180. forduló, 182. forduló, Wu Chen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 13. 9h:09'
EZ A 198. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD
199. játékheted kezdete: nov. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3479
SZÁMLA : XXXX

WU CHEN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,61] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 4 tankány karmot (100 arany kikiáltási áron), 1 trófea nyakláncot (30 arany kikiáltási áron), 1 moa üveggömböt (100 arany kikiáltási áron), 1 moa rubint (150 arany kikiáltási áron), 1 mandibulakaszát (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+42 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.) A lottó 685. hetének nyerőszámai: 12, 7, 24. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy bandita nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. 64 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bandita fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a bandita nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mandibulakaszával végigvágod a bandita jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). {KCC:} Rövid karddal súrolod a bandita testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. Szereztél 13 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 85, gyógyulás: 16, összesen: -69 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 319.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 5. KP: használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

dd 17 56 eldobod a 17. tárgyat az 56. tárgyat
Elhajítasz 18 szögletes követ. Elhajítasz 8 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

tv 101 támadó/véd. varázslat a 101. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: tükörpajzs. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

v 1 6 10 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

v 6 4 12 elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 277.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

m 1 mozogsz északkeletre
[137,60] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Találsz egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Zsákocskákból egy sereg, minden zsákban öt gyerek.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy teljesen lerombolt városépítkezést. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 265.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. Képtelen vagy megoldani a találós kérdést. Több időt kellett volna rászánni! [50 pontot használtál fel, van még 215.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[137,59] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Észreveszel egy rát-fát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [136,58] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy phua-kúpot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. {max. életpontja: 131-150.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 201.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Lukas az alja, lukas a teteje,
Lukas a közepe, mégis víz van benne.
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! Hihetetlen félelem lesz rajtad úrrá. Itt valami nagyon rossz történhet veled! Nyivákolva menekülsz. (Ez a massza képes szintet szívni.) [60 pontot használtál fel, van még 141.]

m 8 1 2 mozogsz északra, északkeletre, keletre
[136,57] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy vérszomjas csüldő. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vérszomjas csüldő bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mandibulakaszával végigvágod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,56] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+81 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dark Angel előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [138,56] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Eszel valamit. (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 90.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[139,56] Dombos terepre érkeztél.

Utad során felfedezel egy kazmárt. Találsz egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [140,56] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [140,57] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Nightwing Manowar előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 69.]

m 4 mozogsz délre
[140,58] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog bal vállát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megütöd az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gennyes Jocó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fényűző villa (605. épület.). Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, izzóan vörös szemű elf férfival. Fekete a bőre. Fairlight bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy rothasztó talizmánt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vérpettyes gyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy zombi mester trófea, egy renegát törpe trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy karmos tankány. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... Összeismerkedtek. Az ő neve L escargot. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[7 pontot használtál fel, van még 62.]

szk 361 360 keresed a 361. szörnyet a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

h 1602 27 10 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 8 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 8 spiritusz. [3 pontot használtál fel, van még 59.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 49.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 39.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[10 pontot használtál fel, van még 29.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 24.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Valami mozgolódik a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 11, 26.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 322 pontot. A következő körben tehát 346 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Wu Chen, egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 181. fordulód.

Erő: 27 (31) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 28 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 24 Életpont: 283/122 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 Varázspont: 211/0 Pénz: 313 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/6 Pszi pont: 44/8 EFejl: 18
Eddig összesen 950 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2071 TP-t kaptál. Jelenleg 326788 TP-d van. A következő szinthez még 13212 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, vadász quwarg, élőholt quwarg. A 161. fordulódban 1626 arany került a bankszámládra. 1853 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/31 (+2%) szúrófegyverek: 12/58 vágófegyverek: 15/60 (+10%)
ütőfegyverek: 2/49 lőfegyverek: 15/81 (+3%) dobófegyverek: 22/6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/0 2. nyomkövetés: 32/17 (+40%) 3. mászás: 8/6
4. csapdakészítés: 15/41 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/4 6. gyógyítás: 56/76 (+15%)
7. titkosírás: 4/51 (+47%) 8. felderítés: 6/74 (+6%) 9. szörnyidomítás: 8/19
10. teológia: 14/34 (+23%) 11. taumaturgia: 13/99 (+10%) 12. harcművészetek: 27/0
13. zene: 8/30 14. szörnyismeret: 23/84 (+30%) 15. pszi: 6/47 (+11%)
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 14/15 18. bányászat: 9/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
goblin (#21) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 12. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

Összsúly: 78.08 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 5 kaja (#2) 8 mákrózsa virág (#56)
1 sallank karom (#128) 18 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 elkarog szőr (#665)
1 obszidián függő (#195) 8 spiritusz (#170) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(136,57) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), vérszomjas csüldők (#114), élőholt quwarg (#202)
(136,58) phua-kúp (#372), patak, szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, 47. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243)
(136,61) bandita (#758)
(137,56) élőholt quwarg (#202), friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), 47. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Raia oltár
(137,59) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(137,60) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), phua-kúp (#372), oltár, városépítkezés (#398)
(138,56) Fairlight oltár
(139,56) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(140,56) friss csatamező (#262), Tharr oltár, 42. jellempróba, szent tölgyfa (#393)
(140,57) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), művészi porolit (#720), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534)
(140,58) erszényes elkarog (#354), fényűző villa (#605), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, 43. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), L escargot (2358. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek