Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 6. 9h:06' EZ A 278. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD 279. játékheted kezdete: ápr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4365 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1099 1100 1101 | használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 2. KP: kf 441 453 737 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 737. tárgyat |
* 3. KP: hh 745 1629 1097 | használod a 745. tárgyat az 1629. tárgyat az 1097. tárgyat |
* 4. KP: le 511 253 0 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 253. tárgyat |
* 5. KP: bb 1205 347 338 | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (347 darabot) |
kf 1322 615 1559 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 615. tárggyal az 1559. tárgyat |
kf 1541 | kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat |
h 697 800 | használod a 697. tárgyat |
ek 273 1 30 | t. energia kisütése: 273 1 30 |
vv 71 123 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 123. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 243 443 28 | elmormolod a 243. varázslatot a 443. varázslatot a 28. varázslatot |
vv 182 480 | elmormolod a 182. varázslatot a 480. varázslatot |
vps 1111 | VP spórolása: 1111 |
h 1755 1411 | használod az 1755. tárgyat |
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
182 | 183 | 184 | |
39 | |
|
|
40 | |
|
|
41 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 278 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a vortexmágus testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-24 támadás, -24 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 46 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Távolról méregcsók varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1066, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 kábító nyilacska. Ez mellément. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz hadúr sárga koponyáját. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével eltalálod a csontváz hadúr testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Ellenfeledre méregcsók varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a csontváz hadúr újra meg újra lecsap. (3 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 64, gyógyulás: 83, összesen: +19 ÉP}
be 710 213 220 | bemész a 710. épületbe |
m 4 2 | mozogsz délre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ongóliant testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 35 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted az ongóliant testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc, 4 fekete gyöngy, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 40 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 15, gyógyulás: 37, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [184,40] Továbbra is dombság. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ongóliant. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 273 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod az ongóliant testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Az ongóliant lendületes ütése célt téveszt. Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 vasérc, 4 gyöngymangó és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 6, gyógyulás: 1, összesen: -5 ÉP}
v 96 182 30 | elmormolod a 96. varázslatot |
182 | 183 | 184 | 185 | |
39 | |
|
|
|
40 | |
|
|
|
41 | |
|
|
|
[182,30] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 847 | bemész a 847. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 253 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az ongóliant testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod az ongóliant testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Az ongóliant lendületes ütése célt téveszt. Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 40 arany, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
v 181 188 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
183 | 184 | 185 | |
39 | |
|
|
40 | |
|
|
41 | |
|
|
[188,107] Épületek tűnnek fel.
ek 7 7 19 | t. energia kisütése: 7 7 19 |
kld 11 | küldetés végrehajtása 11 |
kld 11 | küldetés végrehajtása 11 |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megcsapod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 49 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 17, gyógyulás: 15, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [186,106] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megcsapod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy és 2 púderkő. 2 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 52, gyógyulás: 52, összesen: +0 ÉP}
ve 135 100 | megveszed a 135. tárgyat 100 |
ve 128 20 | megveszed a 128. tárgyat 20 |
m 8 | mozogsz északra |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megcsapod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és egy kék orchidea. 2 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 74, gyógyulás: 74, összesen: +0 ÉP}
be 849 | bemész a 849. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
vpf 1111 | VP elővétele: 1111 |
v 198 202 117 | elmormolod a 198. varázslatot |
183 | 184 | 185 | |
39 | |
|
|
40 | |
|
|
41 | |
|
|
[202,117] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut. Találsz egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy halálbokort. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész tutajt. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Látsz egy bíborcserjét.
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 268 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 73 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos nyakát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). A varkaudar iszákos karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 112, gyógyulás: 84, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Látsz egy borkonyó cserjét. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy zoloboo sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zoloboo sámán testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán jobb karját. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 12 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével eltalálod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A zoloboo sámán vágása nem talált el. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 24, gyógyulás: 12, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felfedeztél egy pézsmatököt. Látsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy óriás liánt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Mahmud Kalib irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar hadúr. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 267 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 40 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-6 védelem.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. 3 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
kf 513 741 738 | kézbeveszed/felveszed az 513. tárgyat a 741. tárggyal a 738. tárgyat |
v 84 22 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 84 60 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 84 75 | elmormolod a 84. varázslatot |
ef 4 517 | energia fejlesztése 4 |
ef 40 540 | energia fejlesztése 40 |
* 1. BP: kb 1205 347 338 | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (347 darabot) |
* 2. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 5. BP: kf 511 253 821 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 253. tárggyal a 821. tárgyat |
MIHLANIL MEDÁL (823. TÁRGY) Ez a különleges anyagból készült, háromszög formájú medalion, a közepén kidomborodó sárkány képével rendkívül értékesnek tűnik. A nyakadba akasztva, a mágikus varázstárgy érintése nyomán, különleges érzésed lesz, a medál a következő pluszokat adja: +5 egészség, +5 ügyesség, +5 szerencse, +5 MXTU, +50 max. ép. A tárgy rendkívül ragaszkodik gazdájához, másik kalandozónak nem átadhatod át. |
TUDATI KONTAKTUS I. (517. TUDATI KÉPESSÉG) Ezt a képességet csak akkor tudod használni, ha ismered a Direkt kontaktus II. elnevezésű pszi formulát. Ha a pszi képességed még nem éri el ezt a szintet, akkor számodra, egyelőre ez a képesség nem nyújt semmilyen előnyt. A közös tudati energiák egyetlen mentális csóvába sűrítése nagyfokú hozzáértést, és komoly koncentrációt igényel. Ha azonban elsajátítod ezt a tudományt, hihetetlen hatalomnak kerülsz a birtokába! Mostantól bármilyen lényre használhatod a Direkt kontaktus II. elnevezésű formulát, azokra is, amelyek egyébként nem rendelkeznek varázsponttal. Ekkor nem a varázspontját, hanem életerejét fogja megcsapolni a képesség, amely életenergiát azonmód nyers manává alakítja, és hozzáférhetővé teszi a számodra. [A Direkt kontaktus II. pszi képesség a varázsponttal nem rendelkező ellenfélbe pszi szakértelem/5*3 életpontot sebez, és ugyanennyi varázspontot ad neked (de max. 120-at). Ha olyan ellenfélre lövöd, amelyik rendelkezik VP-vel, akkor az eddigi 120 helyett 180 lesz a maximum. Ráadásul egyazon fordulóban nem három, hanem hat sikeres direkt kontaktusod lehet, amibe a fentiekben leírt hatás is beleszámít!] |
Erő: | 29 (49) | Szint: | 34 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 36 (63) | Támadás: | 57 (60) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 466 kg |
Ügyesség: | 26 (43) | Védekezés: | 119 (125) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 31 (55) | Életpont: | 778/736 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 21 |
Szerencse: | 23 (1) | Varázspont: | 1477/741 | Pénz: | 21810 arany | Kép. pont: | 34 |
Tudatpont: | 92/40 | Pszi pont: | 477/681 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/72 | ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 11/38 |
ütőfegyverek: | 40/34 (+5%) | dobófegyverek: | 32/48 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (200%) << ent pásztorbot (#1384) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) max. 1 db (13 -24.); kábító nyilacska (#1590) (25 -); bűvös shuriken (#562) max. 1 db (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,119 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 57 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/47 | Max életkor 66 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59/85 (+72%) | 2. nyomkövetés: | 28/44 (+20%) | 3. mászás: | 16/22 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 31/73 (+46%) | 5. csapdaészlelés: | 24/34 | 6. gyógyítás: | 16/1 |
7. titkosírás: | 22/80 (+212%) | 8. felderítés: | 19/0 | 9. szörnyidomítás: | 13/2 (+415%) |
10. teológia: | 96/11 (+91%) | 11. taumaturgia: | 94/50 (+57%) | 12. szerencsejáték: | 7/64 |
13. versengés: | 24/25 (+25%) | 14. zene: | 33/28 (+49%) | 15. szörnyismeret: | 18/8 |
16. pszi: | 40/29 (+1%) | 17. zárnyitás: | 10/93 | 18. vadászat: | 8/42 |
19. vitalitás: | 3/82 | 20. bányászat: | 17/91 (+48%) | 21. úszás: | 1/80 |
22. főzés: | 13/28 | 23. csapatmunka: | 1/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
készítesz halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod proteinfecskét (#139) háló-csapdával (#220), garokkot (#73) háló-csapdával (#220) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
halálmadár (#351), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kronotapír (#286) (csak egyszer), varkaudar katona (#691) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
trikornis (#104), trikornis herceg (#261), Raia szent lovagja (#239), lidércúr (#252), ismeretlen (#9089), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
tárgyvédelem (#178) | láthatatlanság (#76) | tulajdonságpajzs (#26) | varázsszem (#184) |
szürkeáll. aktiv (#71) | az elme hatalma (#123) | harci induló (#443) | csupasz izom (#28) |
Symulf rúnája (#182) | méregmágia (#480) | fürkésző szemek (#213) | hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
oldás (#372), hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő II (#193) | >> | kronokukac (#285) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
méregfelhő II (#193) | >> | kronotapír (#286) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | elmeszonda (#487) | direkt kontaktus I (#121) | >> | gnomori rémszolga (#589) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | káoszszellem (#472) | direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | |
méregfelhő II (#193) | >> | nyuhaj karbin (#110) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +9 védettség;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: éhes |
bolhakutya (#17) státusz: éhes |
drótszőrű pincsi (#22) státusz: éhes |
drasmólyom (#60) státusz: OK |
mirg (#75) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. cirkuszi fősátor (713): 748. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 50, 51, 52, 60, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 93, 99, 128, 129, 130, 136, 170, 171, 176, 180, 193, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 44, 47, 49, 51. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 327 (limit: 400), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29809. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 rohamosztagos. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1511 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 138 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1521 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 14 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 4 | kerek kő (#19) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | quwarg tojás (#360) | 4 | ragasztó (#83) | |||
1 | ryuku kesztyű (#690) | 7 | sáfránypor (#211) | 4 | spiritusz (#170) | |||
8 | víz (#27) | 1 | keg gomba (#1615) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | fekete gyöngy (#99) | 96 | gyöngymangó (#135) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mihlanil medál (#823) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | púderkő (#119) | 20 | sallank karom (#128) | |||
4 | szopókő (#259) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 5 | vasérc (#152) |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | |
116 | |
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|