202. forduló, 204. forduló, Jade Apmot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. okt. 6. 0h:43'
EZ A 671. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD
672. játékheted kezdete: okt. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2956
SZÁMLA : XXXX

JADE APMOT KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,71] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 varkaudar csizmát (80 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 szigony (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany) ellenértékét. Az Olimpián kaptál 3 tudatpontot, és 60000 tapasztalati pontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 monstrum vállvédőt, 1 tankány karmot.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+9 tvp ). Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+132 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+66 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A plusz TU-kat 35 TVP-re váltod. Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: kf 397 0 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 547.]

* 2. KP: kf 853 0 0 kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált, majd a nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 547.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 542.]

* 4. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

* 5. KP: vv 26 12 224 elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 540.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 538.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 538.]

* 6. KP: hh 1546 1100 1629 használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 536.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 535.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy csapdaészlelés varázs hatalmát. (+6 csapdaészlelés) [1 pontot használtál fel, van még 534.]

tf 3 177 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy troll ritualista. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a troll ritualista jobb karját. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a troll ritualista testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A troll ritualista karma a fejed mellett suhan el! A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. 9 életpontot vesztettél. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-16 életpont). Véres nyál csordul ki a troll ritualista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 494.]

bpb 7 bef. parancs berakása: 7

ef 10 504 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 424.]
[A parancs tárolásra került.]

ff 694 422 28 felt. fegyverváltás: 694 422 28
Felt. fegyverváltás: << ryuku kopja << mágusölő << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

121 122 123
70
71
72
(122,71) troll ritualista (#365)

[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összefutsz egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, semleges jellemű.
Nem tűnik túl barátságosnak. Folytatod utadat.
Találkozol Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 414.]

ve 1107 2 megveszed az 1107. tárgyat 2
Vásároltál 2 varkaudar látógömböt. 1200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

ve 352 1 megveszed a 352. tárgyat 1
Vásároltál 1 mithrilt. 16 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 414.]

ve 837 1 megveszed a 837. tárgyat 1
Vásároltál 1 nitmák pengét. 4000 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 414.]

ve 290 1 megveszed a 290. tárgyat 1
Vásároltál 1 energiapajzsot. 12000 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 414.]

ve 1707 1 megveszed az 1707. tárgyat 1
Vásároltál 1 trix amulettet. 600 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 414.]

kf 1746 422 837 kézbeveszed/felveszed az 1746. tárgyat a 422. tárggyal a 837. tárgyat
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Khór kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 414.]
A jobb kezedbe veszed a mágusölőt. [0 pontot használtál fel, van még 414.]
Sajnos nincs meg a megfelelő szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

kt 2125 elkészíted a 2125. tárgyat
Legyártottál 1 uszonyt. Ügyességed TF-elődött. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy dermesztő lidérc.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 2 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 5 vas dobónyilat. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy velociraptor. Ez is a tárgyadra pályázik!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a velociraptor bal karját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 2 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 2 trikornis szarvat. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy óriásféreg akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod az óriásféreg testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 3 549 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 ómatériát. Várod az újabb ellenfeledet, majd amikor pár percig nem bukkan fel, akkor megnyugodva fellélegzel. Ezúttal győztél! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 394.]

m 6 7 4 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délre
[93,53] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 366 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [92,52] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Felfedeztél egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd az útonálló bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A főúttól jobbra egy fenyegetően sötét, gonosz lényeket ábrázoló szobrokkal dekorált épületet látsz. Egy kastély és egy templom keresztezésére emlékeztet leginkább - aha, egy kastplom! A függönyök mind be vannak húzva annak ellenére, hogy fényes nappal van. A falhoz közel rossz szag terjeng. A főkapu fölött egy rézlemezt látsz, rajta a felirattal: "NODONROD BARÁTI KÖR, A SZEGÉNYEK TÁMOGATÁSA". (569. épület.)

(Továbbmész...) [92,53] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (94,53)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Jöttem, láttam s ÖLTEM... Tour-Mix, Leah prófétája, az Ördögi Kör tagja. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ősi Hajnal Lovagjai,Igazság hős harcosai, Ők győzik le Chara-dint, S törlik el a kínt. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 12, északra 33 mérföldre. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (575. épület.). [36 pontot használtál fel, van még 358.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[92,54] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A fogadó környékén szokatlanul nagy a nyüzsgés. Aha! A múltkori tintahuszár asztala körül tolonganak a kalandozók. Ez most vagy azt jelenti, hogy jó üzlet a marhapásztorkodás, vagy azt, hogy sorstársaid nagyon elégedetlenek a fizetségükkel. Szerencsére neked már nincs dolgod itt. Elvégezted a munkát, és felmarkoltad a jutalmad. Megvonod a vállad, és továbbállsz. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos fejét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölő? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.).
Összeakadsz egy ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas ember férfival. Bőre bronzként csillog. Egy alligátorbőr cipőt, egy Jerome köpenyét, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. éjkövét, egy rőtmanó kacagányt, egy roxati üvegszemet, egy szerencsetalizmánt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Ruházatát egy törpemammut trófea, egy bíbor szulfagor trófea és egy Quirov trófea színesíti. Jobb kezében egy orgyilkos tőrt, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Nem tűnik túl barátságosnak.
Folytatod utadat.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,71] Kisebb hegyek emelkednek itt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy troll ritualista. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a troll ritualista testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a troll ritualista jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Karmaival a troll ritualista megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. 8 életpontot vesztettél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-13 életpont)! A troll ritualista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy nekrofunt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [121,71] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (tompítás védett meg.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bávatag golombár testét. Kritikus ütés! (3 támadással 147 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (39 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Radon lábát masszírozza. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Fairlight templom van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő bibircsók-óriás nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás jobb karját. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a bibircsók-óriás jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy bányászház (839. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű kobudera nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Elenios ministránsa. Egy arany emlékérmet, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz morférmet, egy Buqqe karmát, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst vadászmedált, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy klasszikus kitűzőt, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy mind. igazgyöngyét, egy nekrofun medált, egy q. demoralizátort, egy réz éjmedált, egy ritualista övet, egy rizspapír-vértet, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szerencsekockát, egy teriadan karkötőt, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót, egy ulkor kötényt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy északi tűzsárkány trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik.
Összeismerkedtek. Az ő neve Nikita. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [46 pontot használtál fel, van még 312.]

be 839 bemész a 839. épületbe
Kíváncsiskodva lépsz beljebb az alacsony kapun. Egészen mélyre kell hajolnod, nehogy beverd a fejed. Odabent egy törpe férfi szorgoskodik, éppen csizmáját pucolja. Apró köhintésedre rád néz, majd ráncolni kezdi homlokát.
- Üdvözöllek - mondja cseppet sem barátságos hangnemben, miközben szemei továbbra is kétkedőn mustrálnak. - Rég nem járt már erre senki sem. Mit keresel itt?
- Csak járom a hegyeket, és... - kezded mondandódat, majd az egyik sarokban egy ládát pillantasz meg, melynek fedele nyitva áll, belsejében pedig... nagyot nyelsz a látvány miatt... nagy halomban áll valamilyen sötétkék színű drágakő. - Törpe uram - váltasz hangnemet, mintha csak egy régóta ismert baráthoz szólnál -, megmutatnád nekem, hol tudok ilyesmit bányászni? - Ujjaddal a drágakövekre böksz. A törpe morcos képpel a ládához sétál, és lecsapja a fedelét.
- Ez itt az enyém - mondja, artikuláltan ejtve minden szót, hogy biztos megértsd. Aztán arckifejezése töprengőre vált, és megvakarja a feje búbját. - Habár... épp szükségem lenne egy segédre... - Int a kezével, hogy kövesd, majd a miniatűr ajtón keresztül kilép a szabadba. - Ragadd csak meg azt a csákányt ott. - Leemeled az ajtó fölött lógó csákányt, és mindkét kézfejed átkulcsolod a nyelén. A törpe vigyorogva csóválja meg a fejét: - Van ugyan még mit tanulnod a bányászcsákány helyes használatáról, de azért nem vagy reménytelen eset! Tedd vissza, és gyere be megint, ha segíteni akarsz, elbeszélgethetünk.
Miután helyet foglaltatok odabent, a törpe hosszú percekig hallgat. Mintha csak a türelmedet próbálgatná. Aztán hangja, mint éles kés a vajat, úgy szakítja meg a csendet.
- Zendor vagyok - mutatkozik be, majd körbehordozza tekintetét a kicsiny szobán. - Ez pedig az otthonom. Évek óta itt élek, és minden időm a bányászatnak szentelem. Mindent tudok róla, amit törpe csak tudhat. Apámtól tanultam, ő pedig a nagyapámtól, ő pedig szintén az apjától, és így tovább... családunk már többszáz éve ezt a szakmát űzi. - Elismerő füttyentés hagyja el ajkaidat. Ez igen! Zendor a ládához sétál, és kinyitja a fedelét. - Ezt a drágakövet hollókristálynak nevezik. Ha bebizonyítod, hogy bízhatok benned, megmutatom, hol találsz ilyet.
- Mit kell tennem? - kérdezed.
- Nos nézzük csak... - ráncolja a homlokát a törpe, miközben alig hallod, mit dörmög a szakálla mögött. - Először is csináljunk egy gyors tesztet, annak kiderítésére, eléggé értesz-e a fémbányászathoz: hozz nekem minden, a Csatornától nyugatra ismert ércből legalább egyet.
Agyadban egymást kerülgetik a lázas gondolatok: ugyebár először is ott van az réz... aztán az ón és a vasérc - azt nem lesz nehéz szerezni... utána a mithril... hmm, lehet, hogy van még valami a kettő között? Nagy kérdés, hogy Zendor szerint mi tartozik a nyugaton ismert összes érc közé. Gondolataidba mélyedve egyszer csak arra eszmélsz, hogy már a kalyiba ajtaja felé tartasz. Még intesz a törpe felé egy utolsót, majd távozol. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Az arcszőrzet jól elrejti, mit is gondol a házigazda. [545 tapasztalati pontot kaptál.]
- Ah, a kövek! Remek, jól jöhet még valamikor - motyogja Zendor, amikor a kezébe adod az összegyűjtött érceket. - Látom, megbízható vagy. De vajon megvan-e benned az az igazán heves törpe vérmérséklet, ami csak a legjobbak sajátja? Láttam, múltkor a hollókristályaimra fájt a fogad - mondja a törpe, majd a sarokban álló ládára mutat, melynek fedele most eltakarja szemed elől annak tartalmát. Nagyot nyelsz a szókimondó gyanúsítgatás miatt, majd a füled tövéig elvörösödsz. Mintha Zendor ezt észre sem venné, folytatja, amibe belekezdett: - Hát akkor most megmutatom, hol találhatsz ilyet. - Picinyke asztala mellett egy kosárban összecsavart térképek fekszenek. Rövid böngészés után kiválasztja a megfelelőt, és kiteríti előtted. Szélei lelógnak az asztalról. Rögtön felismered, mit jelentenek a felrajzolt vonalak: ez egy barlang egész ügyesen megrajzolt térképe. - Néhány hónappal ezelőtt bukkantam erre a barlangrendszerre. Ásás közben egyszerűen belepottyantam az egyik járatba. Sajnos nem volt lakatlan, egy quwarg család fészkelt odabent. Nyeléig quwargváladék borította lett csákányom, mire kivergődtem onnan. A kíváncsiságom azonban nem hagyott nyugodni, így később visszamentem. Na meg amúgy sem szívlelhetem a quwargokat! - Zendort láthatóan elragadja a hév, ahogy a rovarszerű szörnyekről beszél. - Kiirtottam mindet. Csak úgy repültek a kezek, lábak... törtek a kitinpáncélok... Aztán alaposabban körülnéztem. Itt, ezen a ponton - bök a törpe az 52. PONT-ra. - Itt találtam a kristályokat. Az egész fal ebből az anyagból van, úgyhogy te is jól megszedheted magad. Még nem tudom, mire lehet jó, de kíváncsiságból egy darabot már eladtam belőle a libertani kereskedőnél. A boltos magabiztosnak mutatkozott, és jókora összeget kifizetett érte. Aztán követtetett a csatlósaival, de azok nem bizonyultak elég óvatosnak. - A Zendor arcán megjelenő harcias kifejezés arra kényszerít, hogy inkább ne akard megtudni, mi is történt velük. - Ha végeztél a bányában, gyere vissza! Talán még kamatoztathatjuk hihetetlen tudásodat a bányászat tudományáról.
A dicséretet jól esik hallani. Lelkessé tesz.

32 31 34 60 54
35 33 59
53
27 25 24 57
26
29 22
58 48 55
28 16 21 23
56 49
18
40 41
30 17 5 4
19 9 36 44 50
3 42 43
7 6
20
15 2 37 45 51
10 8 47
13 38
12
14 11 1 39 46 52
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 121. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 3, északra 42 mérföldre található.

Még intesz a törpe felé egy utolsót, majd távozol. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 303.]

fkt 4 3 felt. készítesz a 4. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[122,70] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a bávatag golombár jobb oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a bávatag golombár szőrös kezét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) {GYD:} Ryuku kopjával megdöföd a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a bávatag golombár jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bávatag golombár vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (44 életpontot vesztettél) A bávatag golombár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ki-Nyú Vacc előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [122,69] Továbbra is magashegységben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bávatag golombár testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a bávatag golombár bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (41 életpontot vesztettél) A bávatag golombár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Észreveszel egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Felfedeztél egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a púpos burástya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg felderítő!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 2 bronzhegyű nyilat [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP]. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [123,68] Továbbra is magashegységben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy griffőniksz!

A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a griffőniksz testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a griffőniksz fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy fekete griff!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a fekete griff testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy aranygriff!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az aranygriff testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az aranygriff bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az aranygriff karmai majdnem eltalálnak! Az aranygriff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranygriff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. [aranytoll ládikóba-> (140,61)-> 40 arany, -2 ÉP] 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bibircsók-óriás. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [78 pontot használtál fel, van még 225.]

bpb 5 bef. parancs berakása: 5

ek 503 140 45 t. energia kisütése: 503 140 45
A megadott mező nem a kedvenc táborhelyed. [0 pontot használtál fel, van még 225.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos torát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! {GYD:} Ryuku kopjával megdöföd a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a quwarg harcos torát. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 25 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 ezüstshurikent. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 185.]

* 3. BP: ek 215 3 0 t. energia kisütése: 215 3
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 6. BP: kf 709 0 0 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 7. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 182.]
Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 8, 9.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 182 pontod maradt, ebből a következő körre 182 pontot vihetsz át. Kapsz még 344 pontot. A következő körben tehát 526 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MITHRIL (352. TÁRGY)
Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül.

NITMÁK PENGE (837. TÁRGY)
Némelyik nitmák lord pengekarját megáldotta a legendás Utrohog, az ezer éve élő nitmák sámán. Ha legyőzöd a nitmák lordot, vizsgáld meg pengekarmát - ha elektromos szikrák futnak rajta végig, hihetetlenül szerencsés vagy! A pengét óvatosan lemetszve, mesés vágófegyverhez juthatsz. Csak akkor használhatod, ha elegendően magas a vágófegyver szakértelmed (legalább 25. szintű), de ekkor akár a bal kezedbe is foghatod. A fegyver technikai adatai: 4D7+3 sebzés és +4 támadás. Időnként Villámsújtás varázslatot lőhetsz vele ellenfeledre.

ENERGIAPAJZS (290. TÁRGY)
Az energiapajzs egy ősi relikvia, készítésének titka a múltba vész. Ennek a háromszög alakú pajzs külső felülete vakítóan, arany színnel fénylik, innen kapta a nevét. Hordozója (akinek min. 25. szintűnek kell lennie) +20 védettséget kap, és a különböző lehelettámadások csak fele sebzést okoznak neki.

TRIX AMULETT (1707. TÁRGY)
A most talált kis amulett igen nagy segítségedre lehet, ha a feneketlen tavakat járod. Halványan világít, ha az övedre csatolod (KF paranccsal), persze csak a víz alatt. Így amellett, hogy nem tévedsz el odalent, a tó legmélyére is lemerészkedhetsz, ahova korábban még nem. A trix amulett emellett +2 IQ-t is ad, védettséged viszont - mivel kivilágított célpont vagy ellenfeleidnek - 5-tel csökken.

KARAKTERLAP

Jade Apmot, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia misszionáriusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 203. fordulód.

Erő: 33 (43) Szint: 25 Merészség: 8/4 Magasság: 134 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 41 (43) Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 22 (25) Védekezés: 69 (74) Menekülés: 30 % Életkor: 30/38 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 499/460 Jellem: jó (276) Tul. pont: 5
Szerencse: 34 (47) Varázspont: 608/183 Pénz: 75386 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 24/17 Pszi pont: 144/111
Eddig összesen 1619 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 592 TP-t kaptál. Jelenleg 1 629 136 TP-d van. A következő szinthez még 70 864 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, ongóliant, Rodrig. A 195. fordulódban 5526 arany került a bankszámládra. 5774 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 ökölvívás: 25/36 (+5%) szúrófegyverek: 16/65 (+76%)
vágófegyverek: 23/40 lőfegyverek: 11/40 dobófegyverek: 27/20

Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) (150%) << mágusölő (#422) (240%) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -13.); tüske (#22) (14 -15.); tüske (#22) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
123,68 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 137 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/53 (-300%) 2. nyomkövetés: 30/24 (+25%) 3. mászás: 15/9 (+9%)
4. csapdakészítés: 16/7 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/18 (+300%) 6. gyógyítás: 32/21
7. titkosírás: 4/0 8. felderítés: 18/28 (-300%) 9. szörnyidomítás: 7/17
10. teológia: 30/96 (+5%) 11. taumaturgia: 36/84 (+10%) 12. szerencsejáték: 1/82
13. versengés: 11/53 14. harcművészetek: 27/22 15. zene: 14/8
16. szörnyismeret: 7/69 17. pszi: 20/59 (+5%) 18. zárnyitás: 9/6 (-300%)
19. vadászat: 4/67 20. vitalitás: 1/23 21. bányászat: 27/53 (+30%)
22. testépítés: 3/30 23. úszás: 6/45 24. főzés: 12/95
25. csapatmunka: 5/23

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
segítesz max. 23 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), botot (#4) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), Orkhan Thai (#238), noth szellem (#250), tetemember (#123), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 7 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (967,20) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) csapdaészlelés (#222) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97), vakító fény (#43), puha ütés (#60), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> sírlidérc (#172) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) vakító fény (#43) >> mosolygó rettenet (#97)
vakító fény (#43) >> fekete griff (#107) tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
vakító fény (#43) >> láncravert quwarg (#744) tisztítótűz (#44) >> varkaudar varázsló (#271)
tűzeső (#61) >> Rodrig (#7126) vakító fény (#43) >> vörös rakolits (#356)
vakító fény (#43) >> Thargodan csontváz (#297) tisztítótűz (#44) >> varkaudar hadúr (#270)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) villámcsapás (#50) >> káoszteknőc (#235)
vakító fény (#43) >> 22000. szintű lényekre tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> Mnebolath (#237) vakító fény (#43) >> autentikus vámpír (#154)
vakító fény (#43) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> áldott okerón (#336) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) vakító fény (#43) >> purifikátor (#157)
vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191) tűzeső (#61) >> 23. szintű lényekre
agykorbács (#97) >> 18. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165) védelem sav ellen (#36) >> drasmólyom (#60)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) tüskepajzs (#30) >> Rodrig (#7126)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123) varázsvédelem (#34) >> varkaudar behemót (#189)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a tudás és a bölcsesség mesterségében is az élen járnak. Imádkozz, amint legalább 277 különböző fajta tárgyat ismersz (ld. a referencia lapon a listát).
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Lássuk, elég JÓ vagy-e. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 300-as jóságot!]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 13, 14, 21, 32, 41, 42, 57, 60, 65, 66, 68, 72, 73, 121, 126, 127, 129, 134, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14.
Kész: 1, 6, 9, 16, 17, 18, 47.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XL. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 225, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 26 905.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 27, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 031.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 25. Szerzett pont: 2644. Beállított erő: 0 Összpont: 2644

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1287 TU szükséges.)
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17700 arany (#50) 1 ezüstdarab (#326) 2 gyíkfű (#201)
1 ilkin érc (#232) 1 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239)
2 ragasztó (#83) 2 rájabőr (#404) 1 ramit kő (#226)
1 rézdarab (#70) 1 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 adamantit (#627) 1 aranytű (#272) 1 energiapajzs (#290)
1 ezüstshuriken (#327) 1 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2)
1 kis káoszrelikvia (#2643) 1 nitmák penge (#837) 1 ómatéria (#2642)
3 pirkit (#153) 1 raptor karom (#281) 3 spiritusz (#170)
2 trikornis szarv (#198) 1 trix amulett (#1707) 1 uszony (#2125)
2 varkaudar látógömb (#1107) 5 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

120 121 122 123 124
67
68
69
70
71
72
(121,71) bávatag golombár (#165), bányászház (#839), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120), Nikita (3880. kalandozó)
(122,69) bávatag golombár (#165), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), púpos burástya (#92), mutáns pók (#117), quwarg felderítő (#299)
(122,70) bávatag golombár (#165), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587)
(122,71) troll ritualista (#365), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), nekrofun (#173), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(123,68) sziklafészek (#167), törpe bánya (#435), griffőniksz (#106), fekete griff (#107), aranygriff (#304), bibircsók-óriások (#120), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)

Üzenet küldése a karakternek