17. forduló, Davern összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 15. 9h:05'
EZ A 18. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
19. játékheted kezdete: jan. 21.
A következő fordulódat legkorábban a 19. játékhéten tudjuk betáplálni.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5450
SZÁMLA : XXXX

DAVERN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [22,0] koordinátán.
A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.)

gyk 13 50 gyakorolsz a 13. tárggyal 50 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. Már nem sok kell a következő szinthez. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy spagulár. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a spagulár testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a spagulár nyakát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a spagulár pettyes hátát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál. Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról, hogy hogyan is zajlik valójában a harc. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 115.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

be 1 bemész az 1. titkos labirintusba
A mágus útmutatása alapján, néhány bozót mögött megtalálod a dombot, amely a barlang bejárata kell, hogy legyen. És valóban - van egy tujabokor, amelynek nincs gyökere, könnyedén fel tudod emelni! Alatta mély üreg tátong. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklya nélkül sajnos az orrodig sem fogsz látni, ezért elhalasztod a dolgot későbbre.

lm 3 mozogsz 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

ff 13 felt. fegyverváltás: 13
Felt. fegyverváltás: << kőkalapács. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[23,-1] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek.


(Továbbmész...) [24,-2] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Látsz egy xantusz-kaktuszt. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,-3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

A fák között apró kunyhó bújik meg. Közelebbről látod, hogy a kémény-nyíláson kevés füst száll fel, jelezve, hogy valaki lakik itt. A viskó körül farönkökre állatbőrök vannak kirakva, nyilván szárítás céljára. Első pillantásra látod azonban, hogy a bőrök számodra hasznavehetetlenek, rongyos cafatok. Nyilván ez egy remetelak. (512. épület.)
[30 pontot használtál fel, van még 85.]

gyk 13 50 gyakorolsz a 13. tárggyal 50 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).

[50 pontot használtál fel, van még 35.]

m 1 mozogsz északkeletre
[26,-4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy démontetű. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 25.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.)
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AMIT TUDNI ILLIK A HARCRÓL
Minden szörnyetegnek három védettségi értéke van, ellentétben a játékosokkal: egy szúrófegyver, egy vágófegyver és egy ütőfegyver elleni (lőfegyver esetén a szúró- v. ütőfv. elleni számít, pusztakezes harcnál az ütőfv elleni). Ebből következően, vannak szörnyek, amelyek ellen pl. a vágófegyver a jobb, mások ellen a szúrófegyver. A támadás kiszámításánál egy gépi "kockadobáshoz", amelynek értéke 0 és 19 között van, hozzáadódik a támadásod, a fegyver szakértelmed, (lő- és dobófegyverek esetén az ügyességed is jelent némi pluszt) és az esetleges varázslatokból és varázstárgyakból adódó pluszok, majd levonásra kerül az ellenfél védettsége. A kapott eredménytől függ, hogy eltaláltad-e az ellenfeledet, illetve, hogy mennyit sebeztél rajta. Ha az eredmény nullánál kisebb, nem is találtál. Ha találtál, a sebzést akkor is csökkentheti az ellenfél védettsége (minél jobban meghaladja a támadási érték a védettséget, annál kevésbé csökkenti a sebzést a védettség). Az, hogy hányszor támadsz, a fegyver szakértelmedtől függ. Balkezes fegyverrel jóval ritkábban tudsz támadni, mint jobbkezessel. A fegyverrel okozott sebzés függ természetesen a fegyvertől, az erődtől, és kisebb mértékben a fegyver szakértelmedtől.

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, három havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van.
A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 0. fordulótól 200. fordulóig - 50 játékhét.
* 201. fordulótól 400. fordulóig - 40 játékhét.
* 401. fordulótól 600. fordulóig - 30 játékhét.
* 601. fordulótól 700. fordulóig - 20 játékhét.
* 701. fordulótól - 10 játékhét.

KARAKTERLAP

Davern, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű elf férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 18. fordulód.

Erő: 11 Szint: 4 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 13 Támadás: 3 Agresszió: 5 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 1 Menekülés: 30 % Életkor: 158/158 év
Egészség: 12 Életpont: 74/19 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 19 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33 TP-t kaptál. Jelenleg 321 TP-d van. A következő szinthez még 179 TP szükséges. Trófeád: tigroszlán.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 5 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 (+1) lőfegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 4 3. gyógyítás: 6
4. felderítés: 2 5. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 26.03 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 133 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kerek kő (#19) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(22,0) az 1. labirintus bejárata, spagulár (#82)
(24,-2) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(25,-3) remetelak (#512)
(26,-4) démontetű (#15)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az EXT parancs ezentúl már nem csak három havonta, hanem akár havonta is kiadható. Játékhét visszadátumozás: 200 fordulóig 50 játékhét, 201-400 fordulóig 40 játékhét, 401-600 fordulóig 30 játékhét, 601-700 fordulóig 20 játékhét, 701 fordulótól 10 játékhét.

Üzenet küldése a karakternek