Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. szept. 30. 16h:02' EZ A 528. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD 529. játékheted kezdete: okt. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3676 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
a 43 4848 3 | átadod a 43. tárgyat a 4848. kalandozónak (3 darabot) |
bb 56 1113 2 | beraksz a bankba az 56. tárgyat (1113 darabot) |
fkt 43 5 1 | felt. készítesz a 43. tárgyat (5 darabot) |
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó jobb vállát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 21 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. Jól harcoltál! (+22 varázspont.) 1916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
be 709 138 19 | bemész a 709. épületbe |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
m 3 7 7 | mozogsz délkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén bal oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. Varázserőd töltődik (+19 varázspont). 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,94] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 7 mérg. ubuk tüskét. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [101,93] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll bal karját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-18 életpont). A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+19 varázspont). 1083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [99,93] A dombság átmegy hegységbe. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy földsárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a földsárkány testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a földsárkány jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A földsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Varázserőd töltődik (+19 varázspont). 1048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [98,92] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Észreveszel egy mély szakadékot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya bal lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+18 varázspont.) 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. Varázserőd töltődik (+2 varázspont). 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bíbor szulfagor disznófejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekete griff jobb oldalát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a fekete griff jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a fekete griff bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a griffőniksz tollas testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a griffőniksz jobb szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [96,90] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy púpos burástya!
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya farkát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [95,89] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos burástya bal vállát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Utad során felfedezel egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
bpb 5 | bef. parancs berakása: 5 |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat |
Erő: | 28 (33) | Szint: | 21 | Merészség: | 5/2 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 30 (36) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 44 kg |
Ügyesség: | 36 (41) | Védekezés: | 43 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 148/158 év |
Egészség: | 26 (29) | Életpont: | 375/306 | Jellem: | semleges (+7) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (36) | Varázspont: | 568/2 | Pénz: | 6536 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 129/23 | EFejl: | 90 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 24 | vágófegyverek: | 14 |
ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 25 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%) << csontpálca (#329) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -10.); vas dobónyíl (#189) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 64 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 12 (+1) | 5. csapdakészítés: | 16 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 36 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 8 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 30 (+1) | 12. taumaturgia: | 32 |
13. szerencsejáték: | 3 | 14. versengés: | 18 | 15. zene: | 20 (+1) |
16. szörnyismeret: | 16 | 17. pszi: | 16 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 9 | 20. bányászat: | 31 | 21. főzés: | 8 |
22. csapatmunka: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
udvarolsz a 4848. karakternek |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Pszinapszis (#974) | |
energiatüskék (#29) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | epokitféreg (#147) | oldás (#372) | >> | szeppent rákfatty (#186) | |
oldás (#372) | >> | 50. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28443. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
6 | smirglilevél (#29) | 3 | spiritusz (#170) | 5 | varkaudar csont (#1113) | |||
23 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | molluszk ház (#353) | |||
3 | pirkit (#153) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | távcső (#42) | 7 | tükör (#43) | 8 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vasérc (#152) |