Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. szept. 9. 9h:09' EZ A 525. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD 526. játékheted kezdete: szept. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3676 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
t 290 | támadod a 290. szörnyet |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
fm 200 | feltételes mászás 200 |
bb 2 25 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (25 darabot) |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
h 1167 14 | használod az 1167. tárgyat |
m 5 4 3 | mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 71 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. Kiváló munka volt (+18 varázspont). 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,90] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Utad során felfedezel egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. Jutalmad nem marad el (+18 varázspont). 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. Varázserőd töltődik (+18 varázspont). 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,91] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás griff farkát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás griff tollas testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az óriás griff testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmai majdnem eltalálnak! Az óriás griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az óriás griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. Kiváló munka volt (+18 varázspont). 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranygriff aranyszínű testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. (ld. enc.) Jutalmad nem marad el (+18 varázspont). 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vps 50 | VP spórolása: 50 |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet farkát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a mosolygó rettenet bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a mosolygó rettenet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+2 varázspont). 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,92] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mosolygó rettenet, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 9 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb karját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [98,93] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 13 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zuramagor nyakát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Zuramagor testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a Zuramagor jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Belecsipked a Zuramagor a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Zuramagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 grifftoll kesztyű (ld. enc.). 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a griffőniksz bal lábát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (17 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a griffőniksz bal szárnyát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [99,94] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 165 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet farkát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns pók jobb oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,95] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zuramagor bal oldalát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Zuramagor jobb szárnyát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a Zuramagor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A Zuramagor belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zuramagor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 griff nyakék (ld. enc.). 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranygriff jobb lábát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az aranygriff aranyszínű testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az aranygriff csillogó szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az aranygriff karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranygriff csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. Kiváló munka volt (+13 varázspont). 1219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 99 82 | elmormolod a 96. varázslatot |
[99,82] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1534 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1534. tárgyat |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
a 148 4848 3 | átadod a 148. tárgyat a 4848. kalandozónak (3 darabot) |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat |
ARANYGRIFF (304. SZÖRNY) Az aranygriffek ritka, de csodaszép teremtmények. Legfeljebb a sziklafészkekben találkozhatsz velük. Nyilvánvaló, hogy miért fenyegeti a kipusztulás ezeket a lényeket: aranyló tolluk miatt a vadorzók régen tömegével vadászták őket. Azért az aranygriffet sem kell félteni: hatalmas csőrével és éles karmaival képes megvédeni a fészkét a betolakodók ellen. |
ARANYTOLL (572. TÁRGY) Mára már igazi ritkaságszámba megy az aranygriffek tolla. A leggazdagabb nemesek lúdtoll helyett ilyet használnak írásra, és állítólag Boraxnak van egy tegezre való nyílvesszeje, amelyeket aranygriff toll ékesít. Gazdag úrhölgyek ruhájának gallérját és kalapját is szokta aranytoll díszíteni. Nem csoda, hogy a kereskedők komoly pénzeket kínálnak érte. |
ZURAMAGOR (7012. SZÖRNY) Sziklafészket mászni jó mulatság. Mászókampó fel, aztán hopp, már fel is húztad magad. Odafenn általában egy szívbajos tojó próbálja tojásait védeni. Eredménytelenül. Mégis most, mikor a fészekbe veted magad, az ereidben meghűl a vér. Láttál már fekete griffet, és az nem annyira veszélyes, mint amilyen ronda. De EZ itt nemcsakhogy ronda, hanem veszélyes is, jössz rá rögtön. Vörösen izzó szemei szúrósan a lelkedbe vájnak, majd a széttartott szárnyairól a saját rémült fizimiskád tükröződik vissza. Hiszen ez egy obszidiánbőrű fekete griff! Ilyen nem létezik, fut át az agyadon, ám eszedbe jut a kis történet, amit a helybéliek kocsmájában hallottál: a magashegységben él egy Zuramagor nevű hatalmas madár, és kiszívja az emberek életét, harapása pedig olyan mérget terjeszt, amibe egy sullár is belepusztul. Most igazolódik a "mese"? Rettegve szorítod meg a fegyvered... |
GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY) Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned. |
GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY) Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel. |
SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY) Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek. |
Erő: | 28 (31) | Szint: | 21 | Merészség: | 5/2 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 28 (32) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 44 kg |
Ügyesség: | 36 (41) | Védekezés: | 44 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 148/157 év |
Egészség: | 26 (27) | Életpont: | 375/328 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 31 (34) | Varázspont: | 562/19 | Pénz: | 7639 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 18/9 | Pszi pont: | 120/16 | EFejl: | 64 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 24 | vágófegyverek: | 14 |
ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 25 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%) << csontpálca (#329) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -10.); vas dobónyíl (#189) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 63 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 11 | 5. csapdakészítés: | 16 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 36 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 8 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 29 | 12. taumaturgia: | 31 |
13. szerencsejáték: | 3 | 14. versengés: | 17 | 15. zene: | 18 |
16. szörnyismeret: | 16 | 17. pszi: | 15 (+1) | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 9 | 20. bányászat: | 30 | 21. főzés: | 8 |
22. csapatmunka: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Pszinapszis (#974) | |
energiatüskék (#29) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | epokitféreg (#147) | oldás (#372) | >> | szeppent rákfatty (#186) | |
oldás (#372) | >> | 50. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 24669. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 28 | kaja (#2) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | 23 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
17 | arany (#50) | 2 | aranytoll (#572) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 1 | griff nyakék (#1579) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
5 | madártoll (#112) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 8 | pirkit (#153) | 2 | sólyomcsőr (#1223) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 9 | ugh méreg (#166) | 3 | vasérc (#152) | |||
1 | vaskulcs (#183) |