Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 4. 9h:32' EZ A 209. JÁTÉKHETED, 191. FORDULÓD 210. játékheted kezdete: jún. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5098 SZÁMLA : XXXX |
Elsőnek első velociraptort fogod támadni. Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau]
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. [+4% tau]
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor bal oldalát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.)
Csontpálcával súrolod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a velociraptor vastag bőrét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 12 életpontot sebeztél. [+2% tau] [első velociraptor:] Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az első velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] A második velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.)
Csontpálcával többször eltalálod a velociraptor testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a velociraptor jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. [+3% tau] [első velociraptor:] Az első velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a második velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A második velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.)
Ezzel a taktikával nem győzhetsz. Bosszankodva futamodsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau]
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 35 életpontot sebeztél. [+4% tau]
Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.)
Csontpálcával gyengén megütögeted a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. [+2% tau] A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.)
Csontpálcával gyengén megütögeted a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. [+3% tau] Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Ideje félteni az irhádat, inkább futásnak indulsz. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. {Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
Oroszlánszív néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötte. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% tau]
Oroszlánszív egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy bo'adhun csapás varázslatot. 540 életpontot sebzett. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. [+4% tau]
Oroszlánszív vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny farkával támad rátok! Megszédülsz a jókora ütéstől. (-77 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Társaid ugyanúgy elkókadtak az ütéstől, mint te. A tyrex egyeduralkodó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3201 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Oroszlánszivet terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (3 tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP, összes sebzés: 815, összes sebződés: 475}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 275 |
sze 101 | elengeded a 101. szörnyet |
fog 119 219 | elfogod a 119. szörnyet a 219. tárggyal |
bb 152 153 85 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (153 darabot) |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
ve 30 3 | megveszed a 30. tárgyat 3 |
ee 714 191 140 | eladod a 714. tárgyat a 191. tárgyat a 140. tárgyat |
ee 437 193 1000 | eladod a 437. tárgyat a 193. tárgyat az 1000. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. [+1% tau] Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Csontpálcával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 9 életpontot sebeztél. [+2% tau] Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
fa 1605 2258 1 | feladod az 1605. tárgyat a 2258. kalandozónak (1 darabot) |
fa 1125 1400 1 | feladod az 1125. tárgyat az 1400. kalandozónak (1 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 12 életpontot sebeztél. [+2% tau] Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
vtn 184 | varázslat tanulás: a 184. varázslatot |
be 698 4 | bemész a 698. épületbe |
m 1 7 6 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [120,53] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ramirez Espanza orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy tyrannoszaurusz rex. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [119,53] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy megsebzett tyrannoszaurusz rex. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 71 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hadroszaurusz testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a hadroszaurusz testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a hadroszaurusz jobb vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 7 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a hadroszaurusz bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. [+3% tau] A hadroszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [117,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy tyrannoszaurusz rex. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [116,52] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
- Ó, ezt nem! - kiáltod, és kirohansz a teremből. Az óriás arcán széles vigyor terül szét, amikor újra meglát, majd kedvesen megjegyzi: - Sebaj, majd legközelebb!
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy megsebzett tyrannoszaurusz rex. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. [+4% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg királynő jobb első lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. [+3% tau] Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával épp hogy eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. [+1% tau] A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [114,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy karmos tankány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. [+3% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
a 1645 5378 1 | átadod az 1645. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot) |
a 30 1367 1 | átadod a 30. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot) |
aa 1272 1113 667 | átadod az 1272. tárgyat az 1113. tárgyat a 667. tárgyat |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 234. tárgyat |
KALDOR VARÁZSPORA (1272. TÁRGY) Miután Rőtszakállú Kaldor, a Vasalt Bunkók oszlopos tagja meglepően jó eredményt ért el az Alanori Olimpián, az általa kifejlesztett trükkös eljárást a kalandozótársadalom nyomására kénytelen volt közkinccsé tenni. Nos, sosem hitted volna, hogy egy olyan semmirekellő ékszer, mint a moa üveggömb még jó lesz valamire. Törd össze egy kőkalapáccsal, és az így kapott port egy fúvócsővel fújd az ellenfél képébe! Garantált lesz a hatás. Sajnos ezt a rendkívül finom port elég nehéz tárolni. Ám némi varázsenergia koncentrálással apró, képlékeny gömböcskékké formázva, már elrakhatod egy alkalmas helyre a zsákod mélyén. Ez az elegáns trükk min. 10-es taumaturgia szakértelmet feltételez, és 1 TVP-nyi időt emészt fel. Egy moa üveggömbből 10 darab varázsporos gömböt készíthetsz (a KT 1272 parancs második paraméterének mindig tízzel osztható számod adj meg!). Ha Kaldor varázsporát használni szeretnéd, csak készítsd be lövedékként a fúvócsövedhez, vagy állítsd be az FLH parancsban. Mikor az üvegpor szemcséi beterítik az áldozatot, az gyakorlatilag képtelenné válik a hatékony harcra. [Minden sikeres találat 3-mal csökkenti az ellenfél támadását, és védekezését a csata időtartamára!] Sajnos az örvénykerítés tökéletes védelmet nyújt hatása ellen, és az ellőtt lövedék mindenképpen megsemmisül, előnye viszont, hogy még a legügyesebb harcművész sem képes félreütni. |
VELOCIRAPTOR (161. SZÖRNY) Őrült egy mágus lehetett az, aki a Túlélők Földjén megépítette a mesés őslényparkot, de mindenképpen tisztelni kell azokért az elővigyázatosságokért, amelyeket annak érdekében tett, hogy a múlt egyik legveszedelmesebb ragadozója, a velociraptor ne juthasson ki a lakott területekre. A velociraptor megalkotása minden tekintetben tökéletesre sikerült, messze földről is hatalmas harcosok látogatják az igazi kihívás kedvéért a létesítményt. (Ha esetleg a parkon kívül találkozol egy ilyen szörnnyel, akkor igen nagy a baj...) A villámgyors ragadozó ellen leginkább a vágófegyver a hatásos, második legalkalmasabb a szúró, az ütő pedig a lehetséges leggyengébb választás. |
TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY) Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban. |
ARITMA OSTORA (1605. TÁRGY) Aritma egy méltán híres druida volt egykoron. Még a túlélők hőskorában, a Világégést követő első években járta Erdauin pusztáit. Mindig rengeteg szörny vette őt körül, és azok látszólag minden különösebb kényszer nélkül is engedelmeskedtek neki. A titka ebben a különleges eljárással készített ostorban rejlett. Bár sok-sok példányban készült ez a mindössze 4D5 sebzésű balkezes ütőfegyver, mára már ezek többsége a kalandozók helyett a pásztorok repertoárját gazdagítja. Pedig te is jó hasznát látod, mert +3 szörnyidomítást ad, még akkor is, ha nem tartod a kezedben (de csak ha a szakértelmed legalább 1). Elegendő, ha övedre akasztva, jól látható helyre teszed, és szörnyeid tudni fogják, ki az úr a háznál (tehát nem kell KF-elned, hogy kifejtse hatását). (A + szörnyidomítást nem jelöljük a karakterlapodon.) |
BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY) Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni). |
PÁSZTORBOT (513. TÁRGY) A pásztorbot egyben egy mágikus fegyver, amelyet csak a legkiválóbb, legnehezebb próbákat is kiálló mesebeli pásztorok kaphatnak meg. Amikor kezedben van, 4-gyel megnöveli szörnyidomítás szakértelmedet (de jól vigyázz, nehogy a bot lerakásakor egy szörnyed emiatt elszeleljen). Emellett egy 3D6+6 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely lángcsóvát képes kilőni minden harci körben ellenfeledre. Használatához legalább 12-es szintű ütőfegyver szakértelemre lesz szükséged. |
VARÁZSSZEM (184. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Egy igazán nagyhatalmú varázslónak nem okozhat gondot ellenfele szánalmas kis védekező varázslata. Ha használod ezt a varázslatot 9 VP-ért, és birtokodban van egy varányszem, a következő forduló elejéig képessé válsz a szembenálló ellenfél láthatatlan varázslatainak észlelésére, s így támadó varázslataidat ésszerűen alkalmazhatod. A gyengébb mágusok varázslatait száz százalékos eséllyel leleplezed, arról azonban ne is álmodj, hogy egy nálad hatalmasabb varázsló (ha van ilyen) furfangos praktikáit teljes bizonyossággal felfogd! Persze minimális esély mindig lesz, de minél nagyobb az eltérés, annál kevesebb esélyed van ellenfeled kijátszására... |
Erő: | 28 (32) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 27 (33) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 20 (24) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 24 (26) | Életpont: | 278/223 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (24) | Varázspont: | 359/74 | Pénz: | 3924 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/1 | Pszi pont: | 81/61 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 10/83 (+12%) | ütőfegyverek: | 23/0 (-1%) | dobófegyverek: | 22/86 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -18.); mérg. vas dobónyíl (#190) (19 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bogyógránát (#430) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/51 (+45%) | 2. nyomkövetés: | 29/68 (+15%) | 3. lopás: | 4/87 |
4. mászás: | 5/16 | 5. csapdakészítés: | 15/16 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 11/4 |
7. gyógyítás: | 43/54 | 8. titkosírás: | 1/102 | 9. felderítés: | 8/68 |
10. szörnyidomítás: | 9/22 (-600%) | 11. teológia: | 18/20 (+18%) | 12. taumaturgia: | 32/89 (+33%) |
13. szerencsejáték: | 2/109 | 14. versengés: | 6/15 (+9%) | 15. zene: | 13/73 |
16. szörnyismeret: | 15/14 (+10%) | 17. pszi: | 10/12 (+11%) | 18. vadászat: | 11/12 |
19. bányászat: | 30/31 | 20. főzés: | 5/47 (+18%) | 21. csapatmunka: | 2/18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1367. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 3 darabot ) |
elfogod kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), gorombillát (#38) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
Musashi Akira (#5378) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nektoraf (#355) | védelem sav ellen (#36) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | varázsvédelem (#34) | >> | drónkeselyű (#208) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | oldás (#372) | >> | szeppent rákfatty (#186) | |
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | varázsvédelem (#34) | >> | bandita (#758) | |
varázsvédelem (#34) | >> | lajhárlord (#757) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) | |
tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyféreg (#640) | |
varázsvédelem (#34) | >> | smaragdgólem (#417) | varázsvédelem (#34) | >> | troll ritualista (#365) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar kósza (#347) | varázsvédelem (#34) | >> | élőholt quwarg (#202) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Morbid (#127) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
varázsvédelem (#34) | >> | ork sámán (#345) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar mágus (#128) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | elektromos pajzs (#51) | >> | földsárkány (#359) | |
varázsvédelem (#34) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
146 | arany (#50) | 1 | arany masszariasztó (#437) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | aranylánc (#191) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | denevér szimbólum (#140) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | 2 | madártoll (#112) | |||
3 | óndarab (#85) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 2 | sünmedve tüske (#14) | |||
12 | tinta (#101) | 2 | ubuk tüske (#131) | 14 | víz (#27) | |||
5 | pirkit (#153) | 2 | extra takarmány (#1360) | 1 | bőrkantár (#1125) | |||
1 | Aritma ostora (#1605) | 1 | díszes nyereg (#1645) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | varányszem (#30) |