185. forduló, 187. forduló, Igazságos IzomTibi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 18. 12h:23'
EZ A 1111. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD
1112. játékheted kezdete: febr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3268
SZÁMLA : XXXX

IGAZSÁGOS IZOMTIBI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,42] koordinátán.
Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Megadeathka neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 8 lánckesztyűt. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Megadeathka tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 2 zafír erőövet. Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Megadeathka csomagját. Találsz benne 7 arany papi karkötőt. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Megadeathka neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 2 Éjmágus tükrét. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Megadeathka tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 3 pszi követ. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Megadeathka a feladója! Na nézzük, mit küldött: 3 mászó-karperecet. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 csatabárdot, 1 vámpírtőrt, 1 Kragoru iszákját. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 tyrex bunkót, 1 teknőcpajzsot, 1 Krough fejdíszét. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 féregnyerget, 1 trikornis nyerget, 1 szeksztánst. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 térhajlító kavicsot, 1 bányászcsákányt, 52 pirkitet. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 56 vasércet, 33 gyíkfüvet, 2 galachmitot.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 11 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: t 994 1 0 támadod Elenios híveit
FT 994 parancs törölve. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 2. KP: kf 161 2 0 kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 3. KP: ve 135 100 0 megveszed a 135. tárgyat 100
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 4. KP: ve 211 5 0 megveszed a 211. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

kf 1570 230 309 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat a 230. tárggyal a 309. tárgyat
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 357.]
Felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

kf 417 1 kézbeveszed/felveszed a 417. tárgyat a jobb kezedbe
A bal kezedbe veszed a teknőcpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

hu 4 hulladék: 4
Hulladékgyűjtés törölve: bot. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

v 22 434 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy bányászcsákányt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit, 1 bot. [-20 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 352.]

v 21 30 elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 30 kaja. [-90 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 347.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

bb 421 1735 310 beraksz a bankba a 421. tárgyat (1735 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 tyrex bunkót. Beraksz a bank széfjébe 1 Brod buzogányát. Beraksz a bank széfjébe 2 galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

124 125 126
41
42
43

[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy fény szentélyét. Felfedeztél egy nekrofunt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) "
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Összeakadsz egy világoskék, tüsi hajú, izzóan vörös szemű, körszakállas árnymanó férfival. Bőre mélykék színű. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa. Holmiját egy törpemammut cipeli. Mentális auráját felismered, ő is semleges.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kopasz Gunymók. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, barna szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Izomagy. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz egy hófehér, rövid hajú, izzóan vörös szemű elf nővel. Fekete a bőre. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Elmeni. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! "
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 337.]

ve 382 10 megveszed a 382. tárgyat 10
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

ve 378 10 megveszed a 378. tárgyat 10
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

a 397 1199 2 átadod a 397. tárgyat az 1199. kalandozónak (2 darabot)
Átváltozott kalandozónak nem adhatsz át tárgyat! [0 pontot használtál fel, van még 337.]

a 392 1199 2 átadod a 392. tárgyat az 1199. kalandozónak (2 darabot)
Átváltozott kalandozónak nem adhatsz át tárgyat! [0 pontot használtál fel, van még 337.]

aa 1100 364 2058 átadod az 1100. tárgyat a 364. tárgyat a 2058. tárgyat
Átváltozott kalandozónak nem adhatsz át tárgyat! [0 pontot használtál fel, van még 337.]

aa 1532 1536 201 átadod az 1532. tárgyat az 1536. tárgyat a 201. tárgyat
Átváltozott kalandozónak nem adhatsz át tárgyat! [0 pontot használtál fel, van még 337.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[125,42] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rőtmanó berzerker került az utadba. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a rőtmanó berzerker nyakát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [125,41] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy garokk. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a garokk testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a garokk testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 160 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku futárbérenc. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. Elhajítod a vacak dehidrátor trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ryuku futárbérenc trófeát. 1 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 317.]

kt 4 4 elkészíted a 4. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 botot. [32 pontot használtál fel, van még 285.]

m 6 mozogsz nyugatra
[124,41] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bibircsók-óriás. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a bibircsók-óriás jobb vállát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás jobb vállát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 275.]

kt 555 6 elkészíted az 555. tárgyat (6 darabot)
Sajnos csak 5 csatabárd készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Legyártottál 5 csatabárdot. [250 pontot használtál fel, van még 25.]

a 563 4446 1 átadod az 563. tárgyat a 4446. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

aa 378 382 555 átadod a 378. tárgyat a 382. tárgyat az 555. tárgyat
Sajnos nincs nálad az a tárgy. Sajnos nincs nálad moa jádekő. Alkalmazod a tudatkinézist. [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 3 csatabárdot Jockey Ewing részére. [5 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 17.]

* 2. BP: ef 4 0 0 energia fejlesztése 4
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 3. BP: t 994 1 0 támadod Elenios híveit
FT 994 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 4. BP: kf 32 2 0 kézbeveszed/felveszed a 32. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a teknőcpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a szeksztánst. [0 pontot használtál fel, van még 17.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 7, 9.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 327 pontot. A következő körben tehát 344 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁMPÍRTŐR (364. TÁRGY)
A vámpírtőr egyike a leghasznosabb fegyvereknek. Korántsem azért, mert olyan könnyű lenne segítségével elbánni akármelyik ellenféllel, hanem azért, mert igen jól védi gazdáját. A tőrbe valamikor egy nagyhatalmú mágus vámpirizáció varázslatot zárt be, amely még mindig működik. Ennek köszönhetően ha a tőrrel megsebzel valakit (de ez csak a tőrre érvényes), akkor te a sebzéstől függően gyógyulsz, úgy mint a vámpirizáció varázslatnál. A tőr szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható, a vele okozott sebzés 2D4+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni.

MÁSZÓ-KARPEREC (392. TÁRGY)
Felhasználva hatvan darab polip szívókát, elkészítheted a négy darab karperecből álló mászó-szettedet. Két karperec a lábra, két karperec a karra, és a tökéletesen sima felületű, megmászhatatlannak tűnő objektumokba (pl. kristálypalota) is bejuthatsz a H 392 parancs segítségével, ha mászás szakértelmed elég magas! A mászó karperec elkészítéséhez a KT 392 parancsot kell kiadnod, 40 TVP-ért. A mászó-karperec KF-elhető karkötőként, de ennek nincs külön jelentősége.

PSZI KŐ (248. TÁRGY)
Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád.
- Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

ÉJMÁGUS TÜKRE (1100. TÁRGY)
Ez a jókora tükör, ha épp nincs rá szükség, akár öklömnyi helyen is elfér, akár egy megnyomorgatott zsonglőrlabda. Ha viszont gazdájának szüksége van rá, pillanatok alatt képes felvenni egy állványra erősített, vastag fakerettel övezett tükör alakját. Elég reggelente egyszer megpillantanod e varázstárgy által megszépített képmásodat ahhoz, hogy különösen jó napod legyen. A legfurcsább az egészben, hogy semmilyen, a régen élt Éjmágus gonoszságára utaló jelet nem találni sem a tükör működésében, sem az általa elért hatásban. Hacsak a tükör használatától erősödő hiúságérzetet nem tekintjük annak. Az Éjmágus tükrét H 1100 paranccsal használhatod, fordulónként egyszer - a cselekedet hatása a Hadiszerencse II. és az Erőpajzs III. varázslat hatásával tökéletesen egyenértékű lesz, így nem is adódik össze velük.

ARANY PAPI KARKÖTŐ (309. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erőssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma teljében levő jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY)
Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze.

TRIKORNIS NYEREG (1536. TÁRGY)
Hogy néz ki egy lovag ló nélkül, és hogy néz ki egy csatamén nyereg nélkül? Mint tudjuk komikusan. Ezt Raia szent lovagjai is tudják, ezért természetesen csak a felnyergelt trikornis hercegeik hátán lovagolnak ki a rendházaik kapuján. Persze ezek a nyergek korántsem olyan durva, és elnagyolt darabok, mint amilyeneket a városok piacán lehet vásárolni. Mindegyiket a legjobb elf mesterek, a legjobb anyagokból készítették el, és varázslatos rúnák biztosítják, hogy se lovas, se a hátas ne fáradjon el túlságosan, miközben hosszú-hosszú távolságokat tesznek meg együtt, hogy megszabadítsák a világot néhány gonosztevőtől. Ha véletlenül hozzájutsz egy ilyen nyereghez, és azt a hátasodra teríted (KF 1536), akkor "paripáddal" ezentúl fordulónként egy mezővel többet tudsz megtenni, mint egyébként (de max. 11-et). Persze azért van némi hátránya is a sok lovaglásnak, hátasod valamivel falánkabb lesz, valamint a számára kényelmetlen eszköz miatt lassabban mozog, a mozgás mezőként +2 TVP-be kerül.
[Abban a fordulóban, amiben a nyerget KFeled, illetve akár egyszer is leveszed a nyerget a hátasról, nem léphetsz +1 mezőt.]

FÉREGNYEREG (1532. TÁRGY)
Végigtekintve Shandul előtted fekvő testén, még mindig nem tudod elhinni, hogy győzedelmeskedtél. Valami látványos trófea után kutatsz, mikor feltűnik a szörny csontos nyakszirtje. Hmm, ha lemetszed a testről, tökéletesen alkalmas arra, hogy ráülj és megtámaszd rajta a lábadat. Ha pedig hátasodra szíjazod, impozáns külsejű harci nyerget kapsz, mely megkönnyíti paripád irányítását a harcban. Ennek következtében támadásod és védekezésed 2-vel nő azokban a harcokban, amit "lóhátról" folytatsz (vagyis a szabadban harcolva kapod a bónuszt). A nyeregnek sajnos semmi hatása, ha gyalogosan harcolsz.
[A nyerget a KF 1532 paranccsal terítheted a hátasállatodra. A plusz védekezést és támadást a karakterlapodon a hátasállatodnál jelezzük.]

KROUGH FEJDÍSZE (1570. TÁRGY)
Ez a fejdísz egy sámáni maszk, félig fej- és arcfedő, félig paróka, melyet Krough törzsi szertartásokon viselt, még aktívabb korában. Az értékes relikviának nem lesz nehéz gazdát találni, ha úgy döntesz, megválnál tőle, de ha lehet ne hamarkodd el a döntésed. Ugyanis ha próbaként másik sisakok helyett a fejedre helyezed ezt a tárgyat, kiaknázhatod Krough fejdíszének bizonyos pozitív hatásait: azaz +70 max. ÉP-t kapsz, és nincs többé olyan szörny, amely félelmet gerjesztő támadásaival elijeszthetne. A fejdísz viseléséhez legalább 12. szintűnek kell lenned.

TEKNŐCPAJZS (417. TÁRGY)
Hát, nem egy bonyolult találmány, de igencsak hatékony! Hosszas munkával kiszáríthatod, megtisztíthatod a teknőcteknőt, és a belsejére egy bőrpántot erősíthetsz, amellyel megfoghatod: már is kész a hatalmas és kemény teknőcpajzs! Amellett, hogy a védettségedet 8-al megnöveli, 2-t ad a szerencsédhez (és így a mentődobásaidhoz) is. A teknőcpajzs elkészítése 40 TVP-t és egy teknőcteknőt igényel.

TYREX BUNKÓ (421. TÁRGY)
A tyrex bunkót mágikus eljárással lehet előállítani az egyébként lehetetlenül - és ezért forgathatatlanul - nehéz tyrex csontból. A fegyver tökéletesen formázott, végén apró ezüsttüskék tömege gondoskodik a fegyver hatékonyságáról. A tyrex bunkó 6D6+8-as sebzésű ütőfegyver, és képes megsebezni azokat a lényeket is, amelyek csak ezüsttel sebezhetők (de a mágikus úton sebezhetőeket nem). A tyrex bunkó forgatásához min. 20-as ütőfegyver szakértelem szükséges, és ekkor is kapsz -2 támadást. Ha a tyrex bunkót esetleg a megfelelő varázslat segítségével magad akarod előállítani, egy tyrex csontra, húsz ezüstdarabra, egy era formázó mintára, 250 arany értékű egyéb alapanyagra és 200 TVP-re lesz szükséged.

RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY)
A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás.

RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY)
Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok.

KARAKTERLAP

Igazságos IzomTibi, egy fekete, göndör hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Fairlight hittérítője vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 186. fordulód.

Erő: 30 (38) Szint: 17 Merészség: 3/1 Magasság: 123 cm
IQ: 28 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 71/71 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 420/390 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 338/173 Pénz: 19 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 EFejl: 8
Eddig összesen 594 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 482 TP-t kaptál. Jelenleg 207 325 TP-d van. A következő szinthez még 52 675 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, szutykos remák, ryuku futárbérenc. A 185. fordulódban 12000 arany került a bankszámládra. 12000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1/9 (+109%) ütőfegyverek: 22/90 (+6%) lőfegyverek: 18/76 (+12%)
dobófegyverek: 1/22

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (140%) << kőkés (#6) (140%) << kőkalapács (#13) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
124,41 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 719 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/86 2. nyomkövetés: 41/39 3. lopás: 1/55
4. mászás: 3/51 5. csapdakészítés: 13/62 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/64
7. gyógyítás: 35/59 8. titkosírás: 1/70 9. felderítés: 6/25
10. szörnyidomítás: 8/84 11. teológia: 11/64 (+12%) 12. taumaturgia: 27/81 (+6%)
13. zene: 26/38 14. szörnyismeret: 3/66 15. vadászat: 11/25
16. bányászat: 27/32 (+30%) 17. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), az emberektől (1) bármit, az alakváltóktól (7) bármit
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
trikornis (#104), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), ragyás burástya (#111), élőholt quwarg (#202), varkaudar behemót (#189), varkaudar bajnok (#190), borzalmas varkaudar (#166), vark. nekromanta (#173), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 2, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 200.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
csatamén idézése (148)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
kőbőr (299)
harci mágia (334)
alattvalók védelme (345)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 383 TU szükséges.)
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 Brod buzogánya (#1735) 11 kerek kő (#19) 1 orgyilkos tőr (#225)
50 pirkit (#153) 25 vasérc (#152) 2 galachmit (#310)
1 bányászcsákány (#434) 1 tyrex bunkó (#421)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 2 csatabárd (#555) 1 ezüst nyaklánc (#117)
23 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126
40
41
42
43
(124,41) Tharr oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, bibircsók-óriások (#120)
(125,41) garokkok (#73), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 22. jellempróba, Sheran oltár, ryuku futárbérenc (#765)
(125,42) rőtmanó berzerker (#369), 43. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek