181. forduló, 183. forduló, Wu Chen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 16. 9h:11'
EZ A 199. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
200. játékheted kezdete: nov. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3479
SZÁMLA : XXXX

WU CHEN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,58] koordinátán.
Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. A mezőn megsemmisült: művészi porolit, ködkapu, szent tölgyfa, oltár, Chara-din monolitja. Faldarabok potyognak a fejedre! 61 életpontot sebződtél.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 4 tankány karom (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 1 moa üveggömb (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 1 moa rubin (eladási ár: 1050 arany, ebből a kezelési költség: 105 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+44 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 349.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 3. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 5. KP: használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 24 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

v 1 3 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

v 6 3 elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

v 63 elmormolod a 63. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 24 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 312.]

ftv 50 12 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 12. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

tv 32 41 50 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 41. varázslatot az 50. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. Támadó varázslatok listájára került: jégcsóva. Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

kf 190 kézbeveszed/felveszed a 190. tárgyat
Előkészíted a mérg. vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

h 1 50 30 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

kf 138 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat
Elrakod a mérg. vas dobónyilat, majd előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[139,59] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre színe zöld. Meglepetésedre látszik nála egy dorony duda, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Reywind. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy csontkulcs (ld. enc.)} Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [138,60] Még mindig az erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,60] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 3d6+4.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 35, gyógyulás: 16, összesen: -19 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Nézd meg az arcomat - valaki vagyok
Nézd meg a hátamat - senki sem vagyok.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt városépítkezést. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 286.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. Képtelen vagy megoldani a találós kérdést. Több időt kellett volna rászánni! [50 pontot használtál fel, van még 236.]

m 6 3 3 mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre
[136,60] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku ostromteknős. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+80 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [137,61] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos nyakát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Zanthia vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt városépítkezést. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.

(Továbbmész...) [138,62] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos tetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy korongfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [51 pontot használtál fel, van még 185.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[139,63] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy korongfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy burástya királynő lehet. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a burástya királynő testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a burástya királynő testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod a burástya királynő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a burástya királynő. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A burástya királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+81 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [140,64] Tovább barangolsz a fák között. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy purifikátor került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a purifikátor bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+1 gonoszság.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.

(Továbbmész...) [140,65] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.

Észreveszel egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 5 mákrózsa virág. Elrakod őket. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Tarantellával. Raia főpap-jelöltje. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kígyóbőr kesztyűt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy örökkéval. rubinját visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított trikornis. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy bakkura (ld. enc.)} A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+5 életpont.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[51 pontot használtál fel, van még 134.]

szk 360 361 keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

tim 200 titkosírás megfejtése 134 pontért
Nekilátsz a mínosz-kúpban rejtőző titkosírás megfejtésének. Nagyon könnyen boldogulsz, hiába, öreg róka vagy már a szakmában.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [134 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-9 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 28, 11.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 2 kaját töm magába a karmos tankány. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 323 pontot. A következő körben tehát 318 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTKULCS (74. TÁRGY)
Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón.

BAKKURA (52. SZÖRNY)
Képzelj el egy hatalmasra nőtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítőelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztőcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehető részeket. Puha, ámde rugalmas bőre ellen talán legjobb a vágófegyver.

KARAKTERLAP

Wu Chen, egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 182. fordulód.

Erő: 27 (35) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 28 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 24 Életpont: 283/112 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 211/0 Pénz: 1428 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/8 Pszi pont: 44/6 EFejl: 18
Eddig összesen 954 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3098 TP-t kaptál. Jelenleg 329886 TP-d van. A következő szinthez még 10114 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, vadász quwarg, élőholt quwarg. A 161. fordulódban 1626 arany került a bankszámládra. 1869 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/36 (+5%) szúrófegyverek: 12/58 vágófegyverek: 15/66 (+6%)
ütőfegyverek: 2/49 lőfegyverek: 15/81 dobófegyverek: 22/16 (+10%)

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/0 2. nyomkövetés: 32/41 (+24%) 3. mászás: 8/6
4. csapdakészítés: 15/46 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/4 6. gyógyítás: 57/6 (+30%)
7. titkosírás: 5/43 (+92%) 8. felderítés: 6/80 (+6%) 9. szörnyidomítás: 8/19
10. teológia: 14/49 (+15%) 11. taumaturgia: 13/99 12. harcművészetek: 27/0
13. zene: 8/30 14. szörnyismeret: 24/2 (+18%) 15. pszi: 6/58 (+11%)
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 14/15 18. bányászat: 9/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
goblin (#21) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

Összsúly: 77.50 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 4 kaja (#2) 4 ubuk dobónyíl (#138)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 5 mákrózsa virág (#56) 1 purifikátor háj (#269)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(136,60) ryuku ostromteknős (#362), friss csatamező (#262), oltár
(137,60) ryuku ostromteknős (#362), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), phua-kúp (#372), oltár, városépítkezés (#398), 42. jellempróba
(137,61) quwarg harcos (#201), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, városépítkezés (#398)
(138,60) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(138,62) gyilkos tetvek (#116), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(139,59) Reywind (5073. kalandozó)
(139,63) bávatag golombár (#165), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), burástya királynő (#759)
(140,58) fényűző villa (#605)
(140,64) purifikátor (#157), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393)
(140,65) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), oltár, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve, Tarantella (4148. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek