Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. aug. 3. 12h:17' EZ A 465. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD 466. játékheted kezdete: aug. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5920 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: le 2438 0 0 | leveszed/lerakod a 2438. tárgyat |
fkt 4 2 | felt. készítesz a 4. tárgyat (2 darabot) |
fkt 10 2 | felt. készítesz a 10. tárgyat (2 darabot) |
flh 5 10 1 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 10. tárggyal (1 darabot) |
kf 72 | kézbeveszed/felveszed a 72. tárgyat |
t 103 | támadod a 103. szörnyet |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a mélységi grittang farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges gyilkos sallank trófeát, és kiszedsz egy mélységi grittang trófeát. 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
be 11 | bemész a 11. titkos labirintusba |
lm 5 3 4 | mozogsz 5 3 4 |
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mirg nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mirg jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mirg jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mirg jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a mirg jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mirg fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Belecsipked a mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
lm 2 1 | mozogsz 2 1 |
Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mirg tollas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a mirg testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a mirg a jobb válladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 29 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A vadtroll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Szöges bunkóval megcsapod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csontlepke bordás testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
be 535 | bemész az 535. épületbe |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: kf 2438 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 2438. tárgyat |
* 5. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
MEGJEGYZÉSEK A LABIRINTUSOKKAL KAPCSOLATBAN Szeretnénk, ha minél kevesebb problémát okozna a labirintusok bejárása. Ezért engedd meg, hogy néhány további információt/segítséget adjunk. Először is a labirintusok bejárásával kapcsolatban tudnod kell, hogy a számítógép a legrövidebb utat két pont között a valós távolság, nem pedig a referenciapontok száma alapján keresi! Ezért kérlek, hogy a labirintusban való mozgást, ha lehetséges, próbáld meg mindig pontról pontra meghatározni. Pl. ha az 1-es pontból a 6-osba a 2-es és 3-as, valamint a 4-es és 5-ös érintésével is el lehet jutni, ne LM 6-ot írjál hanem LM 2 3 6-ot ill. LM 4 5 6-ot mert így biztos, hogy azon az útvonalon fogsz mozogni, amelyiken akartál! Ha el akarod hagyni a labirintust, nem biztos, hogy elég egy LM 1: lehet, hogy a gép ilyenkor a rövidebb (de általad zárt ajtók és legyőzhetetlen szörnyek által lezárt) úton próbál kimozgatni! Ezért a labirintus elhagyásakor is add meg az útvonalat. A labirintusokkal kapcsolatban nem árt, ha tudod: 1.) egy láda kinyitásával egy körben csak egyszer próbálkozhatsz. De: egy ajtó ill. szörny leküzdésével többször is! Ez egyben azt is jelenti, ha nem vagy benne biztos, hogy mondjuk a 4. ponton álló szörnyet elsőre le tudod küzdeni az 5. pontra való átjutás reményében, érdemes többször megpróbálni a mozgást: LM 5 5 5. Ne felejtsd el azonban, hogy a labirintusok szörnyei egy harc után minden életpontjukat visszakapják, ha nem tudtad őket leölni! 2.) Vannak labirintusok, amelyek több helyen is megtalálhatóak. Ha egy adott sorszámú labirintust valahol már megpucoltál, és meglátogatsz egy ugyanolyan sorszámút egy másik helyen, akkor ott is üres lesz! (Tehát nem gyűjtheted ki az összes 1-es labirintusból a deus ex machinát.) 3.) A labirintusokban a szörnyekre kiadott BA parancs nem működik (de az FT igen). 4.) Labirintusban nem lehet gyógyítani, élelmet szerezni, kutatni. 5.) Bizonyos labirintusokban (a helyszűke miatt) nem használhatsz lő/dobófegyvereket, ugyanúgy, mint a sűrű erdőben és bizonyos be/megmászható sötét helyeken. 6.) Ha az előző körben egy labirintusban maradtál, ezt ne felejtsd a következő fordulódra! Tönkreteheti a fordulódat, ha a kör elején elfelejtesz kijönni a labirintusból, és a parancsaiddal a szabadban akarsz tevékenykedni. 7.) SOHA ne felejtsd el, hogy a labirintus bejárásához fáklya vagy egyéb világító alkalmatosság szükségeltetik! Hány, de hány játékos (még a legtapasztaltabbak is) járt pórul, pedig tökéletesen megtervezte a fordulóját, csak fáklyája nem volt a BE parancs kiadásakor... |
MIRG (75. SZÖRNY) A sok-sok évvel ezelőtt a föld alá kényszerített ragadozó madárszerű lények komoly átalakuláson mentek keresztül: szemük hatalmasra, guvadtra nőtt, ahogy mind jobban erőltették, szárnyaik elsatnyultak, mivel a föld alatt nem volt alkalmuk repülni, karmaik, csőrük viszont megkeményedett, megerősödött, hiszen a sötét járatokban a túlélés jóval nehezebb, mint az áldott napsugarak védelmében. A mirgek tompa agyú, de veszettül harcoló lények, és ahol egyet találsz, ott van több is. |
Erő: | 16 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 113 cm |
IQ: | 9 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 175/55 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 7 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | ütőfegyverek: | 8 (+1) | dobófegyverek: | 5 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -); |
30,105 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 671 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 8 (+1) | 6. szörnyismeret: | 3 |
7. vadászat: | 1 | 8. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz botot (#4) (max. 2 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 11. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rézsisak (#72) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | * | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | arany éjmedál (#2438) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | |||
16 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 24 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | királygyík bőr (#44) | 15 | madártoll (#112) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 2 | móri gyümölcs (#116) | 2 | óndarab (#85) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 2 | rézdarab (#70) | 5 | sallank karom (#128) | |||
4 | smirglilevél (#29) | 4 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 6 | varányszem (#30) |
Összsúly: 33.24 kg | Megterheltség: 79% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 12 | madártoll (#112) | 1 | rézdarab (#70) |
14 | 15 | 16 | 17 | |
10 | |
|
|
|
11 | |
|
|
|
12 | |
|
|
|