170. forduló, 172. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 7. 10h:33'
EZ A 972. JÁTÉKHETED, 171. FORDULÓD
973. játékheted kezdete: jún. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX

BÉLABÁ' KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,37] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+49 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+111 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.

* 1. KP: vv 71 53 224 elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 344.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+10% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 342.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

* 2. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 3. KP: hh 1629 1228 1945 használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy aranyeső varázslat! Aláhullik az égből 57 arany! Gyorsan összeszeded. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 336.]
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +2 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 333.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 4. KP: hh 745 1100 1546 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 332.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 331.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 329.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 334.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
96 varázspont felhasználásával előállítasz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

fkt 29 30 1 felt. készítesz a 29. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

ftv 56 6103 felt. tám/véd. varázslat az 56. varázslatot a 6103. kalandozót
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

hu 70 hulladék: 70
Hulladékgyűjtés törölve: rézdarab. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

fas 30 felt. ásás 30 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. (Önanalízis: +11% főzés.) 1 622 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 332.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[131,38] Továbbra is dombság. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar felderítő. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Máris repül feléd néhány nyílvessző. 22 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő jobb karját. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 2 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Észreveszel egy púdersziklát. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Zárlatos Inkubátor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,39] Továbbra is dombság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dombi yeti közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a dombi yeti jobb oldalát. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [129,39] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ariella d'Amor. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 398 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (32 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó hosszú csőrét. (3 támadással 315 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 70 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 47 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1092, sebződés: 324, gyógyulás: 0, összesen: -324 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! (Önanalízis: +10% versengés.)
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a bot a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 2 téfea-agy, 7 ovimon-bogyó, 14 kazmár gyökér, 9 acélpengőke, 9 kőkés. (Önanalízis: +10% versengés.)
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Gyomrod hangos morgással jelzi, hogy kényeztetésre vágyik.
- Hol találhatsz itt kaját - morfondírozol, majd a folyosó egyik réséből előbukkanó patkányra veted magad. Viszont az állat bizonyul gyorsabbnak, mire feltápászkodsz, már hűlt helyét sem találod. Kis idő elteltével, mikor végképp feladod az élelemszerzés reményét, visszasétálsz az idevezető úton. (Önanalízis: +12% vadászat.) 1 803 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki. (Önanalízis: +10% versengés.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg jobb oldalát. (3 támadással 282 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 2 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány jobb hátsó lábát. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[57 pontot használtál fel, van még 275.]

m 7 8 2 mozogsz északnyugatra, északra, keletre
[128,38] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós fejét. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Találsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [128,37] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy epokitféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 628 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 30 smirglilevelet. [Rahn ékkő:] 5 411 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [129,37] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy epokitféreg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 275 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Bogárka egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [54 pontot használtál fel, van még 221.]

m 2 mozogsz keletre
[130,37] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Felfedeztél egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Scipio Aemilianus orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. (Önanalízis: +5% mászás.) Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét gnóm!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (2 támadással 204 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 827 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 29 aranyat. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 185.]

h 1387 96 107 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

127 128 129 130 131 132 133
36
37
38
39
40
(128,37) epokitféreg (#147), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(128,38) ryuku légiós (#361), oltár, Chara-din monolitja (#534), régészeti lelőhely (#1208)
(129,37) epokitféreg (#147), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)
(129,39) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 29. jellempróba, halálhozó (#419), élőholt quwarg (#202), karmos tankány (#137)
(130,37) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 34. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132)
(130,39) olvasztókemence (#86), oltár, Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), dombi yeti (#366)
(131,38) varkaudar felderítő (#7133), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, oltár, tündöklő szobor (#1587), nekrofun (#173)

[96,107] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Khór szobrát. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Fősátor (770. épület.).
Összeakadsz Diz-ohhal. Dornodon misszionáriusa. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy királyi lovag trófea, egy királyi őrjáratos trófea és egy tektonikus kvatáns trófea teszi egyedivé. Övén 25 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Hátasállata egy csataremák! Érzékeled auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja!
Mindketten meg akarjátok ölni a másikat: máris két nyomós ok a harcra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy gyóntatás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [+4% teo] Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod Diz-oh testét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-24 támadás, -24 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd Diz-oh bal oldalát. (9 támadással 948 életpontot sebezve.) Ököllel Diz-oh néhányszor súrolja a bal lábadat. A Sziklazuhatag kí-technikát demonstrálta támadásával. (3 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl erős vagy, túl nagy a hatalmad - ellenfelednek semmi esélye sem volt. Zsákként dől el. A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 24 000 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 1280, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}


Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+424 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.
[11 pontot használtál fel, van még 174.]

m 6 mozogsz nyugatra
[95,107] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Van itt egy jósda (577. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 166.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vörös rakolits.

Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits farkát. (2 támadással 212 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy ősdentor.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 322 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 85 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 501 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 85 életpontot vesztettél. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (97,107)-> 35 arany, -2 ÉP] 6 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 197, gyógyulás: 0, összesen: -197 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy norpadolótika.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. [+4% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 356 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 3 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vadász varkaudar.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy ongóliant hadúr.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 612 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant hadúr bal oldalát. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) Az ongóliant hadúr újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 166 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 105 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (96,108)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (96,108)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (97,107)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (97,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (96,108)-> 10 arany, -2 ÉP]. 10 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1573, sebződés: 283, gyógyulás: 0, összesen: -283 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar íjász.

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (97,107)-> 1 arany, -2 ÉP]. 2 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vörös rakolits.

Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits egyik karját. (2 támadással 203 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sáska amulett [sáska amulett ládikóba-> (97,107)-> 15 arany, -2 ÉP]. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy aranyfecske.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 373 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske jobb oldalát. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod az aranyfecske csillogó testét. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 71 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. 10 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 955, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 81.]
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+704 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [1 pontot használtál fel, van még 80.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,37] Síkság, továbbra is csak síkság.

Felfedeztél egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Scipio Aemilianus lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
[8 pontot használtál fel, van még 72.]

ek 503 116 29 t. energia kisütése: 503 116 29
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

129 130 131
36
37
38
(130,37) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 34. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132)

[116,29] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy kihívás tornyát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Lanten Kiedlen, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tűzrakó helyet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 67.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,37] Még mindig füves síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Scipio Aemilianus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet.
[8 pontot használtál fel, van még 59.]

ef 49 507 energia fejlesztése 49
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 28, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 312 pontot. A következő körben tehát 310 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia tanítványa vagy. Papi hited: 82. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 171. fordulód.

Erő: 43 (59) Szint: 44 Merészség: 10/5 Magasság: 141 cm
IQ: 35 (46) Támadás: 122 (126) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 26 (47) Védekezés: 145 (153) Menekülés: 30 % Életkor: 35/39 év
Egészség: 26 (54) Életpont: 1258/1258 Jellem: jó (222) Tul. pont: 6
Szerencse: 34 (72) Varázspont: 1283/759 Pénz: 33478 arany Kép. pont: 83
Tudatpont: 60/29 Pszi pont: 242/195
Eddig összesen 2496 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 95 812 TP-t kaptál. Jelenleg 12 206 204 TP-d van. A következő szinthez még 393 796 TP szükséges. Trófeáid: vámpírféreg, zafír sárkány, Korrum Nert. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5450 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 36/23 (+7%) szúrófegyverek: 15/62 dobófegyverek: 32/68 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -39.); ében dobónyíl (#849) (40 -); kábító nyilacska (#1590) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
130,37 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,29
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/81 2. nyomkövetés: 26/94 (+10%) 3. mászás: 13/63 (+5%)
4. csapdakészítés: 29/39 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/75 (-600%) 6. gyógyítás: 2/87
7. titkosírás: 27/17 8. felderítés: 8/32 9. szörnyidomítás: 2/54
10. teológia: 10/38 (+14%) 11. taumaturgia: 80/39 (+20%) 12. szerencsejáték: 7/31
13. versengés: 9/39 (+30%) 14. harcművészetek: 34/4 15. zene: 3/8
16. szörnyismeret: 11/14 17. pszi: 31/14 (+4%) 18. vadászat: 3/34 (+12%)
19. bányászat: 4/98 20. testépítés: 2/24 21. úszás: 1/0
22. főzés: 19/95 (+11%) 23. csapatmunka: 4/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217), Zinthurg (#180), piromenyét (#99) (csak egyszer), kronoelementál (#287)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) gyóntatás (#56) >> Diz-oh (#6103)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!
3.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 67, 68, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 16, 17, 82, 83.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 129952. Beállított erő: 130 Összpont: 241522

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2282 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 kábító nyilacska (#1590) 1 ork csodaszer (#1228)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 2 szent jogar (#150)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1411 arany (#50) 6 álompor (#396) 1 kaja (#2)
1 mocsári penke (#148) 29 smirglilevél (#29) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131
36
37
38
(130,37) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 34. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.06.07 10:24 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Lépéskorl#t -> 3.)
˙

Üzenet küldése a karakternek