Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. ápr. 13. 12h:28' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: ápr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1806 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
d 7 1 | eldobod a 7. tárgyat (1 darabot) |
m 8 5 6 | mozogsz északra, délnyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a surranó kígyó testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a surranó kígyó bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A surranó kígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A surranó kígyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. (ld. enc.) 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-12] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gátvakond lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gátvakond bal első lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-12] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy evaporőr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporőr testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal jól megszúrod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a mélységi grittang kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-12] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy sakál. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a sakál bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a sakál testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sakál fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sakál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rájanyék testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a rájanyék testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a rájanyék testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a rájanyék fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-11] Lakott területre érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az útonálló testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
ea 101 16 | eladod a 101. tárgyat 16 |
ea 26 4 | eladod a 26. tárgyat 4 |
ea 48 1 | eladod a 48. tárgyat 1 |
ea 15 2 | eladod a 15. tárgyat 2 |
ea 44 2 | eladod a 44. tárgyat 2 |
ea 97 1 | eladod a 97. tárgyat 1 |
ea 30 6 | eladod a 30. tárgyat 6 |
ea 124 2 | eladod a 124. tárgyat 2 |
ea 63 6 | eladod a 63. tárgyat 6 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [40,-9] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő gátvakond mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gátvakond testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a gátvakond testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
d 18 1 | eldobod a 18. tárgyat (1 darabot) |
SURRANÓ KÍGYÓ (30. SZÖRNY) Ez az apró kígyófajta szinte mindenhol megtalálható, ahol bokrok nőnek. Harapása gyenge mérget is hordoz, de ezzel csak kisebb állatokat tud megölni. A nagyobbakhoz (mint Te) több harapás szükséges. |
SURRANÓ KÍGYÓ BŐRE (47. TÁRGY) Ha sikerül ártalmatlanná tenned egy surranó kígyót (és túlélted a harapását), megnyúzhatod, igen finom és rugalmas bőrhöz jutva. Nagyon divatos lenne valami ruhadarabot szabni belőle, nem? |
VASKOHÓ (155. ÉPÍTMÉNY) Egy vaskohó megépítése nem kis feladat - nem árt, ha ketten vagy hárman összefognak, hogy gyorsabban menjen a munka. Ha azonban elkészültök, képesek lesztek a vasércet megolvasztva tiszta vashoz jutni, és így vastárgyakat kovácsolni! A vastárgyak elkészítéséhez pirkit szükséges, mert fa égetésével nem tudsz olyan hőmérsékletet elérni, amelyen megolvad a vas. Ezenkívül szükség van általában kőkalapácsra, és magas bányászat szakértelemre, a fegyverek és páncélok finom megmunkálásához. A vaskohó építése az ÉP 155 <TVP> paranccsal történik. A teljes felépítéshez 110 TVP szükséges, és csak dombon vagy alacsonyhegységen hajtható végre, mivel itt van elegendő alapanyag az építéshez. |
MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY) A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver. |
ÚTONÁLLÓ (130. ELLENFÉL) A városokban jobb a közbiztonság, mint a vadonban: az utcán nem mászkálnak sünmedvék és vadász tatuk. Azonban itt is előfordul, hogy kóbor kalandozók táboroznak a tereken vagy egy sötét sikátorban, akik csupán arra várnak, hogy megszabadíthassanak az erszényedtől. Az ilyen útonállókkal persze egy tapasztalt vándor könnyedén elbánik. Az útonállók igen primitív bunkót használnak, páncélzatuk rongyokból, cserzett bőrökből áll. |
SÖRSÁTOR (486. ÉPÍTMÉNY) Nagy sürgés-forgás fogad a főtéren, amikor kilépsz az épületek közül. Egy hatalmas sátrat pillantasz meg. Közelebb mész: alapja sárga színű, teteje meg fehér, nem tudod, miért, de egy korsó sör jut róla eszedbe. Egy tábla hirdeti mi is ez: Ghallai Sörfesztivál. Jó lenne bemenni, hisz ahogy hallod ingyen van! [BE 486 - Talán a legjobb lesz legutolsónak kiadni, mivel ezek után már nem lesz erőd továbbkúszni.] |
Erő: | 11 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 117 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 92/92 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 105/40 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 30 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 5 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -); |
40,30 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 807 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. gyógyítás: | 10 (+1) |
4. felderítés: | 1 | 5. zárnyitás: | 1 | 6. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 35 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 2 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2. |
Összsúly: 16.65 kg | Megterheltség: 52% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 2 | királygyík bőr (#44) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |||
1 | parittya (#18) | 1 | rákpáncél (#97) | 1 | rókafarok (#124) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 6 | varányszem (#30) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
30 | arany (#50) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
20 | víz (#27) |
39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | |
-14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|