17. forduló, 19. forduló, Torokmetsző Choler összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 7. 9h:18'
EZ A 85. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
86. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4967
SZÁMLA : XXXX

TOROKMETSZŐ CHOLER KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,14] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.)

gyk 7 20 gyakorolsz a 7. tárggyal 20 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy woor-antilop közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a woor-antilop fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a woor-antilop jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A woor-antilop többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával felnyársalod a woor-antilop fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a woor-antilop testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a woor-antilop nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a woor-antilop száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 141.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip! A rettegés megsokszorozza az erődet: sokkal gyorsabban kimászol a kútból, mint amennyi idő alatt leereszkedtél... Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 127.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[44,15] Síkság, továbbra is csak síkság. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csontlepke. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 1 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával eltalálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 6 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+19 életerő.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szárnyas gömböc. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szárnyas gömböc testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 87.]

go 15 gonoszkodsz: 15
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[44,14] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy drótszőrű pincsi. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drótszőrű pincsi testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád.

(Továbbmész...) [44,13] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. (ld. enc.) Találsz egy félig kész olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy alpesi tehén. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [44,12] Még mindig hegyvidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy vaskohót.


Találkozol egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű troll nővel. Bőre bronzként csillog. Egy bőrpáncélt visel. Felszerelését egy acéldarázs trófea és egy rájanyék trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az ő neve Mlotek. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [30 pontot használtál fel, van még 57.]

be 5 bemész az 5. titkos labirintusba
A térkép alapján könnyedén megtalálod a barlang bejáratát. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Odabent átható orkszag fogad: ez valami sötét tanyája lesz a gonosz teremtményeknek. [5 pontot használtál fel, van még 52.]

lm 2 2 2 mozogsz 2 2 2
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT] Egy Baar-orkot pillantasz meg. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Baar-ork testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a Baar-ork fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Baar-ork megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a Baar-ork bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a Baar-ork testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Baar-ork megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát (ld. enc.).
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 47.]

lm 3 3 3 mozogsz 3 3 3
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Baar-ork van előtted! Fegyvere egy csontszablya. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Baar-ork testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Baar-ork ocsmány pofáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével mély sebet ejt a bal lábadon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT] Egy Baar-orkot pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Baar-ork! Fegyvere egy csontszablya. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 32.]

lm 4 4 4 mozogsz 4 4 4
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT] Egy Baar-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Korgó gyomrod figyelmet követel.
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Baar-ork. Fegyvere egy csontszablya. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Baar-ork. Fegyvere egy csontszablya. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 17.]

lm 1 mozogsz 1
Visszaérkeztél a kijárathoz, és elhagyod a barlangot.
[5 pontot használtál fel, van még 12.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[43,13] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.

Észreveszel egy világítótornyot. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy vaskohót. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 2.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

vik 1 merészség kalandozókra: 1
Mostantól nagyon félős vagy, a nálad jóval gyengébb kalandozók elől is elbújsz. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 1. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

vi 5 10 30 viselkedésed: 5 10 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 517 bemész az 517. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

vik 4 merészség kalandozókra: 4
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, milyen kalandozókkal kezdesz harcot. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 4. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 4 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

k 6 1 követed a 6. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól lelkes felfedező helyett biztató túlélő-jelölt. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 160 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÁRNYAS GÖMBÖC (12. SZÖRNY)
Ezek a szőrös testű, denevérszárnyú repülő ragadozók apró méretük ellenére meglepően szívós támadók tudnak lenni. Gyorsaságuk miatt nehéz őket eltalálni, talán legjobb megoldás egy ütőfegyverrel lecsapni őket.

DRÓTSZŐR (37. TÁRGY)
A drótszőrű pincsik szőre magas fémtartalmú, különösen szívós anyag. Ha egy ilyen szörnyet megölsz, levághatod néhány ép (a jövőben esetleg okosan felhasználható) szőrszálát.

VILÁGÍTÓTORONY (156. ÉPÍTMÉNY)
A világítótorony régen jelzésképp szolgált a tengerészek számára, manapság azonban a legtöbb kalandozó még a tengert sem látta, nemhogy hajóra szálljon. A Túlélők Földjén azonban gyakran előfordulhat, hogy valaki információt akar átadni nagy távolságra levő kalandozótársának - erre való a világítótorony. Ha olyan mezőn adsz ki IN parancsot, ahol ilyen torony is van, akkor a másik kalandozó, akinek az információt adod, lehet tőled távol is (maximum tíz mezőre). A világítótorony megépítése 80 TVP-be kerül, és az építkezés megkezdésekor birtokodban kell, hogy legyen egy dözmöng szív. Ez a varázslatos erejű, fantasztikus fényű tárgy teszi lehetővé, hogy a toronyba helyezve fényjeleket adhass le nagy távolságra. A tornyot magas terepen (alacsony vagy magashegység) kell megépítened, az ÉP 156 <TVP> paranccsal.

ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY)
Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő.
[Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.]

BAAR-ORK (44. SZÖRNY)
Az orkok a legocsmányabb, legsötétebb humanoid teremtmények. Ki ne ismerné malacpofájukat, hegyes agyaraikat, büdös, zöld bőrüket? A sok-sok ork törzs, alfaj közül pedig a legalávalóbb, legférgebb mihaszna a Baar-ork. Törpének számítanak saját fajuk között is: alig magasabbak 120 centinél. Hacsak nincs elsöprő fölényük harcban, elszaladnak. Könnyedén felapríthatod e gonosz teremtményeket.

CSONTSZABLYA (64. TÁRGY)
A csontszablya a mély tárnákat lakó orkok fegyvere. Hogy milyen lényből készítik az aránylag ellenálló fegyvert, senki sem tudja. Pengéje nem egyenes, hanem görbe, és recésen be van vágva, hogy nagyobb sebzést tudjon okozni. Természetesen egy ilyen csontfegyvert nem lehet összehasonlítani egy igazi acélpengével. Ez egy d8 sebzésű vágófegyver. Használható balkezes fegyverként is.

KARAKTERLAP

Torokmetsző Choler, egy kopasz, szürke szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Ez a 18. fordulód.

Erő: 12 Szint: 5 Merészség: 5/4 Magasság: 181 cm
IQ: 18 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 14 Életpont: 86/24 Jellem: semleges (-16) Tul. pont: 1
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 37 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 80 TP-t kaptál. Jelenleg 501 TP-d van. A következő szinthez még 499 TP szükséges. Trófeád: tigroszlán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 (+1) ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 9 5. felderítés: 1 6. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz botot (#4) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )

Összsúly: 14.94 kg Megterheltség: 43%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 130 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 csontszablya (#64) 6 drótszőr (#37)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(43,13) világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155)
(44,12) az 5. labirintus bejárata, világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), Mlotek (2115. kalandozó), Baar-ork (#44)
(44,13) gumifa (#38), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), alpesi tehén (#91)
(44,14) 20. jellempróba, oltár, drótszőrű pincsi (#22)
(44,15) 2. jellempróba, csontlepke (#746), szárnyas gömböc (#12)
(45,14) woor-antilop (#31)

Üzenet küldése a karakternek