Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jún. 11. 12h:07' EZ A 436. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD 437. játékheted kezdete: jún. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
usz 40 | úszol 40 pontért |
Meglengetve a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal végigmetszed a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Elszántan a másikra ugrasz. Rövid karddal megvágod az elektromos angolna testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rövid karddal súrolod az elektromos angolna testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal felnyitod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Farkával végigüt az elektromos angolna a hátadon. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Rövid karddal felnyitod az elektromos angolna testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
usz 40 | úszol 40 pontért |
Marokra fogva a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rövid karddal alaposan megvágod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Meglengetve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal végigmetszed az opati polip testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Rövid karddal kilukasztod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal súrolod az elektromos angolna testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az elektromos angolna testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
usz 40 | úszol 7 pontért |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY) A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra. |
ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY) Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről. |
OPATI POLIP (195. SZÖRNY) Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent. |
POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY) Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!) |
Erő: | 24 (28) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 140 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 20 (21) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 38 (41) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 172/172 év |
Egészség: | 28 | Életpont: | 295/133 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 513/185 | Pénz: | 14309 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/9 | Pszi pont: | 127/110 | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/87 (+78%) | ökölvívás: | 9/82 | szúrófegyverek: | 23/51 |
vágófegyverek: | 10/64 | ütőfegyverek: | 3/37 | lőfegyverek: | 23/15 |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 257 időszaki: 173 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/79 | 2. nyomkövetés: | 31/5 | 3. lopás: | 2/70 |
4. mászás: | 7/19 | 5. csapdakészítés: | 13/70 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/77 |
7. gyógyítás: | 38/26 (+25%) | 8. titkosírás: | 4/57 | 9. felderítés: | 16/94 |
10. szörnyidomítás: | 7/68 | 11. teológia: | 10/36 (+9%) | 12. taumaturgia: | 30/23 |
13. szerencsejáték: | 2/14 | 14. versengés: | 7/56 | 15. harcművészetek: | 5/71 |
16. zene: | 8/82 | 17. szörnyismeret: | 13/90 | 18. pszi: | 21/33 (+5%) |
19. zárnyitás: | 2/10 | 20. vadászat: | 24/14 | 21. bányászat: | 15/45 |
22. úszás: | 7/60 (+224%) | 23. főzés: | 7/6 (+14%) | 24. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 64 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
vadász quwarg (#241), fémbontó szójer (#150), ryuku ostromteknős (#362), vortexmágus (#418), nómenklatúra (#158), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | quwarg szabotőr (#301) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 1) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 368 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | molluszk ház (#353) | 3 | polip szívóka (#391) |