Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 29. 12h:00' EZ A 50. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 51. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5930 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [54,-21] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy xirnox. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [55,-21] A terep változik: ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy sebesült sörényes ubuk ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal gyengén megszurkálod a topránypolip testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal valamennyire megsebezgeted a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [57,-21] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy karmazsin huhogó. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csodabogár testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A csodabogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a csodabogár tündöklő páncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki a csodabogár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
24 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [58,-21] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy gorombilla. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gorombilla bal vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gorombilla testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. (ld. enc.) Elhajítod a vacak zombi trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes gorombilla trófeát. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a mérges pók testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 3.]
f 37 | kísérletezel a 37. tárggyal |
e 30 | élelemszerzés 3 pontért |
gyk 28 1 | gyakorolsz a 28. tárggyal |
XIRNOX (122. SZÖRNY) Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb. |
THARR MEGIDÉZÉSE Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat." |
MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY) A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az? |
GOROMBILLA (38. SZÖRNY) Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra... |
LAPOCKACSONT (33. TÁRGY) Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját. |
MÉRGES PÓK (20. SZÖRNY) Ezek a tenyérnyi, szőrös csúfságok inkább visszataszítóak, mint veszélyesek. Marásuk azért nem lebecsülendő, mert bár mérgük nem halálos, fájdalmas sebet tud okozni. Ha ügyes vagy, kinyerheted a mérgét, ami sok mindenre jó lehet. |
GYENGE MÉREG (26. TÁRGY) A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved). |
Erő: | 11 | Szint: | 6 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 44 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 89/54 | Jellem: | semleges (+12) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 (+1) | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 3 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 (+1) | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 10 (+1) | 5. vadászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
Összsúly: 17.47 kg | Megterheltség: 54% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 129 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | gyenge méreg (#26) | 1 | lapockacsont (#33) | 2 | víz (#27) |