17. forduló, 19. forduló, Galdenirtoris összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 15. 9h:15'
EZ A 18. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
19. játékheted kezdete: jún. 22.
A következő fordulódat legkorábban a 19. játékhéten tudjuk betáplálni.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5930

GALDENIRTORIS KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [41,-19] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 4. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

lm 1 mozogsz 1
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT]
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT]
Visszaérkeztél a kijárathoz, és elhagyod a barlangot.
[15 pontot használtál fel, van még 171.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[42,-19] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy óriás sáska. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az óriás sáska nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az óriás sáska jobb szárnyát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját az óriás sáska hasadba mélyeszti. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [43,-18] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy karmazsin huhogó. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [44,-18] Még mindig az erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Azért várom a jövőt, mert akkor a jelen már múlt. Don Juan " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos mókus. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a gyilkos mókus jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos mókus jobb hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A gyilkos mókus harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A gyilkos mókus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+13 életerő.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) [70 pontot használtál fel, van még 101.]

m 3 mozogsz délkeletre
[45,-17] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hé, Ghalla csóró népe, Lop-Nessy Eszti a zsebesek királynője! <Szivárvány Hívei> " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon itt e tábla, dicsőségemet hirdetvén az idők végezetéig! Tsochy. "

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Van itt egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Találkozol egy kontyos ősz hajú, piros szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fairlight hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rézsisakot, egy szöges páncélt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy mosolygó rettenet trófea, egy orgyilkos trófea és egy északi aurach trófea díszíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy tintacsiga! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Maximinus Thrax. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Korgó gyomrod figyelmet követel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [10 pontot használtál fel, van még 91.]

be 527 bemész az 527. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [40 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] A közeli mocsárban, egy hajdani vár eldugott romjai között ocsmány élőholtak laknak. Mostanában, mintha valami láthatatlan erő parancsára tennék, egyre gyakrabban tesznek kirándulásokat éjszakánként a mocsáron kívülre, sőt a város közvetlen környékére is! Egy felderítőnknek sikerült egy aránylag pontos térképet készítenie a romokról, megjelölve rajta az élőholtak leggyakoribb tartózkodási helyét. Kérésünk az lenne, hogy pusztítsd el az árnyékvilág sötét teremtményeit! Íme a térkép.

3 6
7
2 4
5
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 6. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 21, északra 12 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 86.]

ea 64 2 eladod a 64. tárgyat 2
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

ea 7 1 eladod a 7. tárgyat 1
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

ea 23 6 eladod a 23. tárgyat 6
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

ea 63 7 eladod a 63. tárgyat 7
Eladtál 7 tigroszlán fogat. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

ea 16 1 eladod a 16. tárgyat 1
Eladtál 1 bordacsontot. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[46,-18] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nekiveselkedsz, és tolni kezded az egyik követ. Nem megy. Keresel egy nagy botot, és emelőként használod. A szikla lassan megmozdul, és odébb gurul. A kis lény hálásan vigyorogva köszöni meg, hogy kiszabadítottad. Megkérdezed, hogy nem tud-e valamilyen hasznos információval segíteni. Elmondja, hogy a technokolin váladékának begyűjtéséhez zöld üveg szükséges. Aztán, valószínűleg az orkok visszatérésétől félve, az apró teremtmény köszönés nélkül elszalad. (+2 jóság.)
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Authoricus előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy sünmedve. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a sünmedve bal vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sünmedve testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. (ld. enc.) 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi segítséget várunk.] " Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [47,-19] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kaffogó hebrencs volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,-20] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy mutáns pók volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[44 pontot használtál fel, van még 42.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 12 gyógyítás 12 pontért
Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+3 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól biztató túlélő-jelölt helyett bátor vándor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁS SÁSKA (27. SZÖRNY)
A bozótos vidékeken élő, nagyra nőtt sáskát méretén kívül egy igen fontos részlet különbözteti meg parányi (ám nagy tömegben élő) rokonától. Nevezetesen az, hogy nem növényeket eszik. Igen, kitaláltad, húst! Gondolkodtál rajta, hogy Te is húsból vagy? Na ugye, érted már, miért köt beléd ez a hatalmas rovar...

GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY)
Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető.

SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY)
Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod.

MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY)
A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért...

KARAKTERLAP

Galdenirtoris, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 18. fordulód.

Erő: 10 Szint: 6 Merészség: 4/5 Magasság: 156 cm
IQ: 15 Támadás: 5 Agresszió: 4 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 12 Életpont: 88/59 Jellem: semleges (+12) Tul. pont: 1
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 30 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 41 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 126 TP-t kaptál. Jelenleg 1109 TP-d van. A következő szinthez még 891 TP szükséges. Trófeád: bo-skorpió.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 6 (+1) 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 7 5. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért

Összsúly: 25.39 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 3 kerek kő (#19) 7 tigroszlán fog (#63)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
19 arany (#50) 6 sünmedve tüske (#14) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(41,-19) az 5. labirintus bejárata
(42,-19) óriás sáska (#27)
(43,-18) karmazsin huhogó (#185)
(44,-18) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), gyilkos mókus (#29)
(45,-17) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), Maximinus Thrax (4037. kalandozó)
(46,-18) Elenios oltár, 17. jellempróba, művészi porolit (#720), sünmedve (#33)
(47,-19) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), kaffogó hebrencs (#88)
(48,-20) mutáns pók (#117)

Üzenet küldése a karakternek