225. forduló, 227. forduló, Savannah összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 31. 21h:12'
EZ A 228. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD
229. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2102
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

SAVANNAH KALANDJAI


Egy tintacsigán sebesen lovagló futárt pillantasz meg a távolban. Amikor közelebb ér, látod, hogy a Királyi Futárszolgálat egyenruháját viseli. Megállítja a hátasát előtted, majd egy pillanatig úgy tűnik, mintha a tintacsiga le akarna köpni téged. Láthatóan feltüzelte a száguldás. A lovasa is érzi a tintaveszélyt, gyorsan megnyugtatja hátasát, majd hozzád fordul:
- Üdvözlet! Szeretett királyunk, VI. Borax üzenetét hozom minden nevesebb kalandozónak!
- Az igen! Ezek szerint már neves vagyok - gondolod magadban.
- A két éve észlelt energiaingadozásoknak nem lett vége azzal, hogy a bátor kalandozók lejutottak a Végzet Vermének aljára. Úgy látszik, egy sokkal nagyobb kataklizmát jeleztek. Talán te is érzékelted a gigászi rengést pár napja, ami ennek a kataklizmának az előszele volt. A morfok kiszabadultak a Végzet Vermének bugyraiból, és elözönlötték a világot! Minden kalandozó és fegyverforgató vándor segítségét kérjük abban, hogy a morfokat visszazárjuk arra a sötét helyre, ahová valók, a maradékot pedig elpusztítsuk, hogy ne okozzanak több kárt sokat szenvedett királyságunknak!
Mire átgondolnád, és elmondanád neki az aggályaidat a dologgal kapcsolatban, az megfordítja a hátasát.
- Bocsáss meg, de sietős a dolgom, sok kalandozót kell még felkeresnem. Kérlek, ne habozz, és tégy meg mindent annak érdekében, hogy a morfokat visszazárjuk a börtönükbe! - azzal vágtába ugratja a tintacsigát, és nemsokára már csak egy alig kivehető pont a távolban.
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,52] koordinátán.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+40 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy sötét gnóm nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm bal vállát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 375.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 370.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 365.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [5 pontot használtál fel, van még 360.]

* 4. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 350.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 6. KP: kb 124 1 0 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 7. KP: h 1253 0 0 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 345.]

* 8. KP: h 1167 16 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 345.]

* 9. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 10. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 45 TVP-t. [-9 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 385.]

v 453 111 elmormolod a 453. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a Trinigan rúnája varázslatot! Letörlöd a rúnát a hosszú íj felületéről. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 382.]

v 453 107 elmormolod a 453. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a Trinigan rúnája varázslatot! Letörlöd a rúnát a rövid íj felületéről. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 379.]

v 453 291 elmormolod a 453. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a Trinigan rúnája varázslatot! Letörlöd a rúnát a bíbor erőöv felületéről. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 376.]

v 453 96 elmormolod a 453. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a Trinigan rúnája varázslatot! Letörlöd a rúnát a bakkura csizma felületéről. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 373.]

v 453 162 elmormolod a 453. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Trinigan rúnája varázslatot! Letörlöd a rúnát a borostyán függő felületéről. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 370.]

v 453 168 elmormolod a 453. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a Trinigan rúnája varázslatot! Letörlöd a rúnát a sullár hólyag felületéről. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 367.]

v 453 169 elmormolod a 453. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a Trinigan rúnája varázslatot! Letörlöd a rúnát a uzbány csőr felületéről. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 364.]

v 453 166 elmormolod a 453. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a Trinigan rúnája varázslatot! Letörlöd a rúnát a ugh méreg felületéről. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 361.]

v 453 85 elmormolod a 453. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Trinigan rúnája varázslatot! Letörlöd a rúnát a óndarab felületéről. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 358.]

v 453 153 elmormolod a 453. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a Trinigan rúnája varázslatot! Letörlöd a rúnát a pirkit felületéről. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 355.]

v 453 152 elmormolod a 453. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Trinigan rúnája varázslatot! Letörlöd a rúnát a vasérc felületéről. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 352.]

hu 140 145 hulladék: 140 145
Hulladék, ezért nem gyűjtesz denevér szimbólumot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz villám szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

le 191 leveszed/lerakod a 191. tárgyat
Leveszed az aranyláncot. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[93,52] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sötét gnóm. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel kegyetlenül megütöd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Látsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 4 csontszablyát 8 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1 rézkulcsot 6 aranyért, 1 vaskulcsot 10 aranyért.
Összeakadsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy goldugar! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. {egészsége: 25.}
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. {max. varázspontja: 558; max. pszije: 30.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[18 pontot használtál fel, van még 334.]

ea 45 1 eladod a 45. tárgyat 1
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

ea 57 1 eladod az 57. tárgyat 1
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

ee 326 44 47 eladod a 326. tárgyat a 44. tárgyat a 47. tárgyat
Eladtál 3 ezüstdarabot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 királygyík bőrt. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 surranó kígyó bőrt. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 334.]

ee 15 212 236 eladod a 15. tárgyat a 212. tárgyat a 236. tárgyat
Eladtál 3 vadász tatu bőrt. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 9 dorony tüdőt. 72 aranyat kaptál.
Eladtál 3 lajhár csontot. 9 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 334.]

ee 21 30 157 eladod a 21. tárgyat a 30. tárgyat a 157. tárgyat
Eladtál 1 ormánygőte csontot. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 15 varányszemet. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 8 nyu-shurikent. 96 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 334.]

ee 119 665 33 eladod a 119. tárgyat a 665. tárgyat a 33. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 4 elkarog szőrt. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 334.]

m 5 8 mozogsz délnyugatra, északra
[93,54] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az útonálló jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.).
Eladsz 1 arany karperecet 26 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 1 denevér szimbólumot 10 aranyért, 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 villám szimbólumot 10 aranyért.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [93,53] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [16 pontot használtál fel, van még 318.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. - Nem is tudod elképzelni, mekkora szolgálatot tettél városunknak. Tudunk egyéb feladatot is adni! [300 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 55 arany.] Egy sötétlelkű varkaudar mágus arra készül, hogy varázslatával betemesse a város körül ásott quwarg-árkokat. Ha sikerrel jár, semmi sem fogja a várost védeni a quwargok rajzásától. Csak kövek és csontok maradnak a város helyén! Meg kell akadályoznod a gonosz teremtményt. Sajnos csak annyit tudunk, hogy a régi királysírok alatt húzódó bonyolult labirintusrendszerben készül gonosztettére. Bár van egy régi, kopott térképünk, de nem hiszem, hogy túl sok hasznát látod.

49 52
48 23 20
50
51
46 47 24 19
21
22
27 26
45 44
25 16 17 18
28
43 14
40 15 3 2 1
41
29
13 12
42 4 5
39
11 10 6
38 30
7
37 32
35
33 9
31 8
36 34
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 48. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 9, északra 27 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 313.]

be 52 bemész az 52. titkos labirintusba
Éjszaka közelíted meg a helytartói palotát. Félelmetes ügyességednek köszönhető, hogy észrevétlenül el tudsz suhanni az őrök mellett! És már a főkapunál is vagy. A járatban sötétség van. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Dobogó szívvel indulsz előre. Ahogy belépsz, egyből körülkémlelsz, hogy nem vett-e észre valaki - de nem. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

lm 3 4 5 mozogsz 3 4 5
Elérkezel a bejárati őrposzthoz. [2. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy palotaőr van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 2d4+7.} Fegyvere egy csontszablya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a palotaőr testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a palotaőr testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a palotaőr jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a palotaőr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Belépsz a díszesen berendezett előcsarnokba. [3. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Egy kisebb dolgozószobába kukkantasz be. [4. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy udvari mágus. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+6.} Fegyvere egy bot. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az udvari mágus testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az udvari mágus bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az udvari mágus jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az udvari mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 325 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*] és 1 nap szimbólumot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Belesel a sötét szobába. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 288.]

lm 7 8 6 mozogsz 7 8 6
Belépsz a díszesen berendezett előcsarnokba. [3. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT] Hirtelen egy palotaőrt veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a palotaőr jobb vállát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a palotaőr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a palotaőr jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a palotaőr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A trónterem, ahol a helytartó a kérvényezőket fogadni szokta, és ahol minden egyéb udvari szertartást végeznek, most kong az ürességtől. [8. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis aranykulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT]
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [25 pontot használtál fel, van még 263.]

lm 9 11 12 mozogsz 9 11 12
Elérsz a következő szinthez vezető lépcsőhöz. Csak egy pillanatig habozol, aztán előre! [1. SZINT 9. PONT -> 1. SZINT 10. PONT]
A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT] Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. {max. életpontja: 53-60.} Fegyvere egy bronzpenge. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a palotaőr jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a palotaőr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a palotaőr fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 rézsisakot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 245.]

lm 905 13 900 mozogsz 905 13 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Belépsz a szobába, ahol nappal szorgos írnokok tucatjai körmölik a királyság dokumentumait. [13. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranylánc, 1 szent jogar és 12 arany. Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 234.]

lm 15 17 19 mozogsz 15 17 19
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Kanyarodik a folyosó. [14. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy palotaőr. Fegyvere egy bronzpenge. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a palotaőr testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel iszonyatosan megcsapod a palotaőr testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a palotaőr testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a palotaőr vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét, 1 bőrsisakot és 1 bőrpáncélt.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Körülnézel a csicsásan berendezett szobában. [15. PONT]
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy palotaőr. Fegyvere egy csontszablya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a palotaőr jobb karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a palotaőr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a palotaőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Betoppansz a tanácsterembe, ahol nappal hosszú szakállú bölcsek konzultálnak a világ dolgairól. [19. PONT]
[30 pontot használtál fel, van még 204.]

lm 18 21 905 mozogsz 18 21 905
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT]
Felmész a harmadik emeletre. [1. SZINT 18. PONT -> 1. SZINT 20. PONT]
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [18 pontot használtál fel, van még 186.]

lm 23 900 22 mozogsz 23 900 22
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A hatalmas teremben egy hosszú, U alakú asztalt látsz. Itt szokták a helytartói fogadásokat tartani. [23. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy palotaőr. Fegyvere egy csontszablya. Itt csata lesz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a palotaőr bal lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel iszonyatosan megcsapod a palotaőr nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a palotaőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A palotaőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrpáncélt. Nem lepődsz meg, hogy egy vadászkutya lakik itt. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadászkutya testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a vadászkutya testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadászkutya bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vadászkutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A vadászkutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kaját. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Elértél a 3. emelet északnyugati csücskéhez. [22. PONT]
[17 pontot használtál fel, van még 169.]

lm 24 25 26 mozogsz 24 25 26
A 24. ponthoz értél. [24. PONT]
Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy palotaőr az. {max. életpontja: 53-60.} Fegyvere egy csontszablya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a palotaőr testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd a palotaőr jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a palotaőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A palotaőr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 kis bőrpajzsot.
Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Felmész a negyedik emeletre! [1. SZINT 26. PONT -> 1. SZINT 28. PONT]
[18 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 30 31 36 mozogsz 30 31 36
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy udvari mágus lakik itt. Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az udvari mágus testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel iszonyatosan megcsapod az udvari mágus jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az udvari mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az udvari mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 325 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Körbekukázol az udvari mágus dolgozószobájában. [30. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Hamarosan egy vadászkutyát pillantasz meg. {támadása: 10.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadászkutya testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadászkutya izmos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadászkutya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vadászkutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A vadászkutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kaját. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy elit palotaőr az. Fegyvere egy bronzpenge. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elit palotaőr jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel megcsapod az elit palotaőr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az elit palotaőr testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az elit palotaőr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az elit palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét, 1 bronzpáncélt, 1 bronzsisakot és 1 bronzpajzsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Itt szundikál békésen a helytartó lányának nevelőnője. [36. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 121.]

lm 35 34 33 mozogsz 35 34 33
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Elértél a helytartó lányának a hálószobájához! [35. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 borostyán függő. Felpakolsz. Tenyeredet az alvó leány szájára tapasztod, majd a válladra dobod. Szegényke, próbál rugdalódzni, de te sokkal erősebb vagy. Megvan! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megvizsgálod: Nyitva van! Ez a fejedelmien berendezett hálószoba üres. Itt szokott megszállni a király, ha meglátogatja a várost. [34. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Itt alszik Sündisznó Kevin, a helytartó nagybátyja. A vendégszobában! [33. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[36 pontot használtál fel, van még 85.]

lm 32 31 28 mozogsz 32 31 28
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A nagy hálószobában a helytartó hortyog békésen. Micsoda alkalom! No, nem orgyilkosságra béreltek fel... [32. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT]
Lemész a harmadik emeletre. [1. SZINT 28. PONT -> 1. SZINT 26. PONT]
[30 pontot használtál fel, van még 55.]

lm 20 10 1 mozogsz 20 10 1
Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT]
Tovább baktatsz a folyosón. [27. PONT]
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Lemész a második emeletre. [1. SZINT 20. PONT -> 1. SZINT 18. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT]
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Kanyarodik a folyosó. [14. PONT]
Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [54 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: av 13 0 0 alakváltás 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 5. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 30, 2.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sullár. Egy kaját töm magába a kardfogú fülemüle. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 367 pontot. A következő körben tehát 363 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Savannah, egy vörös, rövid hajú, csillogó szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 226. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 22 Merészség: 1/2 Magasság: 160 cm
IQ: 30 Támadás: 26 (28) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 33 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 23 (26) Életpont: 460/460 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 1
Szerencse: 39 (45) Varázspont: 348/199 Pénz: 1462 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 40/0 Pszi pont: 59/33
Eddig összesen 2756 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 176 TP-t kaptál. Jelenleg 864 225 TP-d van. A következő szinthez még 135 775 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, vadász quwarg, Poomr Ko. A 214. fordulódban 7630 arany került a bankszámládra. 7820 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/19 (+3%) szúrófegyverek: 24/8 vágófegyverek: 9/12
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 9/10 dobófegyverek: 25/16 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kőkés (#6) << ezüsthegyű lándzsa (#324)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 2 db (1 -7.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,53 mezőn táborozol, az 52. labirintusban, 1. szinten, 11. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 54 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 153 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 108/55 2. nyomkövetés: 46/50 3. mászás: 9/42
4. csapdakészítés: 22/53 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/94 (+15%) 6. gyógyítás: 13/91
7. titkosírás: 6/58 8. felderítés: 9/45 9. szörnyidomítás: 10/9
10. teológia: 25/7 (+6%) 11. taumaturgia: 24/91 (+17%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 1/17 14. harcművészetek: 9/66 15. zene: 14/61
16. szörnyismeret: 32/0 (+37%) 17. pszi: 8/61 (+14%) 18. zárnyitás: 1/82
19. vadászat: 14/90 20. bányászat: 22/90 21. főzés: 7/21
22. csapatmunka: 1/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), sírlidérc (#172), emberevő (#119), láplidérc (#352), fémbontó szójer (#150), óriás csontváz (#176), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)
pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tüskepajzs (#30), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 2)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.
Kész: 1, 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 988, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 101870.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 410 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 arany karperec (#194) 1 bumeráng (#249)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 1 denevér szimbólum (#140)
9 dorony tüdő (#212) 4 elkarog szőr (#665) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst karkötő (#158) 3 ezüstdarab (#326) 1 helytartói jogar (#228)
1 királygyík bőr (#44) 3 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33)
1 nagy bronzkulcs (#185) 8 nyu-shuriken (#157) 1 ormánygőte csont (#21)
1 rézkulcs (#75) 1 surranó kígyó bőr (#47) 3 vadász tatu bőr (#15)
15 varányszem (#30) 1 vaskulcs (#183) 1 villám szimbólum (#145)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
439 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 borostyán függő (#162)
2 bőrpáncél (#51) 1 bronzpajzs (#89) 1 bronzpáncél (#90)
3 bronzpenge (#126) 1 bronzsisak (#88) 1 csontszablya (#64)
10 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 nap szimbólum (#141)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rézsisak (#72) 1 rókafarok (#124)
1 smaragd kulcs (#241) 6 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95
51
52
53
54
55
(92,52) sötét kastplom (#569), a 47. labirintus bejárata, sötét gnóm (#132)
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, sötét gnóm (#132)
(93,53) orgyilkos (#131), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), palotaőr (#134), udvari mágus (#142), vadászkutya (#143), elit palotaőr (#133)
(93,54) útonálló (#130), ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587)
(94,53) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), Kensoi (6122. kalandozó), Mosthar (6123. kalandozó), Békés Bodin (6124. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Elkezdődött az új történelmi esemény, a morf invázió.

Üzenet küldése a karakternek