167. forduló, 169. forduló, Cinty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 28. 9h:23'
EZ A 179. JÁTÉKHETED, 168. FORDULÓD
180. játékheted kezdete: máj. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5787
SZÁMLA : XXXX

CINTY KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 9. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 hebrencs csapdát (34 arany kikiáltási áron), 1 vasalt bunkót (44 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 Tharr Keresztje (eladási ár: 2424 arany, ebből a kezelési költség: 193 arany) ellenértékét.
Etorlán, amikor összefutottatok, adott neked 6 gyógykenőcsöt, egy smaragd kulcsot, egy viharmadár totemet (ld. enc.) és egy csontkulcsot. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az Öregsámán Krough (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) tünde íjat (ld. enc.).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+114 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+106 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+48 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-19 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 295.]

kf 1068 kézbeveszed/felveszed az 1068. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a bundás kabátot. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 285.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Befejezted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

kb 260 10 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

ftv 145 650 felt. tám/véd. varázslat a 145. varázslatot a 650. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

bb 92 1066 2 beraksz a bankba a 92. tárgyat (1066 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 kötelet. Beraksz a bank széfjébe 4 párducbőrt. Beraksz a bank széfjébe 12 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

a 69 5033 12 átadod a 69. tárgyat az 5033. kalandozónak (12 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 szárnyas hernyót Etorlán részére. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

v 1 999 15 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-21 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 270.]

v 6 999 19 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]

lm 13 23 24 mozogsz 13 23 24
Bizonytalan léptekkel haladsz előre a csúszós padlón. Az egyik álló jégcsap felületén befagyott kitinpáncélú bogarak mászkálnak. Inkább nem zavarod meg őket mindennapi tevékenységük közepette. [1. SZINT 8. PONT]
A gyorsabb haladás érdekében a folyosó egy szakaszát csúszva teszed meg. A rövid ideig tartó száguldás pozitív élményeket kelt benned, főképp a gyerekkorodból felvillanó halvány és beazonosíthatatlan emlékképek miatt. [1. SZINT 11. PONT]
Most veszed csak észre, hogy a folyosó fala tükörként is funkcionál. Megcsodálod délceg alakodat, és ellenállhatatlanul bájos pofikádat, majd felvillanyozódva indulsz tovább. [1. SZINT 12. PONT]
Az út hirtelen ér véget, mintha elvágták volna. A természet kialakította peremről lenézve odalent folytatódó folyosóra leszel figyelmes. Aztán az oldalt álló hatalmas jégcsapra kalandozik tekinteted. Igen, ezen le lehetne csúszni. Átkarolod a különös képződményt, és abban a pillanatban már zuhansz is. Szerencsére ügyesen, két lábra érkezel. [1. SZINT 13. PONT -> 2. SZINT 3. PONT]
Megfeszülsz egy pillanatra, amikor felfedezed, hogy egy kalandozó jön veled szembe. Felszerelése kísértetiesen hasonlít a tiedre. Aztán rájössz, hogy a folyosó itt derékszögű kanyart vesz, és csak szemközti jégfalról visszabámuló tükörképed viccelt meg alaposan. [2. SZINT 21. PONT]
Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 kőkés [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. A következő szobába lépve elhűlten megdermedsz. Középen egy dimenziókapu áll. Az azbesztium ötvözetből készült kör alapú szerkezetről millióegy kicsiny jégcsap lóg alá, és láthatólag régóta nem használták. Ha működött egyáltalán... hoppá, most jut csak eszedbe, mintha a Nagy Hóvihar idején a jéglények egy dimenziókapun keresztül érkeztek volna... csak nem ez lenne az? Kizárt... [2. SZINT 23. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy fagymágus. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 7 életpontot sebeztél. Egy elemi fagyförgeteg varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a fagymágus bal lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával néhányszor megcsapod a fagymágus fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a fagymágus jobb karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (fehér glóbusz védett meg.) Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a fagymágus jégből vont auráját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a fagymágus bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy.
Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Belépsz a délre nyíló terembe. A mennyezetről több helyen földig érő jégcsapok érnek, azok között kell akrobatikus mozdulatokkal szlalomoznod, hogy átkutathasd a helyet. Néhányszor felszisszensz, ahogy az üres helyiség kutatása közben karod a kristályos jégképződményekhez ér, és megérzed a belőlük áradó elviselhetetlen hideget. [2. SZINT 24. PONT] Egy fagymágus lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy elemi fagyförgeteg varázslatot, majd rád küldi. 150 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fagymágus testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a fagymágus testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a fagymágus bal vállát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 61 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 257, gyógyulás: 24, összesen: -233 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +118 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +86 életerő.)
[40 pontot használtál fel, van még 225.]

lm 24 3 1 mozogsz 24 3 1
Belépsz a délre nyíló terembe. A mennyezetről több helyen földig érő jégcsapok érnek, azok között kell akrobatikus mozdulatokkal szlalomoznod, hogy átkutathasd a helyet. Néhányszor felszisszensz, ahogy az üres helyiség kutatása közben karod a kristályos jégképződményekhez ér, és megérzed a belőlük áradó elviselhetetlen hideget. [2. SZINT 24. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy fagymágus van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy Tharr haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy elemi fagyförgeteg. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fagymágus bal oldalát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fagymágus testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a fagymágus testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Csontpálcával többször eltalálod a fagymágus jobb lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a fagymágus bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (fehér glóbusz védelmez.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy.
Megfeszülsz egy pillanatra, amikor felfedezed, hogy egy kalandozó jön veled szembe. Felszerelése kísértetiesen hasonlít a tiedre. Aztán rájössz, hogy a folyosó itt derékszögű kanyart vesz, és csak szemközti jégfalról visszabámuló tükörképed viccelt meg alaposan. [2. SZINT 21. PONT]
A folyosó végét elérve jeges lépcsőre bukkansz. Büszkén kihúzod magad, miután egyetlen ingatag mozdulat nélkül sikerül a felsőbb szintre jutni. [2. SZINT 3. PONT]
Most veszed csak észre, hogy a folyosó fala tükörként is funkcionál. Megcsodálod délceg alakodat, és ellenállhatatlanul bájos pofikádat, majd felvillanyozódva indulsz tovább. [1. SZINT 12. PONT]
A gyorsabb haladás érdekében a folyosó egy szakaszát csúszva teszed meg. A rövid ideig tartó száguldás pozitív élményeket kelt benned, főképp a gyerekkorodból felvillanó halvány és beazonosíthatatlan emlékképek miatt. [1. SZINT 11. PONT]
A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT]
Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-2 erő kör végéig.)
Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 kőhegyű lándzsa [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT] Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-2 erő kör végéig.)
Félrehajtod a magszimbél-függönyt, és kilépsz a szabadba. Mennyei, ahogyan újra a vidám napsugarak cirógatják arcodat. Hamar felmelegedsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. [49 pontot használtál fel, van még 176.]

kf 820 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a bundás kabátot, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

v 22 1068 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Kudarcot vallottál! Úgy látszik, átkozott tárgyat nem lehet unkreálni. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 171.]

a 1067 5033 2 átadod az 1067. tárgyat az 5033. kalandozónak (2 darabot)
Sajnos nincs nálad jegesmedve bunda. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

m 8 1 4 mozogsz északra, északkeletre, délre
[122,69] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya jobb karját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjéből.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a kék rothasztó bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1649 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 16, gyógyulás: 34, összesen: +18 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!

(Továbbmész...) [123,68] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bibircsók-óriás. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás jobb lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (1 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-21 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 10, gyógyulás: 22, összesen: +12 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy óriás griff!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás griff bal vállát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod az óriás griff fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod az óriás griff jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az óriás griff nem tudott megsebezni. Az óriás griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy fekete griff!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a fekete griff bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a fekete griff testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A fekete griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 grifftojást. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,69] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [81 pontot használtál fel, van még 90.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[123,70] Még mindig hegyvidéken vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,71] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Észreveszel egy templomot. Sheran híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Látsz egy szent tölgyfát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Milyen lesz pusztulásom? A föld elárul, magához ölel. A többi kegyelem. " Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [125,72] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel.
Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [47 pontot használtál fel, van még 43.]

m 1 8 4 mozogsz északkeletre, északra, délre
[126,71] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy szutykos remák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával megcsapod a szutykos remák nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) (-3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

(Továbbmész...) [126,70] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyíkfű csomót.

(Továbbmész...) [126,71] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Látsz egy nekrofunt. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 16.]

szk 352 keresed a 352. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy láplidércet. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 13.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Képességeit 14 víz beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lépsz, és a haszontalan holmi helyett 14 tükröt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 10.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 7.]

* 4. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy gyíkfüvet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

* 5. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 gyíkfüvet. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 3, 12.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 309 pontot. A következő körben tehát 311 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIHARMADÁR TOTEM (1260. TÁRGY)
Ezt a legendás totemet még a Sistergő Pumpa elleni harcban zsákmányolta a Viharlégió KT, de akkor a harcok hevében nyoma is veszett. Nemrég azonban a KT mágusai sikeresen beazonosították a helyet, és sikerült újból birtokba venni. Kiderítették azt is, hogy ez a tárgy elkészíthető azokkal az új eljárásokkal, és új tárgyakkal, amelyeket azóta fedeztek fel a mágusok.
A tárgy a következő módon készíthető el: Az alap a trófea nyaklánc, erre kell ráönteni egy ork csodaszert, rászórni egy adag rakolits port. Erre a remekül, de csak rövid ideig ragadó anyagba kell ágyazni 2 darab jégszilánkot, a nyaklánc közepére pedig a medál kerül. A medál madár alakját 5 csepp ragasztó, 3 madártoll és egy szétmorzsolt szárnyashernyó segítségével tudjuk megformázni. A madár mágikus szemét egy moa rubin alkotja. Mindez 30 TVP-nyi időbe kerül.
Vajon mit is tud ez a hihetetlenül lüktető, pulzáló totem? Először is: hihetetlenül légies, szinte nem érzed a súlyát. Másodszor, akinek ez a totem a hátizsákjában található, hála az ork csodaszer jótékony hatásainak, kezét viharosan gyorsan tudja használni, reakcióideje hihetetlenül lecsökken, és még azokra a szörnyekre is tud távfegyvert használni, amelyek a föld alól, hirtelen emelkednek elő, és meglepik a gyanútlan kalandozót.

ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY)
A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is.

TÜNDE ÍJ (553. TÁRGY)
A tünde íj egy varázslatos szerszám. A hosszú íjhoz hasonlóan készül, azonban a néhány különbség sokkal hatékonyabbá teszi. Igaz, ezek a különbségek az elf faj féltve őrzött titkai. És ha valahogyan mégis hozzájutsz egy tünde íjhoz, akkor sem fogod tudni megtalálni a teljes harmóniát a fegyverrel, ha nem vagy elf - így használni sem tudod. Nos, ha tovább olvasol, akkor már bizonyos, hogy csakis elf lehetsz. A tünde íj is vapár ágból készül, azonban a sokkal finomabb és tökéletes formázást, sőt, az íj rugalmasságának megnövelését itt a két smirglilevél helyett két fabontó biztosítja. A húr pedig nem egy, hanem két magszim bél összesodrásával, és két csepp spiritusszal való speciális kezeléssel készül. Ez a különleges elf eljárás 50 TVP-t igényel, de megéri a munkát! A tünde íj ugyanis +6-ot ad a támadásodhoz, viszont használatához legalább 12-es lőfegyver szakértelem szükséges. A tünde íjhoz minden nyíl használható, amely a hosszú íjhoz, de persze léteznek speciális elf nyilak is. Ha a hosszú íj nyilait akarod használni KF paranccsal, akkor azt mindenképp meg kell adnod, hogy melyik lövedéket a 2. paraméterben. Ezenkívül az olyan tárgyak (nyílvesszők) elkészítéséhez, amelyhez hosszú íj kell, szintén jó a tünde íj.

KARAKTERLAP

Cinty, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr püspöke vagy. Papi hited: 197. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 168. fordulód.

Erő: 20 (35) Szint: 21 Merészség: 9/4 Magasság: 259 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 459 kg
Ügyesség: 18 (21) Védekezés: 36 Menekülés: 20 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 23 (27) Életpont: 399/309 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (30) Varázspont: 411/19 Pénz: 2824 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 90/-1 EFejl: 19
Eddig összesen 1157 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5164 TP-t kaptál. Jelenleg 609335 TP-d van. A következő szinthez még 190665 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, varkaudar hadúr, varkaudar varázsló. A 165. fordulódban 5033 arany került a bankszámládra. 5058 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/11 szúrófegyverek: 16/5 vágófegyverek: *20/101 (+17%)
ütőfegyverek: 24/20 (+3%) lőfegyverek: 20/90 (+6%) dobófegyverek: 19/8 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (170%) << vashegyű lándzsa (#182) (190%) << csontpálca (#329) (190%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/85 2. nyomkövetés: 38/47 (+23%) 3. mászás: 16/3 (+5%)
4. csapdakészítés: 13/8 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/24 (+12%) 6. gyógyítás: 17/13
7. titkosírás: 6/82 8. felderítés: 14/83 (+23%) 9. szörnyidomítás: 4/34
10. teológia: 31/50 (+63%) 11. taumaturgia: 24/49 (+9%) 12. szerencsejáték: 2/52
13. versengés: 9/41 (+9%) 14. harcművészetek: 5/9 15. zene: 7/20
16. szörnyismeret: 15/42 17. pszi: 14/75 (+15%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 4/89 20. bányászat: 13/8 (+33%) 21. főzés: 12/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 95 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot )
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), Etorlán (#5033), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +13 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +13 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) felejtés (#68) (987) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 amniosz (#203) 5 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csontpálca (#329) 12 kaja (#2) 5 kötél (#92)
4 párducbőr (#1066) 1 pirkit (#153) 1 sallank karom (#128)
10 szárnyas hernyó (#69) 2 varázskő (#305) 28 víz (#27)
2 gyógykenőcs (#313)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
29 arany (#50) 1 grifftojás (#179) 1 gyíkfű (#201)
4 isteni könnycsepp (#260) 5 madártoll (#112) 1 remák szív (#264)
1 szögletes kő (#17) 14 tükör (#43) 3 ugh méreg (#166)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,69) mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111), kék rothasztó (#421)
(122,70) a 124. labirintus bejárata, fagymágus (#650)
(123,68) bibircsók-óriások (#120), sziklafészek (#167), óriás griff (#105), fekete griff (#107), érclelőhely
(123,69) Fairlight oltár, érclelőhely
(123,70) Sheran oltár, érclelőhely
(124,71) Sheran oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 31. jellempróba
(125,72) mínosz-kúp (#178), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(126,70) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(126,71) szutykos remák (#191), nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek