16. forduló, 18. forduló, Heller összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 15. 9h:07'
EZ A 17. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
18. játékheted kezdete: okt. 19.
A következő fordulódat legkorábban a 18. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4913
SZÁMLA : XXXX

HELLER KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,-5] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.)

be 12 bemész a 12. titkos labirintusba
A kincseskamra bejárata tökéletesen van álcázva: útmutató nélkül sosem találtad volna meg. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Odabent hűvös félhomály fogad. Dermedt csend, mintha a hely örökkévaló és vérre éhes lakói türelmesen várnák, hogy beljebb kerülj. [5 pontot használtál fel, van még 150.]

lm 3 4 1 mozogsz 3 4 1
Meglátogatod a 3. pontot. Remélhetőleg a kincs vár ott rád... [3. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapdaészlelés: 1. szint). (ld. enc.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 ezüst nyaklánc (ld. enc.), 15 arany és 1 rézkulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Ráébredsz, hogy a tű mérgezett volt (-11 életpont).
A 4. ponthoz igyekszel. Ahogy közeledsz célod felé, egyre erősebb bűzt érzel... [4. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy százfogú. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a százfogú jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a százfogú testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A százfogú beleharap a kezedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Diadalmasan beszerzel egy százfogú trófeát. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


Visszamész a kivezető lépcsőhöz, és elhagyod a rejtekhelyet.
[15 pontot használtál fel, van még 135.]
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+18 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 95.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[32,-5] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy sünmedve nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sünmedve testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a sünmedve testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy láncinget visel. Fegyverzetét egy kavadu trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kereskedő Balthans. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [33,-5] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Felfedeztél egy rát-fát. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [34,-5] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal többször eltalálod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal többször eltalálod a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rájanyék csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+18 életerő.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát. [80 pontot használtál fel, van még 15.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[35,-6] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 5.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 156 pontot. A következő körben tehát 156 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSAPDAÉSZLELÉS
A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz.
Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs.

EZÜST NYAKLÁNC (117. TÁRGY)
Minden kalandozó leghőbb vágya, hogy kincset találjon. Kincset, amelynek tetején nem ül tíztonnás sárkány, nem védik halálos csapdák, mégis annyi van belőle, hogy alig tudja elhordani. Az ezüst nyaklánc egyike az első kincseknek. Azon kívül, hogy pénzre, ezáltal egy csomó hasznos dologra cserélheted, semmi speciális funkciója nincs. A KF-el nyakadba akaszthatod (egyszerre két különböző fajta tárgy lehet a nyakadban).

RÉZKULCS (75. TÁRGY)
Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal.

SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni.

RÁJANYÉK (58. SZÖRNY)
Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen előfordulhat, hogy egy lecsapni készülő rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bőrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerű lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány.

KARAKTERLAP

Heller, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 17. fordulód.

Erő: 16 Szint: 6 Merészség: 3/5 Magasság: 118 cm
IQ: 10 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 16 Életpont: 106/65 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 5
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 21 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 52 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 106 TP-t kaptál. Jelenleg 1183 TP-d van. A következő szinthez még 817 TP szükséges. Trófeáid: sünmedve, százfogú.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << bunkó (#5)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 3. csapdaészlelés: 1 (+1)
4. gyógyítás: 10 (+1) 5. zárnyitás: 1 6. vadászat: 1
7. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot )

Összsúly: 23.40 kg Megterheltség: 55%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 fáklya (#36) 1 kaja (#2)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 3 ezüst nyaklánc (#117) 1 rézkulcs (#75)
6 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(31,-5) a 12. labirintus bejárata, százfogú (#53)
(32,-5) sünmedve (#33), oltár, Kereskedő Balthans (3194. kalandozó)
(33,-5) Leah rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 13. jellempróba, Leah oltár
(34,-5) rájanyék (#58)

Üzenet küldése a karakternek