176. forduló, 178. forduló, Next Generation összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 25. 9h:14'
EZ A 198. JÁTÉKHETED, 177. FORDULÓD
199. játékheted kezdete: ápr. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1829
SZÁMLA : XXXX

NEXT GENERATION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,59] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+360 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy quwarg királynő nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő nyakát. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő torát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

(Önanalízis: +25% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 352.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]

p 69 használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 325.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[184,60] Egy kisebb településhez érkeztél.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megcsapod a kék rothasztó jobb első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-5 életpont.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

(Önanalízis: +9% versengés.)
délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.


(Továbbmész...) [185,60] Továbbmész a város utcáján. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 58 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 16 életpontot vesztettél. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és 2 mocsári penke. 2060 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 4 gromak bőrt 32 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 2 sallank karmot 4 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért.
Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, izzóan vörös szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Leah képviselője (az istenek tanácsában). Egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy elit csatavértet, egy Hatalom Karkötőjét, egy Kabol gyűrűjét, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni vállvédőt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rejtőköpenyt, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját, egy vas fejpántot és egy zangrozi csizmát visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Bropxat trófea és egy trakuun lidérc trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy rövid kardot, bal kezében egy díszes rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy aurapollátor a hátasa. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Ahogy jobban megnézed, észreveszed, milyen gusztustalan nyál csorog a szájából. Egyszer csak egy hatalmas, orkánszerű tüsszentés közepette az arcodba küldi azt, ami az előbb még a szájából ömlött. Fúj de undorító! Ha nem lenne itt a gazdája, biztos kitekernéd a nyakát. Mentális auráját felismered, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Megszólal: " Mit bámulsz? Szétszedlek, mint hülyegyerek a meséskönyvet!" {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy patak (ld. enc.)} Folytatod utadat.
[33 pontot használtál fel, van még 292.]

kb 135 10 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

ea 126 1 eladod a 126. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzpengét. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

ee 282 213 41 eladod a 282. tárgyat a 213. tárgyat a 41. tárgyat
Eladtál 3 jégszivet. 45 aranyat kaptál.
Eladtál 1 xirnox szivet. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 grákóbőrt. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 292.]

f 929 kísérletezel a 929. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz hajító csillagot. (ld. enc.) 174 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 282.]

m 2 mozogsz keletre
[186,60] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és egy fokhagyma (ld. enc.). 2060 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy királyi emlékművet. Látsz egy Vlagyimir szobrát. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Van itt egy királyi palota (651. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 273.]

ep 411 150 építed a 411. tárgyat 150 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 273.]

be 651 bemész a 651. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Ráébredsz, hogy nem sok keresnivalód van itt: az írnoktól kapott küldetést nem teljesítetted, ennél beljebb meg úgysem juthatsz. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

m 4 mozogsz délre
[186,61] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Meglapulsz egy árok mélyén. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy csapat őrjáratozó katona. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Látsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló fejét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 22 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megütöd az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyenge méreg és 2 sáfránypor. 2060 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Találkozol egy kopasz, piros szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din félisten hatalmú szolgája. Egy Blounther gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy elit csatavértet, egy káosz szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy rejtőköpenyt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ulkor kötényt, egy Urgod kesztyűjét, egy vas fejpántot, egy Xanathal karkötőjét és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy ében sárkány trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot tart. Lőfegyvere egy bűvös shuriken. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Továbbmész.
[14 pontot használtál fel, van még 254.]

ee 275 276 277 eladod a 275. tárgyat a 276. tárgyat a 277. tárgyat
Eladtál 1 ametiszt medált. 28 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 254.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[185,61] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy részeg kalandozó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. 1395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A Szende Ongóliant ajtajában ott áll Hétujjú Oszkár, a tulajdonos, és nagyon letörtnek látszik. Talán még mindig nem talált alkalmi szakácsokat. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).

(Továbbmész...) [184,61] Folytatod sétádat a házak közt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Elenios hívői építették. Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Tb.gátló Vlagyimir, akinek azért kellett elbuknia, mert a MAFFIA KT engedélye nélkül lopott az ő területükön." magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy piroslámpás ház (614. épület.).

(Továbbmész...) [183,60] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy bűbájlidérc közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

Találsz egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Elena előtt. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [27 pontot használtál fel, van még 227.]

jlk 1511 jelszó kimondása 1511
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. (Önanalízis: +11% titkosírás.) AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza jobb első lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza jobb első lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a massza. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A massza leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 124 életpontot vesztettél. A massza megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a massza nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, egy nagy vaskulcs és egy vas dobónyíl. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bordacsontot. 2229 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 228, gyógyulás: 0, összesen: -228 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranylánc, egy bronzpenge és egy bronzpáncél. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 212.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 197.]

m 8 mozogsz északra
[183,59] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Látsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy triklem drakolder előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy magger közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor megcsapod a magger testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magger bal lábát. (6 támadással 76 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [9 pontot használtál fel, van még 188.]

szk 153 keresed a 153. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy quwarg királynőt. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 4469 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 158.]

d 56 60 eldobod az 56. tárgyat (60 darabot)
Elhajítasz 60 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 155.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 3. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 87 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 154.]

* 4. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 198. játékheted és a 177. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 47 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 114.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 7 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 74.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 34.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 14, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 318 pontot. A következő körben tehát 348 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PATAK (52. TEREPTÁRGY)
A Dornodoni világégés után a folyók kiszáradtak, de az elmúlt években a természet hozzálátott, hogy új életre keljen: itt is, ott is vékonyka patakok csörgedeznek, szorgalmasan szállítva a ritka esők vizét a mélyedésekben kialakult apró tavacskák felé.

HAJÍTÓ CSILLAG (939. TÁRGY)
Sokáig töprengsz, mire lehetne a természetben növő csillagbozótos termését, a csillagbotot használni. Aztán rájössz, az a legnagyobb gond, hogy ha közel mész az ellenfélhez, miközben fegyverként hadonászol vele, a halálos spórákból bizony, a Te szervezetedbe is jut. Ezt elkerülendő messziről kellene az ellenfélre dobni. Ehhez a csillagbot túlzott törékenységét kellene megszüntetni, ez pedig a következőképpen történhet: a csillagbot fejét bekened 3 csepp tökmagolajjal (ehhez 1 pézsmatökmagot kell felhasználnod). A rászáradt anyag meggátolja, hogy az új dobófegyvered idő előtt szétrobbanjon. A hajítócsillag megtalálási esélye 70%, hiszen ha szerencséd van, a megtalált lövedék fejében marad egy-két gyilkos spóra, ekkor viszont képes lesz a továbbiak gyors újratermelésére. A tárgy elkészítése a KT 939 paranccsal történik, 4 TVP-det emészti fel, sebzése 3D4+11. Eldobásakor +4 támadást kapsz, és a csak mágikus fegyverrel sebezhető lényeket is meg tudod vele sebezni. Nem adhatod át másik játékosnak.

MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY)
A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak.

KARAKTERLAP

Next Generation, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Raia püspöke vagy. Papi hited: 199. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 177. fordulód.

Erő: 26 (33) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (33) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (25) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 19 (22) Életpont: 329/187 Jellem: jó (459) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (37) Varázspont: 473/4 Pénz: 410 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/16 Pszi pont: 125/134 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 26
Eddig összesen 1137 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12846 TP-t kaptál. Jelenleg 701937 TP-d van. A következő szinthez még 98063 TP szükséges. Trófeáid: hordóagyú mameluk, Ek'Hor, ongóliant. A 168. fordulódban 5469 arany került a bankszámládra. 5715 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/39 ökölvívás: 26/31 (+14%) szúrófegyverek: 12/16
dobófegyverek: 25/90 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsthegyű lándzsa (#324) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 .); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/47 (+32%) 2. nyomkövetés: 40/76 (+9%) 3. mászás: 7/34
4. csapdakészítés: 14/50 (+6%) 5. csapdaészlelés: 13/24 6. gyógyítás: 17/84
7. titkosírás: 1/89 (+11%) 8. felderítés: 21/24 9. szörnyidomítás: 6/64
10. teológia: 44/73 (+21%) 11. taumaturgia: 31/28 (+24%) 12. versengés: 7/62 (+9%)
13. harcművészetek: 24/13 14. zene: 12/16 15. szörnyismeret: 15/80 (+25%)
16. pszi: 20/31 (+4%) 17. zárnyitás: 3/57 18. vadászat: 3/4
19. bányászat: 4/84 20. úszás: 7/20 21. főzés: 6/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> szürke rinocérosz (#346)
tűzeső (#61) >> halálhozó (#419) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> arató csattanat (#144)
tűzeső (#61) >> bunthar (#396) tűzeső (#61) >> kétfejű troll (#163)
tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166) tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Ek'Hor (#977) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181)
tompítás (#40) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tompítás (#40) >> csontváz lord (#177) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tüskepajzs (#30) >> halálhozó (#419)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység.
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 2)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

HŐSTETTEID
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 ametiszt medál (#275) 5 drótszőr (#37)
1 grákóbőr (#41) 4 gromak bőr (#268) 3 jégszív (#282)
7 kaja (#2) 60 mákrózsa virág (#56) 1 rézsisak (#72)
2 sallank karom (#128) 3 szögletes kő (#17) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
131 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 aranytű (#272)
1 bordacsont (#16) 1 bronzpáncél (#90) 1 ezüst kulcs (#184)
1 fokhagyma (#403) 5 gyenge méreg (#26) 5 gyöngymangó (#135)
1 halcsont (#390) 8 madártoll (#112) 2 mocsári penke (#148)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
1 rothasztó talizmán (#815) 2 sáfránypor (#211) 4 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,59) quwarg királynők (#153), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), magger (#747)
(183,60) bűbájlidérc (#761), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, 43. jellempróba, művészi porolit (#720), kputtyintó csalán (#247), massza (#217)
(184,60) kék rothasztó (#421)
(184,61) piroslámpás ház (#614), Elenios oltár
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255), egy ember férfi
(185,61) részeg kalandozók (#187), fogadó # (#622), 33. többszemélyes kaland
(186,60) őrült varázsló (#255), királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(186,61) őrjáratozó katona (#274), bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, 36. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255), egy troll férfi

Üzenet küldése a karakternek