Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 6. 22h:17' EZ A 185. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD 186. játékheted kezdete: márc. 8. A következő fordulódat legkorábban a 186. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4455 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-6 életpont.) Rövid karddal felnyitod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 6 2 15 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
h 135 | használod a 135. tárgyat |
v 1 30 2 | elmormolod az 1. varázslatot |
p 69 | használod a 69. pszi képességet |
m 4 7 8 | mozogsz délre, északnyugatra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor bal lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Rövid karddal megkarcolod a velociraptor farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A velociraptor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 411 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 59, gyógyulás: 40, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [118,10] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy epokitféreg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az epokitféreg testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Rövid karddal megcsapod az epokitféreg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 17, gyógyulás: 33, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [118,9] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra bal vállát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 etra hályog (ld. enc.). 735 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 13, gyógyulás: 27, összesen: +14 ÉP}
h 135 | használod a 135. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [118,7] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy császári erődt. (ld. enc.) Felfedeztél egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Jo-Lee a Mágus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nukleáris cickány. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+4.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány farkát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 21, gyógyulás: 3, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [118,6] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Iván Nitró vigyorog kajánul. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy rájanyék közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 23-28.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
v 7 268 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 152 15 | elmormolod a 7. varázslatot |
tim 90 | titkosírás megfejtése 90 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a massza nyitott pofáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő. 1 515 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 49, gyógyulás: 6, összesen: -43 ÉP}
m 1 7 6 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megütöd a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a kérődző etra fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 29, gyógyulás: 3, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [118,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
(Továbbmész...) [117,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós bal karját. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a purifikátor testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Purifikálódsz. (+5 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
ef 5 506 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
RAMIT KŐ (226. TÁRGY) Ez egy furcsa, ezüstösen csillogó kőzetfajta. Közelebbről megvizsgálva, a felületén hajszálvékony, fekete vonalakat veszel észre, amelyek körbefutják az egész követ. A ramit könnyen morzsolható, felülete kissé szivacsos tapintású. Vajon mire lehet jó? |
ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY) Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg. |
CSÁSZÁRI ERŐD (494. ÉPTÍTMÉNY) Masszív kőtalapzaton szorosan egymás mellé rakott gyalult cölöpök alkotnak falat a ryukuk katonai tábora körül. Miféle arcátlan húzása ez a császár mérnökeinek? Erődöt építeni, hídfőállást létesíteni a kalandozók földjén? A szigetlakók nyilván úgy gondolják, a varkaudarokkal harcoló yaurri csapatok nem elég erősek, hogy fellépjenek velük szemben. Vajon a kalandozók sem? Az erődbe csak a ryuku helyőrség katonái léphetnek be. Ha esetleg meg akarod támadni az erődöt, 10-es agresszióval adj ki BE 494 parancsot, ez a parancs 10 TVP-be kerül. |
MOA ZAFÍR (381. TÁRGY) Ebbe a tökéletesen kidolgozott, parányi ékszerbe a Moa mester belezárta a tengerek mélykékjét, a tengerszemek türkiz csillogását, a felhőtlen, vakítóan tiszta ég vidám kékjét. |
Erő: | 18 (20) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 33 (35) | Támadás: | 23 (25) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 27 | Védekezés: | 27 (31) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 14 (15) | Életpont: | 401/361 | Jellem: | gonosz (217) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (18) | Varázspont: | 265/54 | Pénz: | 3566 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 30/7 | Pszi pont: | 44/19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 11/41 (+20%) | szúrófegyverek: | 1/0 | vágófegyverek: | 26/55 (+7%) |
ütőfegyverek: | 20/87 | lőfegyverek: | 16/67 | dobófegyverek: | 2/95 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 2 db (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
117,4 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 106 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 81/19 | 2. nyomkövetés: | 42/79 (+5%) | 3. lopás: | 5/44 |
4. mászás: | 11/48 | 5. csapdakészítés: | 14/86 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 15/53 |
7. gyógyítás: | 18/7 | 8. titkosírás: | 4/7 (+40%) | 9. felderítés: | 5/55 |
10. szörnyidomítás: | 3/72 | 11. teológia: | 23/26 (+14%) | 12. taumaturgia: | 18/0 (+8%) |
13. harcművészetek: | 8/26 | 14. zene: | 6/50 (+7%) | 15. szörnyismeret: | 22/37 (+24%) |
16. pszi: | 7/18 (+10%) | 17. zárnyitás: | 3/55 | 18. vadászat: | 19/81 |
19. bányászat: | 26/56 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 8 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 16 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), szőrös pók (#100) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Pszinapszis (#974), vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | áldomás (#6) (0,15) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), szárazság (#48), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0) |
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 7, 9, 15, 16, 20, 29, 31, 50, 51, 52, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 6, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 62 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1653 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 100.01 kg | Megterheltség: 105% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
48 | arany (#50) | 1 | gromak bőr (#268) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
9 | kaja (#2) | 15 | vasérc (#152) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | etra hályog (#712) | 1 | moa zafír (#381) | 2 | obszidián függő (#195) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 7 | ragasztó (#83) | |||
1 | ramit kő (#226) | 1 | raptor karom (#281) | 7 | ubuk tüske (#131) |
116 | 117 | 118 | 119 | 120 | |
3 | |
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|