Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 31. 9h:07' EZ A 218. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD 219. játékheted kezdete: aug. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4515 |
Első ellenfélnek első velociraptort választod. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted.
Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. [első velociraptor:] Sajnos nem hatott ellenfeledre. [második velociraptor:] 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a velociraptor fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.)
Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a velociraptor jobb oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a velociraptor nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő).
[első velociraptor:] Előremozdulva, az első velociraptor kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az első velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] A második velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A második velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.)
Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a velociraptor nyakát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a velociraptor bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). [első velociraptor:] Az első velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az első velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a második velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Itt már nem terem babér neked, menekülőre fogod. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 196, gyógyulás: 28, összesen: -168 ÉP}
Alex Mad Masterboy néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötte. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Alex Mad Masterboy távolról tűzeső varázslatot használ. [tyrannoszaurusz rex:] 9 életpontot sebzett. 31 életpontot vesztettél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi eredménye!
Alex Mad Masterboy vas dobónyilat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.)
Ököllel Alex Mad Masterboy halálos csapásokat osztva péppé veri a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Rövid karddal Alex Mad Masterboy néhányszor meglegyinti a tyrannoszaurusz rex lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ryuku kopjával jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ellenfél fogaival elkapja Alex Mad Masterboy jobb lábát. (1 támadástól 71 életpontot vesztett.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1283 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 31, gyógyulás: 22, összesen: -9 ÉP, összes sebzés: 529, összes sebződés: 102}
Alex Mad Masterboy gyorsan felrak egy hhaar burka II varázslatot. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz.
Alex Mad Masterboy néhány elegáns kézmozdulata után már létre is jött egy tűzeső. [tyrannoszaurusz rex:] 13 életpontot sebzett. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt.
Alex Mad Masterboy vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.)
Ököllel Alex Mad Masterboy többször kegyetlenül megüti a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Rövid karddal Alex Mad Masterboy kissé megkarcolgatja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ryuku kopjával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tyrannoszaurusz rex Alex Mad Masterboy bal karjába mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 75 életpontot vesztett.)
Ököllel Alex Mad Masterboy párszor keményen megüti a tyrannoszaurusz rex lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal Alex Mad Masterboy megkarcolja a tyrannoszaurusz rex lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ryuku kopjával kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az ellenfél fogaival elkapja Alex Mad Masterboy jobb lábát. (1 támadástól 64 életpontot vesztett.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1283 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Alex Mad Masterboy kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (egy tyrex csontot). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 26, gyógyulás: 21, összesen: -5 ÉP, összes sebzés: 568, összes sebződés: 165}
Alex Mad Masterboy mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka II körülötte. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Clark O'Phane hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormol.
Alex Mad Masterboy egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Clark O'Phane egy villámcsapás varázslattal köszönti a másikat. 36 életpontot sebzett.
Alex Mad Masterboy teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó farkát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Clark O'Phane teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny egy óriási farokcsapásra készül. A fejeden talál el a támadás, amitől azonnal kiterülsz. (-72 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) A támadás a többieket sem kímélte, veled együtt tápászkodnak fel egy újabb rohamra. Clark O'Phane futásnak indul, elege lett a harcból.
Ököllel Alex Mad Masterboy néhányszor megcsapja a tyrex egyeduralkodó farkát. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Rövid karddal Alex Mad Masterboy néhányszor súrolja a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ryuku kopjával valamennyire megsebezgeted a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tyrex egyeduralkodó Alex Mad Masterboy torkába harap! (1 támadástól 110 életpontot vesztett.) A szörny egy óriási farokcsapásra készül. Megszédülsz a jókora ütéstől. (-52 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged. Alex Mad Masterboy gyorsan odébáll, ez a csata nem neki való! Ezzel a taktikával nem győzhetsz. Bosszankodva futamodsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 124, gyógyulás: 8, összesen: -116 ÉP, összes sebzés: 533, összes sebződés: 458}
* 1. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
tv 31 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot |
vi 3 3 35 | viselkedésed: 3 3 35 |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
v 6 8 | elmormolod a 6. varázslatot |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 52 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a kétfejű troll testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a kétfejű troll bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-13 életpont). A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 46, gyógyulás: 14, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [122,56] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy fémbontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer bal oldalát. (4 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A fémbontó szójer megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst gyűrű felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 7, gyógyulás: 20, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [123,57] A hegyvidéket síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kérődző etra. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a kérődző etra fejét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 etra hályog. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 17, gyógyulás: 26, összesen: +9 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók egyik lábát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns pók testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a mutáns pók testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [125,59] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nukleáris cickány közeledik. Itt csata lesz.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal első lábát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 26, gyógyulás: 26, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [126,60] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 25 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 40, gyógyulás: 26, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [128,62] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy színes dözmöng lábát masszírozza.
szk 157 | keresed a 157. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG) Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből. Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.) |
Erő: | 26 | Szint: | 19 | Merészség: | 3/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 29 (31) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 23 (24) | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 112/112 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 395/383 | Jellem: | gonosz (234) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 492/217 | Pénz: | 625 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 68/12 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4 | szúrófegyverek: | 24 | vágófegyverek: | 10 |
ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 22 | dobófegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 38 | 3. lopás: | 12 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 14 | 6. csapdaészlelés: | 10 |
7. gyógyítás: | 35 (+1) | 8. titkosírás: | 6 | 9. felderítés: | 5 |
10. szörnyidomítás: | 6 (-6) | 11. teológia: | 24 | 12. taumaturgia: | 19 |
13. versengés: | 1 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 9 |
16. szörnyismeret: | 8 | 17. pszi: | 10 (+1) | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 13 | 20. bányászat: | 20 | 21. főzés: | 10 |
22. csapatmunka: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
woor-antilop (#31) (csak egyszer), Quirov (#975) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | méregfelhő (#37) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 3) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | rézdarab (#70) | 3 | tüske (#22) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
149 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | etra hályog (#712) | |||
1 | nyílpuska lövedék (#547) | 4 | ugh méreg (#166) |