195. forduló, 197. forduló, Széltoló Komisz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. febr. 9. 12h:12'
EZ A 233. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD
234. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3140
SZÁMLA : XXXX

SZÉLTOLÓ KOMISZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,82] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Aquilával. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp pár sáfránykövet tesz az övén fityegő kis zsákba. Vajon hogyan kerülhettek a kezébe ilyen hirtelen a sáfránykövek, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Raia sekrestyése. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany éjmedált, egy aranyozott klipszet, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy lajstrom medált, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet és egy tünde tegezt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy aranyfecske trófea és egy ében halálhajcsár trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy érző szívű dromedár viszi. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol Vicsorgó Eksztázissal. Fairlight apostola. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit páncélt, egy adamantit sisakot, egy angyalok gyűrűjét, egy arany éjmedált, egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy dalb.kristálycsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy mind. topázát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy szerencsetalizmánt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy tűztagadót visel. Ruházatát egy élőholt ősmágus trófea, egy troll bányász trófea és egy quwarg őrparancsnok trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Holmiját egy quwarg királynő cipeli. Csicskása egy élőholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemű mutáns nővel. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp pár sáfránykövet tesz az övén fityegő kis zsákba. Vajon hogyan kerülhettek a kezébe ilyen hirtelen a sáfránykövek, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Sheran sekrestyése. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany éjmedált, egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy Chara-din fattya trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Arthemis Amarth. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 3. napon megintcsak összefutsz Vicsorgó Eksztázissal. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+3 tvp ).
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+248 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+107 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+16 tudatpont.) A lottó 1323. hetének nyerőszámai: 6, 20, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku gárdista nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Megmarkolva a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 724 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 372.]

* 1. KP: vv 71 26 83 elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 370.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 368.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

* 2. KP: ek 362 0 0 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 358.]

* 3. KP: vv 224 138 11 elmormolod a 224. varázslatot a 138. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 356.]
Beizzik a turbómágia. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 354.]

* 4. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 842 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 352.]

* 5. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 342.]

ek 7 8 11 t. energia kisütése: 7 8 11
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+11 titkosírás.) [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 342.]

vv 140 364 13 elmormolod a 140. varázslatot a 364. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! 13 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-30 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 335.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 333.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Ügyességed TF-elődött. (+477 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 328.]

dd 5 56 2371 eldobod az 5. tárgyat az 56. tárgyat a 2371. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkót. Elhajítasz 50 mákrózsa virágot. Elhajítasz 4 halálvirágot. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

hu 694 2369 2367 hulladék: 694 2369 2367
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku kopját. Hulladék, ezért nem gyűjtesz éjkövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bomló esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bomló esszencia (200 ap), éjkő (160 ap), ryuku kopja (100,80)-> (70 ap), összesen 430 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 323.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy tolmokov-koktélt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy tolmokov-koktélt 618 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Duirgan. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Továbbmész. Ping! Egy dárda áll az oldaladba. Körülnézel, észrevette-e a kalandmester, de nem! Elmosolyodsz. Hukk! Megbotlasz valamiben, dübörögve feltárul előtted egy verem, alján hatalmas karókkal. Üvöltve zuhansz előre, a karók átdöfnek. (-34 életerő.)
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 303.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kősisakos Bruenor néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladatod egy óriásféreg legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriásféreg testét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az óriásféreg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az óriásféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Gránitvállú Rain". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy pukkanó tűcsapdát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 283.]

vv 58 58 25 elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+54 életerő). [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 282.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 281.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Bronzhajlító Porfin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy bumerángot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy bumerángot 618 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat mászás szakértelmedet teszi próbára. A sziklás plafonba kapaszkodva kell átjutnod a terem túlsó végébe. Kapsz néhány vaskampót és egy kalapácsot, amivel beverheted őket a plafonba. Odamész a falhoz, és felkapaszkodsz. Profi hegymászó módjára, a kampókat használva, függeszkedve, lógaszkodva, időnként az ujjhegyeiddel kapaszkodva átjutsz a termen. Hú, ez izzasztó volt! 1 030 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy ongóliantot.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Az ongóliant vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 23 arany, egy ezüst kulcs és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (99,81)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laenshela. A feladatod a következő. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy gránit őrszobor. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 241.]

ek 541 50 t. energia kisütése: 541 50
Szörny ellenfeleid 50%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 231.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[117,82] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy Métely nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Métely jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Métely ragyás testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a Métely hosszú tojócsövét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Métely csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Métely farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Véres nyál csordul ki a Métely száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Métely páncélja (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 7 csepp ugh mérget. 1 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy templomot. Chara-din hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [118,81] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy velociraptor közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a velociraptor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a velociraptor jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP] 1 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [119,80] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hadroszaurusz közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a hadroszaurusz fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a hadroszaurusz farkát. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a hadroszaurusz farkát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hadroszaurusz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 16 kaját. 2 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 216.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[120,79] Tovább barangolsz a fák között. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy velociraptor. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a velociraptor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor bal karját. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 034 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [119,78] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kérődző etra testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a kérődző etra bal hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 124 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).

(Továbbmész...) [118,77] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kétfejű troll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kétfejű troll bal lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a kétfejű troll bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [17 pontot használtál fel, van még 199.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Ételt minél többet kapok,
Annál inkább éhes vagyok,
De ha mindent felfalok,
Azonnal elpusztulok.
[5 pontot használtál fel, van még 194.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[117,78] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ragyás burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Roxxon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy epokitféreg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az epokitféreg testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az epokitféreg farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 4 ragasztót.) 1 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [116,78] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy ragyás burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy purifikátor császár volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).

(Továbbmész...) [115,78] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy quwarg bolyt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [15 pontot használtál fel, van még 179.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[114,79] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

ek 541 t. energia kisütése: 541
Düh vérvörös köde beállításod törölve: szörny ellenfeleid nem lesznek erősebbek a jövőben. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 164.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal első lábát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotőr! (ld. enc.)

Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 77 aranyat. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [35 pontot használtál fel, van még 129.]

szk 253 keresed a 253. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy pordémont. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

ef 20 510 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 80.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 79.]

* 3. BP: szk 361 360 0 keresed a 361. szörnyet a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

* 4. BP: ef 25 503 0 energia fejlesztése 25
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

* 5. BP: vv 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 78.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 27 TVP-t kell elköltened.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 3 8 fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 19 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 5, 7.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 2 kaját bezabál a szőrös azuka. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 337 pontot. A következő körben tehát 367 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÓGYÍTÓMESTER (544. TUDATI KÉPESSÉG)
Mikor a tudati energiák hasznosításáról beszélünk, akkor nem egyszerűen csak az ismert módszerek újraértelmezését értjük ez alatt. Ugyanis a széles körben ismert módszerek hatásfoka egy bizonyos határon túl már nem növelhető tovább. A kasztroplanáris tér titkainak megismerésével egészen új módszerek kidolgozására nyílik lehetőség, mint például a gyógyítás terén. Rájöhettek például arra, hogy még a legbonyolultabb élő szervezetet is - egészen sejtszintig lebontva - könnyedén fel lehet térképezni a tudati erőd falai közt. Az élet értelme, amely elvont kérdés mindeddig logikai úton megoldhatatlan feladványnak tűnt, 'odaát', a tudati síkon végiggondolva csupán egy tökéletesen tiszta és világos képlet. Ha eljutottatok a közös gondolkodás ilyen letisztult szintjére, akkor már könnyen a gyógyítás mestereivé válhattok. [Mostantól a GY parancs, és minden gyógyító varázslat hatása a karakterszinted %-kal (de maximálisan 100 %-kal) többet gyógyít. Gyógyítómester képesség a hasonló hatásokkal összeadódik, és aktiválást nem igényel, mindig működni fog.]

MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY)
Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez.

PURIFIKÁTOR CSÁSZÁR (393. SZÖRNY)
Micsoda óriásira nőtt purifikátor ez? Császári látványosság, az bizonyos! Első gondolatod, hogy végre, egy ártatlan kérődző, amelyet lemészárolhatsz hájáért - aztán közelebbről ráébredsz, hogy íme, egy veszedelmes szörny, amely gyakorlatilag sebezhetetlen ütőfegyverrel! Persze még így is érdemes megkockáztatni a harcot - hiszen ki tudja, ha nyersz, talán épp ez az a purifikátor, amelynél a rég elveszett legendás császári kesztyű található!

QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY)
A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek...

QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY)
A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort.

KARAKTERLAP

Széltoló Komisz, egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 196. fordulód.

Erő: 27 (36) Szint: 32 Merészség: 6/3 Magasság: 107 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 48 (51) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 28 (36) Védekezés: 57 (63) Menekülés: 30 % Életkor: 29/39 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 494/489 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 27 (37) Varázspont: 955/459 Pénz: 6616 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 80/0 Pszi pont: 181/102
Eddig összesen 3639 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 247 TP-t kaptál. Jelenleg 4 210 647 TP-d van. A következő szinthez még 289 353 TP szükséges. Trófeáid: taalru, troll bányász, élőholt ősmágus. A 109. fordulódban 5054 arany került a bankszámládra. 6216 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 30/79 (+3%) szúrófegyverek: 25/75 (+4%) vágófegyverek: 36/56 (+8%)
lőfegyverek: 22/82 (+8%) dobófegyverek: *33/100 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: méregfog (#1553) (600%) << ököl (#28) (400%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (5 -14.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (15 -26.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (27 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
114,79 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 138
Kedvenc táborhely: 0,0
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 111 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 66/20 (+17%) 2. nyomkövetés: 36/94 (+20%) 3. lopás: 5/21
4. mászás: 16/39 (+12%) 5. csapdakészítés: 15/68 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/17 (+10%)
7. gyógyítás: 31/9 8. titkosírás: 14/37 9. felderítés: 12/37 (+6%)
10. szörnyidomítás: 11/50 11. teológia: 30/31 (+52%) 12. taumaturgia: 55/67 (+55%)
13. szerencsejáték: 2/34 14. versengés: 8/63 15. zene: 2/65
16. szörnyismeret: 35/90 (+37%) 17. pszi: 35/6 (+2%) 18. zárnyitás: 15/84
19. vadászat: 5/41 20. vitalitás: 7/55 21. bányászat: 30/88 (+3%)
22. testépítés: 20/94 23. főzés: 14/95 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó lények (#9097), élőholt mágus (#175), élőholt tigris (#766), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), öregedést okozó lények (#9095), tyrannoszaurusz rex (#160)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 21 vp; taumaturgia: 30 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) tolvajvér (#364)
hadiszerencse I (#13) esszenciavédelem (#165) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> élőholt ősmágus (#179) direkt kontaktus I (#121) >> manaelementál (#290)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> kisebb quwarg isten (#213)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> élőholt ősmágus (#179) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +5 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 170, 187.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1851, a megölt főholtak száma: 16, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 214694.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 63 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2139 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
40 bomló esszencia (#2367) 1 bunkó (#5) 1 csuklyavirág (#133)
16 éjkő (#2369) 1 grifftojás (#179) 2 gyöngymangó (#135)
4 halálvirág (#2371) 3 isteni könnycsepp (#260) 1 madártoll (#112)
50 mákrózsa virág (#56) 1 ryuku kopja (#694) 3 tinta (#101)
12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
518 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 ezüst kulcs (#184)
11 kaja (#2) 1 Métely páncélja (#1562) 2 spiritusz (#170)
19 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

113 114 115 116 117 118 119 120 121
76
77
78
79
80
81
82
83
(114,79) quwarg boly (#359), oltár, 36. jellempróba, szent tölgyfa (#393), quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301)
(115,78) világítótorony (#156), oltár, érclelőhely
(116,78) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, ragyás burástyák (#111), purifikátor császár (#393)
(116,82) ryuku gárdista (#360), óriásféreg (#171), ongóliant (#159)
(117,78) ragyás burástyák (#111), Dornodon rúnaköve, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), epokitféreg (#147)
(117,82) Métely (#7000), oltár, oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(118,77) kétfejű troll (#163), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), phua-kúp (#372), Elenios oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(118,81) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, velociraptor (#161)
(119,78) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 36. jellempróba, kérődző etra (#368)
(119,80) hadroszaurusz (#162), Dornodon rúnaköve, oltár
(120,79) Chara-din monolitja (#534), velociraptor (#161)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - 300-ról 150-re csökkentettük az isteni küldetében elpusztítandó kiégett tűzkövek számát.

Üzenet küldése a karakternek