Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Orgling kutya
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az orgling faj annyira alávaló és nyomorúságos, hogy némelyik tagja elállatiasodott. Ezeket a négylábon járó, csupasz, csak néhány óriási szőrszállal éktelenkedő testű, büdös teremtményeket még a többi orgling is kiközösíti, és az alsóbb szintekre száműzi. Bár néhány bizarr gondolkodású lord szerint az orgling kutya púpja szerencsét hoz, de a vélemények megoszlanak arról, hogy a púpot meg kell érinteni, meg kell enni, vagy kikészítve a barlangban kiállítani." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben
Varázsdimenzió paklibemutató: Kitaposatlan utakon
Roxat céhei csereakció

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
TF help (6658)
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3)
Kitaposatlan utakon (4)
HKK kérdés? (47145)
Lapötletek (64981)
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások (6)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Mestermágus 201. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 9h:04'
EZ A 218. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD
219. játékheted kezdete: nov. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5289
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1255

MESTERMÁGUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [147,44] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, tüsi hajú, zöld szemû kobudera férfival. A bõre kreolszínû. Raia személyes tanácsadója. Egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyûrût, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybõr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyûjét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku nadrágot és egy teriadan karkötõt visel. Felszerelését egy bosszantó apróság trófea, egy Kronga hadúr trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tûzgömb. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Kildar lossagor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bõrû rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebbõl vérzõ törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemû szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erõ lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testérõl újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztõ csapásnak még õ sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévõ Tharr szimbólumot markolja vérzõ tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából elõtörõ gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?

Egy zsúfolt város utcáján mész elõre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész elõre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tûnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz. Az aranytermõ erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserõd regenerálódik. (+384 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+48 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy varkaudar behemót nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. [+2% tau] Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. [+1% tau] Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 hajító csillag. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót nyakát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erõvel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 49 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1213 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 374.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 369.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földbõl energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 364.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 357.]


kt 313 10 elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot)
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a varázsital fõzése varázslatot! Hozzálátsz a fõzéshez. Lassan mormolsz, miközben a fõzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyû a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] [+4% tau] Legyártottál 10 gyógykenõcsöt. Ügyességed TF-elõdött. [50 pontot használtál fel, van még 307.] Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. A hatás rögtön érezhetõ! (+112 életerõ.) [0 pontot használtál fel, van még 307.]

kt 939 6 elkészíted a 939. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 hajító csillagot. Ügyességed TF-elõdött. [24 pontot használtál fel, van még 283.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 263.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

ek 7 4 4 t. energia kisütése: 7 4 4
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 mászás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 263.]

t 285 támadod a 285. szörnyet
FT 285 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

t 165 1 támadod a 165. szörnyet
FT 165 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a bávatag golombár szõrös kezét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a bávatag golombár jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhõkbõl ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bûnhõdj alávaló gaz gyilkos! (37 életpontot vesztettél) A bávatag golombár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Egy meghökkentõ lénnyel találkozol. Alakját tündöklõ, a szivárvány minden színében játszó misztikus fény veszi körül. A jelenség bár nem vakít el, képtelen vagy kivenni viselõje részleteit. Az ismeretlentõl való félelem érzésével állsz tovább. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy qwarg rohamosztagos (ld. enc.)} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. [0 pontot használtál fel, van még 263.] Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. (+118 életerõ.) [0 pontot használtál fel, van még 263.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 258.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[147,43] Az erdõt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tûzbokrot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Leon Silver I. egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délnyugatra egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [148,42] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy korongfát.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar behemót! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. [+3% tau] Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. [+2% tau] Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erõvel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 77 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 1213 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelõen cselekedtél. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütõfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. Rövid idõn belül érzed a hatást. (+83 életerõ.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [149,41] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Találsz egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. [+2% tau] A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgõ csontjait. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 829 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ubuk dobónyíl, egy mérg. ubuk tüske és 4 nyílvesszõ. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. [+1% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetõben élnek! Megmarkolod az ásót, és bõszen kutatsz tovább. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 16 életpontot sebeztél. [+1% tau] Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami fõszörny járt erre! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz lord jön feléd.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. [+3% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy tûzesõ varázslatot. 33 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord bal oldalát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a csontváz lord testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy orgyilkos tõr és egy ezüstshuriken. A csatamezõ fölött óriásira nõtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. [+3% tau] Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. [+1% tau] A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az ezoterikus mardel bal elsõ lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, az ezoterikus mardel kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a csontszablyát, szereztél 9 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. A hatás rögtön érezhetõ! (+103 életerõ.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sûrûben elbújni. A szörny profibb nyomkeresõ, mint amilyen rejtõzködõ Te vagy. A szörny észrevett. Egy sérült purifikátor császár közeledik feléd! Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 198.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[150,40] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja õket az új terep, a ritka erdõ. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Elenios rúnaköve.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. [+1% tau] Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a bávatag golombár ragyás testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bávatag golombár ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Legnagyobb meglepetésedre legyõzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (32 életpontot vesztettél) A bávatag golombár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [149,39] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul elõtted a hullámzó, zöld füves síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy quwarg királynõ közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. [+1% tau] Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynõ testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg királynõ torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynõ csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mûvészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledõ Raia szent lovagja nem jelenthet komoly veszélyt. Közelrõl egész szimpatikus. Valószínûleg õ is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

(Továbbmész...) [148,38] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Ellenõrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyûjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerõ). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellõl. Egy quwarg királynõ!

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. [+1% tau] Elszántan a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynõ testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg királynõ testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynõ csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg királynõ még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 réz papi karkötõt. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. Rövid idõn belül érzed a hatást. (+111 életerõ.) [65 pontot használtál fel, van még 133.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[148,37] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy kardszárnyú pocok. Ettõl nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. [+2% tau] Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 890 tapasztalati pontot kaptál. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [147,36] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Chitarel. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [146,35] A dombságot elhagyod, ritka erdõbe érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kõszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Közelebbrõl megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Fõnix lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Zutty! Egyszercsak eltûnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. [66 pontot használtál fel, van még 67.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[145,34] A terep továbbra is ritka erdõ. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. [10 pontot használtál fel, van még 57.]

vpf 60 VP elõvétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

tpf 20 TVP elõvétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy végsõ mozdulattal elõhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(145,34) kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68)
(146,35) mínosz-kúp (#178), mûvészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), szopógödör (#177)
(147,36) Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), Fairlight oltár, mûvészi porolit (#720), érclelõhely
(147,43) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), mûvészi porolit (#720), 35. jellempróba, Raia oltár
(148,37) kardszárnyú pockok (#152), 34. jellempróba, érclelõhely
(148,38) quwarg boly (#359), quwarg királynõ (#153)
(148,42) korongfa (#79, belõle készíthetõ: #80), varkaudar behemótok (#189)
(149,39) quwarg királynõk (#153), xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), 43. jellempróba, Chara-din monolitja
(#534), Raia szent lovagja (#239)
(149,41) óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), õsi csatamezõ (#263), Fairlight oltár, 42.
jellempróba, ezoterikus mardelek (#184), purifikátor császár (#393)
(150,40) Elenios rúnaköve, bávatag golombár (#165)

[144,61] Épületek tûnnek fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fõutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 67.]

d 677 2 11 eldobod a 677. tárgyat (2 darabot) 11
Gondosan elrejtesz 2 szulfagor agyart. [6 pontot használtál fel, van még 61.]

szk 255 351 360 keresed a 255. szörnyet a 351. szörnyet a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy õrült varázslót. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

vtn 109 varázslat tanulás: a 109. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselõ, áttetszõ alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: felszínre ugrás. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsõn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 26.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 23.] Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 4, 30. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 342 pontot. A következõ körben tehát 365 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG ROHAMOSZTAGOS (242. SZÖRNY)
Xswytyyzlidjxat, az õrült quwarg istenség kirobbant az õt rejtegetõ óriásbolyból, és elindult, hogy meghódítsa Ghallát! Quwarg rohamosztagos csapatai ezrével sereglenek szét, hogy felfaljanak mindent, ami az útjukba kerül, és közelebb hozzák Xswytyyzlidjxat végsõ gyõzelmét. A jóslatok szerint hamarosan útjukra indulnak a quwarg parafenoménok is, és akkor jaj a mostani világnak! A rohamosztagos csapat érdekessége, hogy mivel több egyedbõl áll, a harc 2 helyett 4 körbõl áll, hogy a teljes csapatot le tudd gyõzni, és tapasztalati pontot csak akkor kapsz, ha minddel végeztél! Egy harci körben akár több rohamosztagossal és végezni tudsz, ha elég sokat ütsz.

FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem mûködik mágiamentes területen.



KARAKTERLAP
Mestermágus, egy copfos ezüsthajú, szürke szemû mutáns férfi vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight bíborosa vagy. Papi hited: 153. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 201. fordulód.

 Erõ:28 (31)  Szint:21  Merészség:10/5 Magasság:115 cm 
 IQ:35 (38)  Támadás:27  Agresszió:3 Testsúly:37 kg 
 Ügyesség:27 (31)  Védekezés:37  Menekülés:30 % Életkor:6/6 év 
 Egészség:27 (32)  Életpont:315/306  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:25 (30)  Varázspont:743/75  Pénz:1755 arany Kép. pont:20 
 Tudatpont:21/7   Pszi pont:200/218   Halhatatlanság:1 %   EFejl:30 
Eddig összesen 1121 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12231 TP-t kaptál. Jelenleg 689618 TP-d van. A következõ szinthez még 110382 TP szükséges. Trófeáid: fagymágus, ongóliant, varkaudar hadúr. A 199. fordulódban 6059 arany került a bankszámládra. 6089 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 6/86   ökölvívás: 1/0   szúrófegyverek:8/47
  vágófegyverek: 2/37   ütõfegyverek: *25/100 (+5%)   lõfegyverek:2/81
  dobófegyverek: 25/26 (+1%)       

Feltételes fegyverváltás: ezüsttõr (#322) (150%) << mandibulakasza (#127)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 7/61   2. nyomkövetés: 36/15 (+18%)   3. lopás:1/22
  4. mászás: 11/10 (+409%)   5. csapdakészítés: 19/86 (+6%)   6. csapdaészlelés:6/77
  7. gyógyítás: 47/4   8. titkosírás: 4/1   9. felderítés:16/26 (+40%)
  10. szörnyidomítás: 12/18   11. teológia: 36/41 (+9%)   12. taumaturgia:46/51 (+47%)
  13. szerencsejáték: 5/41   14. versengés: 13/75   15. zene:1/87
  16. szörnyismeret: 36/31 (+35%)   17. pszi: *26/100   18. zárnyitás:1/5
  19. vadászat: 3/62   20. bányászat: 21/83 (+34%)   21. úszás:6/95
  22. fõzés: 11/60       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [gyógykenõcs (#313)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot )
elfogod ryuku ostromteknõst (#362) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
szintszívó (#96), massza (#217), varkaudar behemót (#189), autentikus vámpír (#154), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), mosolygó rettenet (#97) (csak egyszer), kronokukac (#285) (csak egyszer), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), tyrannoszaurusz rex (#160), purifikátor császár (#393), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)hhaar burka II (#162, 10 VP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)tûzesõ (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)villámsújtás (#89, 15 VP)agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes õrület (#118, 12 PP)kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) 
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)éber kakukk (#3)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> 20. szintû lényekre
tûzesõ (#61) >> Ciang Csí (#978)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)    

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (teljesítve)

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: elsõ hely az 1. kategóriában a XX. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   fekete bõrcsizma ($247) 1   mászókarom (#78) 1 * párducbõr övtáska (#1117)
1 * ryuku csizma (#692) 1 * ryuku kesztyû (#690) 1 * ryuku köpeny (#693)
1 * ryuku mellvért (#689) 1 * ryuku nadrág (#691) 1 * ryuku sisak (#688)
1   szirén köpenye (#820) $2   tankány karom ($237)    
Fegyverek és lövedékek
$1   csontszablya ($64) 1   ezüstshuriken (#327) 6   hajító csillag (#939)
1 * harci kalapács (#174) 1   kõkés (#6) $1   mérg. ubuk dobónyíl ($188)
$1   mérg. ubuk tüske ($137) 9   nyílvesszõ (#108) $1   orgyilkos tõr ($225)
1 * ryuku buzogány (#696) 1   szigony (#389) 2   szöges bunkó (#8)
1   ubuk dobónyíl (#138) $2   ubuk tüske ($131)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   ezüst papi karkötõ (#308) 2   gólem talizmán (#811) 1 * halálhozó karkötõje (#816)
1   halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1   korinthai talizmán (#814)
1 * Ovgun nyaklánca (#615) 1   réz papi karkötõ (#307) 1 * ryuku karvédõ (#687)
1 * szerencsetalizmán (#366) 1 * villám szimbólum (#145) 1   vortex talizmán (#812)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
$4   aranypikkely ($415) 1   aranytermõ erszény (#819) 1   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 2   deus ex machina (#1) 1   furulya (#233)
12   fûszerkeverék (#1170) 5   gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
1   hûségérme (#1141) 9   kaja (#2) 2   kis ónixkulcs (#1110)
1   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648) 1   márványkulcs (#245)
1   mászókampó (#165) 1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   nagy aranykulcs (#246)
1   párducbõr pénztárca (#1118) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szeksztáns (#32)
1   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818)    
Löttyök és porok, tartóstul
10   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 94]
4   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
2   huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20]
18   kavadu iszák (#25) [bennük 1 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 179]
2   mágusszelence (#1076) [üres, kapacitás: 20]
13   sullár hólyag (#168) [bennük 83 csepp spiritusz (#170), fér még: 177]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
13   uzbány csõr (#169) [bennük $14 csepp ugh méreg ($166), fér még: 142]
1   varázsfiola (#828) [üres, kapacitás: 5]
5   vizestömlõ (#3) [bennük 24 korty víz (#27), fér még: 76]
20   zöld üveg (#82) [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 382]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   alligátorbõr (#661) 72   álompor (#396) 3   amniosz (#203)
1   aurach bõr (#658) 16   borkonyó bibe (#312) 1   bunthar bõr (#733)
9   csillagbot (#929) 1   dorony tüdõ (#212) 27   drótszõr (#37)
1   etra hályog (#712) 6   fõnixtoll (#563) 4   fülemüle agyar (#267)
7   halcsont (#390) 4   karbin plazma (#199) 7   kék orchidea (#68)
7   kõszem (#304) 2   kvazár (#244) 1   lapkorong (#80)
65   madártoll (#112) 1   mutáns csont (#331) $2   óndarab ($85)
9   pézsmatökmag (#934) 2   púderkõ (#119) 4   rakolits por (#669)
13   sallank karom (#128) 1   sáska amulett (#668) 14   szárnyas hernyó (#69)
3   szulfagor agyar (#677) 1   szulfin (#676) 4   szvó-ektoplazma (#151)
1   teknõsesszencia (#702) 4   vasérc (#152) 10   vízionár szem (#102)

Összsúly: 85.45 kgMegterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
14   ezüstdarab (#326) 36   gyöngymangó (#135) $2   jegesmedve bunda ($1067)
196   kaja (#2) 32   nyílvesszõ (#108) 118   pirkit (#153)
39   polip szívóka (#391) 1   teknõcteknõ (#416) 21   tükör (#43)
1   üllõ (#1103) 62   vasérc (#152)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
346 arany (#50) 10 borkonyó bibe (#312) 6 csillagbot (#929)
6 pézsmatökmag (#934) 10 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677)
54 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 9 drótszõr (#37) 1 ezüstshuriken (#327)
5 gyógykenõcs (#313) 5 hajító csillag (#939) 1 kaja (#2)
1 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 4 nyílvesszõ (#108)
2 óndarab (#85) 1 orgyilkos tõr (#225) 1 réz papi karkötõ (#307)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk dobónyíl (#138) 9 ugh méreg (#166)
1 vasérc (#152)        



E körben tett lépéseid térképe

(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), fõutca
(#399), nekrofun (#173)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.