Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. ápr. 23. 9h:26' EZ A 429. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD 430. játékheted kezdete: ápr. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
d 13 1 | eldobod a 13. tárgyat (1 darabot) |
d 17 3 | eldobod a 17. tárgyat (3 darabot) |
d 239 3 | eldobod a 239. tárgyat (3 darabot) |
d 43 8 | eldobod a 43. tárgyat (8 darabot) |
le 815 | leveszed/lerakod a 815. tárgyat |
kf 1558 | kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat |
h 135 | használod a 135. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 69 életpontot sebeztél. [+4% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 67 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bandita bal karját. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bandita bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A bandita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 11 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
fvh 20 | felt. varázslat haszn. 20 |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc jobb karját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku futárbérenc jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. 1107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [128,28] A bozótos terep dombvidékbe megy át.
(Továbbmész...) [128,29] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
kt 114 20 | elkészíted a 114. tárgyat (20 darabot) |
kt 334 20 | elkészíted a 334. tárgyat (20 darabot) |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő bal hátsó lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg királynő testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [128,27] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy tímárkunyhót. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas csüldő lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [128,26] Továbbra is síkságon vagy. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg felderítő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő jobb első lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg felderítő jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [128,24] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy vadász quwarg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
kt 554 10 | elkészíted az 554. tárgyat (10 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
Erő: | 24 (30) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 140 cm |
IQ: | 28 (32) | Támadás: | 19 (20) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 27 (31) | Védekezés: | 44 (47) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 172/172 év |
Egészség: | 23 (25) | Életpont: | 288/104 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (26) | Varázspont: | 461/4 | Pénz: | 6863 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 18/4 | Pszi pont: | 123/42 | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9/51 | szúrófegyverek: | *22/100 | vágófegyverek: | 10/64 |
ütőfegyverek: | 3/37 | lőfegyverek: | *22/101 | dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 236 időszaki: 152 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/29 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 28/73 (+30%) | 3. lopás: | 2/70 |
4. mászás: | 7/19 | 5. csapdakészítés: | 12/97 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/33 |
7. gyógyítás: | 37/76 (+34%) | 8. titkosírás: | 4/32 | 9. felderítés: | 16/64 |
10. szörnyidomítás: | 7/68 | 11. teológia: | 11/55 (+12%) | 12. taumaturgia: | 27/76 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 1/93 | 14. versengés: | 6/54 (+9%) | 15. harcművészetek: | 5/71 |
16. zene: | 8/70 | 17. szörnyismeret: | 12/28 | 18. pszi: | *20/100 |
19. zárnyitás: | 2/10 | 20. vadászat: | 21/94 (+61%) | 21. bányászat: | 14/60 (+34%) |
22. főzés: | 5/60 | 23. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 64 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
vadász quwarg (#241), fémbontó szójer (#150), ryuku ostromteknős (#362), vortexmágus (#418), nómenklatúra (#158), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | quwarg szabotőr (#301) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 27 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 602 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 1 | kőkalapács (#13) | 10 | madártoll (#112) | |||
3 | pular kristály (#239) | 20 | rákfatty váladék (#333) | 3 | szögletes kő (#17) | |||
8 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
68 | arany (#50) | 10 | acéltű (#334) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 8 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rézdarab (#70) | |||
10 | tünde nyíl (#554) | 4 | ugh méreg (#166) | 2 | vas dobónyíl (#189) |