Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 2. 9h:56' EZ A 197. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD 198. játékheted kezdete: nov. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3479 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 64. pszi képességet |
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza szutykos vetőjét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod a massza kocsonyás testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod a massza farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a massza. (5 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A massza meglök egy kicsit. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. {GYD:} Mandibulakaszával megvágod a massza szutykos vetőjét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod a massza kocsonyás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a massza. (5 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [136,60] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember bal lábát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a tetemember testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megvágod a tetemember bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű fejét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a dögkeselyű bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus bal vállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal súrolod az élőholt mágus testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [135,61] Épületek tűnnek fel. Felfedeztél egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [133,61] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku futárbérenc. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb karját. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku futárbérenc nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
(Továbbmész...) [132,61] Még mindig bozótos. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
m 7 5 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bandita bal karját. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bandita bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a bandita testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) {KCC:} Mandibulakaszával végigvágod a bandita testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a bandita nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc. Szereztél 12 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [130,61] Az erdőt síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [129,62] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: P.Gagyimir.
m 6 | mozogsz nyugatra |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
h 1602 27 8 | használod az 1602. tárgyat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
szk 360 361 | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet |
bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
VASHEGYŰ NYÍL (176. TÁRGY) A vashegyű nyíl a hosszú íjhoz használható lövedék. A KF <hosszú íj> 176 paranccsal készítheted be. Elkészítése egy vaskohónál, egy vasércből, két pirkit felhasználásával történik, a KT 176 paranccsal, 8 TVP-ért történik. Szükséges, hogy legyen nálad egy hosszú íj is, hogy hozzápróbálhasd a nyílvesszőt. A készítés nem igényel semmilyen különös szaktudást, a bányászat szakértelmed elég, ha 2. Szükséges még egy madártoll is, amelyet a nyíl végébe tűzöl. Ez a nyílvessző ugyan csak 3d6+1 sebzésű, de jóval könnyebb, mint a bronzhegyű nyíl, és van valami, amit ennek a hegyére lehet kenni, a bronzhegyűre viszont nem... |
RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY) Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok. |
SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY) Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak. |
ZOLOBOO (77. SZÖRNY) A ritka erdők apró, pigmeusszerű lakói fák odvában és sűrű bozótosok tövében élnek. Fekete bőrük, hangtalan mozgásuk segíti őket, hogy beleolvadjanak a sűrűbe. A vadászathoz gyakran használnak egy vékony, hosszú, üreges botot, fúvócsőként, az apró állatok ellen. Igazi harcban inkább hosszú, hegyes (és piszkos) karmaikra hagyatkoznak. Ha legalább 4. szintű nyomkövető vagy, egy győztes csata után rábukkanhatsz a zoloboo fészkére, és összegyűjtheted az ott tartalékolt mérgezett tüskéit. |
Erő: | 25 (33) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 24 | Életpont: | 283/96 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 211/0 | Pénz: | 590 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 15/1 | Pszi pont: | 44/8 | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/24 (+1%) | szúrófegyverek: | 12/58 | vágófegyverek: | 15/29 (+21%) |
ütőfegyverek: | 2/49 | lőfegyverek: | 15/75 | dobófegyverek: | *21/100 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/0 | 2. nyomkövetés: | 31/45 (+24%) | 3. mászás: | 8/1 |
4. csapdakészítés: | 15/26 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/4 | 6. gyógyítás: | 56/31 (+15%) |
7. titkosírás: | 4/4 (+22%) | 8. felderítés: | 6/68 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 8/19 |
10. teológia: | 13/73 (+14%) | 11. taumaturgia: | 13/67 (+20%) | 12. harcművészetek: | 27/0 |
13. zene: | 8/30 | 14. szörnyismeret: | 23/36 (+18%) | 15. pszi: | 6/14 (+11%) |
16. zárnyitás: | 1/5 | 17. vadászat: | 14/15 | 18. bányászat: | 9/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
goblin (#21) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 12. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | 12. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
Összsúly: 89.12 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 3 | kaja (#2) | 17 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | arany (#50) | 1 | bronzpenge (#126) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 2 | gyöngymangó (#135) | 7 | madártoll (#112) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | obszidián függő (#195) | 8 | tükör (#43) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) |