Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 21. 15h:16' EZ A 212. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD 213. játékheted kezdete: jún. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4515 |
* 1. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
hu 714 195 239 | hulladék: 714 195 239 |
vi 2 3 30 | viselkedésed: 2 3 30 |
a 56 1949 5 | átadod az 56. tárgyat az 1949. kalandozónak (5 darabot) |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 6 8 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [129,58] Még mindig az erdőben vagy.
(Továbbmész...) [128,58] Az erdőt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezéből. A cserkész visítva menekül. Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy sérült manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Elszántan a másikra rohansz. Ryuku kopjával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ryuku kopjával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 11, gyógyulás: 61, összesen: +50 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg harcos bal középső lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a quwarg harcos torát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 61, gyógyulás: 26, összesen: -35 ÉP}
v 96 93 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[93,53] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Szomjúságodat oltod. Feltöltöd a vizestömlőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! "
pbe 400 3058 | beraksz a bankba 400 aranyat |
pbe 400 4670 | beraksz a bankba 400 aranyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
ve 37 10 | megveszed a 37. tárgyat 10 |
m 2 6 | mozogsz keletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [127,58] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Találsz egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az uzbány bal oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod az uzbány bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
m 6 7 5 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a burástya királynő testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a burástya királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A burástya királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 17, gyógyulás: 28, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [125,57] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 197 pontot kell rákölteni.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy démontetű, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy süvítő rája közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a süvítő rája testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed a süvítő rája testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a süvítő rája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
360 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 13, gyógyulás: 14, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [124,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Alaron orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Fortuna szentélyét. (ld. enc.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mutáns pók lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 7, gyógyulás: 20, összesen: +13 ÉP}
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
szk 117 | keresed a 117. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 38 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 38 pontért |
FORTUNA SZENTÉLYE (645. ÉPÍTMÉNY) Mikor már úgy elkeveredtél a bozótosban, hogy attól tartasz, eltévedtél, különös helyre bukkansz: egy gyönyörű nőt ábrázoló szoborra a bozótos kellős közepén. És a környéke: 13 méter átmérőjű körben valóságos dzsungelt alkotnak a négylevelű lóherék! Ez nem lehet igaz, annyira szerencsés vagy, hogy rábukkantál Fortuna egyik rég elveszettnek hitt szentélyére! Gyorsan használd ki az alkalmat, mert könnyen lehet, mire legközelebb visszatérsz, már nem leled meg ezt a helyet! S hogy mire is tudod felhasználni szerencsédet? Hát még nem hallottál róla, hogy a szobor kezében tartott Kerek Korsóba bedobott MINDEN átkozott tárgyat (igen, a szopókövet is!) Fortuna kedves ajándéknak tekint? Úgyhogy ne habozz, add ki a H 645 <tárgy> parancsot 20 TVP-ért, és próbáld meg magad mellé állítani a szerencsét! [Megjegyzés: a parancs hatására a megadott tárgyból az összestől megszabadulsz.] |
Erő: | 26 (28) | Szint: | 18 | Merészség: | 2/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 29 (31) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 23 (24) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 112/112 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 367/422 | Jellem: | gonosz (226) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 471/246 | Pénz: | 605 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 14/4 | Pszi pont: | 60/20 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4 | szúrófegyverek: | 24 | vágófegyverek: | 10 (+1) |
ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 22 | dobófegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 (+3) | 2. nyomkövetés: | 37 | 3. lopás: | 15 (+3) |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 14 | 6. csapdaészlelés: | 13 (+3) |
7. gyógyítás: | 34 | 8. titkosírás: | 6 | 9. felderítés: | 5 |
10. szörnyidomítás: | 5 | 11. teológia: | 24 | 12. taumaturgia: | 19 (+1) |
13. versengés: | 1 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 9 |
16. szörnyismeret: | 8 | 17. pszi: | 9 | 18. zárnyitás: | 4 (+3) |
19. vadászat: | 13 | 20. bányászat: | 19 | 21. főzés: | 10 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
woor-antilop (#31) (csak egyszer), Quirov (#975) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | trikornis (#104) | méregfelhő (#37) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
tűzeső (#61) | >> | nők (#999) | tűzeső (#61) | >> | férfiak (#998) | |
tűzeső (#61) | >> | ryuku futárbérenc (#765) | tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | |
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | izomernyesztés (#33) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
energiatüskék (#29) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | trikornis (#104) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 3) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
623 | arany (#50) | 1 | gromak bőr (#268) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 2 | pular kristály (#239) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | drótszőr (#37) | 2 | kaja (#2) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
20 | tüske (#22) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
38 | víz (#27) |