [2. SZINT 8. PONT] Egy fagyférget veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Mélyeket lélegzel a hideg levegőből, szinte bele is sajdul a tüdőd. Soha nem hitted volna, hogy valaha ennyire vágyni fogsz a napkorong látványára. [2. SZINT 7. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Bár egy terem a következő, ahova belépsz, mégsem olyan, mint a többi ezen a helyen. Középen keskeny jégpalló ível át a szemben lévő ajtóig, méghozzá egy fodrozó kis tavacska fölött, mely amúgy a terem egészének az alapja. A különös híd nem néz ki túl vastagnak, jobb lesz, ha óvatosan kelsz át rajta. Először arra gondolsz, a holmidat itt hagyod, ezen az oldalon, de aztán meggondolod magad - még a végén nem találnád itt őket, amikor visszajössz. Szóval óvatosan, de szerencsére sikeresen, és cuccostul átkelsz az ingoványos jégpallón. [2. SZINT 20. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 gyöngymangó. Felpakolsz.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. A következő terem, ahova belépsz, tartalmaz számodra valami érdekeset. Derékmagasságban, a falakat körben különös jelek, talán rúnák tarkítják. Arany fényű tintával írhatták oda őket, mindesetre épségben megmaradtak a jeges falfelületen. Megvizsgálgatod őket közelebbről, és némi szabályszerűséget fedezel fel az ismétlődésükben. Ah, lehet hogy csak egy fránya sorminta az egész? [2. SZINT 19. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy fagyelementál. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fagyelementál testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Nincs időd félrehajolni. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fagyelementál testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a fagyelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A fagyelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 61, gyógyulás: 7, összesen: -54 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +117 életerő.)
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. A nyugatra hosszan elnyúló folyosó végében állsz. A padlón furcsa lábnyomokat fedezel fel. Mintha egy nagytestű troll jégbe olvadt lábnyomai lennének azok, de hogy hogy kerültek ide... hát azt homály övezi. [2. SZINT 17. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 troll csont. Felpakolsz.
Elszántan mész előre. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. A terem, ahova most léptél, leginkább egy lomtárra emlékeztet. Hevenyészve szétdobált, ripityára tört szekrények, és egyéb fából készült bútorlapok hevernek mindenfelé. A sarokban egy valamennyire ép ágy áll, bár hiányzó lábai miatt félig dőlt helyzetben. Mit kereshetnek ezek itt? Lehet, hogy ez a barlang nem volt mindig ilyen jeges, hanem Ghallaszülött lények lakták? [2. SZINT 18. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. Egy hópárduc lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hópárduc jobb vállát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a hópárduc bal első lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a hópárduc testét. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A hópárduc megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hópárduc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hópárduc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy fagyféreg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fagyféreg jobb vállát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fagyféreg havas száját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a fagyféreg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-4 védettség). A fagyféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 féregbél. 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy fagyféreg! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fagyféreg testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a fagyféreg testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a fagyféreg szelvényes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A fagyféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-4 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}


A nyugatra hosszan elnyúló folyosó végében állsz. A padlón furcsa lábnyomokat fedezel fel. Mintha egy nagytestű troll jégbe olvadt lábnyomai lennének azok, de hogy hogy kerültek ide... hát azt homály övezi. [2. SZINT 17. PONT]
Megállsz a hosszú folyosó közepén, és tekinteteddel az északra és délre nyíló jégpáncél ajtókat vizslatod. Vajon merre tovább? [2. SZINT 14. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. A jégajtók északra és nyugatra felderítendő termeket rejtenek. [2. SZINT 11. PONT]
Megtorpansz egy pillanatra a folyosó következő kanyarulatában. A fal mellé különös jégszobrot állítottak, ami egy hósárkány kicsinyített mását ábrázolja. Ezek szerint járt már valaha intelligens és kreatív elme ebben a labirintusban, vonod le a következtetést. Vagy a szobor egy... Nincs időd jobban átgondolni, indulni kell tovább! [2. SZINT 10. PONT] Egy dermesztő lidérct veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia (ld. enc.). 1284 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}


Kör alapú lépcsőzetre bukkansz. A következő meglepetést az okozza, hogy itt száraz minden, bár a levegő ugyanolyan csípős hideg, mint mindenhol ebben a barlangrendszerben. Talán odafenn melegebb lesz. Felsétálsz a lépcsőn. Tévedtél, itt még hidegebb van, mint lent volt. [2. SZINT 2. PONT -> 1. SZINT 10. PONT]
A hol kiszélesedő, hol összeszűkülő járatban csak egyetlen dolog állandó: a jeges padló, és a falak, melyek kísérteties hideget árasztanak magukból. [1. SZINT 9. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [80 pontot használtál fel, van még 2.]

bb 260 1110 1067 beraksz a bankba a 260. tárgyat (1110 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 14 isteni könnycseppet. Beraksz a bank széfjébe 1 kis ónixkulcsot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kf 820 814 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 814. tárggyal
Leveszed a bundás kabátot, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Leveszed a halálhozó talizmánt, majd a nyakadba akasztod a korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 2156 7011 1577 leírod a 2156. kalandozónak a 7011. szörnyet az 1577. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Földrengető. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) monstrum vállvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 2156 7038 1588 leírod a 2156. kalandozónak a 7038. szörnyet az 1588. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy csupasz gigaféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) manóétket. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 2156 7039 leírod a 2156. kalandozónak a 7039. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rücskös gigaféreg. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 5033 363 306 leírod az 5033. kalandozónak a 363. szörnyet a 306. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy partravetett medúza. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 5033 388 387 leírod az 5033. kalandozónak a 388. szörnyet a 387. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bolyongó lidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ónix piramist. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 5033 759 452 leírod az 5033. kalandozónak a 759. szörnyet a 452. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy burástya királynő. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 5033 7011 1408 leírod az 5033. kalandozónak a 7011. szörnyet az 1408. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Földrengető. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sejtfiatalítót. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 16, 13.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. 2 kaját töm magába a mutáns pók. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól iszonyatos hatalmú kalandozó helyett ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következő körben tehát 307 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÉMÁNT OKULÁRÉ (1270. TÁRGY)
Gyakran éreztél már bosszúságot afelett, hogy muníciódat hiába kerested csata után? Igen? Nos, akkor a gyémánt okuláré egy igazán neked való találmány! Hosszadalmas munkával, 120 TVP elköltésével először is 20 vasércből, 40 pirkittel felfűtve a vaskohót csiszológépet készítesz. Ezen a rendkívüli hőfokon még az a 2 mithril is megolvad, amit a fehéren izzó vashoz hozzáadsz. Az ötvözet edzéséhez 100 korty vízre lesz szükséged. Mivel a vas elporladna a 2 moa gyémánton, amiből a lencsét csiszolod, szükséged lesz 2 pular kristályra is, de még így is el kell dobnod a folyamat végén a nagy munkával létrehozott gépezetet... Ami nem is baj, mert a végeredményként előálló kiváló lencséket a vas-mithril ötvözetből készült keretbe foglalva, a keret szárait 1 grákóbőrrel kényelmessé varázsolva egy igazi örökéletű szemüveget készíthetsz! Máris élvezheted a tűéles látás minden előnyét!
A mithril tökéletes megmunkálása végett 21. szintnél alacsonyabb bányászat szakértelemmel ezt a tárgyat nem készítheted el. [Az okulárét nem kell KF-elni, hogy működjön, ha kell, automatikusan előveszed a hátizsákodból. Hatása: nem 24., hanem 34. szintig számít 1:1 arányban a felderítésed a távfegyver csata utáni keresésekor számolt bónuszba, efelett továbbra is csak minden 3. szint számít. 99% fölé így sem mehetsz, kivéve persze ha a fegyvered megtalálási esélye ennél nagyobb.]

DERMESZTŐ LIDÉRC (645. SZÖRNY)
Első pillantásra nehéz lenne megmondani, hogy ez a teremtmény a túlvilág sötét bugyraiból, vagy éppen a fagy jéghideg létsíkjáról érkezett, mert mindkét létsík lakóinak legrémesebb tulajdonságait ötvözi magában: fagyos lehelete egyben a halál közelségének érzetét hozza magával, karmainak érintésére pedig szó szerint végigfut az ember hátán a hideg... és persze az elfén is... na és természetesen a többi faj képviselői sincsenek biztonságban, ha összefutnak egy dermesztő lidérccel.

FAGYELEMENTÁL (644. SZÖRNY)
Olyan dermesztő hideg kíséri a fagyelementálok útvonalát, ami még a legcudarabb időjárási körülmények között is elég feltűnő. De nem csak kínzóan másvilági borzongásra emlékeztető aurája az, ami képes elárulni egy fagyelementál közeledését, ezenkívül minden élő dolog egycsapásra megszűnik, amihez a fagyelementál hosszan elnyúló csápjaival hozzáér: a növényekből halott gaz, az állatokból egy darab lejegelt hús, a hóból pedig jég lesz. Szerencsére az ezeknél nagyobb célpontokat még a fagyelementál sem képes egyetlen érintéssel szétporlasztani, de azért súlyos téveszme lenne azt hinni, hogy Ghalla kalandozói most már teljes biztonságban vannak.

ULKOR GYÖNGY (1072. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy ulkor jéglényt, általában nem marad több belőle egy tócsánál, hiszen az ulkor anyag nem csak úgy néz ki mint a jég, hanem úgy is olvad. Ha azonban a szerencse a te oldaladon áll, találhatsz néhány gyöngyszerű képződményt, amit valójában az ulkor jéglények szervezete termel. Ezek olyan kemények és törhetetlenek, hogy nincs az az ismert módszer, amivel el lehetne pusztítani.

FAGYMÁGUS (650. SZÖRNY)
Nem kell sokáig töprengened ahhoz, hogy megállapíthasd: a jég létsíkjának egyik varázshasználója áll előtted. Az emberszerű teremtmény testét divatos bunda fedi, pedig valószínű, anélkül is képes lenne életben maradni a legnagyobb hidegben is. Ugyanis energiáját a fagy táplálja, az elemi hideget úgy tudja formálni, ahogy kénye-kedve tartja. Minden bizonnyal a jég létsíkjára visszavezető utat keresi, és ezzel együtt azt a lényt, aki megnyitotta azt a bizonyos dimenziókaput... Terve egyszerű, végezni vele, hátha az mindent helyreállít... Addig viszont miért ne végezzen mindenkivel?

FAGYFÉREG (640. SZÖRNY)
Az örök jég és fagy létsíkjáról érkezett szörnyek legundorítóbbika lehet ez a szörnyen nagyra megnőtt, hernyószerű csúszómászó. Tömzsi lábak hordják előre bundás szelvényekből álló testét, melyek piciny karomban végződnek, hogy még a legcsúszósabb területeken is minden különösebb nehézség nélkül képes legyen előrehaladni, előre az ismeretlen céljai felé. Ha pedig ebben bárki megpróbálná megakadályozni, tudja mi a teendő. Fűrészfogait kivillantva rögtön támadásba lendül, és már az első cseppet sem lomha rohammal megpróbálja ledönteni átfagyott ellenfelét a lábáról. Ha pedig ez sikerült, nincs az az áldozat, aki képes lenne ezután még újra talpra állni.

LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY)
A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra.

KARAKTERLAP

Cinty, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr püspöke vagy. Papi hited: 197. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 167. fordulód.

Erő: 20 (35) Szint: 21 Merészség: 9/4 Magasság: 259 cm
IQ: 28 (47) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 459 kg
Ügyesség: 18 (21) Védekezés: 36 Menekülés: 20 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 23 (27) Életpont: 398/189 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 23 (27) Varázspont: 411/24 Pénz: 594 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 90/2 EFejl: 19
Eddig összesen 1150 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11852 TP-t kaptál. Jelenleg 604171 TP-d van. A következő szinthez még 195829 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, varkaudar hadúr, varkaudar varázsló. A 165. fordulódban 5033 arany került a bankszámládra. 5058 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/11 szúrófegyverek: 16/5 vágófegyverek: 20/84 (+33%)
ütőfegyverek: 24/17 (+3%) lőfegyverek: 20/84 (+15%) dobófegyverek: 18/93 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (170%) << vashegyű lándzsa (#182) (190%) << csontpálca (#329) (190%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/85 2. nyomkövetés: 38/24 3. mászás: 15/98
4. csapdakészítés: 13/2 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/12 6. gyógyítás: 17/13
7. titkosírás: 6/82 8. felderítés: 14/60 9. szörnyidomítás: 4/34
10. teológia: 30/87 (+60%) 11. taumaturgia: 24/40 (+12%) 12. szerencsejáték: 2/52
13. versengés: 9/32 14. harcművészetek: 5/9 15. zene: 7/20
16. szörnyismeret: 15/42 17. pszi: 14/60 (+16%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 4/89 20. bányászat: 12/75 21. főzés: 12/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 95 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot )
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), Etorlán (#5033), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +13 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +13 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) felejtés (#68) (987) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 4 amniosz (#203) 8 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csontpálca (#329) 3 gyógykenőcs (#313) 14 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 1 kis ónixkulcs (#1110) 5 pirkit (#153)
1 sallank karom (#128) 1 szögletes kő (#17) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 1 bev formázó minta (#299) 5 deus ex machina (#1)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 féregbél (#1071) 8 gyöngymangó (#135)
4 kötél (#92) 1 lidércesszencia (#1074) 1 mocsári penke (#148)
3 párducbőr (#1066) 1 párducszem (#1073) 1 rozmárfog (#1069)
1 troll csont (#704) 4 ulkor gyöngy (#1072) 2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,70) a 124. labirintus bejárata, dermesztő lidérc (#645), fagyelementál (#644), rozmárember (#643), hópárduc (#642), fagymágus (#650), fagyféreg (#640)

Üzenet küldése a karakternek