Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 19. 9h:02' EZ A 571. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD 572. játékheted kezdete: jan. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
ef 30 501 | energia fejlesztése 30 |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
v 22 160 | elmormolod a 22. varázslatot |
hu 5 6 | hulladék: 5 6 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [109,56] Még mindig füves síkságon vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy kérődző etra. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kérődző etra jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 8, gyógyulás: 1, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [108,55] Továbbra is síkságon vagy. A napfényes Rin völgyben sétálsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 38 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) {KCC:} Vashegyű lándzsával jól megszúrod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 45, gyógyulás: 11, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [106,53] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [105,52] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy korinthai amőba les rád a sátor sötétjéből.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba bal oldalát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a korinthai amőba testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 20 életpontot vesztettél. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán (ld. enc.). 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 47, gyógyulás: 6, összesen: -41 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a proteinfecske testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske farkát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [103,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [102,49] Dombos terepre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Felfedeztél egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. {KCC:} Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 1 tintát.) 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 6, gyógyulás: 1, összesen: -5 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 7 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat -3 pontért |
* 5. BP: | keresed a 111. szörnyet |
KORINTHAI TALIZMÁN (814. TÁRGY) A teljesen szabálytalan, amőba formájú talizmánt bárki viselheti. Egyes híresztelések szerint gyógyító hatású, nem tudni ebből mennyi igaz, egy biztos: akinek a nyakában lóg, kettővel nő az egészsége. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható. |
A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van. A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza): * 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét. * 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét. * 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét. * 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét. * 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét. * 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét. * 601. fordulótól - 2 játékhét. |
Erő: | 26 (29) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 (29) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 25 (29) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 29 (33) | Életpont: | 284/197 | Jellem: | semleges (-9) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (37) | Varázspont: | 324/152 | Pénz: | 1006 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 28/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *20/101 | szúrófegyverek: | 19/45 (+16%) | vágófegyverek: | 1/4 |
ütőfegyverek: | 4/72 (+16%) | lőfegyverek: | 20/21 (+3%) | dobófegyverek: | 1/80 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/87 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 34/14 (+4%) | 3. mászás: | 4/96 |
4. csapdakészítés: | 15/31 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/29 | 6. gyógyítás: | 28/83 (+10%) |
7. titkosírás: | 8/7 | 8. felderítés: | 29/5 (+47%) | 9. szörnyidomítás: | 6/34 |
10. teológia: | 27/93 (+22%) | 11. taumaturgia: | 4/77 (+8%) | 12. versengés: | 5/47 (+16%) |
13. harcművészetek: | 19/5 | 14. zene: | 42/5 (+40%) | 15. szörnyismeret: | 10/68 |
16. vadászat: | 14/76 (+10%) | 17. bányászat: | 13/8 | 18. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), tormikus egér (#218) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
revitalizáció (#52) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 0 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 29 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
35 | arany (#50) | 2 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | vassisak (#160) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
70 | kaja (#2) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 3 | spiritusz (#170) | |||
5 | tinta (#101) | 4 | vashegyű nyíl (#176) | 18 | víz (#27) |