Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 4. 9h:19' EZ A 278. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD 279. játékheted kezdete: ápr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4365 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1099 1100 1101 | használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 2. KP: kf 441 453 737 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 737. tárgyat |
* 3. KP: hh 745 1629 1097 | használod a 745. tárgyat az 1629. tárgyat az 1097. tárgyat |
* 4. KP: le 511 253 0 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 253. tárgyat |
* 5. KP: bb 1205 347 338 | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (347 darabot) |
kf 1322 615 1559 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 615. tárggyal az 1559. tárgyat |
kf 1541 | kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat |
h 697 800 | használod a 697. tárgyat |
vv 71 123 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 123. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 243 443 28 | elmormolod a 243. varázslatot a 443. varázslatot a 28. varázslatot |
vv 182 480 | elmormolod a 182. varázslatot a 480. varázslatot |
vps 1111 | VP spórolása: 1111 |
h 1755 1111 | használod az 1755. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
lm 3 3 3 | mozogsz 3 3 3 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 129 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar jobb oldalát. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos varkaudar bal lábát. (7 támadással 649 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd a púpos varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1292, sebződés: 143, gyógyulás: 25, összesen: -118 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 130 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar jobb vállát. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-24 támadás, -24 védekezés.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos varkaudar testét. (7 támadással 625 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd a púpos varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregcsók. 27 életpontot sebeztél. Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1248, sebződés: 165, gyógyulás: 30, összesen: -135 ÉP}
lm 3 5 6 | mozogsz 3 5 6 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 72 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a vámpírdenevér testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (7 támadással 442 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. A vámpírdenevér karmai majdnem eltalálnak! A vámpírdenevér fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1063, sebződés: 107, gyógyulás: 1, összesen: -106 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 134 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 81 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a vámpírdenevér testét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-24 támadás, -24 védekezés.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a vámpírdenevér testét. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor súrolod a vámpírdenevér jobb szárnyát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregcsók varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. A vámpírdenevér karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 65 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vámpírdenevér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1244, sebződés: 189, gyógyulás: 4, összesen: -185 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 74 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér bal vállát. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírdenevér fejét. (7 támadással 456 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. Zarknod szemével gyengén megütögeted a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregcsók. 22 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 62 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1068, sebződés: 185, gyógyulás: 4, összesen: -181 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 136 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a púpos varkaudar jókora púpját. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-24 támadás, -24 védekezés.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos varkaudar testét. (7 támadással 614 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod a púpos varkaudar jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 67 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregcsók varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. A púpos varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
lm 7 11 15 | mozogsz 7 11 15 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 138 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar jókora púpját. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Elszántan a másikra támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos varkaudar testét. (7 támadással 607 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd a púpos varkaudar jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a púpos varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1290, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 137 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 82 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér bal szárnyát. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-24 támadás, -24 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a vámpírdenevér testét. (7 támadással 443 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Zarknod szemével néhányszor súrolod a vámpírdenevér vértől piros fejét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregcsók varázslatot. 32 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 64 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 196, gyógyulás: 5, összesen: -191 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 261 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 kábító nyilacska. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a varkaudar che-pap jobb vállát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-24 támadás, -24 védekezés.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar che-pap testét. (7 támadással 630 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a varkaudar che-pap testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1568, sebződés: 206, gyógyulás: 14, összesen: -192 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a púpos varkaudar jobb oldalát. (7 támadással 621 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor súrolod a púpos varkaudar testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Fegyverét a púpos varkaudar jobb combodba döfi. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1261, sebződés: 169, gyógyulás: 30, összesen: -139 ÉP}
lm 19 21 22 | mozogsz 19 21 22 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 24 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal vállát. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-24 támadás, -24 védekezés.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar jobb karját. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany és 2 vasérc. 4 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 44, gyógyulás: 82, összesen: +38 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a vámpírdenevér vértől piros fejét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpírdenevér bal szárnyát. (7 támadással 441 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregcsók varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. A vámpírdenevér karma a fejed mellett suhan el! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 102, gyógyulás: 2, összesen: -100 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér fejét. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a vámpírdenevér vértől piros fejét. (7 támadással 427 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. Zarknod szemével párszor megpöccinted a vámpírdenevér testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. A vámpírdenevér karma a fejed mellett suhan el! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1055, sebződés: 107, gyógyulás: 2, összesen: -105 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a vámpírdenevér vértől piros fejét. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-24 támadás, -24 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpírdenevér testét. (7 támadással 438 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. Zarknod szemével gyengén megütöd a vámpírdenevér bal szárnyát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 55 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregcsók. 24 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 64 életpontot vesztettél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vámpírdenevér, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 180, gyógyulás: 4, összesen: -176 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér testét. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (7 támadással 631 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor súrolod a vámpírdenevér fejét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 48 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregcsók varázslat. 26 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a vámpírdenevér megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 65 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1288, sebződés: 162, gyógyulás: 3, összesen: -159 ÉP}
vpf 1111 | VP elővétele: 1111 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
v 96 187 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
208 | 209 | 210 | |
75 | |
|
|
76 | |
|
|
77 | |
|
|
[187,62] Épületek tűnnek fel. Ahogy lustán bámészkodva végiglejtesz a tágas sétálóutcán, egyszer csak egy halk hangot hallasz a hátad mögül.
- Ne fordulj hátra! Kerüld a feltűnést! Ha érdekel egy jövedelmező ajánlat, keresd fel az Orgazdát. - Természetesen ügyet sem vetsz az utasításra, és hátrafordulsz, de nem látsz semmit. Bamba városi népek sietnek a dolguk után. Nyilván a Kémhálózat egy ügynöke lopózott mögéd - fejted meg a talányt. Nem is gondolkodsz túl sokat, hanem betérsz a régiségboltnak álcázott, titkos találkahelyre. Néhány perc múlva már a hátsó, rejtett tárgyalószobában ülsz, szemben az agyafúrt gnómmal. Korheggyiezengierdum gyorsan rátér a lényegre.
- Királyunk gyengélkedik, Samael herceg pedig ki tudja, merre kóborol. Az uralkodónak számos ellensége akad, akik ki akarják használni ezt a pillanatot a hatalom megkaparintására. Loronden, az isbai jósda rendfőnöknője megjövendölte, hogy merénylő tör majd a király életére. Nem tudjuk, hogy mikor fog bekövetkezni ez a szörnyűség, és minden lehetséges óvintézkedést megtettünk már, de persze jó lenne elébe menni az eseményeknek. Annyit sikerült kiderítenünk, hogy az összeesküvés szálai Roxatba, a füstös lebujba vezetnek. Nem vezethetünk nyílt nyomozást, hisz ami miatt erre sor kerülne, az még meg sem történt. Amit tudunk, nem több egy halvány gyanúnál. Szedj össze néhány magadfajta kalandort, menjetek el a lebujba, és járjatok ennek az ügynek a végére! Minden módszer megengedett. (51. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 126 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy részeg kalandozó. Itt csata lesz.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 18 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével eltalálod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 24, gyógyulás: 39, összesen: +15 ÉP}
be 744 | bemész a 744. épületbe |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 255 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-24 támadás, -24 védekezés.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Oopssz, ez mellément! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 144 életpontot sebeztél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 51 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1009, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [210,76] Még mindig az erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy korongfát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő zoloboo sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a zoloboo sámán testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megütöd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 24, gyógyulás: 1, összesen: -23 ÉP}
ek 7 7 17 | t. energia kisütése: 7 7 17 |
v 96 188 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
208 | 209 | 210 | 211 | |
75 | |
|
|
|
76 | |
|
|
|
77 | |
|
|
|
[188,107] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
kld 11 | küldetés végrehajtása 11 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 96 182 30 | elmormolod a 96. varázslatot |
209 | 210 | 211 | |
75 | |
|
|
76 | |
|
|
77 | |
|
|
[182,30] Épületek tűnnek fel. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
be 847 | bemész a 847. épületbe |
m 7 1 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-24 támadás, -24 védekezés.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a halálhozó bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregcsók varázslat. 67 életpontot sebeztél. A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 65 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 986, sebződés: 235, gyógyulás: 46, összesen: -189 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 276 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a kísértetvarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 3 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [211,75] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
(Továbbmész...) [212,74] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy manóodút. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ongóliant. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 268 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 51 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Könnyedén félreszökkensz az ongóliant csapása elől. Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy, egy aranytű és 3 vasérc. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 6, gyógyulás: 51, összesen: +45 ÉP}
v 84 691 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona csillogó páncélját. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-24 támadás, -24 védekezés.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar katona csillogó páncélját. (7 támadással 641 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a varkaudar katona testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 55 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregcsók varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A varkaudar katona vágása nem talált el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1268, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
v 198 183 40 | elmormolod a 198. varázslatot |
209 | 210 | 211 | 212 | 213 | |
73 | |
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
[183,40] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy kihívás tornyát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Foghíjas Trom lehet. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 270 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a Foghíjas Trom fejét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) A Foghíjas Trom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 koponya gyűrű (ld. enc.). 5 145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
v 84 17 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 84 691 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a varkaudar katona csillogó páncélját. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-24 támadás, -24 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar katona nyakát. (7 támadással 608 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor súrolod a varkaudar katona jobb lábát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A varkaudar katona vágása nem talált el. A varkaudar katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
kf 821 741 738 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 741. tárggyal a 738. tárgyat |
ef 41 517 | energia fejlesztése 41 |
* 1. BP: kb 1205 347 338 | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (347 darabot) |
* 2. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 5. BP: kf 511 253 821 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 253. tárggyal a 821. tárgyat |
BERZERKER RABLÁNC (1865. TÁRGY) A kikötözött nerub berzerkerek rabláncát egyetlen értelmes dologra lehet felhasználni, mégpedig saját, elfogott szörnyeid féken tartásához. Ehhez nem kell KF-elned, vagy más módon használnod, feltételezzük, hogy a foglyod nyakörvére csatolod majd. Ha a birtokodban van, a hátasod +6 védettséget ad neked a szabadban lezajló harcok során. (Az egyéb hasonló hatású tárgyakkal ez a bónusz összeadódik.) |
KÁOSZKÍGYÓ (638. TÁRGY) A Káoszkígyó valójában egy legendás ősi fegyver, amelyet még Chara-din idejében kovácsoltak valamilyen irtózatosan kemény mágikus kristályból. Ezt a félelmetes, kígyószerűen csavarodó lándzsát csakis gonosz jelleműek használhatják, közülük is csak azok, akiknek szúrófegyver szakértelme legalább 30. Sebzése 4D6+10, és néha ellenfeledet megkínálja egy nekromanta csókjával. A Káoszkígyó elkészítésének módja a múlt ködébe vész. |
![]() Bár a varkaudar kínzókamrákban számtalan brutálisnál brutálisabb eszköz áll, mégis, a fogvatartók többségének a korbács a kedvenc fegyvere. Semmit sem szeretnek annál jobban, mint amikor a korbács hangosan csattan az áldozat hátán, és fájdalmas sikolyok közepette hosszú vércsíkot hagy maga után emlékeztetőül. Ki tudja, hány kalandozót kínozhattak meg ezzel a fegyverrel. Lehet, hogy a legjobb volna elhajítani, mielőtt még elkezdenek az ő emlékeik kísérteni. Ha ez egyáltalán nem zavar, a korbácsot akár a saját hasznodra is fordíthatod. Az ütőfegyvernek minősülő fegyver sebzése 1d20, akár balkezedbe is veheted, és használatakor +10 védelmet kapsz, valamint kalandozók ellen +10 sebzést. Persze elég képzettnek kell lenni a használatához: ha ütőfegyver szakértelmed 36. szint alatt van, nem fogod a kezedbe venni, nehogy magadat sebezd meg vele. |
CHE-VÁLLSZALAG (1114. TÁRGY) A che-vállszalag mágikus szövetből készült ruhadarab. Különlegessége abban rejlik, hogy minden egyes hosszanti fonal színe más, nem is találni két egyformát. Összességében senki nem képes megmondani, most akkor milyen színű is valójában. A különös precizitással elkészített vállszalagot csak az alaposan kiképzett che-papok ölthetik magukra. Egyfajta szimbólum ez, mely egyediségével azt sugallja: viselője tökéletes kontrollal bír teste fölött. De mi történik, ha az illető, aki a vállszalagot felcsatolja, nem ismerője a kellő tapasztalatot jelentő che harcművész irányzatnak? Nos, a tárgy viseletének pozitív hatása ekkor is érezhető: támadásod 4-gyel, erőd 1-gyel nő. Csak 30. szintű vagy afeletti kalandozó öltheti magára. |
FOGHÍJAS TROM (7615. SZÖRNY) A hatalmas méretű troll egy rettegett rabló, aki a fejvadász központ információi szerint az alanori központi kormányzat megdöntését célzó szervezet egyik tagja. Veszélyes harcos, de ha egyedül kapod el a rejtekhelyén, akkor talán le tudod győzni. |
KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY) Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy. |
Erő: | 28 (46) | Szint: | 34 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 36 (61) | Támadás: | 57 (60) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 466 kg |
Ügyesség: | 26 (41) | Védekezés: | 123 (129) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 31 (58) | Életpont: | 778/679 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 21 |
Szerencse: | 23 (60) | Varázspont: | 1472/6 | Pénz: | 23331 arany | Kép. pont: | 34 |
Tudatpont: | 92/3 | Pszi pont: | 477/583 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/72 | ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 11/38 |
ütőfegyverek: | 40/29 (+17%) | dobófegyverek: | 32/45 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (200%) << ent pásztorbot (#1384) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) max. 1 db (13 -24.); kábító nyilacska (#1590) (25 -); bűvös shuriken (#562) max. 1 db (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
183,40 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/47 | Max életkor 66 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59/13 (-204%) | 2. nyomkövetés: | 28/24 | 3. mászás: | 16/10 |
4. csapdakészítés: | 31/27 (+20%) | 5. csapdaészlelés: | 24/34 (-900%) | 6. gyógyítás: | 16/1 (+12%) |
7. titkosírás: | 20/68 (+1704%) | 8. felderítés: | 19/0 (-300%) | 9. szörnyidomítás: | 8/87 (+11%) |
10. teológia: | 95/20 (+156%) | 11. taumaturgia: | 93/93 (+131%) | 12. szerencsejáték: | 7/64 (+12%) |
13. versengés: | 24/0 (+30%) | 14. zene: | 32/79 (+89%) | 15. szörnyismeret: | 18/8 |
16. pszi: | 40/28 (+17%) | 17. zárnyitás: | 10/93 (-300%) | 18. vadászat: | 8/42 (+12%) |
19. vitalitás: | 3/82 | 20. bányászat: | 17/43 (+24%) | 21. úszás: | 1/80 |
22. főzés: | 13/28 | 23. csapatmunka: | 1/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
készítesz halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), szopókövet (#259) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
elfogod drótszőrű pincsit (#22) háló-csapdával (#220), drasmólymot (#60) háló-csapdával (#220), mirget (#75) háló-csapdával (#220), proteinfecskét (#139) háló-csapdával (#220), garokkot (#73) háló-csapdával (#220) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
halálmadár (#351), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kronotapír (#286) (csak egyszer), varkaudar katona (#691) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
trikornis (#104), trikornis herceg (#261), Raia szent lovagja (#239), lidércúr (#252), ismeretlen (#9089), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 28 vp; taumaturgia: 30 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
tárgyvédelem (#178) | láthatatlanság (#76) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
az elme hatalma (#123) | harci induló (#443) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
méregmágia (#480) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
oldás (#372), hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő II (#193) | >> | kronokukac (#285) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
méregfelhő II (#193) | >> | kronotapír (#286) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | elmeszonda (#487) | direkt kontaktus I (#121) | >> | gnomori rémszolga (#589) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | káoszszellem (#472) | direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | |
méregfelhő II (#193) | >> | nyuhaj karbin (#110) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +9 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
bolhakutya (#17) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. cirkuszi fősátor (713): 748. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 50, 51, 52, 60, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 93, 99, 128, 129, 130, 136, 170, 171, 176, 180, 193, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 44, 47, 49, 51. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 327 (limit: 390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29809. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 rohamosztagos. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 86 TU. szükséges még: 4 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1511 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
942 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 30 | gyöngymangó (#135) | |||
13 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
11 | sáfránypor (#211) | 1 | spiritusz (#170) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | che-vállszalag (#1114) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | Káoszkígyó (#638) | 4 | kerek kő (#19) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 1 | varkaudar korbács (#1134) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
5 | vasérc (#152) |
182 | 183 | 184 | |
39 | |
|
|
40 | |
|
|
41 | |
|
|