1. forduló, 3. forduló, Kósza Szellő összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 16. 15h:05'
EZ A 4. JÁTÉKHETED, 2. FORDULÓD
5. játékheted kezdete: febr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4814

KÓSZA SZELLŐ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,16] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 40 vizet (19 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+2 pszi pont.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szaporítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. 2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! 3.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. [30 pontot használtál fel, van még 88.]

fv 270 1 27 felveszed a 270. tárgyat (1 darabot) 27
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 gromak páncélt. [4 pontot használtál fel, van még 84.]

fv 276 1 76 felveszed a 276. tárgyat (1 darabot) 76
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 sárga erőövet. [4 pontot használtál fel, van még 80.]

fv 317 1 31 felveszed a 317. tárgyat (1 darabot) 31
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 varkaudar csizmát. [4 pontot használtál fel, van még 76.]

fv 87 1 87 felveszed a 87. tárgyat (1 darabot) 87
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 bronzhegyű lándzsát. [4 pontot használtál fel, van még 72.]

fv 127 2 12 felveszed a 127. tárgyat (2 darabot) 12
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 2 mandibulakaszát. [4 pontot használtál fel, van még 68.]

kf 270 kézbeveszed/felveszed a 270. tárgyat
Magadra öltöd a gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

kf 276 kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat
Felcsatolod a sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

kf 317 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat
Felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

kf 87 1 kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a bronzhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

vi 4 3 30 viselkedésed: 4 3 30
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

m 6 mozogsz nyugatra
[105,16] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy sünmedve közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.

[10 pontot használtál fel, van még 58.]

kt 18 1 elkészíted a 18. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 parittyát. [6 pontot használtál fel, van még 52.]

fkt 19 5 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[104,16] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy gátvakond ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,17] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy spagulár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 75 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Belebotlasz valamibe: 1 fáklya. Elteszed.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ. [35 pontot használtál fel, van még 17.]

kf 18 19 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal
Előkészíted a parittyát.
Lövedékként kerek követ fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

flh 1 18 felt. lőfegyver haszn. 1 a 18. tárggyal
A paraméterként megadott tárgy nem lövedék/dobófegyver! [0 pontot használtál fel, van még 17.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[101,16] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy sünmedve volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Észreveszel egy móricserjét. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 130 keresed a 130. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy útonállót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 18, 5.
Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 120 pontot. A következő körben tehát 127 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZAPORÍTÁS (15. VARÁZSLAT)
Ezzel a különösen hasznos varázslattal képes vagy egy birtokodban levő növényt vagy egyéb élőlényt (amelyet valamilyen bokorról, fáról szakítottál, szereztél KT paranccsal) csíráztatni, megduplázni. Ilyen például a smirglilevél vagy a fáklya. A parancs második paramétereként kell megadnod a tárgy sorszámát. Példa: V 15 29 hatására csinálsz egy smirglilevelet. Figyelem: a varázslattal mindig csak olyan tárgyat csinálhatsz, amilyen már van a birtokodban, és egyszerre csak egyet! Elmondása 7 VP-be kerül.
Figyelem! Új módosítások a varázslathoz: I. Egy körben maximum 6 db tárgyat állíthatsz elő szaporítással. II. A varázslatnak mennyiségi paramétere van, tehát pl. a V 15 <tárgy> 6 paranccsal 6 darabot készítesz 42 VP árán <tárgy>-ból. (Természetesen több tárgy előállítása több TVP-be is kerül.)

KARAKTERLAP

Kósza Szellő , egy szőke, hosszú hajú, barna szemű ember nő vagy. Sheran követője vagy. Ez a 2. fordulód.

Erő: 18 (19) Szint: 3 Merészség: 4/5 Magasság: 167 cm
IQ: 17 Támadás: 2 Agresszió: 3 Testsúly: 87 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 71/71 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 24/24 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 8/4
Eddig összesen 0 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 231 TP-d van. A következő szinthez még 19 TP szükséges. A 2. fordulódban 1781 arany került a bankszámládra. 1781 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. szörnyismeret: 1
13. pszi: 1 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 1
16. bányászat: 1 17. főzés: 1 18. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot )

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.

Összsúly: 22.32 kg Megterheltség: 46%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 135 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 fáklya (#36) 1 gromak páncél (#270)
5 kerek kő (#19) 2 mandibulakasza (#127) 1 parittya (#18)
1 sárga erőöv (#276) 1 varkaudar csizma (#317) 13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(101,16) sünmedve (#33), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 39. jellempróba, oltár
(102,17) spagulár (#82), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 29. jellempróba, érclelőhely
(103,16) tavacska, oltár
(104,16) gátvakond (#57), oltár
(105,16) oltár, 29. jellempróba, sünmedve (#33)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.02.16 09:14 Változások a számládon! 138 zsetont átutaltak a(z) 5386. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek