179. forduló, 181. forduló, Wu Chen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 9. 9h:14'
EZ A 198. JÁTÉKHETED, 180. FORDULÓD
199. játékheted kezdete: nov. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3479
SZÁMLA : XXXX

WU CHEN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,62] koordinátán.
A táborozás 3. napján összefutsz Alex Zelpherrel. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight eljövendő papja. A harci mágusok rendjének tanonc rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy Földrengető trófea és egy ryuku futárbérenc trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+38 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+22 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy bandita fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 353.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 3. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 5. KP: használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 318.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 318.]

v 1 3 10 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 311.]

v 21 15 elmormolod a 21. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-45 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 306.]

kt 138 10 elkészíted a 138. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 ubuk dobónyílat. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 206.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[129,63] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal súrolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős nyakát. (6 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Wu Chen. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,64] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [131,65] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (6 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 66, gyógyulás: 28, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [26 pontot használtál fel, van még 180.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[132,66] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku futárbérenc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc bal karját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel megütöd a ryuku futárbérenc bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku futárbérenc bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany és egy aranygyűrű. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 66, gyógyulás: 23, összesen: -43 ÉP}

Észreveszel egy smirglibokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,66] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely A Vándor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
Találkozol egy szőke hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Ciang Csí trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd homokféreg. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Egy erdei tündérke bukfencezik mellette a levegőben. Nem rád öltötte a nyelvét a pimasz kis lény?! {max. életpontja: 335.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Thpreg Yw'Hite. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy patak (ld. enc.)} Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [134,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sullár. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sullár fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sullár bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+80 életerő.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy malmot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. [51 pontot használtál fel, van még 129.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a drasmólyom bal szárnyát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a drasmólyom testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A drasmólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 113.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Rengeteg kütyü, mindenféle számodra ismeretlen rendeltetésű eszköz sorakozik mindenfelé. A hely okozta elképesztő látványból hirtelen arra eszmélsz, hogy a molnár áll melletted. Visszavonultan éldegélő, csak a munkájának élő ember ő, akit túlzottan nem érdekelnek a világ dolgai. Megtudod, hogy a malmot mostanában többször kifosztották a környéken tevékenykedő rablók. Nincs is semmije, amit odaadhatna, pedig a legszívesebben megbízna vele, hogy végezz az útonállókkal. Talán a jövőben majd, ha a malom újra termelt némi pénzt, ki tud téged is fizetni. Talán nincs is szükség fizetségre érte, ha haramiával találkozol, úgyse hagyod elmenekülni. Ez látszólag megnyugtatja. Mosolyogva búcsúztok el. [5 pontot használtál fel, van még 108.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[135,64] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [136,63] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [137,62] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Felfedeztél egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt városépítkezést. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 87.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[136,61] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki!

Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Találsz egy teljesen lerombolt városépítkezést. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran követője. Egy gólem talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy szutykos remák trófea és egy hadroszaurusz trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Dekamer,a Bokadzsó. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 80.]

szk 781 361 758 keresed a 781. szörnyet a 361. szörnyet a 758. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy banditát. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

h 1602 27 8 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 8 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 1 manifeszt.nyúlvány. [3 pontot használtál fel, van még 77.]

kt 138 10 elkészíted a 138. tárgyat (10 darabot)
Sajnos csak 7 ubuk dobónyíl készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Legyártottál 7 ubuk dobónyílat. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [70 pontot használtál fel, van még 7.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [7 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Iszol a vizestömlőből. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 17, 4.
Kimerített a gyorsvágta. (-3 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 321 pontot. A következő körben tehát 316 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PATAK (52. TEREPTÁRGY)
A Dornodoni világégés után a folyók kiszáradtak, de az elmúlt években a természet hozzálátott, hogy új életre keljen: itt is, ott is vékonyka patakok csörgedeznek, szorgalmasan szállítva a ritka esők vizét a mélyedésekben kialakult apró tavacskák felé.

KARAKTERLAP

Wu Chen, egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 180. fordulód.

Erő: 27 (35) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 28 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 24 Életpont: 283/153 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 211/6 Pénz: 375 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/4 Pszi pont: 44/9 EFejl: 18
Eddig összesen 947 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2904 TP-t kaptál. Jelenleg 324717 TP-d van. A következő szinthez még 15283 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, vadász quwarg, élőholt quwarg. A 161. fordulódban 1626 arany került a bankszámládra. 1853 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/29 (+3%) szúrófegyverek: 12/58 vágófegyverek: 15/50 (+11%)
ütőfegyverek: 2/49 lőfegyverek: 15/78 (+3%) dobófegyverek: 22/6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/0 2. nyomkövetés: 31/77 (+20%) 3. mászás: 8/6 (+5%)
4. csapdakészítés: 15/36 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/4 6. gyógyítás: 56/61 (+15%)
7. titkosírás: 4/4 8. felderítés: 6/68 9. szörnyidomítás: 8/19
10. teológia: 14/11 (+26%) 11. taumaturgia: 13/89 (+11%) 12. harcművészetek: 27/0
13. zene: 8/30 14. szörnyismeret: 23/54 (+18%) 15. pszi: 6/36 (+11%)
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 14/15 18. bányászat: 9/40 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
goblin (#21) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
pszi-ernyő (#64) vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 12. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

Összsúly: 95.19 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 madártoll (#112) 17 sünmedve tüske (#14) 17 ubuk tüske (#131)
17 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 11 kaja (#2)
8 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 sullár hólyag (#168)
17 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(129,63) ryuku ostromteknős (#362)
(130,64) Chara-din monolitja (#534)
(131,65) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, élőholt quwarg (#202)
(132,66) ryuku futárbérenc (#765), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 47. jellempróba
(133,66) szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), Thpreg Yw'Hite (5102. kalandozó)
(134,65) sullár (#101), grok-képződmény (#149), malom (#1204), oltár, drasmólyom (#60)
(135,64) gumifa (#38), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(136,61) szent tölgyfa (#393), városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587), Dekamer,a Bokadzsó (1256. kalandozó)
(136,63) vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(137,62) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), városépítkezés (#398), oltár

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Wu Chen 180. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) umor-pióca (#63)
varkaudar (#64) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) vadász varkaudar (#108)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élőholt mirg (#135)
sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153)
nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) kétfejű troll (#163)
bávatag golombár (#165) sírlidérc (#172) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) bazaltelementál (#204)
drónkeselyű (#208) tűzfőnix (#215) massza (#217) pszi elementál (#221) vadász quwarg (#241)
áeratikus hasnyák (#243) pordémon (#253) manaelementál (#290) quwarg szabotőr (#301) óriáspók (#303)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366)
kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) yeti poronty (#638) veszett rozmár (#639) csontlepke (#746)
érző szívű dromedár (#753) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758)
burástya királynő (#759) ryuku futárbérenc (#765) ork bérgyilász (#781) ködsárkány (#947) Jerome (#956)
Shandul (#959) Mallon (#960) Pszinapszis (#974) Quirov (#975) Métely (#7000)
gigaféreg lárva (#7037) csupasz gigaféreg (#7038) rücskös gigaféreg (#7039)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) grákóbőr (#41) távcső (#42)
tükör (#43) $királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47)
antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) $bőrpáncél (#51) patak (#52)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64)
szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
bronzhegyű lándzsa (#87) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) fekete gyöngy (#99)
aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104)
$evaporőr háj (#105) $fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109)
vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119)
dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128)
sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138)
denevér szimbólum (#140) két kard szimbólum (#144) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) ezüst karkötő (#158) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vashegyű lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) nagy bronzkulcs (#185) mérg. ubuk dobónyíl (#188) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191)
aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210)
sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217)
fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225)
helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) acélpengőke (#231) furulya (#233) lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) lant (#238) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) pszi kő (#248)
bumeráng (#249) templom (#256) szent kehely (#257) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260)
friss csatamező (#262) fülemüle agyar (#267) $gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) aranytű (#272)
szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277) zan indukátor (#288)
elit csatavért (#295) kőszem (#304) varázskő (#305) ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309)
gyógykenőcs (#313) ezüstshuriken (#327) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333)
acéltű (#334) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) moa rubin (#379) moa üveggömb (#383)
szigony (#389) halcsont (#390) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400) kígyóbőr öv (#410) aranypikkely (#415)
Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) kihívás tornya (#502)
tudás gyöngye (#522) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) főnixtoll (#563) sámán erszény (#650)
rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) aurach fog (#657) Morgan kristálya (#659)
elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) sáska amulett (#668) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671)
szulfin (#676) szulfagor agyar (#677) hibátlan gyémánt (#680) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682)
elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) ryuku mellvért (#689)
Ezüstmágus kürt (#697) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700) Rahn ékkő (#701)
teknősesszencia (#702) smaragd karkötő (#707) csontamulett (#711) etra hályog (#712) rőtmanó kacagány (#714)
művészi porolit (#720) mágikus hátizsák (#735) örökkéval. rubinja (#900) csodák kútja (#1096) varkaudar csont (#1113)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) vadászkés (#1264) csodabazár (#1404) sejtfiatalító (#1408)
esélynövelő (#1409) Mallon botja (#1526) méregfog (#1553) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
féregíz nyakpánt (#1601) ezüstszelence (#1602)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek