Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. dec. 8. 9h:16' EZ A 878. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD 879. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2688 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 138. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. KP: | nem támadod a semleges jelleműeket |
flh 13 94 | felt. lőfegyver haszn. 13 a 94. tárggyal |
vps 71 | VP spórolása: 71 |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+16 varázspont). 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz jobb karját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+8 varázspont). 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [136,64] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [136,65] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő torát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 4 2 1 | mozogsz délre, keletre, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szintszívó jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [137,66] Még mindig füves síkságon vagy.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az orgoró jobb vállát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kitines ollójával az orgoró bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [138,65] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vpf 71 | VP elővétele: 71 |
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét.
be 584 | bemész az 584. épületbe |
be 593 | bemész az 593. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, | varányszem (#30) 2 ap /db, |
lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, |
grákóbőr (#41) 6 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, |
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, |
csontkulcs (#74) 8 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, |
mérleg (#81) 16 ap /db, | ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, |
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | tinta (#101) 2 ap cseppje, |
vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, |
fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, | dözmöng szív (#122) 6 ap /db, |
rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, |
csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szent jogar (#150) 100 ap /db, |
szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, | ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 14 ap /db, |
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | spiritusz (#170) 2 ap cseppje, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, |
ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, |
karbin plazma (#199) 20 ap /db, | gyíkfű (#201) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, |
manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, | helytartói jogar (#228) 70 ap /db, |
acélpengőke (#231) 6 ap /db, | furulya (#233) 14 ap /db, | dorony duda (#235) 56 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, |
pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, |
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | purifikátor háj (#269) 36 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, |
tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, |
cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | kőszem (#304) 10 ap /db, | mutáns csont (#331) 8 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, |
rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, | acéltű (#334) 2 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, |
degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | moa rubin (#379) 60 ap /db, |
moa jádekő (#382) 32 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, |
rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, |
elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, | rakolits por (#669) 14 ap /db, |
szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, | gnóm csont (#706) 8 ap /db, | párducbőr (#1066) 20 ap /db, |
jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, | féregbél (#1071) 8 ap /db, |
ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, |
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | hűségérme (#1141) 4800 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, |
bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db. |
álompor (#396) 1 ap /db, | aranytű (#272) 4 ap /db, | bronzkulcs (#76) 9 ap /db, | csontkulcs (#74) 4 ap /db, |
deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dorony duda (#235) 28 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, |
furulya (#233) 7 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, |
kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
kristálygömb (#265) 10 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, | moa rubin (#379) 30 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, | purifikátor háj (#269) 18 ap /db, |
rézkulcs (#75) 6 ap /db, | rókafarok (#124) 3 ap /db, | sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, | smaragd kulcs (#241) 24 ap /db, |
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szent kehely (#257) 16 ap /db, |
szuperkötél (#209) 2 ap /db, | téfea-agy (#172) 8 ap /db, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, |
vasérc (#152) 2 ap /db, | vaskulcs (#183) 10 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | xirnox szív (#213) 10 ap /db, |
zöld üveg (#82) 3 ap /db, | mutáns csont (#331) 4 ap /db, | óndarab (#85) 2 ap /db áron. |
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
ve 2 15 | megveszed a 2. tárgyat 15 |
ve 176 5 | megveszed a 176. tárgyat 5 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 584 | bemész az 584. épületbe |
ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, | nap szimbólum (#141) 20 ap /db, |
virág szimbólum (#143) 16 ap /db, | villám szimbólum (#145) 20 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, | borostyán függő (#162) 12 ap /db, |
ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, | aranylánc (#191) 40 ap /db, | gyöngysor (#192) 96 ap /db, | aranygyűrű (#193) 24 ap /db, |
arany karperec (#194) 52 ap /db, | obszidián függő (#195) 20 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, |
obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, | ametiszt medál (#275) 56 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, |
réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, |
réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, | zafír medallion (#514) 50 ap /db, |
gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, | topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, |
nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db. |
ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, | smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, | szem szimbólum (#142) 12 ap /db, |
gyöngysor (#192) 48 ap /db áron. |
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
m 8 2 | mozogsz északra, keletre |
(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sötét gnóm került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm bal lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
szk 187 | keresed a 187. szörnyet |
be 376 | bemész a szentélybe |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 21 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 21 pontért |
MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY) Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
Erő: | 25 (26) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/10 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 305/198 | Jellem: | jó (519) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 33 (35) | Varázspont: | 364/48 | Pénz: | 971 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 14/6 | Pszi pont: | 38/17 | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/39 | szúrófegyverek: | 25/83 | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | 18/16 (+6%) | lőfegyverek: | 24/63 (+1%) | dobófegyverek: | 9/25 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (280%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) (3 -7.); tüske (#22) (8 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/84 | 2. nyomkövetés: | 58/71 (+17%) | 3. mászás: | 5/0 |
4. csapdakészítés: | 17/4 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/37 | 6. gyógyítás: | 50/62 |
7. titkosírás: | 4/60 | 8. felderítés: | 19/90 (+17%) | 9. szörnyidomítás: | 7/79 |
10. teológia: | 21/34 (+11%) | 11. taumaturgia: | 22/73 (+11%) | 12. zene: | 45/92 (+136%) |
13. szörnyismeret: | 16/84 | 14. pszi: | 6/97 (+9%) | 15. zárnyitás: | 2/50 |
16. vadászat: | 14/15 | 17. bányászat: | 10/26 (+17%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), őrjáratozó katona (#274), áeratikus hasnyák (#243), purifikátor (#157), nómenklatúra (#158), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (28,1) | bűvölés (#20) (385,1) | bűvölés (#20) (313,2) | bűvölés (#20) (164,1) |
bűvölés (#20) (259,1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), agyroppantás (#91) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | orgoró (#170) | energiatüskék (#29) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | tompítás (#40) | >> | Dornodon hívők (#992) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: éhes |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
Familiárisod egy ezüstsólyom. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az esszenciakristály a tisztaság jelképe. Hozz egyet oltáromhoz és helyezd rá (használd az IM parancsot). |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 6) |
3.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) mennyei muzsika (182) kasztrop.kitágulás (197) Elenios hatalma (207) önismeret (236) a butaság ára (273) rózsasziromáldozás (285) fülemüle harc (287) fejleszt.gyümölcse (292) varázstöltődés II. (296) kedvenc táborhely (395) türkiz szemek (399) madárfamiliáris II (405) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 15 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 226 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1813. |
Összsúly: 76.36 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | madártoll (#112) | 4 | nyílvessző (#108) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
13 | tüske (#22) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
266 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 9 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 2 | óndarab (#85) | 3 | spiritusz (#170) | |||
3 | szögletes kő (#17) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | vashegyű nyíl (#176) |