Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 23. 9h:05' EZ A 15. JÁTÉKHETED, 2. FORDULÓD 16. játékheted kezdete: nov. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2713 |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
dx 1 | repítsen a d.ex.m. 1 lépésig |
fkt 69 1 | felt. készítesz a 69. tárgyat (1 darabot) |
fog 12 220 | elfogod a 12. szörnyet a 220. tárggyal |
fog 13 220 | elfogod a 13. szörnyet a 220. tárggyal |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
h 335 3 3 | használod a 335. tárgyat |
kf 78 | kézbeveszed/felveszed a 78. tárgyat |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [111,46] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy sünmedve közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a sünmedve fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sünmedve bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [110,46] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [108,47] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 90 pontot kell rákölteni.) Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gátvakond lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gátvakond testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a gátvakond bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [107,48] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. {védettsége: 5 szúró, 8 vágó, 2 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sünmedve testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sünmedve testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [105,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gátvakond. Itt csata lesz.
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a gátvakond testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
szk 14 | keresed a 14. szörnyet |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
LEAH MEGIDÉZÉSE Az ég mintha kissé elszürkülne, mintha a hirtelen rezzenéstelenné torpant szél hátán egyetlen madárdal sem jutna el a füledhez... Aztán meghallod. Meghallod, amint egy túlvilági, hideg lelkű lény szól hozzád egy másik dimenzióból: "Ah, végre egy halandó, aki meg merte érinteni a követ! Egy vias thurnulhoz, Leah, a Halál és Végtelen Sötétség Istenének szolgájához beszélsz. Lelkem ebbe a kőbe van bezárva, várva, hogy leteljen az ezer év, amelyet gazdám büntetésként kiszabott rám. Feladatom, hogy minden hozzád hasonló vándor előtt felvillantsam, milyen végtelen hatalom, az élők és holtak feletti korlátlan uralom, a sötétség és halálvarázslatok félelmetes ismerete vár arra, aki Leahot, a Halál Urát választja istenének. Az idő elkoptatta az uram rúnaköveit, és a hívők száma egyre kevesebb... Mindenki az ígérgetőt, az alattomos és hatalomra éhes, ámde végtelenül tapasztalatlan új istent, Dornodont választja. Halld hát e nyomorult tolmácson keresztül az Uram ígéretét: ha Leah bármely rúnakövénél egy kellő áldozatot bemutatva imádkozol hozzá, követőjévé, sőt papjává válhatsz... Ne feledd, ez egyben a hatalom és a halhatatlanság ígérete is! Az áldozat egy bordacsont, egy csuklyavirág, és egy fekete gyöngy kell hogy legyen. Lelked, aurád pedig legyen sötét, mint az éj! Leah követői csak gonosz jelleműek lehetnek. Most pedig menj, és terjeszd az igét!" A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva. |
TRÓFEÁK Ahányszor megölsz egy szörnyet, megpróbálod kinyerni a hasznos alkatrészeit, ha van neki ilyen, és megvan a megfelelő eszközöd (pl. kőkés). Ha azonban egy szörnynek nincs is értelmes alkatrésze, akkor is felmerül az emberben/elfben/stb. a gondolat: miért ne törjem le a szarvát? Miért ne vágjam ki a fogát? Miért ne tépjem ki a nyelvét? És tűzzem a ruhámra vagy a sisakom mögé, bizonyítva, hogy képes voltam végezni vele? Trófeát tehát minden szörnyből lehet szerezni, mindenfajta segédeszköz nélkül. A trófeának nincs sorszáma, súlya, nem szerepel a tárgylistádon. Trófeát akkor gyűjtesz, ha megölsz egy olyan szörnyet, amely erősebb, mint az általad eddig megölt szörnyek legtöbbje (vagy még nincs trófeád). Ha 3-5. szintű vagy, akkor egyszerre csak egy, ha 6-8. szintű, akkor egyszerre kettő, ha 9. vagy magasabb szintű, akkor egyszerre három trófeád lehet - akkor cseréled le őket, ha jobb trófea szerzésére nyílik alkalmad. A trófea szerzésével kapcsolatban semmilyen parancs nincs, automatikusan gyűjtöd és hordod őket. |
Erő: | 16 | Szint: | 3 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 2 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 258 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 95/55 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 9/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 2 (+1) |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 1 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 1 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 1 |
16. szörnyismeret: | 1 | 17. pszi: | 1 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 1 | 20. bányászat: | 1 | 21. testépítés: | 1 |
22. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), királygyíkot (#26) háló-csapdával (#220), démontetűt (#15) háló-csapdával (#220), szárnyas gömböcöt (#12) háló-csapdával (#220), gonyolékot (#13) háló-csapdával (#220) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
Összsúly: 24.18 kg | Megterheltség: 57% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | kaja (#2) | 2 | ubuk tüske (#131) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szárnyas hernyó (#69) |