Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 15. 9h:05' EZ A 18. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD 19. játékheted kezdete: jan. 21. A következő fordulódat legkorábban a 19. játékhéten tudjuk betáplálni. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5450 SZÁMLA : XXXX |
gyk 13 50 | gyakorolsz a 13. tárggyal 50 pontért |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a spagulár testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a spagulár nyakát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a spagulár pettyes hátát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál. Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról, hogy hogyan is zajlik valójában a harc. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
ff | felt. fegyverváltás: |
be 1 | bemész az 1. titkos labirintusba |
lm 3 | mozogsz 3 |
lm 1 | mozogsz 1 |
ff 13 | felt. fegyverváltás: 13 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [24,-2] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
(Továbbmész...) [25,-3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
gyk 13 50 | gyakorolsz a 13. tárggyal 50 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
AMIT TUDNI ILLIK A HARCRÓL Minden szörnyetegnek három védettségi értéke van, ellentétben a játékosokkal: egy szúrófegyver, egy vágófegyver és egy ütőfegyver elleni (lőfegyver esetén a szúró- v. ütőfv. elleni számít, pusztakezes harcnál az ütőfv elleni). Ebből következően, vannak szörnyek, amelyek ellen pl. a vágófegyver a jobb, mások ellen a szúrófegyver. A támadás kiszámításánál egy gépi "kockadobáshoz", amelynek értéke 0 és 19 között van, hozzáadódik a támadásod, a fegyver szakértelmed, (lő- és dobófegyverek esetén az ügyességed is jelent némi pluszt) és az esetleges varázslatokból és varázstárgyakból adódó pluszok, majd levonásra kerül az ellenfél védettsége. A kapott eredménytől függ, hogy eltaláltad-e az ellenfeledet, illetve, hogy mennyit sebeztél rajta. Ha az eredmény nullánál kisebb, nem is találtál. Ha találtál, a sebzést akkor is csökkentheti az ellenfél védettsége (minél jobban meghaladja a támadási érték a védettséget, annál kevésbé csökkenti a sebzést a védettség). Az, hogy hányszor támadsz, a fegyver szakértelmedtől függ. Balkezes fegyverrel jóval ritkábban tudsz támadni, mint jobbkezessel. A fegyverrel okozott sebzés függ természetesen a fegyvertől, az erődtől, és kisebb mértékben a fegyver szakértelmedtől. |
A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA Mostantól, három havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van. A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza): * 0. fordulótól 200. fordulóig - 50 játékhét. * 201. fordulótól 400. fordulóig - 40 játékhét. * 401. fordulótól 600. fordulóig - 30 játékhét. * 601. fordulótól 700. fordulóig - 20 játékhét. * 701. fordulótól - 10 játékhét. |
Erő: | 11 | Szint: | 4 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 3 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 44 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 1 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 74/19 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 5 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 3 (+1) | lőfegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. gyógyítás: | 6 |
4. felderítés: | 2 | 5. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
Összsúly: 26.03 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 133 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kerek kő (#19) | 2 | víz (#27) |