222. forduló, 224. forduló, Cinty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 13. 9h:52'
EZ A 238. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
239. játékheted kezdete: okt. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5787
SZÁMLA : XXXX

CINTY KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,106] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 isteni könnycseppet (204 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 3 rézdarabot (23 arany), 1 háború gyűrűjét (1600 arany), 1 sámán gyógykenőcsöt (100 arany), 2 sámán gyógykenőcsöt (200 arany), 6 gyógykenőcsöt (200 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 remák szív (eladási ár: 884 arany, ebből a kezelési költség: 70 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján találkozol egy vörös, kontyos hajú, félszemű troll nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: csaták bajnoka. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy nekromanta kóborló trófea és egy Morghatal A'ton trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy orbitális mackósajt cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Brutal Lady. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Az aranytermő erszény 25 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+100 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+280 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy őrült varázsló nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló nyakát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát ellenfeledre támadsz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és egy karbin plazma. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 30, gyógyulás: 26, összesen: -4 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 359.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 349.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

* 5. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 6. KP: elmormolod az 59. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat a 737. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed a derit sodronynadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 324.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 324.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

kf 456 1346 722 kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1346. tárggyal a 722. tárgyat
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 324.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 324.]
Lehúzod az ujjadról a törpe védőgyűrűt, majd az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

kb 181 1139 201 kiveszel a bankból a 181. tárgyat (1139 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 vasalt bunkót. Kiveszel a bank széfjéből 7 sámán gyógykenőcsöt. Kiveszel a bank széfjéből 16 gyíkfüvet. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ee 181 8 389 eladod a 181. tárgyat a 8. tárgyat a 389. tárgyat
Eladtál 1 vasalt bunkót. 35 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges bunkót. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szigonyt. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 251 1 megveszed a 251. tárgyat 1
Vásároltál 1 kvazár páncélt. 500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 312 200 megveszed a 312. tárgyat 200
Mindössze 32 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 32 borkonyó bibét. 320 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 331 100 megveszed a 331. tárgyat 100
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 mutáns csontot. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 472 10 megveszed a 472. tárgyat 10
Vásároltál 10 dizen kulcsot. 700 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 1154 20 megveszed az 1154. tárgyat 20
Mindössze 6 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 6 ryuku védőkenőcsöt. 288 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 179 40 megveszed a 179. tárgyat 40
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 grifftojást. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 213 40 megveszed a 213. tárgyat 40
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 313 500 megveszed a 313. tárgyat 500
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 gyógykenőcsöt. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 667 30 megveszed a 667. tárgyat 30
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 nektoraf faggyút. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 1341 2 megveszed az 1341. tárgyat 2
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 hoarián bőrövet. 20 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 669 100 megveszed a 669. tárgyat 100
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 rakolits port. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 834 1 megveszed a 834. tárgyat 1
Vásároltál 1 ogre övet. 1140 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 908 2 megveszed a 908. tárgyat 2
Vásároltál 2 szürke briliánst. 120 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 927 50 megveszed a 927. tárgyat 50
Mindössze 8 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 8 artikula bélhólyagot. 64 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 942 100 megveszed a 942. tárgyat 100
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 kulcsszilánkot. 42 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 1348 20 megveszed az 1348. tárgyat 20
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 moa fogaskereket. 42 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 1675 1 megveszed az 1675. tárgyat 1
Vásároltál 1 medvebőr övet. 1000 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 455 5 megveszed a 455. tárgyat 5
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 kampós acélszigonyt. 180 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 124 200 megveszed a 124. tárgyat 200
Vásároltál 200 rókafarkat. 1200 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 128 200 megveszed a 128. tárgyat 200
Vásároltál 200 sallank karmot. 800 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

bb 124 179 331 beraksz a bankba a 124. tárgyat (179 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 203 rókafarkat. Beraksz a bank széfjébe 2 grifftojást. Beraksz a bank széfjébe 2 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

bb 128 455 251 beraksz a bankba a 128. tárgyat (455 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 208 sallank karmot. Beraksz a bank széfjébe 2 kampós acélszigonyt. Beraksz a bank széfjébe 1 kvazár páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

ek 7 3 1 t. energia kisütése: 7 3 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 319.]

m 2 mozogsz keletre
[187,106] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb vállát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 mocsári penke és 8 madártoll. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 4, gyógyulás: 26, összesen: +22 ÉP}

Találsz egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 19800 pontot kell rákölteni.) (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Vlagyimir szobrát. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-43 életerő). Itt található a legendás királyi palota. A hat méter magas, díszes vaskerítés mögött meseszép kertet pillantasz meg. A változatos állat formájúra vágott bokrok, csodálatos virágoskertek között szigorú tekintetű palotaőrök járkálnak. A palota három emeletes, szikrázóan fehér márványlapok borítják, tizenkét tornya tör az ég felé. Az erkélyeket különböző faragott szörnyfigurák tartják, az ablakok rajzolatát kiváló mesterek rakták ki mormeudi színes üvegből. Meseszép az egész, méltó Boraxhoz, a birodalom uralkodójához! A fényűzés netovábbja, hogy a királyság mindhárom nagyvárosában megtalálható egy ugyanilyen palota, hogy a király bármelyikből irányíthassa az országot szükség esetén. (652. épület.)
Összeakadsz Fancsa Leevel. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy natharion gömböt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Orkhan Thai trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy Ek'Hor pajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[12 pontot használtál fel, van még 307.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Ahogy közelebb érsz, utadat állja egy díszes páncélzatba öltözött elit palotaőr.
- Miben segíthetek? - biccent feléd. Megilletődve a hihetetlen megtiszteltetéstől, hogy egy igazi királyi palotaőr kegyeskedett megszólítani, csak hebegsz-habogsz.
- Á, egy kalandozó! A palotát "csak úgy megnézegetni" nem lehet, ha valamilyen munkát akarsz vállalni, az írnoki iroda jobbra az első ajtó. - hadarja a palotaőr. Lám, lám, nem te vagy az első bamba bámész aki csak úgy becsámpázott a palotakertbe. Úgy látszik, olyan opció nincs, hogy "kihallgatás a királynál", vagy "kincseskamra látogatás" meg hasonlók.
- Munkát akarok vállalni. - nyögöd ki végül, mire az őr felkísér a lépcsőn, és betessékel az írnoki irodába. Az írnok iroda várakozóterme hatalmas, bársonnyal-bélelt terem. Húsz cimboráddal együtt is kiválóan el tudnátok itt lakni! Bársonyos fotelban várakozol, amíg végre sorra kerülsz. Az írnoki iroda még pompázatosabb a váróteremnél. Díszes tölgyasztal mögül, oklevelek és kitüntetések alól bámul rád okuláréján keresztül az ügyeletes írnok. Elmondod, hogy munkát szeretnél.
- Gigantikus Királyi Emlékmű épül őszentsége, Borax tiszteletére! Jelentkezz a munkafelügyelőnél, és dolgozz ott egy teljes napot. Megfelelő fizetséget fogsz a kincstártól kapni.
Kicsit kiábrándító a feladat, de bánatosan biccentesz, majd kimész a hivatalból. Több, a váróteremben csüggedten társalgó kalandozó fején látod, hogy ők is hasonló munkát kaptak. [A munka elvégzéséhez egy ÉP parancsot kell kiadnod 150 TVP-ért (ez az "egy napi munka", függetlenül attól, hogy van-e az építést segítő állatod vagy képességed. Ha nincs 150 TVP-d, a munkához hozzá sem fogsz, ezért javasolt, hogy a forduló elején add ki a parancsot.] Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

m 2 mozogsz keletre
[188,106] Még mindig a városban vagy. Látsz egy templomot. Tharr hívei emelték.

Tátott szájjal bámulsz egy hatalmas és igen különös épületet. Egy óriási, zöld kupola, magas kéményekkel, amelyekből sárgás füst pöfög elő sűrű pamacsokban. A bejáratokon emberek mászkálnak ki-be, óriási kupac pirkitet tolva maguk előtt vagy különös, csillogó tárgyakat hordozva. A bejárat fölött feliratot látsz: KVAZÁR KOHÓ. (629. épület.)
Ezen kívül van itt egy fegyvermester háza (632. épület.). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-36 életerő). [12 pontot használtál fel, van még 290.]

be 632 4 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 240.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[188,105] Még mindig a városban vagy. Látsz egy templomot. Dornodon hívői építették.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (643. épület.).
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Megnézed közelebbről ezt a fénylő páncélost. Nem mered hosszasan bámulni, de feltűnik rajta valamilyen jelkép: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia személyes tanácsadója. Egy cetbőr válltömést, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku derékszíjat és egy ryuku függőt visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy Kitaszított trófea és egy ősquwarg trófea színesíti. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az ő neve A Tűzhajú. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-44 életerő).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[187,97] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kultúrmasztodon. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Meglengetve a Krogan buzogányát ellenfeledre rontasz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon jobb első lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Din cséphadarójával többször eltalálod a kultúrmasztodon fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 45, gyógyulás: 43, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[24 pontot használtál fel, van még 216.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[188,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy kristálypalotát. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy aurapollátor!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az aurapollátor bal lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a Krogan buzogányát ellenfeledre ugrasz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd az aurapollátor bal szárnyát. Kritikus ütés! (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod az aurapollátor testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 9, gyógyulás: 35, összesen: +26 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy szubreális vámpír!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy varkaudar varázsló!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal vállát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 41 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 41, gyógyulás: 18, összesen: -23 ÉP}

Félretolva egy gigantikus kristályszekrényt, rábukkansz a kincses odúra. Benne találtál 6 gyógykenőcsöt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-45 életerő).

(Továbbmész...) [189,99] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar behemót. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bal vállát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Krogan buzogányát ellenfeledre rohansz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő).

(Továbbmész...) [190,99] Tovább barangolsz a fák között.

Észreveszel egy kihívás tornyát. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-33 életerő). Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +100 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [76 pontot használtál fel, van még 140.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakkveltúrsók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy quwarg királynő feltrancsírozása a feladat.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Krogan buzogányát ellenfeledre ugrasz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. Kritikus ütés! (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő jobb vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy ezüstshurikent! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Nem probléma - mondod, és hozzálátsz a tárgy legyártásához. Elkészítettél egy csodaszép ezüstshurikent 570 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laentrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Sivatagban vadászni! A gyíkok mind elszaladnak előled, őzeket, disznókat meg nem látsz, csak a távolban bukkan fel egy homokféreg vastag irhája, de ott inkább bajt találsz, mint élelmet. Üres tarsollyal térsz vissza a kapuhoz.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 110.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quilhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy stukilövedéket! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy stukilövedéket 190 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Kakkzorjius néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat közepes nehézségű. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje bukkan elő! Lábatlankodsz egy darabig a szörny körül, de amikor majdnem felfal, közlöd a kalandmesterrel, hogy elég volt, nem tudsz mit kezdeni a lénnyel.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 90.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat könnyű, minimális szinten teszi próbára zenei tudásodat. Meg kell futamítanod egy kardfogú fülemülét! A kezedbe nyomnak egy furulyát, aztán felbukkan a madár, és éktelen rikácsolásba kezd. Oda se hederítve, dallamosan játszol, és a madár abbahagyja a nyekergést, majd heves szárnycsapásokkal menekül. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kalapácskezű Duirgan. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladatod egy vadász quwarg legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Meglengetve a Krogan buzogányát a másikra rohansz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg torát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Kalapácssújtó Garhin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy vashegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy vashegyű lándzsát 570 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladatod nem gyerekjáték. Egy hatalmas láda elé vezetnek. Amelyet rengeteg zár, lakat véd. Ezt a ládát kell kinyitnod egy negyed óra alatt. A ládát csapdák is védik, úgyhogy egyetlen rosszul megpiszkált zár, és a szobát mérges gáz önti el, vagy esetleg felrobban a láda! Hát, ez kemény lesz. A legkönnyebb zárakkal kezded. Sikerül is kettőt kinyitnod. A harmadik, egyszerűnek tűnő zárszerkezet egyszercsak pukkan egyet, és füst meg gáz kezd a ládából felszállni. Nem tudod folytatni a munkát.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 50.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(187,97) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Dornodon oltár, kultúrmasztodon (#227)
(188,98) kristálypalota (#401), 41. jellempróba, aurapollátor (#222), szubreális vámpír (#223), varkaudar varázsló (#271)
(189,99) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), varkaudar behemótok (#189)
(190,99) kihívás tornya (#502), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő). Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összefutsz E-Sika-Hoval. Elenios felszentelt papja. Egy korinthai talizmánt, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezető trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 40.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
IM 2 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

szk 230 160 255 keresed a 230. szörnyet a 160. szörnyet a 255. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy őrült varázslót. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

kb 124 5 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csillezsályalevelet Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 35.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Képességeit 20 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 20 madártoll. [3 pontot használtál fel, van még 32.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 32.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [7 pontot használtál fel, van még 25.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat
Leveszed a derit sodronynadrágot, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
Leveszed a hoarián sarut, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 csillezsályalevelet. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 25, 7.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 389 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HÁBORÚ GYŰRŰJE (722. TÁRGY)
Nagyhatalmú ékszer, amelyet annak idején még Tharr avatárjai hagytak hátra - egyesek szerint átkozott, mert aki felhúzza az ujjára, az ellenállhatatlan késztetést érez, hogy harcba bocsátkozzon. Mindenesetre, mágikus képességei igencsak meggyőzőek - védettségedet és támadásodat 4-gyel növeli, ezenkívül kapsz még +20 max. ÉP-t is.

DIZEN KULCS (472. TÁRGY)
A dizen kulcs egy speciális, kék kristályból készült mágikus eszköz, amelyet az olyan zárakhoz használnak, amelyet lehetőleg sem mágikus, sem fizikai úton nem kéne kinyitnia az arra nem felhatalmazottnak. Emellett, ha a dizen kulcs idegen kezekbe kerül, pillanatok alatt megsemmisül, de ha elég gyors vagy, és elrohansz vele a zárhoz, akkor még kinyithatod vele előtte.

HOARIÁN BŐRÖV (1341. TÁRGY)
A hoarián barbárok kedvelt viselete ez a feszes, foltmintás bőröv. Hogy milyen állat bőréből készült, azt nem tudod megállapítani (színéből és tapintásából ítélve egy Ghallán ismeretlen állatéból, amely valószínűleg ezen a földtekén őshonos). Ha a hoarián bőrövet a derekadra rögzíted, +8 ügyességet kapsz.

OGRE ÖV (834. TÁRGY)
Az ogrék húsos, hájas testükön ilyen apró drágakövekkel kirakott öveket viselnek, melyek különös varázshatalommal bírnak. Elkészítésének módjáról csupán a leghatalmasabb ogrék tudnak, de ők semmi pénzért nem tennék közkinccsé ezt az információt. Ha nem vagy elég tapasztalt, az ogre öv egyszerűen összeroppantana, így csupán 25. szintet elért kalandozók tekerhetik derekuk köré. A pluszok pedig, melyet az öv ad viselőjének: +2 védettség, +2 erő és +1 sebzés minden egyes közelharcban leadott ütésre.

SZÜRKE BRILIÁNS (908. TÁRGY)
Ha leölsz egy eszement trappolót, és valamilyen éles tárggyal az állat hasát középen bemetszed, nagy esélyed van rá, hogy a kérges bőrréteg alatt szürke briliánsra bukkansz. Hogy hogyan termelhet ennek a vadon élő állatnak a szervezete ilyen átlátszó ékkövet, az rejtély, de talán nem is fontos annyira, hogy eltöprengj rajta. Szaladj vele az ékszerkereskedőhöz, amíg nem találsz valami más módot a felhasználására.

ARTIKULA BÉLHÓLYAG (927. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy homogén artikulát, és valamilyen éles szerszámmal bemetszed a jobb hátsó lába közelében a testét fedő gyapjas bőrt, az állat testébe nyúlva kiemelheted ezt a meglepően tiszta, gömbforma komponenst. Minden bizonnyal csak az moshatná le elkámpicsorodott arcodról a rárajzolódott undort, ha kiderülne: valami fontos dologra lehet az artikula bélhólyagot használni.

KULCSSZILÁNK (942. TÁRGY)
Ez egy mágikus kulcs egy darabja! Legalábbis erre utal, hogy körülötte halványkék varázsaura lebeg. Ha megtalálnád a többi darabot is...

MOA FOGASKERÉK (1348. TÁRGY)
Ez a kicsi, tökéletesen csiszolt fémtárgy a moák keze munkája. Anyaga valamilyen finom fémöntvény tűnik, sem a vasércből, sem egyéb fémekből kovácsolthoz nem hasonlít. Hogy mire használhatnád, arra egyelőre ötleted sincs.

MEDVEBŐR ÖV (1675. TÁRGY)
Minden bizonnyal nem tudott a vezetőség a verseny során legyűrt genrath vérmedvék bőrével semmi mást kezdeni, mint praktikus ruhadarabokat készíttetni belőle, majd díjként az azt következő versenyeken elajándékozni. A medvebőr öv tökéletes munka, ami a teljesítménye alapján harmadik legjobb kalandozónak jár. Ha vagy már legalább 29. szintű, a derekadra csatolhatod, és ilyenkor +6 erőt és +15 max. ÉP-t kapsz.

KIRÁLYI EMLÉKMŰ (411. TÁRGY)
Ez a gigantikus emlékmű VI. Borax király örök dicsőségére épül. Egy húsz méter magas kőpiramis, amely önmagában is igen tekintélyes: de mintha ez nem lenne elég, óriási Borax-szobrot építenek köré, amely a lapos tetejű piramison ül. A hihetetlen méretű építmény elkészülte minden kétséget kizáróan több évtizedbe kerül. A munkálatoknál főként jobbágyokat, fizetett dolgozókat és varkaudar rabszolgákat alkalmaznak. A piramis belső termei fognak az uralkodó és családja végső nyughelyéül szolgálni.
Az emlékmű építése egész embert kíván: csak akkor alkalmaznak, ha legalább egy teljes napot eltöltesz az építkezéssel. A munkát a palota írnoki hivatalában lehet elvállalni. Ez a munka 150 TVP-nyi építkezést igényel, egyben! Tehát mindenképp EP 411 150 parancsot adj ki, ha nincs elég TVP-d, a parancs egyáltalán nem hajtódik végre. Arra, hogy az építkezés összesen hány TVP-t igényel, igen merész becslések vannak.

KARAKTERLAP

Cinty, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr főpapja vagy. Papi hited: 279. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

Erő: 19 (36) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 259 cm
IQ: 28 (31) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 459 kg
Ügyesség: 17 (19) Védekezés: 50 Menekülés: 15 % Életkor: 21/27 év
Egészség: 26 (31) Életpont: 422/319 Jellem: semleges Tul. pont: -6
Szerencse: 30 (42) Varázspont: 491/99 Pénz: 4189 arany Kép. pont: -2
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 131/221 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1865 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17166 TP-t kaptál. Jelenleg 437844 TP-d van. A következő szinthez még 12156 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, fagymágus. A 221. fordulódban 11282 arany került a bankszámládra. 11394 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/88 ökölvívás: 11/83 (+8%) szúrófegyverek: 20/0
vágófegyverek: 22/6 ütőfegyverek: 27/8 (+8%) lőfegyverek: 23/95 (+6%)
dobófegyverek: 23/71 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (170%) << Krogan buzogánya (#1561) (190%) << mágusölő (#422) (190%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -17.); ezüsttollú nyíl (#363) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/19 2. nyomkövetés: 53/45 (+14%) 3. mászás: 18/62 (+107%)
4. csapdakészítés: 15/66 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/14 6. gyógyítás: 17/46
7. titkosírás: 10/80 8. felderítés: 21/55 9. szörnyidomítás: 4/61 (+9%)
10. teológia: 46/23 (+47%) 11. taumaturgia: 33/35 (+11%) 12. szerencsejáték: 4/97
13. versengés: 15/0 14. harcművészetek: 12/98 15. zene: 8/36 (+7%)
16. szörnyismeret: 26/47 (+34%) 17. pszi: 19/69 (+3%) 18. zárnyitás: 1/26 (+10%)
19. vadászat: 5/75 (+9%) 20. bányászat: 19/9 21. úszás: 10/21
22. főzés: 15/70 23. csapatmunka: 4/28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer), pukkanó tűcsapdát (#336) (max. 10 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753), manaelementál (#290) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), Etorlán (#5033), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) halálkapu (#126)
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse III (#59) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0)
2.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6617 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bumeráng (#249)
1 deus ex machina (#1) 5 isteni könnycsepp (#260) 6 pirkit (#153)
9 sallank karom (#128) 1 szigony (#389) 1 szöges bunkó (#8)
1 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 artikula bélhólyag (#927) 32 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253)
10 dizen kulcs (#472) 1 ezüstdarab (#326) 3 gyenge méreg (#26)
16 gyíkfű (#201) 8 gyógykenőcs (#313) 4 gyöngymangó (#135)
1 hoarián bőröv (#1341) 15 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
3 kulcsszilánk (#942) 28 madártoll (#112) 1 medvebőr öv (#1675)
1 moa fogaskerék (#1348) 2 mocsári penke (#148) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 ogre öv (#834) 2 rakolits por (#669) 1 remák szív (#264)
1 rókafarok (#124) 6 ryuku védőkenőcs (#1154) 7 sámán gyógykenőcs (#1139)
2 szürke briliáns (#908) 1 szvó-ektoplazma (#151) 4 ugh méreg (#166)
79 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), főutca (#399), nekrofun (#173), E-Sika-Ho (4057. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek