175. forduló, 177. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 20. 12h:08'
EZ A 186. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD
187. játékheted kezdete: dec. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,47] koordinátán.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+53 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 690. hetének nyerőszámai: 16, 22, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy vadász tatu nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a vadász tatu bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a vadász tatu testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 348.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 348.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. KP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 243 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 328.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 323.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 24 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

v 1 99 10 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 173 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 305.]

kf 1553 2 kézbeveszed/felveszed az 1553. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a méregfogat. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[94,48] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy tímárkunyhót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Csillag. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [95,49] Dombos terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang farkát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal megdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 206 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 4, gyógyulás: 12, összesen: +8 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,50] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy korongfát. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [27 pontot használtál fel, van még 278.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[97,51] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 5 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal karját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog bal oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal megkarcolod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált vérfürdető magszim trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő erszényes elkarog trófeát. 1027 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 35, gyógyulás: 21, összesen: -14 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [98,52] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pókvadász. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a pókvadász testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy élőholt quwarg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,53] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. [27 pontot használtál fel, van még 251.]

m 7 6 4 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délre
[96,52] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a drasmólyom bal oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a drasmólyom csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 10 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt quwarg volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 ubuk dobónyílat. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.)

(Továbbmész...) [95,52] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy vadász quwarg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Felfedeztél egy mély kutat. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a topránypolip egyik csápját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a topránypolip testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 kis bőrpajzsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy épületet. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 5 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 19 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. [87 pontot használtál fel, van még 164.]

m 6 mozogsz nyugatra
[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 kőszemet 5 aranyért, 7 mérg. ubuk tüskét 14 aranyért, 1 szent jogart 50 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 kis bőrpajzsot 5 aranyért.
[9 pontot használtál fel, van még 155.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 135.]

id 153 140 idomítod a 153. szörnyet 135 pontért
Elkezdődnek a leckék a quwarg királynő számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 20 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 162 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [110 pontot használtál fel, van még 25.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 11 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 3 poszogó möszéd távozik az élők sorából.
Összeakadsz Hajnalcsillaggal. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Raia főpap-jelöltje. Egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rájabőr úszógatyát, egy smaragd védőgyűrűt, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Tguarkhan trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy sóhajtó dorony. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre sárga. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ki-Nyú Vacc. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű kobudera férfival. Pikkelyes a bőre. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy roxati üvegszemet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy Quwargamanga trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összeismerkedtek. Az ő neve Alex Mad Masterboy. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Aztán elköszöntök egymástól. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia felszentelt papja. Egy bakkura csizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy ekharion bébi trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Fehéren izzó tűzgömb. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sernel Linthenal. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[5 pontot használtál fel, van még 40.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 39.]

* 2. BP: keresed a 10. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 9 fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 24 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 5, 23.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a quwarg királynő. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 317 pontot. A következő körben tehát 347 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY)
Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat...

ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY)
Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 176. fordulód.

Erő: 23 (29) Szint: 17 Merészség: 5/1 Magasság: 176 cm
IQ: 30 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 18 Életpont: 273/171 Jellem: semleges (+7) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (27) Varázspont: 181/2 Pénz: 1280 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 14/8 Pszi pont: 63/20
Eddig összesen 945 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3281 TP-t kaptál. Jelenleg 256050 TP-d van. A következő szinthez még 3950 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, quwarg királynő, erszényes elkarog. A 171. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2060 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/70 (+8%) szúrófegyverek: 16/41 (+6%) vágófegyverek: 18/70 (+12%)
ütőfegyverek: 19/81 (+4%) lőfegyverek: 8/57 dobófegyverek: 15/56 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 227 időszaki: 20

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/9 (+33%) 2. nyomkövetés: 28/73 (+35%) 3. mászás: 9/45 (+6%)
4. csapdakészítés: 11/52 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/54 6. gyógyítás: 57/9
7. titkosírás: 5/5 8. felderítés: 4/16 9. szörnyidomítás: 7/66 (+126%)
10. teológia: 15/20 (+12%) 11. taumaturgia: 13/42 (+3%) 12. versengés: 5/98
13. harcművészetek: 2/71 14. zene: 10/4 15. szörnyismeret: 10/52 (+25%)
16. pszi: 11/86 (+11%) 17. zárnyitás: 1/12 18. vadászat: 19/1
19. bányászat: 20/14 (+11%) 20. főzés: 7/4 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), mászókarmot (#78) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), gyilkos sallank (#85), sóhajtó dorony (#112), szőrlajhár (#141), homokvarány (#16) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
quwarg szabotőr (#301), élőholt quwarg (#202), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) áldomás (#6) erőpajzs I (#12)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 5)
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.

Összsúly: 108.98 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 kőszem (#304)
7 mérg. ubuk tüske (#137) 3 sünmedve tüske (#14) 1 szent jogar (#150)
1 tankány karom (#237) 3 ubuk tüske (#131) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
119 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 4 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 1 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
3 spiritusz (#170) 3 ubuk dobónyíl (#138) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,47) vadász tatuk (#10)
(94,48) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, tímárkunyhó (#684), művészi porolit (#720)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Hajnalcsillag (2938. kalandozó), Ki-Nyú Vacc (3035. kalandozó), Alex Mad Masterboy (4216. kalandozó), Sernel Linthenal (5211. kalandozó)
(95,49) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(95,52) vadász quwarg (#241), mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, topránypolip (#86)
(95,53) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg harcos (#201)
(96,50) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(96,52) grok-képződmény (#149), Tharr oltár, 49. jellempróba, drasmólyom (#60), élőholt quwarg (#202)
(97,51) erszényes elkarog (#354), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Fairlight oltár
(97,53) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(98,52) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), pókvadászok (#59), élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek