Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 22. 12h:26' EZ A 474. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD 475. játékheted kezdete: jan. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2774 SZÁMLA : XXXX |
Röpke számítás után konstatálod, hogy bandita van a legközelebb, őt támadod először.
[bandita:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bandita sunyi fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét.
Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bandita bal oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a bandita bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) [bandita:] Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [vadászkutya:] A vadászkutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. [útonálló:] Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. [bandita:] A bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Következő ellenfeled vadászkutya lesz.
Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a vadászkutya izmos testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a vadászkutya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) [vadászkutya:] Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [útonálló:] Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) [vadászkutya:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Szembefordulsz a következő ellenféllel, útonálló lesz az.
Törpe szekercével végigmetszed az útonálló jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az útonálló fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) [útonálló:] Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) [útonálló:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [bandita:] 740 tapasztalati pontot kaptál. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 11 aranyat. [vadászkutya:] 306 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. [útonálló:] 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 23, gyógyulás: 7, összesen: -16 ÉP}
Wargpini Rudolf gyorsan felrak egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot.
Wargpini Rudolf támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre villámsújtás varázslatot lő. 86 életpontot sebzett. Szinte nem is látod az ellenfelet társadtól, így támadóvarázslatot sem tudsz rá lőni. Mélyen koncentrálva, az ellenfél megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd Wargpini Rudolf felé küldi. 8 életpontot vesztett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
153 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Wargpini Rudolf kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (3 spirituszt). {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 86, összes sebződés: 8}
* 1. KP: vv 224 26 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 134 85 2 | t. energia kisütése: 134 85 2 |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: h 1253 0 0 | használod az 1253. tárgyat |
tno 4 1 | növeled a 4. tulajdonságodat |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
dd 4 | eldobod a 4. tárgyat |
bb 232 152 226 | beraksz a bankba a 232. tárgyat (152 darabot) |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
h 1602 70 8 | használod az 1602. tárgyat |
v 181 97 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
79 | 80 | 81 | |
85 | |
|
|
86 | |
|
|
87 | |
|
|
[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 592 | bemész az 592. épületbe |
bot (#4) 1 ap /db, | szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, |
csontszurony (#12) 4 ap /db, | szögletes kő (#17) 1 ap /db, | fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, |
ásó (#34) 10 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, | bőrpáncél (#51) 10 ap /db, |
bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, |
rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | rézpajzs (#73) 28 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, |
díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzsisak (#88) 18 ap /db, | bronzpajzs (#89) 32 ap /db, |
bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, | rákpajzs (#98) 20 ap /db, |
magszim bél (#103) 10 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 8 ap /db, |
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, |
kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, | vassisak (#160) 44 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, | vasvért (#164) 164 ap /db, |
rövid kard (#171) 46 ap /db, | harci kalapács (#174) 72 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db, |
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, |
láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, |
tankány karom (#237) 20 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | bumeráng (#249) 8 ap /db, |
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | kvazár sisak (#266) 140 ap /db, | gromak páncél (#270) 60 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db, |
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, | elit csatavért (#295) 60 ap /db, |
kvazár pajzs (#296) 200 ap /db, | Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, |
ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, | csontpálca (#329) 75 ap /db, |
királyi korona (#338) 300 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, | szigony (#389) 28 ap /db, |
réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, | agyartőr (#420) 1500 ap /db, | mágusölő (#422) 3600 ap /db, |
pengepajzs (#425) 1800 ap /db, | Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, | kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db, | zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, |
mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, | arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, | szellempajzs (#461) 8000 ap /db, | obszidián tüske (#481) 120 ap /db, |
varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | tükörpáncél (#519) 11200 ap /db, | lidérckorona (#531) 12000 ap /db, | tűzúr csizmája (#533) 8880 ap /db, |
nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, | troll dorong (#550) 100 ap /db, | tünde íj (#553) 60 ap /db, | tünde nyíl (#554) 12 ap /db, |
csatabárd (#555) 62 ap /db, | bűvös shuriken (#562) 44 ap /db, | biami kvazárlándzsa (#568) 560 ap /db, | angyalok kesztyűje (#609) 140 ap /db, |
bronz taider (#641) 10000 ap /db, | ryuku köpeny (#693) 170 ap /db, | ryuku kopja (#694) 140 ap /db, | ryuku szablya (#695) 140 ap /db, |
ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | ryuku kalapács (#724) 80 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, |
topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | sziklazúzó (#857) 750 ap /db, | hósárkánybőr csizma (#1088) 10500 ap /db, | törpe szekerce (#1105) 400 ap /db, |
csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, | varkaudar che-kard (#1112) 1500 ap /db, | che-vállszalag (#1114) 1600 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, |
ryuku evező (#1152) 60 ap /db, | teriád tőr (#1277) 200 ap /db, | teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db, | teriád pöröly (#1283) 600 ap /db, |
teriád kard (#1284) 600 ap /db, | teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db, | teriád íj (#1288) 1800 ap /db, | biethlan kard (#1291) 13500 ap /db, |
biethlan pöröly (#1292) 13500 ap /db, | draklen csizma (#1301) 3660 ap /db, | mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db, | mérg. teriád tőr (#1381) 260 ap /db, |
Mallon botja (#1526) 900 ap /db, | féregnyereg (#1532) 1000 ap /db, | trikornis nyereg (#1536) 720 ap /db, | méregfog (#1553) 1200 ap /db, |
Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, | jégpasztilla (#1566) 90 ap /db, | Krough fejdísze (#1570) 1350 ap /db, |
monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, | díszes nyereg (#1645) 420 ap /db, | avenir (#1706) 4000 ap /db, | trix amulett (#1707) 600 ap /db, |
Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db, | bronzkard (#2083) 30 ap /db, | vaskard (#2084) 72 ap /db. |
arany pikkelyvért (#456) 500 ap /db, | ásó (#34) 5 ap /db, | Brod buzogánya (#1735) 50 ap /db, | féregnyereg (#1532) 200 ap /db, |
Halatir kalapja (#1262) 25 ap /db, | harci maszk (#1739) 50 ap /db, | Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, |
moa stuki (#413) 10 ap /db, | pengepajzs (#425) 150 ap /db, | stukilövedék (#414) 1 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 31 ap /db, |
tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, | törpe szekerce (#1105) 200 ap /db, | Trákin csákánya (#367) 80 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, |
vadászkés (#1264) 12 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 10 ap /db, | zangrozi csizma (#451) 25 ap /db áron. |
be 595 | bemész az 595. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | vizestömlő (#3) 14 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, |
vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, | bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, |
gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, | varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, |
drótszőr (#37) 4 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, |
távcső (#42) 32 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, |
mákrózsa virág (#56) 1 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, |
szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézpajzs (#73) 28 ap /db, | csontkulcs (#74) 8 ap /db, |
rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, |
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, |
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, |
aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, |
evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, |
púderkő (#119) 1 ap /db, | dözmöng szív (#122) 6 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, |
sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, |
mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szent jogar (#150) 100 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, |
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 14 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | spiritusz (#170) 2 ap cseppje, |
téfea-agy (#172) 16 ap /db, | grifftojás (#179) 20 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, |
gyíkfű (#201) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, | szuperkötél (#209) 4 ap /db, | fűszertartó (#210) 12 ap /db, |
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | xirnox szív (#213) 20 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | praglonc hártya (#215) 400 ap /db, |
ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, | helytartói jogar (#228) 70 ap /db, |
acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, | furulya (#233) 14 ap /db, | tatu dob (#234) 8 ap /db, |
dorony duda (#235) 56 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, |
kvazár (#244) 22 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, |
kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | purifikátor háj (#269) 36 ap /db, |
aranytű (#272) 8 ap /db, | szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, |
jégszív (#282) 30 ap /db, | sötét ital (#284) 100 ap kortyonként, | Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, | sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, |
arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | din formázó minta (#301) 50 ap /db, |
kőszem (#304) 10 ap /db, | galachmit (#310) 300 ap /db, | roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, | ezüstdarab (#326) 8 ap /db, |
Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, | mutáns csont (#331) 8 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, |
molluszk ház (#353) 4 ap /db, | degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, |
kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db, | moa smaragd (#377) 50 ap /db, | moa gyöngy (#378) 40 ap /db, | moa rubin (#379) 60 ap /db, |
moa obszidián (#380) 24 ap /db, | moa zafír (#381) 80 ap /db, | moa jádekő (#382) 32 ap /db, | moa üveggömb (#383) 10 ap /db, |
moa burát (#384) 24 ap /db, | moa gyémánt (#385) 160 ap /db, | moa katalizátor (#386) 80 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, |
polip szívóka (#391) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | fokhagyma (#403) 8 ap /db, | rájabőr (#404) 6 ap /db, |
teknőcteknő (#416) 24 ap /db, | era formázó minta (#418) 50 ap /db, | fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, | gór formázó minta (#444) 50 ap /db, |
dizen kulcs (#472) 70 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, | moa töltő (#525) 200 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, |
csalánvirág (#582) 16 ap /db, | mópat tetem (#584) 8 ap /db, | jégkristály (#593) 40 ap /db, | hro formázó minta (#601) 50 ap /db, |
rémplazma (#616) 100 ap /db, | sárkányfog (#617) 40 ap /db, | pszi kristály (#618) 60 ap /db, | törpe őskő (#633) 1000 ap /db, |
küklopsz szem (#643) 60 ap /db, | sámán erszény (#650) 20 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, |
darázsfarok (#654) 28 ap /db, | liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, | liumbe bimbó (#656) 30 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, |
alligátorfog (#663) 20 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, |
sáska amulett (#668) 30 ap /db, | rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | rubinkő (#679) 300 ap /db, |
troll csont (#704) 8 ap /db, | kobudera csont (#705) 8 ap /db, | gnóm csont (#706) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, |
dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, | Iszonyat csápja (#838) 960 ap /db, | yetifog (#863) 8 ap /db, | kitintüske (#879) 8 ap /db, |
tarantulakarom (#887) 40 ap /db, | szürke briliáns (#908) 60 ap /db, | quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, | cápazsír (#932) 8 ap /db, |
bahrot bőr (#938) 10 ap /db, | párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, |
yetiszív (#1070) 16 ap /db, | féregbél (#1071) 8 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | párducszem (#1073) 4 ap /db, |
cetuszony (#1075) 20 ap /db, | hókutya nyakörv (#1077) 20 ap /db, | mammutbőr (#1078) 12 ap /db, | jégtörő korong (#1079) 16 ap /db, |
szélgömb (#1080) 60 ap /db, | behemótköröm (#1081) 20 ap /db, | hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, |
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, | tenger gyümölcse (#1155) 32 ap /db, |
ryuku harmatgyűjtő (#1159) 58 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, | sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, |
ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, | teriád edény (#1278) 140 ap /db, | teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, |
bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, | jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, | topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, | fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, |
zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, | aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, | moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, |
draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, | pókláb (#1378) 2 ap /db, | teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, | gourry tojás (#1455) 6 ap /db, |
teriád kobak (#1461) 39 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db, | teknőstojás (#1514) 30 ap /db, | draklentojás (#1516) 160 ap /db, |
őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db, | quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db, | térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db, | aenouth ködkürt (#1554) 2300 ap /db, |
fülemüle síp (#1576) 270 ap /db, | fenőkő (#1618) 300 ap /db, | ork sör (#1701) 32 ap /db. |
aenouth ködkürt (#1554) 460 ap /db, | alkímiázó üst (#341) 80 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, |
aranytű (#272) 4 ap /db, | berzerker tüske (#713) 12 ap /db, | borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, | bronzkulcs (#76) 9 ap /db, |
csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, | csontkulcs (#74) 4 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dorony tüdő (#212) 8 ap /db, |
dözmöng szív (#122) 3 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | ezüstdarab (#326) 4 ap /db, |
fabontó (#106) 5 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, | fokhagyma (#403) 4 ap /db, | furulya (#233) 7 ap /db, |
fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, | galachmit (#310) 30 ap /db, | grifftojás (#179) 10 ap /db, |
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | gyíkfű (#201) 1 ap /db, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | halcsont (#390) 2 ap /db, |
hattyútoll (#1222) 1 ap /db, | huhogó bibe (#332) 8 ap /db, | jégszív (#282) 15 ap /db, | Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, |
karbin plazma (#199) 10 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kék orchidea (#68) 4 ap /db, |
kőszem (#304) 5 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, | kristálygömb (#265) 10 ap /db, | kvazár (#244) 11 ap /db, |
légiós hátizsák (#1560) 300 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 7 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, |
mászókampó (#165) 15 ap /db, | moa töltő (#525) 100 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, | molluszk ház (#353) 2 ap /db, |
Morgan kristálya (#659) 20 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, | olló (#335) 10 ap /db, | ork csodaszer (#1228) 18 ap /db, |
orvosságos zacskó (#682) 150 ap /db, | őskristály-szilánk (#1525) 33 ap /db, | párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, |
quwarg tojás (#360) 2 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, | rakolits por (#669) 7 ap /db, |
Ramirez feszítővasa (#1261) 16 ap /db, | remák szív (#264) 12 ap /db, | rézkulcs (#75) 6 ap /db, | rókafarok (#124) 3 ap /db, |
roxati zárfaló (#314) 100 ap /db, | sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, | smaragdkő (#678) 50 ap /db, | sólyomcsőr (#1223) 5 ap /db, |
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, |
szent kehely (#257) 50 ap /db, | szuper dobóháló (#273) 8 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, |
téfea-agy (#172) 8 ap /db, | térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, |
ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, |
vaskulcs (#183) 10 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | vízionár szem (#102) 3 ap /db, | xirnox szív (#213) 10 ap /db, |
zöld üveg (#82) 3 ap /db, | ilkin érc (#232) 3 ap /db áron. |
ee 131 212 | eladod a 131. tárgyat a 212. tárgyat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 1739 | kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat |
be 497 5 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével kilukasztod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal kilukasztod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pengepajzzsal felnyitod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Pengepajzzsal megcsapod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 69 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával többször eltalálod az áldott okerón fejét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón bal hátsó lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Brod buzogányával többször eltalálod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón farkát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 18 életpontot sebeztél. Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
m 6 8 1 | mozogsz nyugatra, északra, északkeletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengepajzzsal felnyitod a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle meglök agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [80,85] Fák, mindenütt csak fák. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Kisebb quwarg istenség, 2 Déja vu, 1 Szerencsejáték. Ez két pár! Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 528 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 52 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Hamarosan megkordul a gyomrod. Nem éppen a legalkalmasabb a pillanat ilyesmire, gondolod, viszont az éhezés egyre elviselhetetlenné válik. Szomorúan kutatsz élelem után, de sehol semmi felhasználhatót nem találsz. Úgy döntesz, a labirintus felfedezését a következő alkalomra hagyod, most pedig visszafelé indulsz. 528 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy fabontó szójer közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 14 szúró, 12 vágó, 8 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a fabontó szójer testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével egy irtózatos ütéssel felvágod a fabontó szójer testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal kilukasztod a fabontó szójer bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fabontó szójer állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A fabontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [81,84] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sullár fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengepajzzsal végigvágod a sullár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével alaposan megvágod a fabontó szójer farkát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a fabontó szójer fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [83,83] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.
(Továbbmész...) [84,83] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
v 181 95 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | |
82 | |
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
[95,107] Épületek tűnnek fel.
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
v 159 | elmormolod a 159. varázslatot |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 6. BP: ek 215 5 0 | t. energia kisütése: 215 5 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
VADÁSZKUTYA (143. SZÖRNY) Az idomított vadászkutyák nemcsak a király kedvencei, de a rangosabb főurak és a helytartók udvarában is megtalálhatók. A vadászat mellett a harcra is be vannak idomítva, gazdájuk füttyentésére pillanatok alatt széttépnek akár egy két méter magas fegyveres embert is! Persze a páncéllal védett torkot ők sem bírják átharapni. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem. |
ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY) Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni. |
BÖLCS SZILMILL (343. SZÖRNY) A legendák sokat mesélnek ezekről a különös manókról, a szilmillekről. A szilmillek egy távoli létsíkon élnek, és hihetetlen mágikus képességekkel rendelkeznek. Néhány nagyhatalmú mágusnak sikerült megidéznie már egy-egy bölcs szilmillt, akik hihetetlen kíváncsiságuk révén vállalták, hogy hosszabb-rövidebb ideig önszántukból együtt kalandoznak a varázslóval. Ameddig veled van, felhívja a figyelmedet a veled találkozók egy-egy tulajdonságára, a körülötted zajló dolgokra és mindarra, ami a környezetedben történik [nagyobb eséllyel fogsz jellempróbát találni]. Persze a cselekedeteidet ő sem képes befolyásolni... Ha elhagy, az nagy megrázkódtatást jelent, mintha a szüleidet vesztetted volna el. A bölcs szilmill megidézésének anyagi komponense egy szent jogar. |
Erő: | 24 (32) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 27 (29) | Támadás: | 28 (30) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 26 (33) | Védekezés: | 64 (68) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 31 (33) | Életpont: | 370/370 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 20 (32) | Varázspont: | 251/26 | Pénz: | 703 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 30/25 | Pszi pont: | 32/24 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/76 | vágófegyverek: | 24/97 (+5%) | ütőfegyverek: | 25/98 (+4%) |
lőfegyverek: | 21/88 | dobófegyverek: | 23/42 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (2 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (10 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -98.); tolmokov-koktél (#351) (99 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
95,107 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 84,83 |
Kedvenc táborhely: 76,80 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 675 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/71 | 2. nyomkövetés: | 38/68 (+22%) | 3. mászás: | 9/16 |
4. csapdakészítés: | 17/11 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 6/50 | 6. gyógyítás: | 33/81 |
7. titkosírás: | 1/43 | 8. felderítés: | 8/47 | 9. szörnyidomítás: | 9/92 |
10. teológia: | 22/12 (+17%) | 11. taumaturgia: | 15/44 (+28%) | 12. szerencsejáték: | 8/44 (+11%) |
13. versengés: | 11/22 (+16%) | 14. harcművészetek: | 9/14 | 15. zene: | 12/43 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 14/3 | 17. pszi: | 4/1 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/40 |
19. vadászat: | 8/33 (+11%) | 20. bányászat: | 42/75 (+14%) | 21. főzés: | 13/96 (+10%) |
22. csapatmunka: | 1/10 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 27 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 7. fajúaknak |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), ollót (#335) (max. 1 darabot, csak egyszer), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), rókafarkat (#124) (max. 4 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274), homokférget (#121) kdoléval (#501), kőszáli disznót (#34) szuper hálócsapdával (#274), gyilkos tetűt (#116) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), bávatag golombárt (#165) fedett veremmel (#219), ekhariont (#232) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
tigroszlán (#43) (csak egyszer), trikornis (#104), ongóliant (#159) (csak egyszer), tetemember (#123) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
törpe (#3), szutykos remák (#191) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámsújtás (#89) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | férfiak (#998) | villámsújtás (#89) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámsújtás (#89) | >> | pszi elementál (#221) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK |
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 3) |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 43, pontszámod: 521. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU. |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 18 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1078 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2102. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
4 | kaja (#2) | 2 | óndarab (#85) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | smirglilevél (#29) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | arany (#50) | 6 | fabontó (#106) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
4 | víz (#27) |
94 | 95 | 96 | |
106 | |
|
|
107 | |
|
|
108 | |
|
|