Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 20. 12h:22' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: aug. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
ba 116 | nem támadod a 116. szörnyet |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
go 47 | gonoszkodsz: 47 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
kt 19 10 | elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a rőtmanó testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét ellenfeledre támadsz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével végigvágod a rőtmanó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rőtmanó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [57,10] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő acéldarázs nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe kaptad az acéldarázs testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva az obszidián pengét a másikra ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az acéldarázs testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) 120 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
be 32 | bemész a 32. titkos labirintusba |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
lm 3 3 4 | mozogsz 3 3 4 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a Duer-ork bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a Duer-ork testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a Duer-ork jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a Duer-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 42 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
lm 4 6 6 | mozogsz 4 6 6 |
lm 7 7 9 | mozogsz 7 7 9 |
k 1 2 1 | követed az 1. fajúakat 2 lépésig északkeletre |
k 2 2 1 | követed a 2. fajúakat 2 lépésig északkeletre |
RÉZDARAB (70. TÁRGY) Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács. |
RŐTMANÓ (55. SZÖRNY) Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver. |
ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY) Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy. |
MEGJEGYZÉSEK A LABIRINTUSOKKAL KAPCSOLATBAN Szeretnénk, ha minél kevesebb problémát okozna a labirintusok bejárása. Ezért engedd meg, hogy néhány további információt/segítséget adjunk. Először is a labirintusok bejárásával kapcsolatban tudnod kell, hogy a számítógép a legrövidebb utat két pont között a valós távolság, nem pedig a referenciapontok száma alapján keresi! Ezért kérlek, hogy a labirintusban való mozgást, ha lehetséges, próbáld meg mindig pontról pontra meghatározni. Pl. ha az 1-es pontból a 6-osba a 2-es és 3-as, valamint a 4-es és 5-ös érintésével is el lehet jutni, ne LM 6-ot írjál hanem LM 2 3 6-ot ill. LM 4 5 6-ot mert így biztos, hogy azon az útvonalon fogsz mozogni, amelyiken akartál! Ha el akarod hagyni a labirintust, nem biztos, hogy elég egy LM 1: lehet, hogy a gép ilyenkor a rövidebb (de általad zárt ajtók és legyőzhetetlen szörnyek által lezárt) úton próbál kimozgatni! Ezért a labirintus elhagyásakor is add meg az útvonalat. A labirintusokkal kapcsolatban nem árt, ha tudod: 1.) egy láda kinyitásával egy körben csak egyszer próbálkozhatsz. De: egy ajtó ill. szörny leküzdésével többször is! Ez egyben azt is jelenti, ha nem vagy benne biztos, hogy mondjuk a 4. ponton álló szörnyet elsőre le tudod küzdeni az 5. pontra való átjutás reményében, érdemes többször megpróbálni a mozgást: LM 5 5 5. Ne felejtsd el azonban, hogy a labirintusok szörnyei egy harc után minden életpontjukat visszakapják, ha nem tudtad őket leölni! 2.) Vannak labirintusok, amelyek több helyen is megtalálhatóak. Ha egy adott sorszámú labirintust valahol már megpucoltál, és meglátogatsz egy ugyanolyan sorszámút egy másik helyen, akkor ott is üres lesz! (Tehát nem gyűjtheted ki az összes 1-es labirintusból a deus ex machinát.) 3.) A labirintusokban a szörnyekre kiadott BA parancs nem működik (de az FT igen). 4.) Labirintusban nem lehet gyógyítani, élelmet szerezni, kutatni. 5.) Bizonyos labirintusokban (a helyszűke miatt) nem használhatsz lő/dobófegyvereket, ugyanúgy, mint a sűrű erdőben és bizonyos be/megmászható sötét helyeken. 6.) Ha az előző körben egy labirintusban maradtál, ezt ne felejtsd a következő fordulódra! Tönkreteheti a fordulódat, ha a kör elején elfelejtesz kijönni a labirintusból, és a parancsaiddal a szabadban akarsz tevékenykedni. 7.) SOHA ne felejtsd el, hogy a labirintus bejárásához fáklya vagy egyéb világító alkalmatosság szükségeltetik! Hány, de hány játékos (még a legtapasztaltabbak is) járt pórul, pedig tökéletesen megtervezte a fordulóját, csak fáklyája nem volt a BE parancs kiadásakor... |
DUER-ORK (45. SZÖRNY) Az alattomos Duer-orkok terrorizálják, uralják az alsóbbrendű Baar-orkokat, de alázatosak, szófogadóak a Tugt-orkokkal szemben. Persze, ha azok hátat fordítanak, nem restek azonnal egy tőrt a lapockáik közé nyomni. Persze nagyon kevés ork fordít hátat a másiknak, és az sem hosszú életű. A Duer-orkok kedvenc szórakozásai emberi és más települések fosztogatása, háziállatok, csecsemők elcsenése. Sötét, fekete aurájuk messziről érezhető. Fegyverként általában csontszablyát használnak. |
BRONZKULCS (76. TÁRGY) Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel. |
PÁRDUCLÁBAK (7. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Drasztikus, jól látható átalakításokat is képes vagy már alakodon létrehozni: már nem sok kell ahhoz, hogy teljes alakodat meg tudd változtatni. A puha, abszolút gyorsaságra tervezett párduclábak felöltésének képessége lehetővé teszi, hogy mostantól a szabadban való mozgásod még 1 ponttal kevesebbe kerüljön. Használata automatikus. |
SZAVAZÁS Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlődésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetőnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor előfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetőség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezető szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor erről enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezető bőrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertől!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet. |
TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BŐL A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-ből való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetőség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebből a feleslegből az általad választott alaptulajdonságodat (erő, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelő TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erőd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt. |
Erő: | 13 | Szint: | 8 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 111/108 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 22/16 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 8 (+1) | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 6 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -3.); kerek kő (#19) max. 2 db (4 -); |
57,107 mezőn táborozol, a 32. labirintusban, 1. szinten, 5. ponton |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 (+1) |
4. gyógyítás: | 11 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. teológia: | 1 | 8. zárnyitás: | 4 | 9. vadászat: | 1 |
10. bányászat: | 4 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
vízionár (#66), rájanyék (#58), manifesztátor (#124), gyilkos tetű (#116), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szöges páncél (#65) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
3 | * | csontszablya (#64) | 5 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | obszidián penge (#2082) | 1 | * | parittya (#18) | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | virág szimbólum (#143) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | fáklya (#36) | 4 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | |||
2 | dözmöng szív (#122) | 7 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyöngymangó (#135) | 3 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 8 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 4 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | rákpáncél (#97) | 1 | rézdarab (#70) | 4 | smirglilevél (#29) | |||
2 | surranó kígyó bőr (#47) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tükör (#43) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | 14 | varányszem (#30) | |||
4 | + | vasérc (#152) |
Összsúly: 38.34 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | antilopbőr (#48) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontszablya (#64) | 5 | kerek kő (#19) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | rézdarab (#70) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | vasérc (#152) |
52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | |
6 | |
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | manó (#36) | gorombilla (#38) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | technokolin (#50) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) |
kőevő (#62) | vízionár (#66) | evaporőr (#69) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
gitonga (#76) | színes dözmöng (#78) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | púpos burástya (#92) |
szőrös pók (#100) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | vérszomjas csüldő (#114) | gyilkos tetű (#116) |
emberevő (#119) | manifesztátor (#124) | agglomerátor (#138) | acéldarázs (#140) | északi aurach (#350) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | dárda (#10) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) |
kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) |
smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) |
tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) |
kis vaskulcs (#40) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) |
antilopbőr (#48) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) |
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) |
evaporőr háj (#105) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | rókafarok (#124) |
mandibulapenge (#125) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | virág szimbólum (#143) | oltár (#146) | vasérc (#152) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | nekrofun (#173) | mínosz-kúp (#178) | acélpengőke (#231) | phua-kúp (#372) |
szent tölgyfa (#393) | barátság szent tüze (#484) | Chara-din monolitja (#534) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) |
malom (#1204) | obszidián penge (#2082) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
A vadász kitartása | Párduclábak |