Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 19. 9h:10' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: aug. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
kno 8 3 | képesség-növelés 8 |
le 51 | leveszed/lerakod az 51. tárgyat |
kt 65 | elkészíted a 65. tárgyat |
kf 65 51 | kézbeveszed/felveszed a 65. tárgyat az 51. tárggyal |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével megvágod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod az acéldarázs testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével megcsapod az acéldarázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
jlk 3024 | jelszó kimondása 3024 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 10: 1. térkép 13. pont 11: 1. térkép 15. pont 13: 1. térkép 10. pont 15: 1. térkép 11. pont |
Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 127.]
m 5 | mozogsz délnyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Ez mellément. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod az evaporőr testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Obszidián pengével megcsapod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod az evaporőr testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a bo-skorpió jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva az obszidián pengét a másikra ugrasz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a bo-skorpió testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a bo-skorpió farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a bo-skorpió testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. A bo-skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [54,10] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy rájanyék. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [54,9] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 26 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy megsebesített északi aurach közeledik feléd! (ld. enc.) Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [55,7] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sérült tintacsiga lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tintacsiga testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 86 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
k 1 1 3 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig délkeletre |
k 2 1 3 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig délkeletre |
TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást! |
EMBEREVŐ (119. SZÖRNY) Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt. |
UZBÁNY (102. SZÖRNY) Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat. |
GYENGE MÉREG (26. TÁRGY) A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved). |
ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY) Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik. |
Erő: | 13 | Szint: | 7 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 104/90 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 16/10 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 7 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 5 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -3.); kerek kő (#19) max. 2 db (4 -); |
55,104 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 (+1) | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 11 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. teológia: | 1 | 8. zárnyitás: | 4 (+3) | 9. vadászat: | 1 |
10. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
vízionár (#66), rájanyék (#58), manifesztátor (#124), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szöges páncél (#65) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | * | csontszablya (#64) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
1 | * | obszidián penge (#2082) | 1 | * | parittya (#18) | |||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | virág szimbólum (#143) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | ||
4 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 4 korty víz (#27), fér még: 16] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
7 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 3 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
8 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
3 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rákpáncél (#97) | |||
4 | smirglilevél (#29) | 2 | surranó kígyó bőr (#47) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | |||
14 | varányszem (#30) | 2 | + | vasérc (#152) |
Összsúly: 33.12 kg | Megterheltség: 72% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 3 | kaja (#2) | 5 | kerek kő (#19) | |||
16 | sünmedve tüske (#14) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 6 | gyenge méreg (#26) | 1 | óndarab (#85) | |||
4 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szöges páncél (#65) |
53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | |
6 | |
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|