180. forduló, 182. forduló, Next Generation összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 29. 12h:14'
EZ A 203. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD
204. játékheted kezdete: jún. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1829
SZÁMLA : XXXX

NEXT GENERATION KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,43] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 manifeszt.nyúlványt (80 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+2 tvp ).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyíkfüvet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+187 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 20 TVP-re váltod. A lottó 713. hetének nyerőszámai: 13, 12, 1. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy qwarg rohamosztagos fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos nyakát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos nyakát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (7 támadással 234 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2346 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

(Önanalízis: +34% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 376.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 371.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 366.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 356.]

p 69 használod a 69. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 344.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 334.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Még semmi! Azért nem adod fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy szintszívó támad rád.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tisztítótűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tisztítótűz. 86 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzhegyű nyíl, egy bőrsisak, 2 orgyilkos tőr, egy bronzsisak, 6 ubuk tüske és egy szöges páncél. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. (Önanalízis: +4% felderítés.) [30 pontot használtál fel, van még 304.]

v 181 184 31 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(186,43) qwarg rohamosztagos (#242), óriás csontváz (#176), csontváz (#48), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)

[184,31] Épületek tűnnek fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia hívői építették. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 6150 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Vlagyimir szobrát.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 2058 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

(Önanalízis: +9% versengés.)
Egyesek azt híresztelik, hogy az idegen, aki a palotába érkezett, egy varkaudar. Elképzelhetetlen.

Van itt egy királyi palota (650. épület.).
[-60 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 284.]

hu 126 hulladék: 126
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

ep 411 150 építed a 411. tárgyat 150 pontért
Mindenekelőtt jelentkezel a munkafelügyelőnél, aki meghatározza, hogy hol melózzál. Nekilátsz az építkezés folytatásának. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy kész legyen a királyi emlékmű. 343 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [150 pontot használtál fel, van még 134.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [510 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] - A következő feladat - és itt a papírjaiba néz - árokásás lenne. A pontos...
- Nem! - vágsz a szavába. - Én kalandozó vagyok, nem segédmunkás! Küldetést adjon nekem, ne kulimunkát! Szörnyek százait öltem le a csatornától nyugatra, tömegnyi küldetést teljesítettem, varázsolni tudok... Többre vagyok hivatott az általad kiadott munkáknál! - az írnok először döbbenten rád néz, majd arcán ravaszkás mosoly fut végig.
- Igazán? Nos, legyen! Lássuk, mit tud a hétpróbás kalandozó! Tavalyelőtt egy Morgan nevű varázsló valamilyen Moa relikvia segítségével betört a királyi kincseskamrába, és ellopott onnét több zsák galachmitot. Ezt több száz különböző helyen rejtette el, de ügynökeinknek sikerült ezen helyszínek nagy részét - úgy nagyjából - azonosítani. Az egyetlen probléma, hogy ezek a rejtekhelyek IGEN VESZÉLYESEK. A feladat a következő: hatolj be a megadott föld alatti rejtekhelyre, és szerezd meg az ott elrejtett galachmitokat, bármi áron!
- Csak ennyi? - mosolyodsz el. Gyerekjáték! Hadd látom a hely térképét! - A hivatalnok még köhécselve megjegyzi, hogy nem árt, ha valamilyen mágikus fegyvert is viszel magaddal.

1 16 21 22 24
39
17 25
2 14
18 19 27 38
23
20 15
3 13 32 26
9 29
4
12 30 28
8
31
10 33 34 37
5
7 35
11
6 36
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 1. térkép 3. pont
3: 1. térkép 2. pont
4: 1. térkép 5. pont
5: 1. térkép 4. pont

Ez a 70. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 45, északra 6 mérföldre található.

Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 129.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[183,30] Folytatod sétádat a házak közt.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Sheran hívői építették. Van itt egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 117.]

be 647 bemész a 647. épületbe
Belépsz a kapun. Azonnal elősiet egy délceg elf kalandozó.
- Üdvözöllek, én vagyok Laenhyll, e piac tulajdonosa. Rengeteg munkámba és kalandomba került, amíg sikerült egy olyan, biztonságos létesítményt építenem, amelyben mindenféle szörnyet képes vagyok tárolni. Esetleg valamilyen hátasra van szükséged? Vagy teherhordóra? Talán túl sokat zabál az élőholt ősmágusod vagy az ongóliantod, és meg akarsz tőle szabadulni? Itt mindent lehet adni-venni! - Az elf megmutatja, hogy jelenleg milyen eladó állatai vannak, és megnézi, hogy neked van-e valamilyen jó állapotban levő szörnyed. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések a vásárlásra is vonatkoznak.]
A következő eladó szörnyeket látod (zárójelben a szörny sorszáma):
karmos tankány (#137) 113 ap /db, sivatagi doareg (#240) 376 ap /db.
A következő szörnyeidet hajlandó a kalandozó megvásárolni:
sivatagi doareg 63 ap /db, Rughar familiárisa 6 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 112.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[183,31] Még mindig a városban vagy.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 5 bordacsontot 10 aranyért, 2 bronzhegyű nyilat 10 aranyért, 1 bronzpajzsot 16 aranyért, 2 bronzpengét 24 aranyért, 2 bronzsisakot 18 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 2 mérg. ubuk tüskét 4 aranyért, 6 nyílvesszőt 6 aranyért, 10 ubuk tüskét 10 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért.

(Továbbmész...) [182,32] Továbbmész a város utcáján.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Elenios híveié. Egyesek azt híresztelik, hogy az idegen, aki a palotába érkezett, egy varkaudar. Elképzelhetetlen. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (636. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[186,43] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy tyrannoszaurusz rex. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
[36 pontot használtál fel, van még 76.]

m 5 4 2 mozogsz délnyugatra, délre, keletre
[185,44] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Találsz egy ősi csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Véres Holló. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [185,45] Még mindig bozótos.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [186,45] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Felfedeztél egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Van nyaka, de nincs feje
Van karja, de nincs keze
Van dereka, de nincs lába
Van bőre, de nincs hája.
(Önanalízis: +6% felderítés.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [35 pontot használtál fel, van még 41.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Van nyaka, de nincs feje
Van karja, de nincs keze
Van dereka, de nincs lába
Van bőre, de nincs hája.
Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. (Önanalízis: +23% felderítés.) [20 pontot használtál fel, van még 21.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[185,46] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Felfedeztél egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított szent tölgyfát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Jade Rawen előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [10 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 184 keresed a 184. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. (Önanalízis: +16% főzés.) 245 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 8.]

id 240 40 idomítod a 240. szörnyet 8 pontért
Megkezded a sivatagi doareg idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Jól haladt a mai tanulás. (Még 32 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) (Önanalízis: +9% szörnyidomítás.) [8 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 203. játékheted és a 181. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 20, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 322 pontot. A következő körben tehát 319 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK
A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást!

KARAKTERLAP

Next Generation, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Raia püspöke vagy. Papi hited: 199. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 181. fordulód.

Erő: 27 (34) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (33) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (25) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 19 (22) Életpont: 330/314 Jellem: jó (471) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (37) Varázspont: 485/83 Pénz: 750 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/21 Pszi pont: 125/90 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 26
Eddig összesen 1162 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7852 TP-t kaptál. Jelenleg 736086 TP-d van. A következő szinthez még 63914 TP szükséges. Trófeáid: hordóagyú mameluk, Ek'Hor, ongóliant. A 179. fordulódban 5269 arany került a bankszámládra. 5321 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/39 ökölvívás: 26/53 (+4%) szúrófegyverek: 12/16
dobófegyverek: *25/100

Feltételes fegyverváltás: ezüsthegyű lándzsa (#324) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 .); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/43 (+32%) 2. nyomkövetés: 41/13 (+15%) 3. mászás: 7/36
4. csapdakészítés: 14/74 (+6%) 5. csapdaészlelés: 13/24 6. gyógyítás: 17/84
7. titkosírás: 1/89 8. felderítés: 21/94 (+33%) 9. szörnyidomítás: 8/11 (+9%)
10. teológia: 45/30 (+11%) 11. taumaturgia: 33/87 (+14%) 12. versengés: 7/80 (+9%)
13. harcművészetek: 24/13 14. zene: 12/16 15. szörnyismeret: 16/59 (+34%)
16. pszi: 20/74 (+17%) 17. zárnyitás: 3/57 18. vadászat: 3/4
19. bányászat: 4/95 20. úszás: 7/20 21. főzés: 6/98 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) állatvédelem (#192)
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> szürke rinocérosz (#346)
tűzeső (#61) >> halálhozó (#419) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> arató csattanat (#144)
tűzeső (#61) >> bunthar (#396) tűzeső (#61) >> kétfejű troll (#163)
tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166) tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Ek'Hor (#977) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181)
tompítás (#40) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tompítás (#40) >> csontváz lord (#177) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tüskepajzs (#30) >> halálhozó (#419)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység.
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 2)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

HŐSTETTEID
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 5 bordacsont (#16) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 bronzpajzs (#89) 2 bronzpenge (#126) 1 bronzsisak (#88)
2 drótszőr (#37) 3 fekete gyöngy (#99) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
2 mérg. ubuk tüske (#137) 6 nyílvessző (#108) 1 spiritusz (#170)
1 szögletes kő (#17) 1 ubuk dobónyíl (#138) 4 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
238 arany (#50) 1 gyíkfű (#201) 2 orgyilkos tőr (#225)
2 szvó-ektoplazma (#151) 9 víz (#27) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,44) bűbájlidérc (#761), ősi csatamező (#263), Leah oltár, művészi porolit (#720), 28. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(185,45) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534)
(185,46) márványtorony (#175), Leah oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(186,43) qwarg rohamosztagos (#242), óriás csontváz (#176), csontváz (#48), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), tyrannoszaurusz rex (#160), ősi csatamező (#263), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár
(186,45) phua-kúp (#372), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek