184. forduló, 186. forduló, Next Generation összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 11. 9h:18'
EZ A 205. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD
206. játékheted kezdete: jún. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1829
SZÁMLA : XXXX

NEXT GENERATION KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [180,33] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 zangrozi csizmát (50 arany).
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+2 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+349 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 715. hetének nyerőszámai: 28, 16, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 347.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. (Önanalízis: +14% főzés.) 245 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 344.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

at 4994 6 TU-t adsz át a 4994. kalandozónak 6
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 6 TU árán átcsúsztatsz 6 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[179,33] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [178,33] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 60 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 8 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 6 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A 2 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2346 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy kultúrmasztodon. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [177,33] A sík vidéket bozótos váltja fel.

[40 pontot használtál fel, van még 299.]

m 6 mozogsz nyugatra
[176,33] A bozótost dombság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! (Önanalízis: +11% bányászat.) (Önanalízis: +18% bányászat.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Krogan, a pusztító. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [26 pontot használtál fel, van még 273.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. El kell mondanod, hogy milyen egy moa zafír. Csak makogni tudsz. Dunsztod nincs róla, hiszen még sosem láttad!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 263.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Zeklomgárbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy részeg kalandozó leöléséből áll a próba.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó, 8 arany és egy ezüst gyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Tralkuljiushhum néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy fekete tű. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy smaragd kulcs. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 306 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A kalandmester egy hatalmas, titanitból faragott ajtó elé vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe nyomnak egy zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Elvacakolsz a lakattal, közben a zárnyitó készlet is elgörbül, de végül sikerül kinyitni! Ekkor döbbensz rá, hogy az ajtó is be van zárva! Sem időd, sem működőképes zárnyitó készleted nincs már erre a feladatra. (Önanalízis: +9% zárnyitás.)
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 233.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[175,34] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Elena orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Nyugatra tart.

[10 pontot használtál fel, van még 223.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 223.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[174,34] Továbbra is síkságon vagy. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy friss csatamezőt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy roguena. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 67 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a roguena testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) A roguena csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [173,35] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [172,36] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg nagymester. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 29 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[45 pontot használtál fel, van még 178.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 175.]

ek 273 8 235 t. energia kisütése: 273 8 235
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 8 VP-nél kevesebb, plusz 35 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 175.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 175.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 175.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 175.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 175.]

ek 273 9 204 t. energia kisütése: 273 9 204
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 4 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

f 264 kísérletezel a 264. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Telik múlik az idő... Nocsak, ebből az összetevőből finom omlós szerencsemassza készíthető! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 165.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 162.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

* 3. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [1 pontot használtál fel, van még 161.]

* 4. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 205. játékheted és a 185. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 135 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 121.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 81.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 41.]

tf 1 11 fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 44 TVP-t kell elköltened.] Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadász quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg bal vállát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megütöd a vadász quwarg torát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaját. 1916 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] [16 pontot használtál fel, van még 25.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 21, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 326 pontot. A következő körben tehát 351 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZANGROZI CSIZMA (451. TÁRGY)
A zangrozi csizmát állítólag fiatal tyrex bőréből varrják, speciális anyagokkal cserzik, és bizonyos mágikus rítusok során teszik tökéletesen ellenállóvá. Nem csoda, hogy ez a sokak által kedvelt, elegáns harci viselet csak komoly áron szerezhető be a nagyobb városokban. Használatához a KF 451 parancsot kell kiadnod. Védettségedet néggyel növeli!

KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY)
Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál.

OMLÓS SZERENCSEMASSZA (6. RECEPT)
Az omlós szerencsemassza elkészítéséhez két szív kell: 1 frissen leölt remák és egy legalább 1 hete kimúlt dözmöng szíve. A két alapanyagot alaposan össze kell gyúrni - ehhez a tenyeredre és számtalan körkörös mozdulatra lesz szükség. Ezután szórj rá egy tasak fűszerkeveréket, majd gyúrd még egy darabig. Ha ez megvan, már bedobhatod az üstbe, és a saját levében sütheted a kutyulékot. A teljesen összesült étel azonnal fogyasztható, és hamar kiderül, nem véletlenül nevezik szerencsemasszának: aki ebből eszik, a fordulója végéig +10% eséllyel fog kincset találni szörnyekben. Az olyan kincseknél, melyek kiesési esélye 10%-nál kevesebb, az esély csupán megduplázódik. A főzés ideje 10 TVP. Az étel elkészítéséhez legalább 6-os szintű főzés szakértelemre van szükség.

KARAKTERLAP

Next Generation, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Raia püspöke vagy. Papi hited: 199. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 185. fordulód.

Erő: 28 (35) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (33) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (25) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 19 (22) Életpont: 334/320 Jellem: jó (491) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (37) Varázspont: 491/82 Pénz: 668 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/9 Pszi pont: 125/181 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1199 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10470 TP-t kaptál. Jelenleg 782471 TP-d van. A következő szinthez még 17529 TP szükséges. Trófeáid: hordóagyú mameluk, Ek'Hor, ongóliant. A 179. fordulódban 5269 arany került a bankszámládra. 5427 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/39 ökölvívás: 26/79 (+11%) szúrófegyverek: 12/20
dobófegyverek: 26/14 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsthegyű lándzsa (#324) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 .); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/49 (+32%) 2. nyomkövetés: 41/62 (+14%) 3. mászás: 7/44
4. csapdakészítés: 14/98 (+6%) 5. csapdaészlelés: 13/24 6. gyógyítás: 17/89
7. titkosírás: 1/89 8. felderítés: 22/4 9. szörnyidomítás: 8/48
10. teológia: 46/47 (+63%) 11. taumaturgia: 34/30 (+7%) 12. versengés: 7/89
13. harcművészetek: 24/13 14. zene: 12/16 15. szörnyismeret: 17/33
16. pszi: 20/86 (+3%) 17. zárnyitás: 3/66 (+9%) 18. vadászat: 3/13
19. bányászat: 5/46 (+29%) 20. úszás: 7/20 21. főzés: 7/42 (+14%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 6 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 6 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 5 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) áldomás (#6) állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) varázsenergia (#161)
méregsemlegesítés (#14) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> szürke rinocérosz (#346)
tűzeső (#61) >> halálhozó (#419) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> arató csattanat (#144)
tűzeső (#61) >> bunthar (#396) tűzeső (#61) >> kétfejű troll (#163)
tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166) tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Ek'Hor (#977) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181)
tompítás (#40) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tompítás (#40) >> csontváz lord (#177) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tüskepajzs (#30) >> halálhozó (#419)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység.
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (teljesítve)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

HŐSTETTEID
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 3 gyöngymangó (#135) 1 sáfránypor (#211)
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borkonyó bibe (#312) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 fekete gyöngy (#99)
3 kaja (#2) 2 óndarab (#85) 1 szöges bunkó (#8)
4 szögletes kő (#17) 33 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(172,36) phua-kúp (#372), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 48. jellempróba, quwarg nagymesterek (#214), élőholt tigris (#766), vadász quwarg (#241)
(173,35) bávatag golombár (#165), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534)
(174,34) tavacska, friss csatamező (#262), művészi porolit (#720), oltár, roguena (#779)
(175,34) ősi csatamező (#263), művészi porolit (#720), oltár, nyugatra tartó szekérkaraván (#1215)
(176,33) Leah rúnaköve, kihívás tornya (#502), olvasztókemence (#86), oltár, érclelőhely, Krogan, a pusztító (#7001), részeg kalandozó (#187)
(178,33) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), qwarg rohamosztagosok (#242), kultúrmasztodon (#227)
(179,33) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.06.07 09:12 Változások a számládon! 40 zseton átutalása a(z) 1532. számlára!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.

Üzenet küldése a karakternek