17. forduló, 19. forduló, Féleszű Ulf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 26. 9h:08'
EZ A 111. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
112. játékheted kezdete: júl. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1046
SZÁMLA : XXXX

FÉLESZŰ ULF KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,10] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.)

m 2 mozogsz keletre
[44,10] Egy kisebb településhez érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A Homály Dalnokai KT valahol máshol alakult meg. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az útonálló testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével felnyitod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az útonálló testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az útonálló testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az útonálló rávág a derekadra. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+16 életerő.) Egy nem túl hivalkodó, de mégis tiszteletet parancsoló, zömök épületet látsz. A homlokzatára egy vaskesztyűs kézben tartott mérleget festettek, a hivatásos fejvadászok jelképét. (757. épület.)
[40 pontot használtál fel, van még 135.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Újonc, igaz? - néz rád a gnóm. - Nem kell válaszolni, látom. Dolgozhat nekünk, itt kell aláírni - máris áttol egy papírt az asztalon. - A szerződés értelmében megkeresi és jó esetben megöli az általunk megjelölt személyt. Nem kell aggódni, ez nem bérgyilkosság, az alanori udvar megbízásából tevékenykedünk - felmutat a falra, ahol látsz egy bekeretezett iratot. - A célszemélyek mind bűnőzök, akik rendkívül veszélyesek a közrendre és a birodalom jövőjére. Hallott már az Újnyugat nevű szervezetről? Eladták a hazájukat, egész Erdauint, egy újabb ellenséges invázió előkészítésében segédkeztek. Mit érdemelnek az ilyenek? Levadásszuk őket. Maga is részt vehet benne, tisztes jutalomért. Ha elkapja őket, csak hozza el nekem a gyűrűjüket, ami a szervezethez tartozásukat jelképezi és azzal bizonyítja, hogy végzett velük. Nagy szolgálatot tesz vele az egész félszigetnek.
Lelkesen bólintasz, ez aztán a neked való feladat! A gnóm elmondja hogy egyelőre a szervezetnek csak néhány tagját azonosították és közülük is csak háromnak tudják a tartózkodási helyét, az egyikük, egy Nehéz Norbi nevű troll kalandozóról úgy hírlik, hogy a várostól délkeletre, az erdőben bújkál valahol.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 130.]

m 8 mozogsz északra
[44,9] Még mindig a városban vagy. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sörsátrat. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az útonálló bal lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva az obszidián pengét a másikra rohansz. Obszidián pengével végigvágod az útonálló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az útonálló testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az útonálló rávág a derekadra. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Kőkalapáccsal súrolod az útonálló fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " A főút mellett egy magas, barna kőből épített házat látsz. Rajta nagy tábla: Gatin polgármesteri hivatala. Az ajtó előtt egy megtermett, bőrpáncélba öltözött harcos őrködik. (540. épület.)
A kitaposott úttól balra egy nagy, szürke kőépületet látsz. Rajta felirat: "Tralbraktriplopp vegyesboltja". Az ajtó nyitva van, jelezve, hogy a bolt várja a vásárlókat. (541. épület.)
Egy masszív, agyagkövekből épített ház áll az úttól jobbra. Ablakai szűkek, inkább lőréseknek tűnnek. Egy kopott, szürke cégér hirdeti: "Balrognyűvő Throfil és fia: páncélok, pajzsok, fegyverek széles választéka!". A nyitott vasajtó jelzi, hogy bárki, akinek teli a bukszája, szívesen látott vendég. (542. épület.)
A rozoga épületek között vadonatúj, fehérre mázolt falú épület csillog-villog. Előtte egy cégért lenget a szél: "Fogadó a Vak Orgoróhoz." Tyűha! Ez hiányzott! Erre volt szükség a Túlélők Földjének minden városában! Fogadóra! Izgatottan körbejárod, de Fentről Érkező Határozott BE utasítás nélkül nem tehetsz semmit. (609. épület.)
Találkozol egy fekete, göndör hajú, barna szemű gnóm férfival. Fairlight híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vidám Gorka. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Utad során felfedezed egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi táborát. Bőre színe zöld. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [10 pontot használtál fel, van még 120.]

be 540 bemész az 540. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád.
- Van valamilyen munka? - érdeklődsz hanyagul. Az őr biccent, majd a fejével befelé int. Aztán megakad a szeme a fegyvereiden: rájuk bök. Azt akarja, hogy kint hagyd őket? Nincs más választásod, ha az erőszakos utat elveted: kint hagyod a fegyverzetedet. Odabent egy hivatalnok fogad.
Elmondja, hogy a polgármester leánya nagyon beteg, és a doktorok szerint csak egy dözmöng szívből készített főzet segíthet rajta. Megkérnek, hogy hozz 3 dözmöng szívet az innen délkeletre fekvő sűrű erdőből. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 3 jóságpont jár.] Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 115.]

be 541 bemész az 541. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Tralbraktriplopp, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz. Néhány dolog megvilágosodik az adás-vétellel kapcsolatban. (ld. enc.)
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db,
ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db,
fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db,
grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db,
antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db,
rézdarab (#70) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db,
lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, óndarab (#85) 4 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db,
rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, téfea-agy (#172) 16 ap /db,
vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db,
manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db,
acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, szuper dobóháló (#273) 16 ap /db,
tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db,
arx formázó minta (#298) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db,
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db,
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db,
ostromlétra (#510) 10 ap /db, dentor bőr (#551) 70 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, jégkristály (#593) 40 ap /db,
sárkányfog (#617) 40 ap /db, törpe őskő (#633) 1000 ap /db, sámán erszény (#650) 20 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, alligátorbőr (#661) 20 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db,
etra hályog (#712) 50 ap /db, jegygyűrű (#736) 100 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db,
párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db,
féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, behemótköröm (#1081) 20 ap /db,
varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db,
extra takarmány (#1360) 36 ap /db, azuka vese (#1462) 18 ap /db, quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db, fenőkő (#1618) 300 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
bakkura bőr (#95) 2 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db,
fémrúd (#104) 8 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db,
királygyík bőr (#44) 3 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, mandibulapenge (#125) 3 ap /db,
ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
varányszem (#30) 1 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 110.]

be 542 bemész az 542. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Balrognyűvő Throfil vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db,
mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db,
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db,
rövid íj (#107) 16 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db,
mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 8 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db,
ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, vassisak (#160) 44 ap /db,
rövid kard (#171) 46 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 12 ap /db, vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db,
vas dobónyíl (#189) 20 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db,
szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, optiri agysisak (#315) 250 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db,
ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 300 ap /db,
rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db,
rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db, sziklazúzó (#857) 750 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db,
malomkő (#1205) 10 ap /db, méregfog (#1553) 1200 ap /db, Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db,
vortexvessző (#2331) 530 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
bunkósbot (#9) 1 ap /db, csontszablya (#64) 2 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, szöges bunkó (#8) 10 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 105.]

ea 125 8 eladod a 125. tárgyat 8
Eladtál 8 mandibulapengét. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

ea 44 1 eladod a 44. tárgyat 1
Eladtál 1 királygyík bőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

ea 16 2 eladod a 16. tárgyat 2
Eladtál 2 bordacsontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

ea 14 18 eladod a 14. tárgyat 18
Eladtál 18 sünmedve tüskét. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

ea 26 12 eladod a 26. tárgyat 12
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

ea 25 1 eladod a 25. tárgyat 1
Eladtál 1 kavadu iszákot. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

ea 9 1 eladod a 9. tárgyat 1
Eladtál 1 bunkósbotot. 1 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[45,10] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy csodabogár. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a csodabogár nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a csodabogár tündöklő páncélját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Véres nyál csordul ki a csodabogár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre.
Találkozol egy tüsi ősz hajú, kék szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Leah követője. Egy bőrpáncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot és egy rézsisakot visel. Felszerelését egy láplidérc trófea, egy törpemammut trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Összeismerkedtek. Az ő neve Kömörc. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [46,11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy kaffogó hebrencs. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a kaffogó hebrencs jobb vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével kissé megkarcolod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével kicsit megvágod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a kaffogó hebrencs fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+16 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tigroszlán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra támadsz. Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a tigroszlán farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a tigroszlán testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tigroszlán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [47,12] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy gorombilla. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gorombilla bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. (ld. enc.) 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pókvadász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve az obszidián pengét a másikra rohansz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a pókvadász jobb középső lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a pókvadász fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a pókvadász testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+22 életerő.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [90 pontot használtál fel, van még 15.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[48,12] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Utad során felfedezel egy nekrofunt. (ld. enc.) Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a tintacsiga testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a tintacsiga testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tintacsiga beleharap a kezedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 5.]

tf 2 30 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 159 pontot. A következő körben tehát 159 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÚTONÁLLÓ (130. ELLENFÉL)
A városokban jobb a közbiztonság, mint a vadonban: az utcán nem mászkálnak sünmedvék és vadász tatuk. Azonban itt is előfordul, hogy kóbor kalandozók táboroznak a tereken vagy egy sötét sikátorban, akik csupán arra várnak, hogy megszabadíthassanak az erszényedtől. Az ilyen útonállókkal persze egy tapasztalt vándor könnyedén elbánik. Az útonállók igen primitív bunkót használnak, páncélzatuk rongyokból, cserzett bőrökből áll.

SÖRSÁTOR (486. ÉPÍTMÉNY)
Nagy sürgés-forgás fogad a főtéren, amikor kilépsz az épületek közül. Egy hatalmas sátrat pillantasz meg. Közelebb mész: alapja sárga színű, teteje meg fehér, nem tudod, miért, de egy korsó sör jut róla eszedbe. Egy tábla hirdeti mi is ez: Ghallai Sörfesztivál. Jó lenne bemenni, hisz ahogy hallod ingyen van! [BE 486 - Talán a legjobb lesz legutolsónak kiadni, mivel ezek után már nem lesz erőd továbbkúszni.]

BOLTOK
Ha egy boltban vásárolni akarsz, egyszerűen csak oda kell menned arra a mezőre, ahol a bolt van. Itt a vesz (VE) paranccsal vásárolhatsz, paraméterként az árucikket és a mennyiséget megadva. Pl. VE 29 3 hatására veszel 3 db 29-es tárgyat. [A korábbi változattal ellentétben, a bolt sorszámát NEM kell megadni.] Ilyenkor automatikusan be is mész a boltba, majd elhagyod. Ha akarod, persze kiadhatod a BE (épület) parancsot, ilyenkor részletes listát fogsz arról kapni, hogy mit kínál a bolt, mit venne, és mennyiért. Eladni az EA paranccsal lehet, hasonlóképpen kell paraméterezni, mint a VE parancsot: EA (tárgy, mennyiség). Bár a boltos nem mondja meg, mennyi van az adott cikből raktáron, lehet, hogy nem lesz annyi, amennyit kérsz. A boltban mindent kétszer annyiért árulnak, mint amennyit neked fizetnek érte.

GOROMBILLA (38. SZÖRNY)
Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra...

LAPOCKACSONT (33. TÁRGY)
Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját.

NEKROFUN (173. NÖVÉNY)
A nekrofun különös, növényszerű lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszők, színük mélybíbor. Tapintásra egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény.

TINTACSIGA (74. SZÖRNY)
Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges.

KARAKTERLAP

Féleszű Ulf, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 18. fordulód.

Erő: 16 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 8 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 65 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 17 Életpont: 113/45 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 53 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 84 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 239 TP-t kaptál. Jelenleg 2 965 TP-d van. A következő szinthez még 1 035 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 4 (+1) ütőfegyverek: 7 lőfegyverek: 6

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -);
48,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 48

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 747 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 11 5. vadászat: 1 6. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 170, 171.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszablya (#64) 18 kerek kő (#19) 1 * kőkalapács (#13)
>1 kőkés (#6) 1 * obszidián penge (#2082) 1 * parittya (#18)
1 szöges bunkó (#8)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36) 3 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 17 krónika (#1725)
Löttyök és porok, tartóstul
1 + kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 12 drótszőr (#37) 1 fémrúd (#104)
1 grákóbőr (#41) 2 gyöngymangó (#135) 1 lapockacsont (#33)
1 móri gyümölcs (#116) 3 ormánygőte csont (#21) 3 smirglilevél (#29)
11 sünmedve tüske (#14) 3 szárnyas hernyó (#69) 6 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15) 10 varányszem (#30)

Összsúly: 29.28 kg Megterheltség: 69%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bordacsont (#16) 1 bunkósbot (#9) 2 gyenge méreg (#26)
1 kavadu iszák (#25) 8 kerek kő (#19) 1 királygyík bőr (#44)
8 mandibulapenge (#125) 18 sünmedve tüske (#14)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
52 arany (#50) 1 lapockacsont (#33) 6 tigroszlán fog (#63)
1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

42 43 44 45 46 47 48 49
8
9
10
11
12
13
(44,9) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), útonálló (#130), Vidám Gorka (6109. kalandozó), egy kobudera férfi, egy troll férfi
(44,10) fejvadászház (#757), útonálló (#130)
(45,10) csodabogár (#755), oltár, Kömörc (5920. kalandozó)
(46,11) kaffogó hebrencs (#88), mély kút (#93), oltár, 24. jellempróba, tigroszlán (#43)
(47,12) gorombillák (#38), pókvadász (#59)
(48,12) Elenios oltár, nekrofun (#173), 6. jellempróba, tintacsiga (#74)

Üzenet küldése a karakternek