Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. máj. 19. 8h:28' EZ A 21. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD 22. játékheted kezdete: máj. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 36 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4491 SZÁMLA : XXXX |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
f 16 | kísérletezel a 16. tárggyal |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
A szörny savat lehel! Eláraszt a sav. Még ha ez nem lenne elég, a sav a páncélodat is szétmarta. (21 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a xirnox testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a xirnox agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint a xirnox nyelve! (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval meghorzsolod a xirnox lila hasát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a xirnox agyarával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [50,-33] Füves síkságra érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy tintacsiga. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! A bőröd színe sötétről feketére változott. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner kaffogó hebrencs trófeát, és diadalmasan beszerzel egy uzbány trófeát. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a woor-antilop testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A woor-antilop meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 5 5 7 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A garokk meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd a garokk jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-31] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Látsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő drasmólyom nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-32] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sörényes ubuk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a sörényes ubuk farkát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a rambó bogár egy ízeltlábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rambó bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A rambó bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 527 | bemész az 527. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 48.]
kt 3 | elkészíted a 3. tárgyat |
ea 95 1 | eladod a 95. tárgyat 1 |
ea 16 3 | eladod a 16. tárgyat 3 |
ea 105 1 | eladod a 105. tárgyat 1 |
ea 33 1 | eladod a 33. tárgyat 1 |
ea 153 2 | eladod a 153. tárgyat 2 |
ea 15 1 | eladod a 15. tárgyat 1 |
ea 21 1 | eladod a 21. tárgyat 1 |
ea 130 1 | eladod a 130. tárgyat 1 |
ve 1 1 | megveszed az 1. tárgyat 1 |
kf 1 3 | kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat (őrzöd) |
DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY) A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
VARKAUDAR (64. FAJ) A varkaudarok keletkezésével kapcsolatban sok homályos mendemonda kering, de abban mindenki egyetért, hogy ez a legintelligensebb, legagyafúrtabb, legszámítóbb teremtmény, amely minden ilyen irányú tulajdonságát kizárólag a lehető leggonoszabb dolgok művelésére használja. Sokak szerint évszázadokkal ezelőtt, a Mirg-háborúk "alkalmából" hozták őket létre nagytudású (és sötétlelkű) mágusok. A hatékonyság érdekében megpróbálták az orkok szívósságát, a trollok erejét, a sötét tündék intelligenciáját és az árnymanók ravaszságát ötvözni. A történet szerint a "túl jól sikeredett" teremtmények később gazdáik ellen fordultak, és győzelmük után a szaporodásuk ellenőrizhetetlenné vált. Hogy ebből mi igaz, azt senki sem tudja, de tény, hogy Dornodon seregének derékhadát a varkaudarok alkották. A kincsekre, hatalomra éhes varkaudarok gyakran egy komplex labirintus mélyén vernek tanyát, de még gyakrabban indulnak hódító útra, bandákba verődve, ork seregeket vezetve. Ja igen, hogy is néz ki egy varkaudar... Bőre nagyon sötétkék, majdhogynem fekete, magassága két méter körüli, hegyes fülei vannak, rücskös, égettnek tűnő bőre, sárgán izzó, pupilla nélküli szemei, és hosszú agyarai (de harcban inkább fegyvereket használ, mint ezt). A hajdani kísérletek eredményeképpen létrejöttek nagyobb, különleges képességekkel bíró varkaudarok is, de ilyet eddig még senki sem látott. |
VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY) Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)... |
XIRNOX (122. SZÖRNY) Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb. |
UZBÁNY (102. SZÖRNY) Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat. |
UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY) Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben. |
GAROKK (73. SZÖRNY) A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után. |
DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY) Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???). |
SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY) A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja. |
DEUS EX MACHINA (1. TÁRGY) A deus ex machina tenyérnél valamivel nagyobb, fémből készült, dobozra emlékeztető varázstárgy, amely képes birtokosát a legveszedelmesebb helyzetekből is kimenteni. Ha egy támadás, varázslat, vagy bármilyen ártalmas dolog a halálodat okozná, akkor a deus ex machina az utolsó pillanatban felragad, és messze repít a veszély helyszínétől, és esetleg még gyógyít is rajtad. Az energiák felszabadulása sajnos elpusztítja a varázstárgyat, ezért használat után célszerű újat szerezned. A deus ex machina telepatikus programokkal átprogramozható a DX <távolság> paranccsal. Használatkor a tárgy <távolság> mezőre fog repíteni a veszélytől, véletlenszerű irányba. <távolság> maximum húsz lehet, minimum egy, alapértelmezése nyolc. További kiegészítések, csak haladó és veterán játékosoknak: Ha legalább 20. szintű vagy, és nincs deus ex machinád, sem fogsz meghalni - az istenek megmentenek, persze némi tapasztalati pont és tulajdonságpont árán. Ha ehelyett szívesebben vállalod továbbra is a halált, és összes tárgyad elvesztését, akkor add ki a H 1 999 parancsot, ettől kezdve ismét bebocsátást nyerhetsz Leah birodalmába. Egy újabb H 1 999 parancs visszaállítja az eredeti állapotot. Ehhez a beállításhoz nem kell, hogy deus ex machina legyen nálad. |
VÉDEKEZÉS A TOLVAJOK ELLEN Eleged van a tolvajokból! Valamit ki kellene már találni védekezésül... Ez az! Mi lenne, ha táborozáskor néhány tárgyat begyűrnél a ruhád alá, ill. ráfeküdnél? Így ezeket a tárgyakat biztosan nem tudnák ellopni, akárcsak azokat, amelyek rajtad, ill. a kezedben vannak. Ehhez a KF <tárgy> 3 parancsot kell kiadnod. Maximum két fajta tárgy lehet így őrizve, a tárgylistádon ezeket nem *, hanem + jelöli. Az így KF-elt páncél persze nem ad védekezést, a varázstárgy sem ad tulajdonságaidhoz, hiszen nem magadra öltöd, csak nagyon vigyázol rá. A többi KF-elt tárgyhoz hasonlóan, a LE paranccsal szüntetheted meg a tárgy-őrzést. Ha kézbevenni/felvenni akarsz egy őrzött tárgyat, akkor először egy LE parancsot kell rá kiadnod. Az őrzésnek persze csak táborozás alatt van jelentősége, az így beKF-elt tárgyakat is nyugodtan használhatod (pl. ásó). Érdemes a birtokodban levő deus ex machiná(k)ra, ill. még egy fontos és értékes tárgyadra mindig kiadni. Aranyra sajnos nem működik ez a parancs (hiszen szanaszét van dugdosva, a különböző zsebeidbe), de a pénz védelmére van egy másik megoldás: rakd be Fairlight valamelyik bankjába. Megjegyzés: a KF <tárgy> 3 parancsot az a barátod is használhatja, aki még nem kapta meg ezt az Encyclopediát. |
Erő: | 15 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 147/147 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 111/50 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 20 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 9 | lőfegyverek: | 7 |
45,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1492 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 11 | 5. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 7. labirintus (47,67). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7. |
HŐSTETTEID | ||
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a IX. olimpián, első hely a futás-versenyen a X. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XII. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XX. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXII. olimpián. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0 |
Összsúly: 31.52 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 146 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14 | arany (#50) | 1 | bakkura bőr (#95) | 3 | bordacsont (#16) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 2 | pirkit (#153) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | deus ex machina (#1) | 3 | kaja (#2) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vizestömlő (#3) |
44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | |
-36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|